Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Problema masurare noxe/co2 RAR
Last Updated: Jul 30 2016 21:47, Started by
wkr
, Jul 25 2016 15:38
·
0
#1
Posted 25 July 2016 - 15:38
E al doilea post deschis azi in categoria asta si sper sa nu ma injurati dar subiectul e diferit.
Am fost la rar ,facut autentificare,teste frana etc. si hop problema la masurare noxe/Co2 (Am inteles ca ar fi o diferenta) : testerul ala nu afisa nicio valoare(Doar niste chestii cu %,turatie)... masina a fost dusa cu motorul cald,am asteptat cu ea in soare,si mentinuta turata la 2500 ,dupa 3000,4000 si nimic,nu aparea valoarea aia ... cica ar fi o problema la catalizator,dar nu stiu,nu scoate pic de fum,sa il schimb ar fi un dezastru pentru portofel,original ajunge la 4000 ron,unul universal in jur de 300ron (nu stiu cum se comporta la test,plus timp pierdut),tipul de acolo cica sa ma duc si maine la test,oare sa vrea si el o mica atentie ? nu stiu ce sa mai fac,imi strica toata ziua si tot cheful problema asta.Ce pareri aveti? sa ma duc sa vad daca scoate ceva la un service ? cat costa o masurare la service? |
#2
Posted 25 July 2016 - 15:47
Mergi la un service care are itp .
Stiu ca este 30 lei pt noxe Si nu le spui nimic . Doar ca vrei un test si apoi vezi ce iti citeste dupa biletel . |
#3
Posted 25 July 2016 - 15:49
Catalizatorul are efect doar asupra monoxidului de carbon nu si pentru bi sau dioxidului de carbon . Valoarea CO2 este in functie de consumul si cilindreea motorului .
Cu alte cuvinte un motor nu are cum sa elimine mai putin CO2 decat consuma combustibil . Scazi consumul scade si emisia de CO2 . E clar acum ? |
#4
Posted 25 July 2016 - 15:53
Posteaza modelul masinii, ce motor are, anul fabricatiei.
In functie de asta afli care ar fi nivelul de noxe acceptat. Pretul la service il afli la fata locului, o intrebare pusa angajatilor de la service nu te costa nimic. De preferat sa mergi intr-o statie unde se face ITP. |
#5
Posted 25 July 2016 - 15:59
crash899, on 25 iulie 2016 - 15:53, said:
Posteaza modelul masinii, ce motor are, anul fabricatiei. In functie de asta afli care ar fi nivelul de noxe acceptat. Pretul la service il afli la fata locului, o intrebare pusa angajatilor de la service nu te costa nimic. De preferat sa mergi intr-o statie unde se face ITP. pacopaco1967, on 25 iulie 2016 - 15:49, said:
Catalizatorul are efect doar asupra monoxidului de carbon nu si pentru bi sau dioxidului de carbon . Valoarea CO2 este in functie de consumul si cilindreea motorului . Cu alte cuvinte un motor nu are cum sa elimine mai putin CO2 decat consuma combustibil . Scazi consumul scade si emisia de CO2 . E clar acum ? Vreau sa imi zica cineva clar: se poate sa nu afiseze nicio valoare la test? adica logic ar fi daca e defect ceva sa arate o valoare mai mare ,mica ,ceva diferit de realitate,nu nicio valoare |
#6
Posted 25 July 2016 - 16:00
wkr, on 25 iulie 2016 - 15:38, said:
Am fost la rar ,facut autentificare,teste frana etc. si hop problema la masurare noxe/Co2 (Am inteles ca ar fi o diferenta) Este o diferenta, "noxele" se refera la monoxidul de azot (NO) si la dioxidul de azot (NO2) produsi in urma arderilor din motor; de aceea au fost denumiti generic NOx, si de aici termenul de noxe. Dupa eliberarea in atmosfera, participa la productia a tot felul de substante toxice secundare (acid nitric etc. etc.) |
#7
Posted 25 July 2016 - 16:04
Am impresia ca dupa codul motor dat de tine masina sa fie Euro 4.
Sincer nu cred ca aveau ei probleme la cititorul de noxe, probabil tehnicianul de acolo vroia sa ciupeasca ceva de la tine. Attached Files |
#8
Posted 25 July 2016 - 16:09
spune-ne situatia de fapt. ai o masina neinmatriculata pe care vrei sa o inmatriculezi in Romania.
Ai fost la RAR si ai picat la testul de noxe? daca se intampla cum am scris eu mai sus, trebuie mers la un service sa iti puna testerul pe masina. e posibil sa ai vreo sonda lambda sau alta problema pe la motor care va genera eroare pe tester. de asemenea verifica daca catalizatorul mai exista pe masina sau a fost eliminat, scos de vreunul din propr anteriori. nu ar strica sa schimbi si bujiile si uleiu. inainte sa te duci la RAR mergi la un centru de itp si intreaba-i daca masina e ok la noxe. iti fac acelasi test ca la RAR. |
#9
Posted 25 July 2016 - 16:16
bathmancha, on 25 iulie 2016 - 16:01, said: Adica lor nu le merge scula si te-au scos vinovat pe tine? crash899, on 25 iulie 2016 - 16:04, said:
Am impresia ca dupa codul motor dat de tine masina sa fie Euro 4. Sincer nu cred ca aveau ei probleme la cititorul de noxe, probabil tehnicianul de acolo vroia sa ciupeasca ceva de la tine. bossake, on 25 iulie 2016 - 16:09, said:
spune-ne situatia de fapt. ai o masina neinmatriculata pe care vrei sa o inmatriculezi in Romania. Ai fost la RAR si ai picat la testul de noxe? daca se intampla cum am scris eu mai sus, trebuie mers la un service sa iti puna testerul pe masina. e posibil sa ai vreo sonda lambda sau alta problema pe la motor care va genera eroare pe tester. de asemenea verifica daca catalizatorul mai exista pe masina sau a fost eliminat, scos de vreunul din propr anteriori. nu ar strica sa schimbi si bujiile si uleiu. inainte sa te duci la RAR mergi la un centru de itp si intreaba-i daca masina e ok la noxe. iti fac acelasi test ca la RAR. |
#10
Posted 25 July 2016 - 16:19
nu exista ca nu masoara. masina ta polueaza mai mult decat trebuie. trebuie sa se incadreze in niste limite si masina ta depaseste limitele astea. cauzele pot fi f multe.
|
|
#11
Posted 25 July 2016 - 16:23
#12
Posted 25 July 2016 - 16:38
hai sa va mai zic ceva ,toamai am vorbit cu un prieten,mecanic,daca testul e facut la turatii foarte mari e logic ca sa masina elimine gaze nearse si sa pic testul.Tipul de acolo chiar asa a procedat,turata la inceput la 2500(unde mi se pare si normal sa fie facut testul deoarece intre 2500-3000 se schimba viteza) dupa 3500,4000 pentru ceva timp,chiar si peste 4000,sunt destul de convins ca sunt furat...
|
#13
Posted 25 July 2016 - 17:41
Testul de noxe se face pe toata gama de turatii. Pretenu' tau e mecanic de locomotiva?
|
#15
Posted 30 July 2016 - 15:47
Ann0nyym0us, on 25 iulie 2016 - 17:41, said:
Testul de noxe se face pe toata gama de turatii. Pretenu' tau e mecanic de locomotiva? Io cred ca se face la ce turatie vrea muschiul lu' nea' inspector, in functie de ce rezultate vrea sa iasa (desi in normative se specifica la ce turatie se face la benzinare si la ce turatie se face la diesel). LA benzinare ar fi 2500rpm |
|
#16
Posted 30 July 2016 - 19:24
Mea culpa, am facut confuzie cu dyno, care nu se face la RAR. M-am uitat prin cursuri, si intr-adevar, primul test se face la relanti (800-950rpm) dupa 1 minut de turat motorul, iar cel de-al doilea test se face la 2500 rpm.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users