Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Anulare zbor Wizz Air rezervat cu 2 luni in urma
Ultima postare: sep 03 2020 14:49, Inițiat de
AlexStefan10
, mai 26 2017 10:32
·
0
#2
Publicat: 26 mai 2017 - 10:38
E greu al naibii sa cauti: https://wizzair.com/...i-compensatii#/
|
#6
Publicat: 26 mai 2017 - 11:48
Doar ca baiatul nu a dat toate detaliile. In plus, e foarte posibil ca de cand am trecut noi prin situatia aia sa se fi schimbat politicile de aplicare. Chiar era mai usor sa dea o cautare, nu ii luam mai mult de 1 min sa gaseasca informatiile actualizate.
Gata, eu am terminat cu offtopicul. |
#7
Publicat: 26 mai 2017 - 12:28
Te loghezi in contul wizzair, de preferat pe siteul vechi: https://book.wizzair...-GB/BookingList
Selectezi rezervarea, apoi sub codul de rezervare o sa gasesti Change flight [Poate este mai ieftin sa modifici, decat anulare si rezervare noua] Bifezi Change this flight , cauti noua ruta / data, apoi Search new flights O sa-ti afiseze diferentele de pret Succes! Editat de kaytar, 26 mai 2017 - 12:44. |
#8
Publicat: 26 mai 2017 - 19:55
kaytar, on 26 mai 2017 - 12:28, said:
Te loghezi in contul wizzair, de preferat pe siteul vechi: https://book.wizzair...-GB/BookingList Selectezi rezervarea, apoi sub codul de rezervare o sa gasesti Change flight [Poate este mai ieftin sa modifici, decat anulare si rezervare noua] Bifezi Change this flight , cauti noua ruta / data, apoi Search new flights O sa-ti afiseze diferentele de pret Succes! Prietene, esti magic! Multe multumiri. |
#12
Publicat: 03 aprilie 2020 - 17:14
Am si eu rezervat in 22 aprulie, Scotia. UK a intrat in zona rosie, nu si Scotia, daca ar fi sa anulez, ma costa mai mult decat am dat, ca sa reprogramez, nu e o optiune. Adresa de mail nu am gasit sa le scriu, la telefon cu tariful pe care il percep, risc da dau mai mult decat am dat pe avion. Ce alternative am?
|
#13
Publicat: 05 aprilie 2020 - 23:16
xplozia, on 03 aprilie 2020 - 17:14, said:
Am si eu rezervat in 22 aprulie, Scotia. UK a intrat in zona rosie, nu si Scotia, daca ar fi sa anulez, ma costa mai mult decat am dat, ca sa reprogramez, nu e o optiune. Adresa de mail nu am gasit sa le scriu, la telefon cu tariful pe care il percep, risc da dau mai mult decat am dat pe avion. Ce alternative am? Cum adica UK a intrat in zona rosie dar nu si Scotia? Scotia e parte a UK, deci ar trebui sa se aplice restrictiile. In orice caz, incearca sa ii contactezi la urmatoarea adresa de email: [email protected]. Spor! |
#14
Publicat: 09 aprilie 2020 - 14:57
FZRB, on 05 aprilie 2020 - 23:16, said:
Cum adica UK a intrat in zona rosie dar nu si Scotia? Scotia e parte a UK, deci ar trebui sa se aplice restrictiile. In orice caz, incearca sa ii contactezi la urmatoarea adresa de email: [email protected]. Spor! Stiu ca Scotia, ca si Irlanda face parte din UK, dar au conditii separate, nu stiu daca se aplica pentru toate tarile ce fac parte din UK. Anulari de zboruri au fost mentionate doar pentru UK si Irlanda, fara a face vreo referire la Scotia. Am trimis mail la adresa sugerata, dar mi s-a intors, indrumandu-ma sa folosesc canalele de comunicatie de pe site. |
#15
Publicat: 20 aprilie 2020 - 17:42
Am primit mail de la Wizz ca zborul s-a anulat si imi vor restitui bani, ba in plus imi vor da 20%. Bine am facut ca nu am anulat eu. Ar fi costat anularea, aproximativ 1200 lei (298 lei per pasager și per zbor x 298 lei, adica dus intors 1192 lei), aproximativ tot atat cat am dat pe bilet, adica 1150 lei. Daca alegeam varianta cu schimbarea datei de plecare, m-ar fi costat aproximativ 100 euro. Citeam pe undeva ca e indicat sa astepti, ceea ce am facut si a fost spre binele meu. Altefel ce faceam plateam anularea, inca odata pretul biletelor? Ma bucur pentru mine, dar in acelasi timp ma gandesc ca oarecum costurile, in astfel de cazuri ar trebui impartite, dar nici de Wizz nu are de ce sa imi para rau, atat timp cat ma costa mai mult sa anulez un bilet decat am dat eu pe acesta, iar contact telefonoc sau email nu au, deci nu ai cu cine vorbi, doar daca le trimiti mesajul pe formularul lor de contact, iar ei iti vor raspunde in 30 de zile, pai in timpul asta poti fi mort si ingropat.
Fișiere atașate |
|
#17
Publicat: 07 mai 2020 - 08:47
Desi in mail-ul de anulare scrie:
În locul creditului WIZZ, veți putea solicita o rambursare 100% online în contul dumneavoastră fie prin transfer bancar, fie pe cardul bancar cu care s-a efectuat plata (în funcție de metoda de plată inițială), însă, în acest caz, rețineți că bonusul menționat anterior de 20% nu va mai fi aplicat. Dar in contul meu de Wizz nu am aceasta optiune. am doar rezerva alt zbor sau saolicita rambursare in cont wizz. Stie cineva ce anume trebuie facut pentru a primii banii in cont ? Mersi. |
#18
Publicat: 12 iunie 2020 - 15:36
dumida1, on 07 mai 2020 - 08:47, said:
Desi in mail-ul de anulare scrie: În locul creditului WIZZ, veți putea solicita o rambursare 100% online în contul dumneavoastră fie prin transfer bancar, fie pe cardul bancar cu care s-a efectuat plata (în funcție de metoda de plată inițială), însă, în acest caz, rețineți că bonusul menționat anterior de 20% nu va mai fi aplicat. Dar in contul meu de Wizz nu am aceasta optiune. am doar rezerva alt zbor sau saolicita rambursare in cont wizz. Stie cineva ce anume trebuie facut pentru a primii banii in cont ? Mersi. Salut. După ce ai anulat și ai primit creditele în contul wizz te duci și îți cauți rezervarea. Atenție rezervarea o introduci manual de pe vechiul bilet, deoarece nu iți mai apare în lista ta de rezervări. În clipa în care iți găsești rezervarea o sa observi ca exista opțiune de a primi banii înapoi. Pe 14.06 se fac 30 de zile de când wizz mi-a facturat pe minus biletul de avion. Banii încă nu au intrat. Sunt curios dacă cineva a primit banii de pe biletele anulate în contextul covid-19. Fișiere atașateEditat de jijel_69, 12 iunie 2020 - 15:38. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi