Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android

Recomandare bicicleta e-bike 20&#...
 Bing-Content removal tool

Nu pot accesa monitorulsv.ro de l...

Cum sa elimini urmele de acnee?

Wc Geberit
 Routere detinute in trecut si in ...

Teii din fața casei

E-Mail in serie prin Excel si Out...

Modul alimentare rulou/jaluzea ex...
 Recuperare fișiere dupa form...

Aplicatii stress test RAM

Asigurare auto hibrid

Asus B550M - PC-ul nu porneste di...
 

Anulare zbor Wizz Air rezervat cu 2 luni in urma

- - - - -
  • Please log in to reply
20 replies to this topic

#1
AlexStefan10

AlexStefan10

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 211
  • Înscris: 04.10.2015
Pot anula un zbor rezervat/achitat acum 2 luni si sa-mi returneze banii wizz air? Asta in situatia in care voi pleca spre alta destinatie, tot cu wizz, in aceeasi saptamana. S-a mai lovit cineva de aceasta problema?

#2
AlexEn

AlexEn

    Spoiled brat

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,817
  • Înscris: 18.12.2007
E greu al naibii sa cauti: https://wizzair.com/...i-compensatii#/

#3
Flat

Flat

    Bugetar Esențial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,875
  • Înscris: 23.06.2006
de aia n-o sa faca niciodata cei 60 de euro necesari pentru a modifica zborul

#4
AlexEn

AlexEn

    Spoiled brat

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,817
  • Înscris: 18.12.2007
Pentru ce a intrebat el raspunsul se gaseste online, nici nu e nevoie sa sune :)

#5
neptun-z

neptun-z

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 53
  • Înscris: 23.03.2017
Baiatul v-a considerat colegi darnici in informatiia ceruta.
A considerat ca poate a mai trecut cineva prin asemenea situatie si il ajuta sa mearga direct pe sfaturile primite..

#6
AlexEn

AlexEn

    Spoiled brat

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,817
  • Înscris: 18.12.2007
Doar ca baiatul nu a dat toate detaliile. In plus, e foarte posibil ca de cand am trecut noi prin situatia aia sa se fi schimbat politicile de aplicare. Chiar era mai usor sa dea o cautare, nu ii luam mai mult de 1 min sa gaseasca informatiile actualizate.
Gata, eu am terminat cu offtopicul.

#7
kaytar

kaytar

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,691
  • Înscris: 09.01.2007
Te loghezi in contul wizzair, de preferat pe siteul vechi: https://book.wizzair...-GB/BookingList
Selectezi rezervarea, apoi sub codul de rezervare o sa gasesti Change flight   [Poate este mai ieftin sa modifici, decat anulare si rezervare noua]
Bifezi Change this flight , cauti noua ruta / data, apoi Search new flights
O sa-ti afiseze diferentele de pret Posted Image
Succes!

Edited by kaytar, 26 May 2017 - 12:44.


#8
AlexStefan10

AlexStefan10

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 211
  • Înscris: 04.10.2015

 kaytar, on 26 mai 2017 - 12:28, said:

Te loghezi in contul wizzair, de preferat pe siteul vechi: https://book.wizzair...-GB/BookingList
Selectezi rezervarea, apoi sub codul de rezervare o sa gasesti Change flight   [Poate este mai ieftin sa modifici, decat anulare si rezervare noua]
Bifezi Change this flight , cauti noua ruta / data, apoi Search new flights
O sa-ti afiseze diferentele de pret Posted Image
Succes!

Prietene, esti magic! Multe multumiri. :)

#9
neptun-z

neptun-z

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 53
  • Înscris: 23.03.2017
Eram sigur ca avem si colegi bine informati si darnici in raspunsuri pertinente.
Onoare lui!

#10
kaytar

kaytar

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,691
  • Înscris: 09.01.2007
Daca ai modificat zborul, logheaza-te din nou si fa checkinul, altfel platesti 35 euro la aeroport ;)

#11
Adrianp03

Adrianp03

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 341
  • Înscris: 05.11.2005
Pentru cei care au probleme cu Wizz recomand > Semneaza petitia "Wizz Air, dati-ne banii inapoi! Ordonanta de Urgenta pentru anularea zborurilor."!

Semneaza aici!

#12
xplozia

xplozia

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,422
  • Înscris: 02.02.2005
Am si eu rezervat in 22 aprulie, Scotia. UK a intrat in zona rosie, nu si Scotia, daca ar fi sa anulez, ma costa mai mult decat am dat, ca sa reprogramez, nu e o optiune. Adresa de mail nu am gasit sa le scriu, la telefon cu tariful pe care il percep, risc da dau mai mult decat am dat pe avion. Ce alternative am?

#13
FZRB

FZRB

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 300
  • Înscris: 05.04.2010

 xplozia, on 03 aprilie 2020 - 17:14, said:

Am si eu rezervat in 22 aprulie, Scotia. UK a intrat in zona rosie, nu si Scotia, daca ar fi sa anulez, ma costa mai mult decat am dat, ca sa reprogramez, nu e o optiune. Adresa de mail nu am gasit sa le scriu, la telefon cu tariful pe care il percep, risc da dau mai mult decat am dat pe avion. Ce alternative am?



Cum adica UK a intrat in zona rosie dar nu si Scotia? Scotia e parte a UK, deci ar trebui sa se aplice restrictiile. In orice caz, incearca sa ii contactezi la urmatoarea adresa de email: [email protected].
Spor!

#14
xplozia

xplozia

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,422
  • Înscris: 02.02.2005

 FZRB, on 05 aprilie 2020 - 23:16, said:

Cum adica UK a intrat in zona rosie dar nu si Scotia? Scotia e parte a UK, deci ar trebui sa se aplice restrictiile. In orice caz, incearca sa ii contactezi la urmatoarea adresa de email: [email protected].
Spor!
Multumesc de informatii.
Stiu ca Scotia, ca si Irlanda face parte din UK, dar au conditii separate, nu stiu daca se aplica pentru toate tarile ce fac parte din UK. Anulari de zboruri au fost mentionate doar pentru UK si Irlanda, fara a face vreo referire la Scotia.
Am trimis mail la adresa sugerata, dar mi s-a intors, indrumandu-ma sa folosesc canalele de comunicatie de pe site.

#15
xplozia

xplozia

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,422
  • Înscris: 02.02.2005
Am primit mail de la Wizz ca zborul s-a anulat si imi vor restitui bani, ba in plus imi vor da 20%. Bine am facut ca nu am anulat eu. Ar fi costat anularea, aproximativ 1200 lei (298 lei per pasager și per zbor x 298 lei, adica dus intors 1192 lei), aproximativ tot atat cat am dat pe bilet, adica 1150 lei. Daca alegeam varianta cu schimbarea datei de plecare, m-ar fi costat aproximativ 100 euro.  Citeam pe undeva ca e indicat sa astepti, ceea ce am facut si a fost spre binele meu. Altefel ce faceam plateam anularea, inca odata pretul biletelor? Ma bucur pentru mine, dar in acelasi timp ma gandesc ca oarecum costurile, in astfel de cazuri ar trebui impartite, dar nici de Wizz nu are de ce sa imi para rau, atat timp cat ma costa mai mult sa anulez un bilet decat am dat eu pe acesta, iar contact telefonoc sau email nu au, deci nu ai cu cine vorbi, doar daca le trimiti mesajul pe formularul lor de contact, iar ei iti vor raspunde in 30 de zile, pai in timpul asta poti fi mort si ingropat.

Attached Files



#16
FZRB

FZRB

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 300
  • Înscris: 05.04.2010
Nu iti restituie cu 20% in plus, iti dau 20% in plus doar daca accepti sa iti dea credit in contul tau wizz. Daca alegi sa iti restituie banii atunci iti dau doar suma platita, si aia cine stie cand

Edited by FZRB, 21 April 2020 - 01:19.


#17
dumida1

dumida1

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 610
  • Înscris: 15.10.2018
Desi in mail-ul de anulare scrie:
În locul creditului WIZZ, veți putea solicita o rambursare 100% online în contul dumneavoastră fie prin transfer bancar, fie pe cardul bancar cu care s-a efectuat plata (în funcție de metoda de plată inițială), însă, în acest caz, rețineți că bonusul menționat anterior de 20% nu va mai fi aplicat.

Dar in contul meu de Wizz nu am aceasta optiune. am doar rezerva alt zbor sau saolicita rambursare in cont wizz.
Stie cineva ce anume trebuie facut pentru a primii banii in cont ?

Mersi.

#18
jijel_69

jijel_69

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 10.11.2007

 dumida1, on 07 mai 2020 - 08:47, said:

Desi in mail-ul de anulare scrie:
În locul creditului WIZZ, veți putea solicita o rambursare 100% online în contul dumneavoastră fie prin transfer bancar, fie pe cardul bancar cu care s-a efectuat plata (în funcție de metoda de plată inițială), însă, în acest caz, rețineți că bonusul menționat anterior de 20% nu va mai fi aplicat.

Dar in contul meu de Wizz nu am aceasta optiune. am doar rezerva alt zbor sau saolicita rambursare in cont wizz.
Stie cineva ce anume trebuie facut pentru a primii banii in cont ?

Mersi.

Salut.
După ce ai anulat și ai primit creditele în contul wizz te duci și îți cauți rezervarea. Atenție rezervarea o introduci manual de pe vechiul bilet, deoarece nu iți mai apare în lista ta de rezervări.
În clipa în care iți găsești rezervarea o sa observi ca exista opțiune de a primi banii înapoi.

Pe 14.06 se fac 30 de zile de când wizz mi-a facturat pe minus biletul de avion. Banii încă nu au intrat. Sunt curios dacă cineva a primit banii de pe biletele anulate în contextul covid-19.

Attached Files


Edited by jijel_69, 12 June 2020 - 15:38.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate