Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Voyo pe Android - funcționare incorectã
Last Updated: Nov 08 2017 17:09, Started by
ammazon
, Apr 09 2017 20:07
·
0
#1
Posted 09 April 2017 - 20:07
Vă salut stimați colegi!
Am o problemă cu aplicația Voyo care de ceva timp nu mai funcționează corespunzător. Mai exact, pot urmări canalele transmise însă nu pot viziona filmele și serialele puse la dispoziție. În momentul în care vreau să vizionez un film îmi scrie ceva de genul: "te rugăm să aștepți, acum obținem drepturile media pentru produsul video cerut...". Rămâne în această stare la nesfârșit fără să pornească. Este o eroare a aplicației, a sistemului sau a telefonului? Până de curând mergea fără probleme. Voi întâmpinați această problemă? Mulțumesc! Dacă nu am încadrat subiectul în aria corespunzătoare îmi cer scuze și rog un moderator să-l mute. Edited by ammazon, 09 April 2017 - 20:08. |
#2
Posted 09 April 2017 - 20:18
Ai facut de curand update aplicatiei? Sunt unii programatori care se cred mai destepti decat sunt ei si strica apicatia. Incide fortat aplicatia si sterge-i cachele. Verifica sa fie permisiunea de a accesa stocarea acordata.
Edited by Ciubex, 10 April 2017 - 07:07. |
#3
Posted 09 April 2017 - 20:20
Ai incercat sa-ti reinstalezi aplicatia?
Ai cerut ajutor celor ce iti ofera serviciul Voyo? Alte aplicatii functioneaza precum: Digi.Online sau banalul Youtube? E foarte dificil de ghicit care ar fi problema. |
#4
Posted 09 April 2017 - 20:27
Am reinstalat aplicația fără niciun rezultat.
Serviciul Voyo îl am intergat în abonamentul de la Telekom. Pe laptop și PC funcționează fără nicio problemă. Doar pe telefon face figuri. Youtube merge bine, Digi.Online nu folosesc. voyo.png 281.87K 29 downloads Edited by ammazon, 09 April 2017 - 20:54. |
#6
Posted 10 April 2017 - 07:10
Ai incercat sa pornesti aplicatia conectat la alta retea wifi sau folosind datele de lareteaua mobila?
Daca rezultatul este acelasi indiferent de reteaua folosita si totodata aplicatia functioneaza pe alt dispozitiv cu Android ma gandesc sa nu ai vreo aplicatie ce-ti blocheza niste adrese, precum ad blockerele. |
#7
Posted 10 April 2017 - 15:17
Am încercat toate modalitățile descrise mai sus.
Din păcate pe alt dispozitiv cu Android nu am cum să testez, telefonul meu fiind singurul aparat din casă ce rulează cu acest sistem. |
#8
Posted 10 April 2017 - 15:41
Din cate vad din comentariile celor ce au incercat aplicatia, au si altii problema ta: VOYO.ro.
Sfatul meu e sa incerci sa folosesti aplicatia pe un alt dispozitiv cu Android, imprumuta-te de la un coleg, testeaza la el pe telefon si apoi, daca problemele continua, contacteaza dezvoltatorul aplicatiei. |
#9
Posted 08 November 2017 - 17:09
Din pacate s-a oprit de tot suportul pentru voyo. Pe android 7/8 nu mai merge, pe noile televizoare Samsung (Tizen) nu mai merge... ultimul update al aplicatiei vad ca e din 2014...
Nasol.. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users