Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
BCR - problema cu sistemul de plati prin carduri
Ultima postare: iun 22 2017 19:39, Inițiat de
tiestodj20
, iun 15 2017 13:11
·
0
#19
Publicat: 15 iunie 2017 - 16:06
Am aflat ca mi s-au retras pentru ca dupa ce intr-un final am reusit sa platesc , adica dupa vreo 5 incercari, m-am dus direct la un bancomat BCR si am consultat soldul. Stiam cati aveam inainte si era simplu de calculat. Apoi m-am dus la banca si am cerut sa verifice si sa-mi dea extras de cont, unde sigur ca apareau tranzactiile.
Ce m-a deranjat pe mine e ca pe ala din call center il durea p**a de banii mei, mi-i calcula el pe aia ramasi pe card, de parca ii aveam de la el. Editat de tiestodj20, 15 iunie 2017 - 16:09. |
#20
Publicat: 15 iunie 2017 - 16:19
dorin_2k, on 15 iunie 2017 - 15:54, said:
Ce camere? Omul a incercat sa plateasca la magazin. Editat de colombo2003, 15 iunie 2017 - 16:19. |
#21
Publicat: 15 iunie 2017 - 16:57
tiestodj20, on 15 iunie 2017 - 16:06, said:
Ce m-a deranjat pe mine e ca pe ala din call center il durea p**a de banii mei, mi-i calcula el pe aia ramasi pe card, de parca ii aveam de la el. Omu' (in general) mai poate avea si dusmani. Uite asa se afla si pe urma ramai interzis de unde stie cineva despre tine. |
#23
Publicat: 15 iunie 2017 - 21:52
Chiar nesimtiti astia de la BCR. Eu am patit chestia asta la BT, am avut vreo 3 tranzactii esuate si am observat ca la fiecare trabnzactie au tras banii din cont. Dar am fost la banca in dupa-amiaza aia, m-au chemat a doua zi cu chitantele, pana au verificat, iar in seara celei de-a doua zi aveam deja banii in cont, cu scuzele de rigoare
Asta era cand aveam doar card de salariu (debit) la ei. Dupa ce mi-am luat card de credit si il folosesc la cumparaturi, nu-mi mai trag banii din cont la tranzactii esuate. Deci ar fi o solutie sa iei un card de credit, eventual de la alta banca |
#25
Publicat: 16 iunie 2017 - 11:20
+ 1 pt cardul de credit.
Eu am platit dobanda penalizatoare pt ca mi-au retras banii de 2 ori ( la ING). Vanzatoarea a tras mai intai cardul pe banda magnetica, apoi a bagat cip-ul . Un singur PIN pt validare, suma dublata. Au reusit performanta sa creeze sold negativ neautorizat. Nu am platit mult, dar e vorba de principiu. Esti sclavul bancii, si pana faci reclamatie la ANPC esti bun de plata . |
#26
Publicat: 19 iunie 2017 - 22:13
dorin_2k, on 15 iunie 2017 - 14:46, said:
Ai primit 4 chitante pe care scrie tranzactie repinsa? Verifica contul. Nu cred ca ti-au fost retrasi banii de 4 ori aceeasi suma la câteva secunde distanta la acelasi magazin. Am patit si eu la Mega Image tot pe card de salariu BCR. Trei tranzactii esuate intr-un minut, cu aproximatie. Suma era mica (un pachet de tigari) dar am vrut sa vad ce se intampla. Mai incercam dar era coada si din bun simt am renuntat si am platit cash. In parcare am verificat contul si banii erau deja pe sume blocate. Am sunat in cc si am blocat tranzactiile. Au cerut copiile "bonuletelor" cu tranzactie esuata. Neaparat pastrati rahaturile alea de chitante la tranzactie esuata, inca mai sunt casieri care o arunca si zic "sa mai incercam poate merge"! |
#27
Publicat: 19 iunie 2017 - 22:25
Eu cu BCR am avut mai multe probleme de acest fel. Unele chiar nasoale, precum ar fi să plătesc cu cardul la benzinărie - pe autostradă, în sudul Franței, noaptea - și să nu debiteze.
