Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Consum ulei masina de tuns iarba...

"Moda" tinerilor care se ...

E.on energie aplicație intre...

Masina de tuns... buruieni
 Recomandare drona

Exista un soft care sa reia autom...

Identificare plante

Cum declari o variabila care nu s...
 Schimbare certificat de inmatricu...

Poligon auto București

nelamurire legata de pret la mode...

Hotel cu restaurant si Demipensiu...
 Croaziera in Mediterana de Vest 1...

Copilot are pica pe Vladimir Putin

MicroSoft Edge: Cum pun Google in...

Dashcam
 

Problema connect box

- - - - -
  • Please log in to reply
5 replies to this topic

#1
andreiandrei94

andreiandrei94

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 51
  • Înscris: 13.05.2016
De 2 zile nu am internet iar ledurile de la modem nu stau aprinse, inafara de Wi-fi. Am dat la diagnosticare retea si imi spune ca " Conexiunea la internet nu functioneaza. Te rugam sa verifici cablul coaxial."

#2
Pololica

Pololica

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,806
  • Înscris: 04.01.2015
Ai incercat sa-l opresti din buton (sa-l lasi cateva secunde) si sa-l repornesti? La TV ai semnal?

Am avut si eu 2 probleme similare: o data, la cateva zile dupa instalare, se desprinsese cablul (trasese cineva de el...) si nu mai aveam semnal deloc, iar a doua oara se desincronizase si l-am repornit.

#3
andreiandrei94

andreiandrei94

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 51
  • Înscris: 13.05.2016

 Pololica, on 21 august 2017 - 08:48, said:

Ai incercat sa-l opresti din buton (sa-l lasi cateva secunde) si sa-l repornesti? La TV ai semnal?

Am avut si eu 2 probleme similare: o data, la cateva zile dupa instalare, se desprinsese cablul (trasese cineva de el...) si nu mai aveam semnal deloc, iar a doua oara se desincronizase si l-am repornit.
Da, la TV am semnal. Deasemenea scrie si la internet ca se sincronizeaza upstream. Mersi de raspuns.

#4
buyonevideo

buyonevideo

    STATI ACASA !! :)

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,442
  • Înscris: 06.02.2016
Ai sunat la relatii clienti ?!
Sau si-a revenit?

#5
andreiandrei94

andreiandrei94

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 51
  • Înscris: 13.05.2016

 buyonevideo, on 21 august 2017 - 09:34, said:

Ai sunat la relatii clienti ?!
Sau si-a revenit?
Am sunat si mi-au spus ca semnalul nu este in parametrii. Vine maine o echipa.

#6
buyonevideo

buyonevideo

    STATI ACASA !! :)

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,442
  • Înscris: 06.02.2016
Et voila, succesuri :)

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate