Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric

CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...
 Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...

Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...
 Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...

Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11
 securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...

De unde cumparati suspensii / gar...

[UNDE] Reconditionare obiecte lemn
 

BCR - problema cu sistemul de plati prin carduri

- - - - -
  • Please log in to reply
28 replies to this topic

#19
tiestodj20

tiestodj20

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,701
  • Înscris: 04.06.2007
Am aflat ca mi s-au retras pentru ca dupa ce intr-un final am reusit sa platesc , adica dupa  vreo 5 incercari, m-am dus direct la un bancomat BCR si am consultat soldul. Stiam cati aveam inainte si era simplu de calculat. Apoi m-am dus la banca si am cerut sa verifice si sa-mi dea extras de cont, unde sigur ca apareau  tranzactiile.

Ce m-a deranjat pe mine e ca pe ala din call center il durea p**a de banii mei, mi-i calcula el pe aia ramasi pe card, de parca ii aveam de la el.

Edited by tiestodj20, 15 June 2017 - 16:09.


#20
colombo2003

colombo2003

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,312
  • Înscris: 16.07.2008

View Postdorin_2k, on 15 iunie 2017 - 15:54, said:

Ce camere? Omul a incercat sa plateasca la magazin.
Aici intamplator timpul verbului da nastere la interpretari. Eu povesteam ce s-a intamplat (la timpul trecut: am patit asta, apoi, du-te, fa aia, fa ailalte etc etc etc). Of, limba asta romana...

Edited by colombo2003, 15 June 2017 - 16:19.


#21
colombo2003

colombo2003

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,312
  • Înscris: 16.07.2008

View Posttiestodj20, on 15 iunie 2017 - 16:06, said:

Ce m-a deranjat pe mine e ca pe ala din call center il durea p**a de banii mei, mi-i calcula el pe aia ramasi pe card, de parca ii aveam de la el.
Si cand te gandesti ca toti pulifiricii stiu cati bani ai tu la un moment dat...
Omu' (in general) mai poate avea si dusmani. Uite asa se afla si pe urma ramai interzis de unde stie cineva despre tine.

#22
tiestodj20

tiestodj20

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,701
  • Înscris: 04.06.2007
Nu-mi fac griji ca stiu unii cati bani am eu, nu au ce sa ia si nici ce sa faca cu ei, sunt prea putini Posted Image .

#23
pufonel

pufonel

    Oglinda, oglinjoara, cine-i cel mai pufos din tara?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,877
  • Înscris: 28.11.2006
Chiar nesimtiti astia de la BCR. Eu am patit chestia asta la BT, am avut vreo 3 tranzactii esuate si am observat ca la fiecare trabnzactie au tras banii din cont. Dar am fost la banca in dupa-amiaza aia, m-au chemat a doua zi cu chitantele, pana au verificat, iar in seara celei de-a doua zi aveam deja banii in cont, cu scuzele de rigoare :D

Asta era cand aveam doar card de salariu (debit) la ei. Dupa ce mi-am luat card de credit si il folosesc la cumparaturi, nu-mi mai trag banii din cont la tranzactii esuate. Deci ar fi o solutie sa iei un card de credit, eventual de la alta banca :P

#24
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,696
  • Înscris: 23.04.2007

View Postpufonel, on 15 iunie 2017 - 21:52, said:

un card de credit, eventual de la alta banca Posted Image
De ce de la alta banca ?

#25
unknown_35

unknown_35

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,851
  • Înscris: 20.05.2013
+ 1 pt cardul de credit.

Eu am platit dobanda penalizatoare pt ca mi-au retras banii de 2 ori ( la ING). Vanzatoarea a tras mai intai cardul pe banda magnetica, apoi a bagat cip-ul . Un singur PIN pt validare, suma dublata. Au reusit performanta sa creeze sold negativ neautorizat. Nu am platit mult, dar e vorba de principiu. Esti sclavul bancii, si pana faci reclamatie la ANPC esti bun de plata .

#26
razvan_u

razvan_u

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,380
  • Înscris: 12.04.2008

View Postdorin_2k, on 15 iunie 2017 - 14:46, said:

Ai primit 4 chitante pe care scrie tranzactie repinsa? Verifica contul. Nu cred ca ti-au fost retrasi banii de 4 ori aceeasi suma la câteva secunde distanta la acelasi magazin.
Ba se poate!
Am patit si eu la Mega Image tot pe card de salariu BCR.
Trei tranzactii esuate intr-un minut, cu aproximatie.
Suma era mica (un pachet de tigari) dar am vrut sa vad ce se intampla.
Mai incercam dar era coada si din bun simt am renuntat si am platit cash.

In parcare am verificat contul si banii erau deja pe sume blocate.
Am sunat in cc si am blocat tranzactiile.
Au cerut copiile "bonuletelor" cu tranzactie esuata.

Neaparat pastrati rahaturile alea de chitante la tranzactie esuata, inca mai sunt casieri care o arunca si zic "sa mai incercam poate merge"!

#27
Tomaso

Tomaso

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 57,714
  • Înscris: 11.04.2005
Eu cu BCR am avut mai multe probleme de acest fel. Unele chiar nasoale,  precum ar fi să plătesc cu cardul la benzinărie - pe autostradă, în sudul Franței, noaptea -  și să nu debiteze.  
La o benzinărie tip Somalia, cu casiera baricadată într-o cazemată antiglonț.  Noroc că mă descurc în franceză.
Plătesc cash (trăiască banul cash).   Apoi, la câteva zile, văd că îmi erau blocați 130 de euro pt. o alimentare de 70 de euro.  Pe care o achitasem cash.
Mă gândeam ce făceam dacă nu aș fi fost inspirat să am bani cash la mine.
A doua zi, la o altă benzinărie, a mers ok.

Dă-i telefoane, vorbește cu roboții de la call center, copiii de acolo nu pricepeau și mă pasau de la unul la altul,  trebuia să explic din nou, ăla iar nu pricepea și mă trimitea la altul care începea cu ”Bună ziua, cu ce vă pot ajuta”  & shit.

Sunt multe astfel de povești pe care le-am întâmpinat la BCR.  
Ultima întâmplare este cea care m-a făcut să închid conturile de la ei.

Am achitat o plată cu cardul într-o țară scandinavă.
Suma destul de măricică. Trebuiau să ajungă în usd.
Fac plata, bag datele, dau ok.
După câteva zile, văd în istoric un comision foarte mare.  Dau telefoane și mi se spune că acele comisioane sunt datorate băncii corespondente din UK, care a făcut schimbul valutar în lire și din lire în moneda scandinava a  furnizorului, la un curs prost, motiv pentru care m-au taxat pe mine. Numai că plata trebuia achitată în usd.   Așa scria pe extrasul meu de cont.  Am plătit usd, trebuia să ajungă aceeași sumă în usd,  comisionul fiind specificat separat.

Înțeleg că încurcate sunt căile bancare.  Dar nu înțeleg de ce trebuie să fac cerere scrisă de ”investigare”  și de ce trebuie să specific în scris că ”mă angajez să suport contravaloarea comisioanelor aferente investigării”. So, le-am expus punctul meu de vedere și anume că fiind problema lor tehnică, să o rezolve fără să-mi complice existența în mod inutil.   Nu, că nu se poate, că așa sunt procedurile la ei.

BCR este o stuctură birocratică și o filială neimportantă pentru banca mamă.
De aceea,  clienții băncii, nu importă cum sunt, mici, medii sau mari, au parte de tratament și considerația acordată unei furnici.
Suntem statistică pentru ei.  Și nu doar pentru BCR.  

Nu merită sa te superi și să te consumi.
Când vezi că se înmulțesc genul acesta de probleme, soluția este să închizi conturile cu ei și să cauți o bancă mai mică și mai dornică de clienți.

Apropo, dintre toate băncile cu care am lucrat până acum,  este comic, dar cea mai bună a fost CEC. Am Mastercard de la ei, care nu mi-a dat niciun rateu, indiferent pe unde l-am utilizat.
Zero probleme.

Însă asta nu înseamnă că prefer cardul.
Cash-ul e sfânt pentru mine.
Cardul este să fie acolo, just in case.

Edited by tomaso, 19 June 2017 - 22:28.


#28
Clovis

Clovis

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,215
  • Înscris: 24.04.2007

View Posttiestodj20, on 15 iunie 2017 - 13:11, said:

Am fost azi sa cumpar ceva, haine, si la casa am vrut sa platesc cu cardul. Casiera a incercat de vreo 5 ori, abia a 5-a oara a mers. In rest am primit tranzactie respinsa. Sigur ca banii mi-au fost luati de pe card pentru fiecare incercare de plata, desi numai una ar fi trebuit, cea acceptata.

Am facut reclamatie la banca si cica au avut probleme in sistemul lor de cacao si-o sa rezolve, in maxim 30 de zile.

Deci o perioada de pana la 30 de zile eu stau cu vreo 500 de lei lipsa, disparuti prin sistemul lor, cica nu au ce sa-mi faca. La call center mi-a spus ala care a raspuns ca oricum mai am bani pe card deci nu e nicio problema.

Asta ca sa vedem cam cum sunt tratati clientii BCR, adica ce pubipla lor, daca tot mai am bani pe card, da-i dracu pe aia disparuti, o sa-i primesc eu la un moment dat. Parca stie el ce aveam eu de facut cu banii si cum anume erau planificati, ca sa-si permita sa-mi spuna ca oricum mai am bani in cont.


Daca eu am bani de dat la banca si nu-i dau, sunt penalizat. Daca ei iau banii aiurea, din cauza ca au un sistem electronic de tot rahatul, in ce fel sunt penalizati?
Nu vreau sa iau apararea BCR-ului ...dar cand apar probleme cu cardul sa stii ca nu e vina bancii ...e vina emitentului de carduri adica MasterCard, Visa , Maestro etc......Verificat de mine in magazine cu 2 carduri Visa la banci diferite....re respingea pe amandoua...deci era de la Visa.....

View Postpufonel, on 15 iunie 2017 - 21:52, said:

Chiar nesimtiti astia de la BCR. Eu am patit chestia asta la BT, am avut vreo 3 tranzactii esuate si am observat ca la fiecare trabnzactie au tras banii din cont. Dar am fost la banca in dupa-amiaza aia, m-au chemat a doua zi cu chitantele, pana au verificat, iar in seara celei de-a doua zi aveam deja banii in cont, cu scuzele de rigoare Posted Image

Asta era cand aveam doar card de salariu (debit) la ei. Dupa ce mi-am luat card de credit si il folosesc la cumparaturi, nu-mi mai trag banii din cont la tranzactii esuate. Deci ar fi o solutie sa iei un card de credit, eventual de la alta banca Posted Image
La mine a fost mai fain ...tot la BCR.....am vrut sa scot 1500 ron de la bancomat....primesc cardul ,bon cu tranzactie incheiata ...dar bani ciuciu.....desi fusesera trasi din cont.....am fost la o sucursala BCR (eram si in alta localitate) iar in cateva ore (practic in aceeasi zi) aveam banii inapoi in cont.....deci se poate....La bancomat e mai simplu ca se verifica numerarul din el si se vede imediat daca banii au fost scosi din aparat sau nu....la card e mai dificil.....

#29
tiestodj20

tiestodj20

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,701
  • Înscris: 04.06.2007

View PostClovis, on 19 iunie 2017 - 22:37, said:

Nu vreau sa iau apararea BCR-ului ...dar cand apar probleme cu cardul sa stii ca nu e vina bancii ...e vina emitentului de carduri adica MasterCard, Visa , Maestro etc......Verificat de mine in magazine cu 2 carduri Visa la banci diferite....re respingea pe amandoua...deci era de la Visa.....

Angajatul bancii mi-a spus clar ca e o problema in sistemul lor de plata cu cardul. Si nu a fost numai la mine, cat am stat acolo a mai venit o femeie, cu aceeasi problema. A zis ca ar fi trebuit sa primim si un sms care spune ca au probleme cu sistemul electronic de plata. Am primit ciuciu.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate