Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sa elimini urmele de acnee?

Wc Geberit

Routere detinute in trecut si in ...

Teii din fața casei
 E-Mail in serie prin Excel si Out...

Modul alimentare rulou/jaluzea ex...

Recuperare fișiere dupa form...

Aplicatii stress test RAM
 Asigurare auto hibrid

Asus B550M - PC-ul nu porneste di...

Tzanca Uraganu - Inconjurat de Fe...

explicatie montaj breadboard
 3 Doors Down - Kryptonite

Semnalizati cand virati pe un dru...

Succesiune - mostenire apartament...

Donez Siofor de 1000mg ( diabet t...
 

de ce nu se tureaza motopompa in sarcina.

- - - - -
  • Please log in to reply
59 replies to this topic

#19
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,435
  • Înscris: 31.01.2010

 silesax, on 12 august 2017 - 15:22, said:

Nu acceptă să măsoare la mot în patru timpi cu aparatul de la mot în doi timpi..si pentru mot în patru timpi spune că nu există aparat de măsurat rotatii..

Schimba service sau reclama direct la Ruris.
De existat cum gaia sa nu existe turometru electronic pentru motoare in 4T, este identic cu cel pentru 2T insa are un selector de cilindri in plus. Mesterul e ori rau intentionat ori bolovan blindat cu prostie!
Daca spui ca suna ciudat verifica jocul la supape prima data.

Edited by Ion_Bumbu, 12 August 2017 - 15:43.


#20
gcom61

gcom61

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,824
  • Înscris: 21.01.2007
Este bine sa facem o precizare;motoarele astea in 4 timpi,au aprindere de motoare in 2 timpi((exact ca la drujba),iar una din scantei este data pe timpul 4/evacuare.Din cauza asta,cand se merge cu socul tras (uitat)mai apar si rateuri/explozii puternice exceptandu-le pe cele date de decompresorul de pornire.
Asa cum au spus colegii,actioneaza tija de acceleratie cu mana, vezi cum se comporta si modifici pozitia arcurilor...

#21
silesax

silesax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 47,162
  • Înscris: 15.10.2009
Am actionat si de tijă si nimic.oricum o să o dau jos de pe cadru si îi dau jos filtru de aer cu tot cu carcasă îi strîng carburatorul asa si o bag în sarcină .vreau să văd dacă clapeta de acceleratie este deschisa complet.

#22
scaiba

scaiba

    Pastafarian

  • Grup: Validating
  • Posts: 12,602
  • Înscris: 03.11.2006
Presiune în carter ai?
Care-i distanța între vârfurile segmenților?

După cu descrii, încerci să antrenezi cu niște căluți leșinați și unul mort, o pompă care-i cere pe toți vii și în putere.

#23
silesax

silesax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 47,162
  • Înscris: 15.10.2009
Păi nu am de unde să stiu dacă am presiune si nici ce distanta am între vîrfurile segmentilor .dar sigur nu i asta.

#24
scaiba

scaiba

    Pastafarian

  • Grup: Validating
  • Posts: 12,602
  • Înscris: 03.11.2006
Știi că ai presiune atunci când îți țâșnește ulei pe la închiderile carterului.
Nu știi distanța între vârfurile segmenților, dar știi sigur că nu-i vina lor.
Mă rog...

Câte ore de funcționare are acel motor?

#25
silesax

silesax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 47,162
  • Înscris: 15.10.2009
Maxim pînă în sută dar eu as zice 50,nu se duc segmentii asa repede .segmentii uzati ard ulei si implicit dă gaze .asta nu dă.motorul locinului dă gaze la greu dar surpriză merge turat de rupe .cu aia am irigat acu.deci este altceva..dar ce?

#26
The Stressmaker

The Stressmaker

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,275
  • Înscris: 25.10.2005
Poti sa demontezi legatura intre regulatorul centrifugal si carburator? daca da controleaza manual intrarea in sarcina si vezi daca cu clapeta deschisa la maxim ai putere. Daca scade in sarcina cu clapeta deschisa, regulatorul centrifugal nu are nimic. Scoate filtrul de aer si si refa experimentul. Poti sa vezi debitul de benzina? pune un furtun transparent mai gros intre doua furtune de alimentare ca sa vezi cum curge, poate "mecanicul" a umblat la jigloare. Ideea este ca pana sa desfaci motorul sa verifici celelalte lucruri externe.
PS: abia acum am realizat ca, din pozele de pe net, mustiucul negru este stutul de benzina si nu furtunul de vacuum. Inseamna ca carburatorul ala este cat o cutie de chibrituri.
PS1: din 100 de idei una trebuie sa se potriveasca.

Edited by The Stressmaker, 12 August 2017 - 20:16.


#27
silesax

silesax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 47,162
  • Înscris: 15.10.2009
Exact asta vreau să aflu mergînd fără filtru de aer ,dacă clapeta de accelerație e deschisă maxim.

#28
danutz_2009

danutz_2009

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,975
  • Înscris: 22.02.2009
Eu demontam demult motorul ... pana la ultimul surub ... doar nu-i motor cu reactie ... pana la
urma l-ai fi dibuit tu ...
Daca nu vrei sa te murdaresti pe maini ai doua variante la dispozitie: mergi la service-ul de
garantii din Galati (ca e f aproape) sau mergi la orice atelier din Braila care repara moto-scule.
Degeaba ai garantia in buzunar daca nu te poti folosi de motopompa ... renunti la garantie si gata!

#29
silesax

silesax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 47,162
  • Înscris: 15.10.2009
pai nu l am demontat pentru ca mi am dat seama ca are ceva rupt in el ,si a avut arborele.
apoi nu l am demontata ca a plouat...stiam ca se tureaza.am mai zis ,ea cand nu este in sarcina se tureaza.
apoi acu trei zile cand am inceput irigatul ...hop ,am vazut ca in sarcina nu se tureaza.
o sa o desfac dar sant putin cam aglomerat zilele astea .

#30
silesax

silesax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 47,162
  • Înscris: 15.10.2009
se da un motor loncin de 6,5 cp
se mai da un motor einhel de 5,5 cp
prima zice ca are 200cc
a doua 160 cc
am desfacut motorul de loncin si de curiozitate i am pus segmentii de la motorul de einhel...surpriza !inchid perfect...
unde este diferenta de cc ??in cursa pistonului???

#31
PoeOvidiu

PoeOvidiu

    Sunt de la țară și îmi place așa.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,567
  • Înscris: 07.12.2014
Probabil in cursa pistonului. Masoara ca se vede cat e cursa. Sau poate e doar in specificatii diferenta si e acelasi motor.

#32
silesax

silesax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 47,162
  • Înscris: 15.10.2009
Da..dubios..

#33
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,435
  • Înscris: 31.01.2010
Cursa pistonului e diferita la cele 2 motoare, alezajul este identic.
Verificati manualul Honda GX160 si GX200

#34
silesax

silesax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 47,162
  • Înscris: 15.10.2009
Deci diferă arborele cotit ?
Cilindrul este identic ?

#35
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,435
  • Înscris: 31.01.2010
Pai daca e cursa mai mica ai toate sansele sa fie si cilindrul mai mic.
Normal ca difera ceva.

#36
silesax

silesax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 47,162
  • Înscris: 15.10.2009
Păi nu arborele face cursa ?

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate