BMW X3 2018
Last Updated: Sep 26 2019 14:06, Started by
Adm
, Jun 26 2017 23:13
·
0
#1
Posted 26 June 2017 - 23:13
2018 BMW X3 G01 Goes Official, Transitions From SAV to SUV
Quote Based on an all-new platform, which uses a lot more lightweight materials like aluminum, combined with high-strength steel, the 2018 BMW X3 is up to 55 kg (121 pounds) lighter than its predecessor, depending on engine version. Speaking of engines, most of the powerplants of the current X3 will be carried over, but there are a couple of surprises as well. The biggest one is the addition of an M Performance version for the first time in the X3 family, powered by a 3.0-liter inline six. Officially called the X3 M40i, the model comes to crash the party where until recently the only DJs playing were the Audi SQ5 and the Mercedes-AMG GLC43. With 360 PS and 500 Nm (369 lb-ft) of torque, the sportiest X3 ever can hit 100 km/h (62 mph) from standing still in just 4.8 seconds. This makes it 0.6 seconds quicker than the SQ5 and 0.1 seconds quicker than the GLC 43, which is no mean feat despite the car's novelty. All the other engines are carried over from the current generation, but each as been optimized for better fuel economy and performance. The lineup starts with the BMW X3 2.0i and 2.0d, each of them being available with xDrive AWD or with RWD. It then continues with the X3 xDrive 30i and 30d, both being exclusively offered with all-wheel-drive, while the xDrive M40i will be the top of the range model for the time being. BMW's latest operating system is also available on the new SUV/SAV, now featuring optional gesture control and Intelligent Voice Assistant. Just like the 7 Series and the 5 Series, the all-new X3 will also benefit from the optional BMW CoPilot system, which comprises of some technologies that can make the car semi-autonomous in particular driving situations. After 1.5 million X3s sold over the span of two generations, the third one has a lot of weight to carry on its shoulders, but judging by its cover, it won't disappoint. At least from a design standpoint, it looks like the model has evolved substantially from a niche vehicle (SAV) to a grown-up premium SUV. [ https://s1.cdn.autoevolution.com/images/news/2018-bmw-x3-g01-goes-official-transitions-from-sav-to-suv-118895_1.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://s1.cdn.autoevolution.com/images/news/gallery/2018-bmw-x3-g01-goes-official-transitions-from-sav-to-suv_38.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#2
Posted 26 June 2017 - 23:45
Cred ca era oportun , sa nu zic de bun simt , sa pui si o traducere in romaneste . Suntem pe un forum romanesc ....eu nu stiu engleza , si ca mine sunt multi .
|
#4
Posted 27 June 2017 - 03:37
gladiatore, on 26 iunie 2017 - 23:45, said:
Cred ca era oportun , sa nu zic de bun simt , sa pui si o traducere in romaneste . Suntem pe un forum romanesc ....eu nu stiu engleza , si ca mine sunt multi . Bazat pe o platformă complet nouă, care utilizează materiale mult mai ușoare, cum ar fi aluminiu, combinată cu oțel de înaltă rezistență, modelul BMW X3 2018 este cu până la 55 de kg mai ușor decât predecesorul său, în funcție de versiunea motorului. Vorbind despre motoare, majoritatea motoarelor actuale X3 vor fi reportate, dar există și câteva surprize. Cel mai mare este adăugarea unei versiuni M Performance pentru prima dată în familia X3, alimentată de un motor de 3,0 litri în linie. Oficial numit modelul X3 M40i, modelul vine să doboare petrecerea, unde până acum, singurii DJ care au jucat au fost Audi SQ5 și Mercedes-AMG GLC43. Cu o putere de 360 CP și un cuplu de 500 Nm, cel mai sportiv X3 poate atinge 100 km / h (62 mph) de la staționare în doar 4,8 secunde. Acest lucru face ca acesta să fie cu 0,6 secunde mai rapid decât SQ5 și cu 0,1 secunde mai rapid decât GLC 43, ceea ce nu reprezintă un avantaj în ciuda noutății mașinii. Toate celelalte motoare sunt transmise din generația actuală, dar fiecare este optimizat pentru o mai bună economie de combustibil și performanță. Linia începe cu BMW X3 2.0i și 2.0d, fiecare fiind disponibil cu xDrive AWD sau RWD. Apoi continuă cu modelele X3 xDrive 30i și 30d, ambele fiind oferite exclusiv cu tracțiune integrală, în timp ce modelul xDrive M40i va fi pentru moment cel mai bun model al gamei. Cel mai recent sistem de operare al BMW este disponibil și pe noul SUV / SAV, care acum oferă opțiuni de control gest opționale și asistență inteligentă vocală. La fel ca Seria 7 și Seria 5, noul X3 va beneficia și de sistemul opțional BMW CoPilot, care cuprinde unele tehnologii care pot face mașina semi-autonomă în anumite situații de conducere. După ce 1,5 milioane de X3-uri s-au vândut pe parcursul a două generații, al treilea are o greutate mare pentru a-și continua umerii, dar judecând după coperta sa, nu va dezamăgi. Cel puțin din punct de vedere al designului, se pare că modelul a evoluat substanțial de la un vehicul de nișă (SAV) la un SUV premium adulți. |
#6
Posted 27 June 2017 - 07:44
Stai sa vezi X7... va fi huge.
E o tendinta foarte buna de marire a masinilor si de scadere a greutatii lor. |
#7
Posted 27 June 2017 - 08:13
Mie X5-ul mi se pare absolut ok ca dimensiuni (fata de gloaba de Q7). Si X3 la fel, pentru clasa sa.
|
#8
Posted 27 June 2017 - 08:15
Adm, on 27 iunie 2017 - 07:44, said:
Stai sa vezi X7... va fi huge. E o tendinta foarte buna de marire a masinilor si de scadere a greutatii lor. imbunatatirea greutatii cu pana la 55 kg mi se pare destul de mica. Opel astra a scazut cu pana la 200 de kg la noua generatie iar a4 b9 a crescut in dimensiuni si a scazut pana la 130 kg. nu stiu cum sta cu greutatea fata de ceilalti competitori ai segmentului. Din punctul meu de vedere, x3 are dimensiunea ideala pentru cine isi doreste un suv fara sa epateze (gen x5, q7 etc) iar succesul obtinut in timp va reprezenta cartea de vizita in vanzari |
#9
Posted 27 June 2017 - 08:16
Nu e ca si cum e plina Romania de SUV-uri.
Am fost acum o luna in Germania si timp de o saptamana cu greu am vazut 3 -4 X5/6, iar ML/GL rarisim. |
#10
Posted 27 June 2017 - 08:29
Da, in Germania esti considerat taran daca ai SUV, pentru ca acolo drumurile sunt ok si nu ai avea alt motiv sa-ti iei SUV decat ca sa fii cu un cap deasupra celorlalti.
|
|
#12
Posted 27 June 2017 - 08:55
Adm, on 27 iunie 2017 - 08:16, said:
Nu e ca si cum e plina Romania de SUV-uri. Am fost acum o luna in Germania si timp de o saptamana cu greu am vazut 3 -4 X5/6, iar ML/GL rarisim. glumetu, on 27 iunie 2017 - 08:29, said:
Da, in Germania esti considerat taran daca ai SUV, pentru ca acolo drumurile sunt ok si nu ai avea alt motiv sa-ti iei SUV decat ca sa fii cu un cap deasupra celorlalti. |
#13
Posted 27 June 2017 - 09:08
La noi (ca si in US) sunt din cauza drumurilor, in primul rand. Un SUV are suspensii mult mai confortabile si garda la sol mai inalta.
|
#15
Posted 27 June 2017 - 09:36
Este comica asta cu usuratul si economia de carburant la fiecare nou model. Pe acest principiu o sa avem in viitor masini pe care o le ia vantul si nu vor consuma nimic ...va fi ca la internet , pe masura ce vorbesti ...primesti .
Seamana a reclama la pasta de dinti. Fiecare spala de 7 ori mai bine decat predecesoarea sau decat concurenta . Ar trebui doar sa trecem cu gura deschisa pe strada unde locuieste un nene care s-a spalat acum o luna pe dinti cu pasta minune ..si nu am ma avea probleme pe toata durata vietii . Hai bre, ca-s pacaleli de marketing . Dar masina arata frumos. Exista o tampene pe care tot o fac. Pun roti prea mici la SUV-uri . Si BMW sufera. Ai SUV cu roti de turism ...cah-cah. . |
|
#16
Posted 27 June 2017 - 09:41
Cel mai mic diesel la ei aparent o variatie a lui N47 de 1.6L. https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_N47
si e folosit la seria 1 114d si 116d ED. OnTopic: e de luat peste 9 ani la 1/3 din valoare |
#18
Posted 27 June 2017 - 20:53
Adm, on 27 iunie 2017 - 07:44, said:
Stai sa vezi X7... va fi huge. E o tendinta foarte buna de marire a masinilor si de scadere a greutatii lor. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users