La o benzinărie tip Somalia, cu casiera baricadată într-o cazemată antiglonț. Noroc că mă descurc în franceză. Plătesc cash (trăiască banul cash). Apoi, la câteva zile, văd că îmi erau blocați 130 de euro pt. o alimentare de 70 de euro. Pe care o achitasem cash. Mă gândeam ce făceam dacă nu aș fi fost inspirat să am bani cash la mine. A doua zi, la o altă benzinărie, a mers ok. Dă-i telefoane, vorbește cu roboții de la call center, copiii de acolo nu pricepeau și mă pasau de la unul la altul, trebuia să explic din nou, ăla iar nu pricepea și mă trimitea la altul care începea cu ”Bună ziua, cu ce vă pot ajuta” & shit. Sunt multe astfel de povești pe care le-am întâmpinat la BCR. Ultima întâmplare este cea care m-a făcut să închid conturile de la ei. Am achitat o plată cu cardul într-o țară scandinavă. Suma destul de măricică. Trebuiau să ajungă în usd. Fac plata, bag datele, dau ok. După câteva zile, văd în istoric un comision foarte mare. Dau telefoane și mi se spune că acele comisioane sunt datorate băncii corespondente din UK, care a făcut schimbul valutar în lire și din lire în moneda scandinava a furnizorului, la un curs prost, motiv pentru care m-au taxat pe mine. Numai că plata trebuia achitată în usd. Așa scria pe extrasul meu de cont. Am plătit usd, trebuia să ajungă aceeași sumă în usd, comisionul fiind specificat separat. Înțeleg că încurcate sunt căile bancare. Dar nu înțeleg de ce trebuie să fac cerere scrisă de ”investigare” și de ce trebuie să specific în scris că ”mă angajez să suport contravaloarea comisioanelor aferente investigării”. So, le-am expus punctul meu de vedere și anume că fiind problema lor tehnică, să o rezolve fără să-mi complice existența în mod inutil. Nu, că nu se poate, că așa sunt procedurile la ei. BCR este o stuctură birocratică și o filială neimportantă pentru banca mamă. De aceea, clienții băncii, nu importă cum sunt, mici, medii sau mari, au parte de tratament și considerația acordată unei furnici. Suntem statistică pentru ei. Și nu doar pentru BCR. Nu merită sa te superi și să te consumi. Când vezi că se înmulțesc genul acesta de probleme, soluția este să închizi conturile cu ei și să cauți o bancă mai mică și mai dornică de clienți. Apropo, dintre toate băncile cu care am lucrat până acum, este comic, dar cea mai bună a fost CEC. Am Mastercard de la ei, care nu mi-a dat niciun rateu, indiferent pe unde l-am utilizat. Zero probleme. Însă asta nu înseamnă că prefer cardul. Cash-ul e sfânt pentru mine. Cardul este să fie acolo, just in case. Editat de tomaso, 19 iunie 2017 - 22:28. |
#28
Publicat: 19 iunie 2017 - 22:37
tiestodj20, on 15 iunie 2017 - 13:11, said:
Am fost azi sa cumpar ceva, haine, si la casa am vrut sa platesc cu cardul. Casiera a incercat de vreo 5 ori, abia a 5-a oara a mers. In rest am primit tranzactie respinsa. Sigur ca banii mi-au fost luati de pe card pentru fiecare incercare de plata, desi numai una ar fi trebuit, cea acceptata. Am facut reclamatie la banca si cica au avut probleme in sistemul lor de cacao si-o sa rezolve, in maxim 30 de zile. Deci o perioada de pana la 30 de zile eu stau cu vreo 500 de lei lipsa, disparuti prin sistemul lor, cica nu au ce sa-mi faca. La call center mi-a spus ala care a raspuns ca oricum mai am bani pe card deci nu e nicio problema. Asta ca sa vedem cam cum sunt tratati clientii BCR, adica ce pubipla lor, daca tot mai am bani pe card, da-i dracu pe aia disparuti, o sa-i primesc eu la un moment dat. Parca stie el ce aveam eu de facut cu banii si cum anume erau planificati, ca sa-si permita sa-mi spuna ca oricum mai am bani in cont. Daca eu am bani de dat la banca si nu-i dau, sunt penalizat. Daca ei iau banii aiurea, din cauza ca au un sistem electronic de tot rahatul, in ce fel sunt penalizati? pufonel, on 15 iunie 2017 - 21:52, said:
Chiar nesimtiti astia de la BCR. Eu am patit chestia asta la BT, am avut vreo 3 tranzactii esuate si am observat ca la fiecare trabnzactie au tras banii din cont. Dar am fost la banca in dupa-amiaza aia, m-au chemat a doua zi cu chitantele, pana au verificat, iar in seara celei de-a doua zi aveam deja banii in cont, cu scuzele de rigoare Asta era cand aveam doar card de salariu (debit) la ei. Dupa ce mi-am luat card de credit si il folosesc la cumparaturi, nu-mi mai trag banii din cont la tranzactii esuate. Deci ar fi o solutie sa iei un card de credit, eventual de la alta banca |
|
#29
Publicat: 22 iunie 2017 - 19:39
Clovis, on 19 iunie 2017 - 22:37, said:
Nu vreau sa iau apararea BCR-ului ...dar cand apar probleme cu cardul sa stii ca nu e vina bancii ...e vina emitentului de carduri adica MasterCard, Visa , Maestro etc......Verificat de mine in magazine cu 2 carduri Visa la banci diferite....re respingea pe amandoua...deci era de la Visa..... |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi