Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
de ce nu se tureaza motopompa in sarcina.
Last Updated: Aug 31 2017 21:49, Started by
silesax
, Aug 12 2017 11:11
·
0
#19
Posted 12 August 2017 - 15:42
silesax, on 12 august 2017 - 15:22, said:
Nu acceptă să măsoare la mot în patru timpi cu aparatul de la mot în doi timpi..si pentru mot în patru timpi spune că nu există aparat de măsurat rotatii.. Schimba service sau reclama direct la Ruris. De existat cum gaia sa nu existe turometru electronic pentru motoare in 4T, este identic cu cel pentru 2T insa are un selector de cilindri in plus. Mesterul e ori rau intentionat ori bolovan blindat cu prostie! Daca spui ca suna ciudat verifica jocul la supape prima data. Edited by Ion_Bumbu, 12 August 2017 - 15:43. |
#20
Posted 12 August 2017 - 16:31
Este bine sa facem o precizare;motoarele astea in 4 timpi,au aprindere de motoare in 2 timpi((exact ca la drujba),iar una din scantei este data pe timpul 4/evacuare.Din cauza asta,cand se merge cu socul tras (uitat)mai apar si rateuri/explozii puternice exceptandu-le pe cele date de decompresorul de pornire.
Asa cum au spus colegii,actioneaza tija de acceleratie cu mana, vezi cum se comporta si modifici pozitia arcurilor... |
#21
Posted 12 August 2017 - 17:31
Am actionat si de tijă si nimic.oricum o să o dau jos de pe cadru si îi dau jos filtru de aer cu tot cu carcasă îi strîng carburatorul asa si o bag în sarcină .vreau să văd dacă clapeta de acceleratie este deschisa complet.
|
#22
Posted 12 August 2017 - 18:45
Presiune în carter ai?
Care-i distanța între vârfurile segmenților? După cu descrii, încerci să antrenezi cu niște căluți leșinați și unul mort, o pompă care-i cere pe toți vii și în putere. |
#23
Posted 12 August 2017 - 19:56
Păi nu am de unde să stiu dacă am presiune si nici ce distanta am între vîrfurile segmentilor .dar sigur nu i asta.
|
#24
Posted 12 August 2017 - 20:03
Știi că ai presiune atunci când îți țâșnește ulei pe la închiderile carterului.
Nu știi distanța între vârfurile segmenților, dar știi sigur că nu-i vina lor. Mă rog... Câte ore de funcționare are acel motor? |
#25
Posted 12 August 2017 - 20:15
Maxim pînă în sută dar eu as zice 50,nu se duc segmentii asa repede .segmentii uzati ard ulei si implicit dă gaze .asta nu dă.motorul locinului dă gaze la greu dar surpriză merge turat de rupe .cu aia am irigat acu.deci este altceva..dar ce?
|
#26
Posted 12 August 2017 - 20:15
Poti sa demontezi legatura intre regulatorul centrifugal si carburator? daca da controleaza manual intrarea in sarcina si vezi daca cu clapeta deschisa la maxim ai putere. Daca scade in sarcina cu clapeta deschisa, regulatorul centrifugal nu are nimic. Scoate filtrul de aer si si refa experimentul. Poti sa vezi debitul de benzina? pune un furtun transparent mai gros intre doua furtune de alimentare ca sa vezi cum curge, poate "mecanicul" a umblat la jigloare. Ideea este ca pana sa desfaci motorul sa verifici celelalte lucruri externe.
PS: abia acum am realizat ca, din pozele de pe net, mustiucul negru este stutul de benzina si nu furtunul de vacuum. Inseamna ca carburatorul ala este cat o cutie de chibrituri. PS1: din 100 de idei una trebuie sa se potriveasca. Edited by The Stressmaker, 12 August 2017 - 20:16. |
#27
Posted 12 August 2017 - 20:18
Exact asta vreau să aflu mergînd fără filtru de aer ,dacă clapeta de accelerație e deschisă maxim.
|
#28
Posted 12 August 2017 - 23:23
Eu demontam demult motorul ... pana la ultimul surub ... doar nu-i motor cu reactie ... pana la
urma l-ai fi dibuit tu ... Daca nu vrei sa te murdaresti pe maini ai doua variante la dispozitie: mergi la service-ul de garantii din Galati (ca e f aproape) sau mergi la orice atelier din Braila care repara moto-scule. Degeaba ai garantia in buzunar daca nu te poti folosi de motopompa ... renunti la garantie si gata! |
|
#29
Posted 13 August 2017 - 04:06
pai nu l am demontat pentru ca mi am dat seama ca are ceva rupt in el ,si a avut arborele.
apoi nu l am demontata ca a plouat...stiam ca se tureaza.am mai zis ,ea cand nu este in sarcina se tureaza. apoi acu trei zile cand am inceput irigatul ...hop ,am vazut ca in sarcina nu se tureaza. o sa o desfac dar sant putin cam aglomerat zilele astea . |
#30
Posted 30 August 2017 - 17:42
se da un motor loncin de 6,5 cp
se mai da un motor einhel de 5,5 cp prima zice ca are 200cc a doua 160 cc am desfacut motorul de loncin si de curiozitate i am pus segmentii de la motorul de einhel...surpriza !inchid perfect... unde este diferenta de cc ??in cursa pistonului??? |
#31
Posted 30 August 2017 - 19:11
Probabil in cursa pistonului. Masoara ca se vede cat e cursa. Sau poate e doar in specificatii diferenta si e acelasi motor.
|
#33
Posted 30 August 2017 - 20:26
Cursa pistonului e diferita la cele 2 motoare, alezajul este identic.
Verificati manualul Honda GX160 si GX200 |
|
#35
Posted 30 August 2017 - 20:30
Pai daca e cursa mai mica ai toate sansele sa fie si cilindrul mai mic.
Normal ca difera ceva. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users