Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
La multi ani @Atreides!

La multi ani @KENSINGTON!

La multi ani @burebista!

La multi ani de Florii!
 Stihl fs 70 c-e

Challengers (2024)

Care mai sunt mediile de admitere...

Laptop cu HDD atasare memorie MMC...
 Hartile google nu mai au chenarul...

Tomate in ghiveci la curte?

Idei cale de actiune recuperare g...

Intoleranța lactoza- vegan v...
 Tobe acustice insonorizare in blo...

Cine canta? Fragment din melodie...

Tablou sigurante Dacia Sandero 2012

Baby Reindeer - 2024
 

Passat b6 sau golf 5?

- - - - -
  • Please log in to reply
62 replies to this topic

#19
Peter Blood

Peter Blood

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,835
  • Înscris: 13.02.2007

View PostTLGTLC, on 16 iulie 2017 - 18:31, said:

Eu aș fugi de diesel la bugetul acesta...
Cum ai norocu'
Eu am un prieten care si-a luat de pe autovit, in mai 2017, un mondeo 2.0 diesel break, din 2001, cu 1700 euri.
I-a schimbat distributia, filtrele, fluidele si... cam atat.
De-atunci a facut cam 8000 km si masina e ok.
Dracu' stie.Cum ti-e norocul

#20
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
De ex, mie imi placea mult Opel signum, e un fel de A3 sportback, e intre hatchback si combi, cu niste jante pe 17/18 arata chiar bine, si ai dotari, xenon, piele, scaune incalzite, etc:

https://www.mobile.d.../247263535.html

Decat golf cu 250.000km reali mai bine opel cu 140.000km, parerea mea. eu asa as gandi problema. Nu te lasa influentat doar de aspectul fizic, conteaza mult si km si rulajul.

Inca ceva, recunosc, stai mai bine in golf/passat, decat in opel, insa nu e o diferenta asa de uriasa.

#21
extreamboy

extreamboy

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 185
  • Înscris: 17.12.2010

View Postvladdy99, on 16 iulie 2017 - 18:41, said:

Nu ai spus ce nevoi ai, deci intuiesc ca esti ok si cu 3 usi ?

R Clio/ Ceed sport cat mai nou ?

Nu mai vreau Renault.
De Ceed nu stiu nimic.
Doresc 5 Usi.

View PostDeenman, on 16 iulie 2017 - 18:44, said:

Decat golf cu 250.000km reali mai bine Opel cu 140.000km, parerea mea. eu asa as gandi problema. Nu te lasa influentat doar de aspectul fizic, conteaza mult si km si rulajul.
Inca ceva, recunosc, stai mai bine in golf/passat, decat in opel, insa nu e o diferenta asa de uriasa.

O sa ma gandesc la asta.
Opel-urile sunt  ieftine la intretinere nu ?

Edited by extreamboy, 16 July 2017 - 19:05.


#22
danX

danX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,566
  • Înscris: 26.06.2003
Ia Ceed cu ochii inchisi. L-am dat pe al meu dupa aproape 10 ani, masina a mers ceas, vezi Jurnalul lui Rodrigo de pe softpedia. Iei masini echipate corect, benzina, si cu rulaje in general mai mici. Fiabile (e unul care a facut 400k km si merge bine in continuare), ieftin de intretinut. Boala lor e suspensia rigida si bieletele antiruliu care au de suferit din cauza drumurilor romanesti. Iata un exemplu: https://www.autovit....d-ID7Gm3jX.html

#23
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,780
  • Înscris: 01.12.2007
Cauta o masina mai noua, la 6000e gasesti masini din 2011-2012. Si daca tot esti tanar cauta o masina tinereasca.

#24
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015
Ti-as recomanda un A4 B7 1.9TDI Posted Image

#25
alexandrualexww2

alexandrualexww2

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 759
  • Înscris: 15.05.2017
B6 all day long :), daca nu ai copii, i-a berlina, nu break!

#26
ergon

ergon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,271
  • Înscris: 27.07.2006
Orice ai lua, ia pe benzina.
Te vei bucura mai linistit de masinuta !

#27
extreamboy

extreamboy

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 185
  • Înscris: 17.12.2010
M-am gandit sa iau Passat b6 (imi permit intre 2006 si 2008 , inclusiv 2008) dar nu stiu ce motorizare sa aleg.. Am auzit ca unele motoare 2.0 ar fi proaste dar in acelasi timp cele 1.9 ar fi cam puturoase. Toate 2.0 sunt proaste? sau sunt alte serii motor mai bune ca altele?

#28
danX

danX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,566
  • Înscris: 26.06.2003
2.0 FSI ar fi o solutie, mancator de ulei pe alocuri dar mai fiabil decat 2.0 TDI de pe vremea aia si mai fasnet decat 1.9TDI care abia misca masina.

#29
JPelorat

JPelorat

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 212
  • Înscris: 13.07.2017
O grămadă de aiureli scrise pe aici.
Daca esti fost posesor de Megan 2 esti din aia care dadeau roata jos ca sa schimbe un bec de far, vei avea o placuta surpriza trecând la VW.
Nu e mare diferenta intre 1.9 si 2.0  ca putere, motorul de 1.9 e f fiabil eu am văzut multe motoare de astea sărite de 500.000 km si nu stiau decât motorina si ulei.
Abia mișcă masina...., sa vorbim sa ne aflam in treabă... Daca ai dambla rupi aderenta si cu a treia si nici nu simti cand ajunge masina la 150 km/h.
Sa compari Clio cu Golf e o gluma proasta. Astra e mai ok, dar totusi sub golf.
Nu prea contează daca e motor de 1.9 sau 2.0, e tot un drac.
La ambele va cădea turbina si volantul ala cu masa dubla. Sunt si considerate piese de schimb de altfel.
De la VW nu recomand motoare pe benzina. Nici pe alea vechi, nici pe astea noi.

#30
curentelectric

curentelectric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,239
  • Înscris: 31.05.2007
Tu intai da meganul ala si dupa aia mai discutam. Asta pentru ca romanul cumpara orice rahat de masina, dar niciodata Megane 2 de 14 ani vechime. Colegii care te-au indrumat catre coreene sau japoneze nu au gresit deloc. La alea ai sanse mai mari sa gasesti ceva bun decat la ce vrei tu.

Edited by curentelectric, 18 July 2017 - 10:25.


#31
extreamboy

extreamboy

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 185
  • Înscris: 17.12.2010

View PostJPelorat, on 18 iulie 2017 - 10:15, said:

O grămadă de aiureli scrise pe aici.
Daca esti fost posesor de Megan 2 esti din aia care dadeau roata jos ca sa schimbe un bec de far, vei avea o placuta surpriza trecând la VW.
Nu e mare diferenta intre 1.9 si 2.0  ca putere, motorul de 1.9 e f fiabil eu am văzut multe motoare de astea sărite de 500.000 km si nu stiau decât motorina si ulei.
Abia mișcă masina...., sa vorbim sa ne aflam in treabă... Daca ai dambla rupi aderenta si cu a treia si nici nu simti cand ajunge masina la 150 km/h.
Sa compari Clio cu Golf e o gluma proasta. Astra e mai ok, dar totusi sub golf.
Nu prea contează daca e motor de 1.9 sau 2.0, e tot un drac.
La ambele va cădea turbina si volantul ala cu masa dubla. Sunt si considerate piese de schimb de altfel.
De la VW nu recomand motoare pe benzina. Nici pe alea vechi, nici pe astea noi.

O picatura de speranta exista deci ca sa-mi iau mult doritul Passat Posted Image .
Poate gasesc unul cu Volanta/Turbina schimbat in ultimii 100k Km sau poate ambele.
Daca nu... poate iau unul putin mai ieftin si restul banilor ii las deoparte pentru schimbul Volantei/turbinei.

View Postcurentelectric, on 18 iulie 2017 - 10:25, said:

Tu intai da meganul ala si dupa aia mai discutam. Asta pentru ca romanul cumpara orice rahat de masina, dar niciodata Megane 2 de 14 ani vechime. Colegii care te-au indrumat catre coreene sau japoneze nu au gresit deloc. La alea ai sanse mai mari sa gasesti ceva bun decat la ce vrei tu.

Incerc sa-l dau mai repede.. l-am pus sub pretul "pietei" cu 200 Euro si mai las 200 doar ca sa scap naibii de el ... am bagat atatia bani in masina asta si e mai proasta decat atunci cand am luat-o.
In legatura cu Coreenele si Japonezele ... cum e intretinerea lor ? nu costa mai mult piesele de schimb ?

#32
JPelorat

JPelorat

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 212
  • Înscris: 13.07.2017
Nu costa, dar e posibil sa le gasesti mai greu.  Astea privitor la piese specifice. Ulei, filtre, plăcute,astea sunt universale.
Si, da, e recunoscut International ca posesorii de coreene si japoneze sunt cei mai grijulii proprietari, le tin ca pe bibelou...
Totul tine de noroc. Gasesti si masini bune si gioarse si la unii si la altii.


#33
curentelectric

curentelectric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,239
  • Înscris: 31.05.2007

View Postextreamboy, on 18 iulie 2017 - 10:40, said:

O picatura de speranta exista deci ca sa-mi iau mult doritul Passat
Asta seamana mai mult a obiect de cult decat a masina. Dar ma rog, la varsta asta esti foarte influentabil. Vezi tu dupa ce bagi o basca de bani in el... Passatul B6 nu a tinut niciodata cu buzunarul posesorului.

View Postextreamboy, on 18 iulie 2017 - 10:40, said:

Incerc sa-l dau mai repede.. l-am pus sub pretul "pietei" cu 200 Euro si mai las 200 doar ca sa scap naibii de el ... am bagat atatia bani in masina asta si e mai proasta decat atunci cand am luat-o.
Pune si linkul de pe OLX sa stie lumea ce si cum Posted Image.

View Postextreamboy, on 18 iulie 2017 - 10:40, said:

In legatura cu Coreenele si Japonezele ... cum e intretinerea lor ? nu costa mai mult piesele de schimb ?
Piesele de schimb costa la fel ca la orice alta masina si intretinerea sunt la fel ca la orice alta masina din clasa respectiva. Diferenta este ca nu gasesti la dezmembrari ca la nemtoaice. Asta daca te pasioneaza aspectul asta la passatul "mult dorit".

Edited by curentelectric, 18 July 2017 - 11:49.


#34
JPelorat

JPelorat

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 212
  • Înscris: 13.07.2017
Mda,pe lângă cealaltă diferenta ca e posibil sa astepti si vreo 2 săptămâni pentru cate vreo piesa mai rara ca, de , fiind mult mai putine nu stau importatorii cu ele pe stoc.
Ideea e sa casti bine ochii cand cumperi. Eu am băgat de cel putin 3 ori mai multi bani intr o Fiat compacta decât intr o limuzina VW .
Bine,stiu si om care a schimbat 3 cutii la un VW, ce dracu le facea nu pot sa mi dau seama...

#35
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Nu te pricepi deloc la motoare daca zici ca nu exista problm majore la motorul 2.0 si 1.9 su probleme si sunt multe.

#36
JPelorat

JPelorat

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 212
  • Înscris: 13.07.2017
Uimeste ma. Care sunt problemele alea majore ?
Cu 2 motoare de astea eu am adunat 400.000 km .



Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate