Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Jaguar F-Pace - primul SUV al marcii
Ultima postare: feb 16 2017 11:06, Inițiat de
bladhaund
, apr 11 2016 15:07
·
0
#1
Publicat: 11 aprilie 2016 - 15:07
A fost lansat primul SUV din istoria marcii Jaguar - F-Pace:
New Jaguar F-Pace SUV 2016 review Modelul este disponibil cu 3 motorizari: - Diesel L4 - 2.0l - 180 CP - Diesel V6 - 3.0l - 300 CP - Benzina V6 supercharged - 3.0l - 380 CP. Proiectantii au precizat ca au avut ca referinta performantele lui Porsche Macan, a carui aparitie in 2014 i-a determinat sa reproiecteze modelul F-Pace. Caroseria se situeaza ca spatiu intre BMW X3 si BMW X5 sau intre Porsche Macan si Porsche Cayenne sau apropiat de Mercedes-Benz GLS. Jurnalistii au cuvinte de lauda despre designul exterior, care se incadreaza bine in aspectul general al marcii si care este surprinzator de elegant pentru un SUV. Este disponibila o varianta de baza cu tractiune spate, iar celelalte variante mai scumpe au tractiune integrala permanenta. Tinuta de drum este axata pe sportivitate: cuplul este transmis integral spre puntea spate si doar in caz de nevoie se ajunge pana la un split 50/50. F-Pace este disponibil cu jante de pana la 22", fapt care, impreuna cu setupul transmisiei, il face mai putin potrivit pentru drum neasfaltat. Aceasta este o decizie intentionata, pentru a se diferentia de Range Rover. Jaguar F-Pace este pozitionat ca un SUV pentru sosea si utilizare doar ocazionala pe drumuri neasfaltate. Pe site-ul romanesc al marcii preturile pornesc de la 38.600 euro + TVA. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/KFEeSMslr10?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://cdn2.autoexpress.co.uk/sites/autoexpressuk/files/2016/04/fpace-pics-d2-472.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://cdn2.autoexpress.co.uk/sites/autoexpressuk/files/2016/04/jag-fpace-fd-a-pan-2.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://cdn1.autoexpress.co.uk/sites/autoexpressuk/files/2016/04/fpace-pics-d2-233.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://cdn1.autoexpress.co.uk/sites/autoexpressuk/files/2016/04/jag-fpace-fd-a-010.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#3
Publicat: 11 aprilie 2016 - 16:05
#6
Publicat: 11 aprilie 2016 - 19:24
Nu-mi place, e anost atat in exterior cat si in interior. Jaguarurile sunt masini care au sare si piper, intorci capul dupa ele, dar la asta au uitat sa-i puna. Ce referinta au avut ? Macan ?Vrabia malai viseaza.
Iar ca tiganie maxima, faci tu Jaguar un SUV cu puteri de la 180 CP la 380 CP si nu e standard AWD ? |
#7
Publicat: 11 aprilie 2016 - 21:10
Ba e standard AWD. Doar cea mai cheala echipare, cu cel mai mic motor e doar RWD. Ca sa faca cu ochiul flotelor. Jaguar e o masina importanta de flota in UK.
Cat despre competitia cu Macan, nu stim inca, pana nu testam pe viu. Motorul de 2l e mai slab decat dieselul V6 de pe Macan, dar celelalte doua sunt mai puternice. Iar Range Rover Evoque are ca motorizare maxima 2l. V6-le diesel de 3l e foarte rafinat, presupun ca e motorul de pe XF/XJ. Iar V6-le pe benzina e de pe F-Type. |
#9
Publicat: 12 aprilie 2016 - 07:17
M-am urcat in el si Arata foarte bine atat interior cat si exterior. Sincer din Poze ma asteptam sa fie mai mic. In realitate e mare și ai spațiu mult atat în fata cat și în spate. Portbagajul e uriaș la 650 litri, compar cu un a6 break și se simte diferenta. Scaunele fata îs bine configurate și bordul mi-a plăcut. Aveam lângă atât XE cat și noul XF precum și Range Rover Sport pt comparație.
Mașina avea jante de 22... imense. Mi- plăcut mult pachetul per total iar preturile sunt bune pentru ce oferă în standard. E foarte spațioasă și se pretează foarte bine ca o masina polivalentă si de familie. Când am fost eu încă nu erau venite preturile oficiale, dar am senzația ca is mai mici ca la un GLC echivalent. Aștept sa aducă o mașină disponibila pt drive test sa vad cum se descurca. |
#10
Publicat: 12 aprilie 2016 - 20:44
bladhaund, on 11 aprilie 2016 - 21:10, said:
Ba e standard AWD. Doar cea mai cheala echipare, cu cel mai mic motor e doar RWD. Ca sa faca cu ochiul flotelor. Jaguar e o masina importanta de flota in UK. Dar mie (subiectiv) mi se pare un sacrilegiu SUV fara AWD. Tractiunea integrala face parte din "definitie". |
|
#11
Publicat: 12 aprilie 2016 - 21:26
Arata foarte bine, excelent chiar. Cea mai potrivita comparatie ca dimensiune ar fi Infiniti FX, nu? Motorizarile de 2.0 sunt jenante la masina asta dar sunt convins ca cele V6 sunt mai mult decat capabile. Le urez succes, orice competitie impotriva nemtilor e binevenita in opinia mea si JLR da dovada inca o data ca sunt capabili sa scoata un design original si distinctiv.
|
#12
Publicat: 12 aprilie 2016 - 22:30
#13
Publicat: 12 aprilie 2016 - 23:21
t-balt, on 12 aprilie 2016 - 22:30, said:
Cred ca motorul acela de 2l benzina nu e chiar al lor, ci de la Ford. Am citit pe undeva ca mai tarziu anul acesta o sa apara un motor pe benzina de 2l din seria Ingenium, adica al lor din epoca aceasta noua. Pe altundeva am citit ca motorul de 3.0 benzina supercharged e modificat (exprimarea era "draws upon the experience") dupa mororul lor V8 de 5l, care e al lor get-beget inca din epoca Ford. Practic la F-Pace ramane de la Ford numai motorul de 3.0 diesel. Si vad ca inca nu au scapat de betele Ford de la semnalizator, deja au cred 8 ani vechime, de la primul XF. Din ce clipuri am vazut de la lansarea din Muntenegru, ziaristii ziceau ca e un model foarte reusit, "proper Jag". E drept ca erau numai ziaristi englezi. Sa vedem cand ajunge pe strada si la noi. Ma uitam ca la pret e foarte competitiv, in banii de Q5 si pare peste la toate capitolele. Si binisor sub Macan, cica referinta. |
#15
Publicat: 16 februarie 2017 - 11:06
Iata, apar si noi motoare.
Cele vechi, de 2l diesel erau cam lesinate. https://www.autoevol...-xf-115443.html |
|
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi