Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Arte Martiale - avantaje/dezavant...

Problema telefon Philips

Haine albe patate cu roz la spalat

Allview imperia i8
 Taskbarul devine neresponziv

Coolpad Torino S2

Digi24 - post de stiri lipsit de ...

Galaxy A5 (2016) - Problema sunet
 Ne pot citi p.m-urile dintre noi ...

Cum pornesc sursa server SUN spas...

Polaroid (2017)

Cum scap de acest tip de gandaci?...
 Sfat Smart TV Panasonic

Jgheaburi la bloc, preț exag...

Obiect strain in ochi...senzatia ...

Atenție cum conduceți i...
 
Forumul Softpedia folosește "cookies" pentru a oferi utilizatorilor o experiență completă. Vezi detalii sau închide mesaj (x)

BCR - problema cu sistemul de plati prin carduri

  • Please log in to reply
28 replies to this topic

#1
tiestodj20

tiestodj20

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,358
  • Înscris: 04.06.2007
  • ID membru: 187,599
Am fost azi sa cumpar ceva, haine, si la casa am vrut sa platesc cu cardul. Casiera a incercat de vreo 5 ori, abia a 5-a oara a mers. In rest am primit tranzactie respinsa. Sigur ca banii mi-au fost luati de pe card pentru fiecare incercare de plata, desi numai una ar fi trebuit, cea acceptata.

Am facut reclamatie la banca si cica au avut probleme in sistemul lor de cacao si-o sa rezolve, in maxim 30 de zile.

Deci o perioada de pana la 30 de zile eu stau cu vreo 500 de lei lipsa, disparuti prin sistemul lor, cica nu au ce sa-mi faca. La call center mi-a spus ala care a raspuns ca oricum mai am bani pe card deci nu e nicio problema.

Asta ca sa vedem cam cum sunt tratati clientii BCR, adica ce pubipla lor, daca tot mai am bani pe card, da-i dracu pe aia disparuti, o sa-i primesc eu la un moment dat. Parca stie el ce aveam eu de facut cu banii si cum anume erau planificati, ca sa-si permita sa-mi spuna ca oricum mai am bani in cont.


Daca eu am bani de dat la banca si nu-i dau, sunt penalizat. Daca ei iau banii aiurea, din cauza ca au un sistem electronic de tot rahatul, in ce fel sunt penalizati?

#2
Brainie

Brainie

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 529
  • Înscris: 18.04.2007
  • ID membru: 169,084
La call center mi-a spus ala care a raspuns ca oricum mai am bani pe card deci nu e nicio problema.

Asta e monumentală ! Merită popularizată la șefii lui (până la ăla mare de la BCR), la OPC, la TV etc. I-ai reținut numele ?

#3
born2lose

born2lose

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,788
  • Înscris: 06.09.2004
  • ID membru: 22,760
pai nu prea ai ce sa le faci. daca faci reclamatie la anpc cred ca sunt acoperiti de contract (acum si clauzele alea sunt oarecum abuzive, dar asta e alta discutie), daca ii dai in judecata trebuie sa dovedesti ce prejudiciu ti-a cauzat lipsa acestor bani din cont.

#4
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,901
  • Înscris: 23.04.2007
  • ID membru: 171,375
  • Locație: Timisoara

 tiestodj20, on 15 iunie 2017 - 13:11, said:

30 de zile eu stau cu vreo 500 de lei lipsa
La call center mi-a spus ala care a raspuns ca oricum mai am bani pe card deci nu e nicio problema.
Foloseste si tu card de credit ... si aia e ... 30 de zile stai pe bani lor ...

#5
tiestodj20

tiestodj20

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,358
  • Înscris: 04.06.2007
  • ID membru: 187,599

 Brainie, on 15 iunie 2017 - 13:18, said:

La call center mi-a spus ala care a raspuns ca oricum mai am bani pe card deci nu e nicio problema.

Asta e monumentală ! Merită popularizată la șefii lui (până la ăla mare de la BCR), la OPC, la TV etc. I-ai reținut numele ?
Nu i l-am retinut ca eram prea nervos. Dupa ce mi-a spus asta am inchis convorbirea si m-am dus sa-mi vad de treaba, atat de multa prostie si nesimtitre nu stiu daca mai e pe undeva prin lume.

LE. I-am retinut doar prenumele, Dragos. Numele de familie nu l-am inteles.

 adrian_r5, on 15 iunie 2017 - 13:24, said:

Foloseste si tu card de credit ... si aia e ... 30 de zile stai pe bani lor ...
Pai tot eu ii dau inapoi, nu le fac niciun rau.

Edited by tiestodj20, 15 June 2017 - 13:36.


#6
colombo2003

colombo2003

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,189
  • Înscris: 16.07.2008
  • ID membru: 349,052
Convorbirile nu sunt inregistrate?
Fa o sesizare scrisa.

#7
tomaso

tomaso

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 39,895
  • Înscris: 11.04.2005
  • ID membru: 34,477
  • Locație: Romania
Cei de la call center nu sunt vinovati pentru prostiile acestea.  Ei au niste raspunsuri standard.  
E o procedura comuna majoritatii call centerelor.

#8
PiticVerde

PiticVerde

    Junior

  • Grup: Members
  • Posts: 140
  • Înscris: 12.09.2015
  • ID membru: 925,955
  • Locație: Romania
Cand am terminat ratele(!10 ani de stres,minciuni si amenintari) la BCR am facut chef Posted Image

Edited by PiticVerde, 15 June 2017 - 13:44.


#9
mihnearau1

mihnearau1

    Gatos Locos Gang Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,556
  • Înscris: 20.09.2016
  • ID membru: 966,590

 PiticVerde, on 15 iunie 2017 - 13:44, said:

Cand am terminat ratele(!10 ani de stres,minciuni si amenintari) la BCR am facut chef Posted Image

ai facut chef la BCR?

#10
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,901
  • Înscris: 23.04.2007
  • ID membru: 171,375
  • Locație: Timisoara

 tiestodj20, on 15 iunie 2017 - 13:33, said:

atat de multa prostie si nesimtitre nu stiu daca mai e pe undeva prin lume.
Inseamna ca n-ai prea avut treaba cu bancile Posted Image

 tiestodj20, on 15 iunie 2017 - 13:33, said:

Pai tot eu ii dau inapoi
Evident ... da' scapi de incidente neplacute precum cel relatat.

Edited by adrian_r5, 15 June 2017 - 13:56.


#11
tiestodj20

tiestodj20

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,358
  • Înscris: 04.06.2007
  • ID membru: 187,599

 adrian_r5, on 15 iunie 2017 - 13:55, said:

Inseamna ca n-ai prea avut treaba cu bancile Posted Image

Nu, nici nu imi doresc mai mult decat e nevoie.

 tomaso, on 15 iunie 2017 - 13:44, said:

Cei de la call center nu sunt vinovati pentru prostiile acestea.  Ei au niste raspunsuri standard.  
E o procedura comuna majoritatii call centerelor.

Or fi avand,  dar pe ala din call center nu-l intereseaza cati bani mai am eu pe card. Aia nu e treaba lui, nu imi programeaza el banii mei.

#12
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,085
  • Înscris: 01.12.2001
  • ID membru: 102
  • Locație: RO - SV
Ai primit 4 chitante pe care scrie tranzactie repinsa? Verifica contul. Nu cred ca ti-au fost retrasi banii de 4 ori aceeasi suma la cĂąteva secunde distanta la acelasi magazin.

Edited by dorin_2k, 15 June 2017 - 14:46.


#13
colombo2003

colombo2003

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,189
  • Înscris: 16.07.2008
  • ID membru: 349,052
Nu poti face opozitie (parca avea un termen, dar imi scapa numele) la acele tranzactii? Banii nu pleaca imediat parca.

#14
tiestodj20

tiestodj20

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,358
  • Înscris: 04.06.2007
  • ID membru: 187,599

 dorin_2k, on 15 iunie 2017 - 14:46, said:

Ai primit 4 chitante pe care scrie tranzactie repinsa? Verifica contul. Nu cred ca ti-au fost retrasi banii de 4 ori aceeasi suma la câteva secunde distanta la acelasi magazin.
Am primit, da, banii au fost retrasi de mai multe ori.  Acum, dupa multe telefoane si vizite la banca, am primit banii inapoi.

 colombo2003, on 15 iunie 2017 - 15:07, said:

Nu poti face opozitie (parca avea un termen, dar imi scapa numele) la acele tranzactii? Banii nu pleaca imediat parca.
Am fost la banca si am facut cerere ca sa caute si sa inapoieze banii. Au verificat si mi-au spus  ca raman undeva si vad doar ei, eu pot vedea doar ca nu ii mai am in cont. Era o suma in jur de 500 de ron.

#15
colombo2003

colombo2003

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,189
  • Înscris: 16.07.2008
  • ID membru: 349,052
O experienta asemanatoare a patit-o si maica-mea: s-a dus femeia la bancomat (BCR, sa ne intelegem) si, iese chitanta, iese cardul, banii ciu-ciu!
Du-te, fa sesizare scrisa, sa se uite aia pe camera, sa vada, sa analizeze, sa verifice rapoartele de tranzactii din ziua respectiva (si cu ce ramasese in bancomat) etc etc etc
Tot asa i-au spus: 30 de zile.
Si pana la urma s-a rezolvat, luna urmatoare, dar tot asa, drumuri inutile, nervi, timp pierdut si mai ales fara bani.
Nu ca altii ar fi mai... ca greseli se pot intampla, oricand, oricui, mai ales cand depinzi de un siste informatic, dar parca astia de la BCR sunt prea de tot.

#16
sarac.lipit

sarac.lipit

    Cînd ești condus de proști, toate merg prost

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,497
  • Înscris: 14.06.2006
  • ID membru: 81,876
  • Locație: N N-E
dă-i dracu'
mută contul la BT cu scandalul aferent dacă nu vor, măcar e banca noastră nu a franţujilor
cheamă postul locat TV
şatra de ţigani din zonă
cheamă cîţiva prieteni să filmeze spectacolul online pe facebuci

stăm ca prostalanii şi se cacă-n capu'nostru toate pramatiile...începînd cu guvernanţii... că eşti ioropian... educat...

Edited by sarac.lipit, 15 June 2017 - 15:36.


#17
roxanaRabinowitz

roxanaRabinowitz

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,414
  • Înscris: 21.02.2016
  • ID membru: 946,138
La Raiffeisen s-au rezolvat 2 erori din astea in 2 zile si a treia eroare in 5 zile.
30 de zile e termenul maxim.
Poti sa faci ce vrei in astea, reclamatii unde vrei tu, nu cred ca va fi vreo schimbare, scrie foarte clar in contract semnat de tine.

#18
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,085
  • Înscris: 01.12.2001
  • ID membru: 102
  • Locație: RO - SV

 colombo2003, on 15 iunie 2017 - 15:22, said:

Du-te, fa sesizare scrisa, sa se uite aia pe camera, sa vada, sa analizeze, sa verifice rapoartele de tranzactii din ziua respectiva (si cu ce ramasese in bancomat) etc etc etc
Ce camere? Omul a incercat sa plateasca la magazin.
Aceste erori se rezolva rapid.
De la cateva minute, la cateva ore. Asaa a fost la mine.
Insa cand apare chitanta cu "tranzactie nereusita" nici macar nu se debiteaza banii din card.
@initiator
Cum ai aflat ca tie ti-au fost retrasi cei 500 lei de pe card?

Anunturi


0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users