Squelch Alan 100 Plus B
Ultima postare: sep 22 2016 13:12, Inițiat de
danezubc
, aug 20 2016 19:15
·
0
#1
Publicat: 20 august 2016 - 19:15
Intrebare statie radio de la Midlan Alan 100 plus b. Cand mi-am cumparat-o, nu prea am fost eu atent si am zis ca ce e mai scump , e mai bun, eh, nu e chiar asa. Functioneaza bine , m-a scapat de multe radare, dar ce ma enerveaza cel mai tare e squelchul ala manual...il tot setez asa la limita dintre "zgomot" si "liniste". Cand sunt interferente , o ia razna deodata si iar trebuie sa mai umblu la squelch..iar la drum lung cand nu mergi tocmai in limita legala, e destul de enervant si poate periculos sa tot umblu la butonul ala..deci , am statia mai sus mentionata si o antena midland ML 145 cu baza magnetica de 125. Intrebarea mea e daca dau squelchul ala la maximum , la un drum lung , mai mult camp etc, la ce distanta pot comunica ? Transimie si receptie.. Asa ca fapt divers, daca se poate sa imi spuna cineva aproximativ.
|
#7
Publicat: 20 august 2016 - 19:41
Daca vrei statie adevarata si ai bani...Prezident ! Depinde ce vrei sa faci ! Squelchul automat sau manual....asta face, reduce puterea pentru calitatea receptiei...filtreaza !
Depinde si cat stai in trafic , daca esti sofer profesionist , merita si cea mai scumpa ! Editat de FAP, 20 august 2016 - 19:43. |
#11
Publicat: 20 august 2016 - 20:52
Este o statie destul de buna, chiar linistita in comparatie cu altele.
Sq automat este o GASELNITA comerciala, este acelasi Sq care taie mai mult din semnalul de receptie si ATIT. Receptia nu are treaba cu emisia,daca cel ce emite emite clar curat si cu suficient semnal o sa-l auzi destul de bine d,daca nu, o sa-l auzi destul de prost. Emisia pentru o putere de 4w cu o antena 1..1,5m este de 7...max 10km in mod obisnuit. PARERE: pastreaza statia,chiar daca este necesar si obligatoriu sa actionezi din cind in cind acel buton(SQ), pus special de fabricant pentru ca sa-ti optimizezi receptia in functie de nevoi si de gradul de liniste pe care vrei sa-l ai in masina.Vrei mai putine interferente mai spre dreapta(dar mai pierzi si din receptie), vrei mai multa receptie ,la limita de zgomot, dar te mai si deranjeaza. Succes si drum bun! P>S>pentru cei cu President, este multa reclama comerciala si....atit. Editat de XTH, 20 august 2016 - 20:53. |
#12
Publicat: 21 august 2016 - 08:21
XTH, on 20 august 2016 - 20:52, said:
P>S>pentru cei cu President, este multa reclama comerciala si....atit. Editat de MembruAnonim, 21 august 2016 - 08:21. |
#13
Publicat: 21 august 2016 - 14:54
Nu este vorba de reclama,faptul ca ai avut ghinion cu un model de statie, asta nu inseamna ca nu poti sa o patesti si cu Harry3
Iar cit priveste garantia ,5 ani ,pe mine ma umfla risul,cam ce pica in 5 ani ,totul este din vina utilizatorului.Ex:alimentare inversa,supraalimentare,ardere final emisie,cabluri rupte la microfon,Cred ca sub 1% sunt garantii cu adevarat,care trebuiesc rezolvate in virtutea dreptului la garantie,restul sunt din categoria "utilizare incorecta".La o statie,din zilele astea,ce trece de 250ron doar statia, cu o utilizare corecta,nici nu ai nevoie de garantie,lucreaza fara probleme.Daca te infingi la promotii si B.Fiday,asta este,gusterul plateste, sau se enerveaza ca ,na! nu este ce trebuie.Chiar din aceeasi marca ,unele sunt ok,altele sa dai si sa fugiPot saa-ti dau o multime de exemple si/si, dar nu e cazul. Ideea este ca A 100B este o statie destul de buna. Sa auzim de "drumuri bune"! |
#15
Publicat: 22 august 2016 - 15:05
Asta până dai de un accident grav şi nu se circulă mai bine de o oră, timp în care pompierii scot morţii dintre tinichele.
Ăsta este un foarte bun exemplu: Am avut staţie, am fost anunţat că este blocat şi am putut ocoli. Un şofer de camionetă (cabină de microbuz şi remorcă de camion) supraînălţată, fără staţie, s-a luat după noi - mai multe turisme şi microbuze - fără să ştie că pe ruta aia este un pod de cale ferată foarte jos şi a încercat să treacă. I-au lipsit câţiva mm ca să treacă fără să îndoaie structura copertinei şi să rupă prelata. O staţie l-ar fi ajutat să nu intre pe acolo ca pe toţi ceilalţi şoferi de tir care au aşteptat răbdători în coloană până la deblocarea traficului. |
|
#17
Publicat: 24 august 2016 - 16:37
stratulat, prima mea mașină avea pe lângă butonul rotativ al luminilor manetele de semnalizare și ștergătoare iar pe consola centrală 2 comenzi rotative și una liniară pentru climatizare, un radiocasetofon cu 2 comenzi rotative pentru pornit/volum și frecvența radio și 3 butoane pentru lungimea de undă a radioului și marele buton de avarie. Acum am astra J și cred că toată lumea știe câte butoane are mașina asta. La o astfel de evoluție, oare mai contează unul pe care apeși doar când vrei să fii auzit?
Am mai auzit și pe alții care susțin că stația le distrage atenția dar toți își doresc dvd cu bluetooth și navigație, computer de bord cu cât mai multe funcții, pilot automat ș.a. Ca să urmărească videoclipuri și să butoneze toate aceste dotări ale mașinii nu mai este o problemă de pierdere a concentrării. Îți pute stația? Nu-ți iei. Editat de MembruAnonim, 24 august 2016 - 16:38. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi