Configurare client rds in Outlook
#1
Publicat: 03 mai 2017 - 11:09
Nu am stiut unde sa postez si nu am gasit un thread cu configurarea Outlook-ului pentru mail. Ce am gasit pe net sint informatii vechi, care nu merg. Cel putin la mine. Pana acum cateva saptamani, primeam si trimiteam mailuri pe contul de la rds, folosint POP3 de la Outlook din pachetul Office 2010. Dintr-o data, pot primi mailuri, dar nu mai pot trimite. Primesc eroarea
Outlook cannot connect to your outgoing (SMTP) e-mail server. If you continue to receive this message, contact your server administrator or Internet service provider (ISP). Poate cineva sa posteze aici setarile pentru clientul Outlook (POP3) sa vad ce e in neregula la mine ? Merci. Editat de Ion_de_la_Raion, 03 mai 2017 - 11:10. |
#3
Publicat: 03 mai 2017 - 11:19
Si nu pot folosi alt port ? Mi-e sila sa vorbesc acolo, te tin cu orele la telefon pana prinzi legatura, apoi dai de maimutici care te intreaba tot felul de date irelevante si totul se termina cu trimitem o echipa. Scarpinat la urechea dreapta nici macar cu mana stanga, cu piciorul stang.
|
#4
Publicat: 03 mai 2017 - 11:22
Ion_de_la_Raion, on 03 mai 2017 - 11:19, said:
Si nu pot folosi alt port ? Mi-e sila sa vorbesc acolo, te tin cu orele la telefon pana prinzi legatura, apoi dai de maimutici care te intreaba tot felul de date irelevante si totul se termina cu trimitem o echipa. Scarpinat la urechea dreapta nici macar cu mana stanga, cu piciorul stang. Editat de bogdan181180, 03 mai 2017 - 11:28. |
#6
Publicat: 03 mai 2017 - 11:48
Ion_de_la_Raion, on 03 mai 2017 - 11:09, said:
Nu am stiut unde sa postez si nu am gasit un thread cu configurarea Outlook-ului pentru mail. Ce am gasit pe net sint informatii vechi, care nu merg. Cel putin la mine. Pana acum cateva saptamani, primeam si trimiteam mailuri pe contul de la rds, folosint POP3 de la Outlook din pachetul Office 2010. Dintr-o data, pot primi mailuri, dar nu mai pot trimite. Primesc eroarea Outlook cannot connect to your outgoing (SMTP) e-mail server. If you continue to receive this message, contact your server administrator or Internet service provider (ISP). Poate cineva sa posteze aici setarile pentru clientul Outlook (POP3) sa vad ce e in neregula la mine ? Merci. Trimite-mi in privat numele titularului si adresa completa pentru a verifica daca ai blocat portul 25. |
#7
Publicat: 03 mai 2017 - 11:54
O sa-ti trimit imediat, dar daca rds blocheaza portul 25, cum se asteapta ca lumea sa poata trimita mailuri ? Sau rds ofera doar servicii de primire a mailurilor ? Eu nu tin la portul 25, eu vreau o modalitate prin care sa pot trimite mailuri din Outlook.
Inca ceva, am incercat si din email anywhere si tot nu pot trimite mailuri. Scrie ca a trimis cu succes, dar nu ajung la destinatar si nici in folderul cu trimise nu ajunge. Am facut cerere de solicitare pentru deblocarea portului 25, dar la cum merg lucrurile in digicare pentru mine, nu cred ca se va rezolva ceva. Am trimis sesizari de-a lungul timpului din digicare si nici macar una singura nu a fost bagata in seama. |
#9
Publicat: 03 mai 2017 - 12:07
Daca e un cont de email de business (pe @rdsmail.ro) serverele sunt:
Pentru clienti rezidentiali nu stiu sa iti spun acum pe loc. Posibil totusi sa nu fie problema cu portul 25 blocat (daca pana acum mergea), ci una cu certificatul de securitate al serverului de SMTP de la RDS. Mie cu aplicatia nativa de mail din Windows 10 imi da un avertisment in legatura cu el cand tirmit ceva; totusi ii zic sa continue si mail-ul este trimis. Poate un update la Outlook sau la sistemul de operare pe care il ai (sau in antivirus) a schimbat ceva din acest punct de vedere. Ion_de_la_Raion, on 03 mai 2017 - 11:54, said: O sa-ti trimit imediat, dar daca rds blocheaza portul 25, cum se asteapta ca lumea sa poata trimita mailuri ? … Editat de sags, 03 mai 2017 - 12:14. |
#10
Publicat: 03 mai 2017 - 12:13
bogdan181180, on 03 mai 2017 - 11:22, said:
Creaza cont digicare si deblocheaza-l cu optinea "Deblocare port SMTP" din Administrare Servicii "Digi Net Fiberlink" ....... ca sa nu mai suni la ei. Bagi un motiv de deblocare si-n cateva ore il ai deblocat. Nu-ti recomand sa faci asta daca n-ai un antivirus puternic, o sa te sune prietenii de pe Facebook si alte site-uri de socializare ca le trimiti mesaje aiurea .... daca n-ai securizare perfecta pe sistemul tau. Un antivirus FREE nu o sa te ajute cu ABSOLUT NIMIC. danvlas, on 03 mai 2017 - 11:29, said:
Incearca porturile 587 si 465, poate ai noroc. Aia e la Google. Editat de KyKyKyKy, 03 mai 2017 - 12:13. |
|
#11
Publicat: 03 mai 2017 - 13:18
Nu trebuie deblocat nimic.
http://www.rcs-rds.r...ulatorul?t=smtp Quote
Blocarea portului 25 (SMTP) Ce inseamna blocarea portului 25 (SMTP)? Portul 25 este folosit de serviciul de mesagerie electronica (e-mail). RCS&RDS a decis sa ia masuri pentru a proteja atit utilizatorii de internet cit si propria retea, permitind accesul doar la propriile servere SMTP. Quote
Ce trebuie sa fac eu? In cazul in care folositi pentru trimiterea mesajelor serverele RCS&RDS nu este nevoie sa faceti absolut nimic, beneficiind fara nici o intrerupere sau schimbare de configuratie de serviciile de mail oferite de RCS&RDS. Serverul SMTP folosit pentru trimiterea de mesaje este smtp.rdslink.ro. |
#13
Publicat: 03 mai 2017 - 14:41
KyKyKyKy, on 03 mai 2017 - 12:13, said:
Încă mai crezi poveștile astea cu zâne, iepurașul de paște și Moș Crăciun? Personal nu recomand acel port.... daca nu ai un antivirus cu licenta pe bani... o sa te injure prietenii..dupa un anumit interval de timp... ca le trimiti mesaje aiurea... sau ca mesajele tale ajung la cunoscuti ca SPAM...sau si mai grav daca faci aceste setari pe un smartphone... sa trimiti si mesaje SMS aiurea taxandu-te cu suprataxa daca n-ai SMS-uri nationale/internationale... si pe urma... sa va plangeti...INCLUSIV PE SOFTPEDIA... ca aveti virus in SMARTPHONE dreaQ, on 03 mai 2017 - 11:55, said:
Confirm si eu ca, la un moment dat, am deblocat portul 25 prin intermediul digicare - simplu, fara bataie de cap. Editat de bogdan181180, 03 mai 2017 - 14:52. |
#14
Publicat: 03 mai 2017 - 14:43
E foarte usor de verificat daca portul raspunde sau nu, folosind telnet:
telnet smtp.rdsmail.ro 25Daca portul nu e blocat, serverul raspunde si iesi cu QUIT: 220 smtp-rdsmail.rcs-rds.ro ESMTP Exim 4.80 Wed, 03 May 2017 15:36:45 +0300 QUIT 221 smtp-rdsmail.rcs-rds.ro closing connection Connection to host lost. Daca a mers si deodata nu mai vrea, fara modificarea configuratiei, atunci e foarte putin probabil sa fie de la port blocat. Ce s-a putut intampla intre timp, fara sa stii, este un update la ceva de pe caculator. Nu se poate exclude nici o problema cu contul pe server (inclusiv hackuit de cineva), caz in care numai suportul RDS poate rezolva. Editat de sags, 03 mai 2017 - 14:45. |
#15
Publicat: 03 mai 2017 - 14:47
bbox, on 03 mai 2017 - 13:18, said:
... bla bla blaaa.... vezi sa-ti mearga.... BAFTA sags, on 03 mai 2017 - 14:43, said:
E foarte usor de verificat daca portul raspunde sau nu, folosind telnet: telnet smtp.rdsmail.ro 25Daca portul nu e blocat, serverul raspunde si iesi cu QUIT: 220 smtp-rdsmail.rcs-rds.ro ESMTP Exim 4.80 Wed, 03 May 2017 15:36:45 +0300 QUIT 221 smtp-rdsmail.rcs-rds.ro closing connection Connection to host lost. Daca a mers si deodata nu mai vrea, fara modificarea configuratiei, atunci e foarte putin probabil sa fie de la port blocat. Ce s-a putut intampla intre timp, fara sa stii, este un update la ceva de pe caculator. Nu se poate exclude nici o problema cu contul pe server (inclusiv hackuit de cineva), caz in care numai suportul RDS poate rezolva. |
|
#17
Publicat: 03 mai 2017 - 14:50
bogdan181180, on 03 mai 2017 - 14:41, said:
...poate tu crezi in Fat_frumos...sau ceva Craciunite ... Digicare este cea mai rapida varianta sa-ti dezactivezi acel port... ca de altfel... daca vrei sa activezi o cartela sau STB cu cartela... daca ti-ai uitat parola PPPoE... sa-ti afli cost controlu pe cartele si sa obtii mai repede comenzi de echipamente. In felu acesta ajuti si personalu RCS-RDS sa nu-i mai "bruiezi" telefonic sau personal in agentii cu "doleantele" tale ...citeste mai jos.... de aceea a fost creat Digicare ... sa-ti usureze relatia intre tine ca client si Digi..si sa nu te mai aciuezi ca pe vremea lui "Raposatu" la orice coada Personal nu recomand acel port.... daca nu ai un antivirus cu licenta pe bani... o sa te injure prietenii..dupa un anumit interval de timp... ca le trimiti mesaje aiurea... sau ca mesajele tale ajung la cunoscuti ca SPAM Mă refeream la basmele tale cu apeluri, mesaje și blesteme. |
#18
Publicat: 03 mai 2017 - 14:54
@bogdan181180: ‘NU TE MAI COMPLICA’ adica eu? Eu nu am ce sa ma complic ca nu eu sunt initiatorul. Verifcarea respectiva este simpla, se face in doi timpi si trei miscari, si elimina una din cauzele asupra carora unii insista aici. Eu nu cred ca e de la port. Iar prin ‘singura varianta ramane DIGICARE’ ce intelegi exact? Sa apeleze pentru deblocarea portului? Sau sa apeleze sa ii verifice situatia contului (care intr-adevar poate fi hackuit sau sa aiba alta problema)?
@Ion_de_la_Raion: Si ce se intampla exact cand dai acea comanda? Asteapta mai mult timp si apoi da eroare? Copiaza sesiunea din command prompt si pune-o aici. Editat de sags, 03 mai 2017 - 14:56. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi