Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Ruse vs Rusesti

Le mai putem da pe brazda? tipsuri

Recomandari gips carton tavane. (...

ce fel de activitate intretinere ...
 Se poate imbunatati o poza sa se ...

Folosește cineva syncthing? ...

Închidere fereastra dupa deschidere.

Kit AC contine brate Unitatea ext...
 smart switch fara neutru

Ierbicid pentru parul porcului.

Smecher de talie grea

PH apa plata
 Recomandare Mocheta -pe suport pa...

ram upgrade asus rog strix

Alegere memorie USB

Manere clasice mobila sau push to...
 

Usor uruit si vibratie dupa schimbarea cauciucurilor vara/iarna

- - - - -
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
24 răspunsuri în acest subiect

#19
alecsus27

alecsus27

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.603
  • Înscris: 01.07.2006
@belbody, OK, de acum il voi pune si pe al 4-lea la orizontala, multumesc, n-am stiut ca efectul poate fi asa important.

#20
mihaitzadh

mihaitzadh

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 85
  • Înscris: 14.11.2014
Huruit nu "uruit"
Poate fi cauzat uzura interna a anvelopelor si/sau o defectiune a directiei

#21
alecsus27

alecsus27

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.603
  • Înscris: 01.07.2006
@mihaitzadh: asa mi-a zis si unul din mecanici, ca uneori textura cauciucului se poate degrada si dupa 4 ani de la cumparare, indiferent de gradul de uzura.

#22
JurasikMan

JurasikMan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 9.289
  • Înscris: 30.10.2006
Pai intai identifici sursa problemei. Dai jos anvelopele de iarna de pe fata si pui anvelopele de vara. Daca vibratia si huruitul dispar , ai identificat vinovatul. Acum ce ar putea alea sa aiba. In ordinea numerelor de pe tricou :
- anvelopa pastrata incorect sau uzata incorect . Aceasta poate fi echilibrata dinamic la " 0 " , dar poate sa bata transversal sau longitudinal si poate genera vibratii .
- presiune nepotrivita in pneuri , sau inegala intre pneurile aceleiasi punti
- o strangere incorecta a rotilor ( mult prea puternica ) de catre cel care le-a schimbat , ceea ce a dus la curbarea ansamblului butuc / disc de frana . Acestea pot sa nu aiba individual deformari care sa produca vibratii , dar insumate pot sa iasa din plaja acceptata. Se dau rotile jos , se monteaza cu un dispozitiv dedicat un comparator si se invarte discul de frana. Daca abaterea insumata trece de 0.6 , ai vibratii fine in volan.

Desi sunt mai moi , anvelopele de iarna sunt de obicei mai agresive . Asta se traduce prin faptul ca la rulare apare un parait marunt din cauza ca blocurile anvelopei tropotesc pe asfalt . La anvelopele de vara acest lucru nu se intampla deoarece permanent partea rulanta a anvelopei este in contact cu carosabilul . Ca sa intelegi , gandeste-te la un cerc perfect pe care il invarti pe asfalt ( guma de vara ) si la o roata dintata pe care o invarti pe acelasi asfalt ( anvelopa de iarna ) . In primul caz nu vei avea zgomot aproape deloc , iar in cazul al doilea , o sa auzi un poc la fiecare dinte al rotii care ia contact cu solul.

Inainte de a da rotile jos , ridica masina pe cric sau pe elevator si invarte fiecare roata fata , punand urechea pe aripa aferenta . Daca este de vina vreun rulment , huruitul se va amplifica in aripa proportional cu viteza de rotatie. Se transmite foarte ciudat huruiala de rulment . Ai sa sesizezi imediat chiar daca nu esti specialist.

#23
belbody

belbody

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 237
  • Înscris: 20.08.2009
La rotile cuplate la planetare e greu sa le invarti cu mana si sa simti/auzi "uruitul" rulmentului. In cazul lui, cele fata.
Ca sa auzi rulmentul defect tre sa ridici masina pe elevator si sa pornesti motorul, cuplezi in vreo treapta si lasi motorul sa invarta rotile fata suficient de repede. Daca vreun rulment e dus auzi "uruitul" imediat fara sa fii specialist.

#24
alecsus27

alecsus27

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.603
  • Înscris: 01.07.2006
@JurasikMan: cred ca e unul din motivele din primul paragraf.
Cele din paragrafele 2 si 3 nu cred, pentru ca in anii trecuti nu a existat/nu am sesizat acel zgomot/trepidatie dupa inlocuirea cu anvelope de iarna. La fel cu rulmentii, ar fi facut zgomot si pana acum. Or, zgomotul/trepidatia au aparut imediat dupa inlocuirea cauciucurilor.

Acel comparator sper ca il au service-urile din Iasi, am sa merg maine sa intreb.

Editat de alecsus27, 26 noiembrie 2015 - 19:25.


#25
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 39.921
  • Înscris: 14.12.2007
Eu cred ca ai pierdut din plumbi.
Mergi la echilibrat.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate