Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Lexus RX450h HYBRID 2016
Last Updated: Mar 03 2020 22:50, Started by
molizo
, Jan 12 2017 09:17
·
0
#37
Posted 26 January 2017 - 13:16
Nu la asta ma refeream, cui ii este adresata.
Ce anume l a facut sa se simta altfel in RX ma interesa. |
#40
Posted 07 February 2017 - 16:54
E model nou iar dotarile extra intarzie termenele. In plus cica nu fac fata la cerere in Europa pentru modelul asta.
|
#42
Posted 07 February 2017 - 22:13
Azi am admirat modelul expus la mall in baneasa. Initial eram convins ca ma uit la un sedan. Apoi apripriindu-ma am observat ca e un suv, chia r Rh450. Botul e frumos, farurile misto. 70000 de euro cu tva..
Apropo : 6 ani garantie sau 200000km asta asa ca sa i-o ridice la fileu la VW. |
#43
Posted 10 February 2017 - 21:49
@eric- nu, e altceva. O sa-i fac jurnal cand vine. In program apare termen de productie 24.07(+ o marja de 2 saptamani), deci in Ro cel mai devreme dupa 15.08. PS Scuze, nu mai poluez topicul.
Edited by edi10000, 10 February 2017 - 21:51. |
#44
Posted 11 February 2017 - 15:02
edi10000, on 10 februarie 2017 - 21:49, said: @eric- nu, e altceva. O sa-i fac jurnal cand vine. In program apare termen de productie 24.07(+ o marja de 2 saptamani), deci in Ro cel mai devreme dupa 15.08. PS Scuze, nu mai poluez topicul. Ai dat avans la Lexus? 6 luni timp de asteptare mi se pare inuman de mult.. ce dracu ca nu-i Tesla. |
#45
Posted 12 February 2017 - 00:20
#46
Posted 12 February 2017 - 09:53
cavaliere, on 12 februarie 2017 - 00:20, said: La Tesla asteptarea e aproape 1 an in cazul Tesla X. La Tesla S p85d asteptarea a fost la inceput de circa 10 luni pentru Europa. Deci 6 luni nu e ceva asa de fantastic, mai ales ca depinde si ce model a comandat. Edited by tfmercedez, 12 February 2017 - 09:54. |
|
#47
Posted 21 February 2017 - 02:46
Sa le stapaniti sanatosi!
Masinile astea au priza de incarcare a bateriilor sau foloseste doar motorul termic (propriu) la incarcat? |
#49
Posted 10 March 2017 - 18:35
#50
Posted 10 March 2017 - 20:36
Si unde este economia? Cu ce ma ajuta ca este electrica daca n-am priza de incarcare?
Motorul termic trebuie sa munceasca mai mult...pe de-o parte sa deplaseze masina si pe de-o parte sa incarce si bateriile...deci automat consumul este mult mai mare! Hibridele astea fara priza sunt praf in ochi... parerea mea! |
#51
Posted 10 March 2017 - 20:54
De ce nu citiți cum funcționează tehnologia și după comentați? Sau credeți ca un motor de 3.5l pe benzina și 350cp consuma sub 8-9 în oras cat ia hibridul?
|
|
#52
Posted 10 March 2017 - 21:04
Eu merg cu is300h cu motor de 2.5 benzina în oraș și am consum de 7-8 la mers sportiv. Apoi cu auris tot hibrid și motor de 1.8 cam 5-6 este consumul, deci nu e praf în ochi pentru cine e interesat. Ca o comparație cu Tesla mers forja în București consumul e cam 6-700Wh/km. Ce contează la mașinile astea e accelerația și lipsa uzurii la plecarea de pe loc. Zboară instant mașina de sub tine complet silențios.
Nu o iei pentru consum ci pentru performante, dar în ultimul timp un hibrid e cea mai buna alternativa la un diesel. Edited by razor_titann, 10 March 2017 - 21:05. |
#53
Posted 10 March 2017 - 21:13
t-balt, on 10 martie 2017 - 20:54, said:
De ce nu citiți cum funcționează tehnologia și după comentați? Sau credeți ca un motor de 3.5l pe benzina și 350cp consuma sub 8-9 în oras cat ia hibridul? Motorul termic este folosit la incarcarea bateriilor. Daca te uiti si-n primul post din acest topic se spune ca consumul este undeva la 9%. Deci se poate si la motoare mari consumuri mici...chiar colegul@razor_titann a specificat ca are consum mic. Pe mine ma intereseaza daca creste consumul in timp ce incarca acumulatorii si daca creste cu cat la % creste? |
#54
Posted 10 March 2017 - 22:19
Eu am înțeles, dar din exprimarea ta reieșea ca pe lângă cat consuma motorul în mod normal se mai adaugă și încărcarea bateriilor, adică la 15-17l cat ia un 3.5 în oraș se mai adaugă și consumul pt a încarcă bateriile. Ceea ce nu e corect, mașină își încarcă bateriile prin partea de frână regenerativa, iar apoi motorul este generator, folosind o mult mai mica cantitate de benzina pentru a genera energie. Atunci când calci accelerația mai tare, motorul nu mai încarcă ci toată puterea este trimisa roților, iar curentul electric este utilizat și el pentru a suplini necesarul. Doar atunci consuma la capacitatea lui maxima.
Cu ce te ajuta sa știi ca atunci când doar încarcă îți ia 1l%, iar când accelerezi tare și nu mai folosește bateriile ia 16, dacă știi ca în medie consuma 9% în loc de 16% cat ar fi luat varianta doar pe benzina cu același motor? Oricum algoritmul e mult mai complex decât am descris eu și nu prea poți cuantifica ce vrei tu. Din cate țin minte este și prius cu opțiune plug-in. Edited by t-balt, 10 March 2017 - 22:28. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users