Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Plata cu cardu si bacsisu

Primire bani din Danemarca prin N...

Alerta securitate Fedora Linux 40...

Problemuțe sistem audio ma&#...
 Renovare balcon

installation has failed there was...

Montura polara.....

Sfat inchiriere locuinta unei per...
 Sursa stereo -> amplif mono

Dan Blondu vs. Marian Piciu

Side - Antalya

Nume fetita - international dar c...
 A fost lansat MX Linux 23.3

Pompa bazin gradina

Nici pescarii nu mai sunt ce-au f...

Arici in curte
 

Probleme cu service-ul !

- - - - -
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
21 răspunsuri în acest subiect

#19
kos_funny

kos_funny

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.185
  • Înscris: 11.07.2007

 de3xbarbat, on 27 septembrie 2016 - 08:54, said:

Gata băieții, s-a rezolvat! Le-am parcat-o in fața service-ului si le-am luat banii pe ea. Cat am vrut, nu am negociat nimic. Acum e a lor.
Ce ti-au facut se incadreaza la ABUZ DE INCREDERE; FURT CALIFICAT si DELAPIDARE !

Daca nu reclami inseamna ca tu cu buna stiinta esti de acord ca aceasta practica sa continue. Si uite cum se mai scumpesc un pic asigurarile...

Editat de kos_funny, 07 octombrie 2016 - 15:24.


#20
aris86

aris86

    Traieste constient!

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 30.893
  • Înscris: 26.02.2010
Sa va feriti de service Autoporand Sector 3 Bucuresti, numai de ”bine” le-a urat un coleg de forum. I-au schimbat jumatate de masina si in final a vandut-o altcuiva.

http://www.loganclub...rim-t63p15.html

#21
spe_ripper

spe_ripper

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.519
  • Înscris: 04.03.2009

 tfmercedez, on 25 septembrie 2016 - 11:00, said:

Nu pot sa cred ca exista asemenea jepcari.. omfg..

jepcari? pai jepcarii sunt in primul rand firmele de asigurari, care vor reparatii cat mai ieftine. principala vina este a initiatorului: 1 le zici din start ca vrei piese originale si sa o faca cum era, 2 verifici masina inainte sa pleci din service nu dupa o luna

#22
Swiby

Swiby

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 186
  • Înscris: 08.02.2007

 alexa32, on 25 septembrie 2016 - 12:04, said:

1. Nu tin partea service-ului dar am vazut cum se comporta asigurarile in relatia cu service-urile.
2. Asirom-ul vine uneori cu piesele lor care uneori sunt no-name sau dezmembrari, mai ales faruri ,stopuri ,elemente de caroserie.
3. Altadata iti da o suma in care sa te incadrezi cand faci reparatia.
4. Piesele care se pun sunt cele pe care le plateste asiguratorul.
1. Nu este o relatie de prietenie, niciodata.
2. Apropape toti asiguratorii procedeaza asa. Allianz-ul in schimb merge pe originale.
3. De obicei dau o suma de bani, plus ca au o platforma proprie pentru dosare-devize.
4. Service-ul are cel mult o taxa de manipulare de 1%, piesele sunt trimise de asigurator sau daca nu, service-ul este obligat sa le cumpere de la furnizorul impus de asigurator (asta ca sa nu isi mai bata capul asiguratorul, sa si-l bata service-ul)

 rumegus, on 25 septembrie 2016 - 13:05, said:

Asiguratorul trebuie sa accepte reparatia la serviceul de reprezentanta, sa accepte piesele originale, daca pe masina au fost originale.
Nicidecum, ei repara masina cu ce solutie tehnologica doresc.

 rumegus, on 25 septembrie 2016 - 14:18, said:

Eu stiam ca dupa ce masina e gata, ei trimit factura la asigurator, abia dupa ce asiguratorul e de acord cu suma si-si da acceptul, poti ridica masina.
Este ilegal ca cineva sa retina masina. Totusi, o exceptie se regaseste in cazul 1 de mai jos.

Trebuie facuta o diferentiere clara pentru service-urile care au decontare directa cu asiguratorii:
1. Service-uri cu contract - au decontare directa dar au multe constrangeri legate de piese. manopera
2. Service-uri care au decontare directa dar nu au contract - nu au constrangeri legate de solutia tehnologica sau piese, doar de manopera (aici este o alta discutie legata de Audatex, o platforma care spune clat cat ce si cat timp este alocat pentru fiecare piesa sau operatiune in parte)

In cazul 1, clientul este fericit ca ii este reparata masina dar exista riscul major ca pe masina sa nu regaseasca piese originale. Plus ca multe service-uri nu elibereaza masina pana nu au acceptul de la asigurator (multi evita si nu anunta clientul ca masina este gata pana nu au acceptul). Asa procedeaza 99% din service-uri.
In cazul 2, clientul semneaza un contract de cesiune pentru suma datorata pentru reparatie in favoarea service-ului, urmand ca la finalizarea reparatiei sa isi ridice masina si la revedere. Cum si dupa cat timp isi recupereaza banii de la asiguratori este strict problema service-ului. Nu stiu daca sunt trei service-uri care procedeaza asa.

Pentru lectura:
Dreptul de retentie (controversat): noul Cod civil (art. 2495-2499 C. civ.)
Legea RCA - http://www.asfromani...nte-de-vehicule
Norme de aplicare RCA - http://www.asfromani...ordin-nr-142011
ASF - Ghidul RCA - http://www.asfromani...rari/ghidul-rca
ASF – raspunsuri la intrebari frecvente - http://www.asfromani...vente/asigurari

Un aspect important este urmatorul:
"Unde îmi pot repara vehiculul în baza RCA?
Păgubiții au posibilitatea de a efectua reparația la orice unitate reparatoare doresc, indiferent dacă aceasta se află sau nu pe lista service-urilor cu care societatea de asigurare are încheiate convenții de colaborare."

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate