Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
RCA 2016-Logan 1000 Euro ?
Ultima postare: nov 23 2015 04:59, Inițiat de
mihai!
, nov 21 2015 08:38
·
0
#1
Publicat: 21 noiembrie 2015 - 08:38
Citat De la 1 ianuarie 2016 intră în vigoare Directiva 2009/138/CE din 2009, cunoscută şi sub numele Solvency II – care se va aplica tuturor companiilor de asigurari si reasigurari cu un volum anual de prime de peste 5 milioane euro sau cu rezerve tehnice de peste 25 milioane euro, "ceea ce va marca o creştere a tarifelor RCA la valori care vor conduce la o scădere a numărului de asiguraţi RCA, care va avea ca efect o altă majorare, în final asigurarea RCA devenind mai scumpă decât autovehiculul asigurat!", se arată într-un comunicat al UNTRR. Este o stire alarmista ? Va ajunge sa se concretizeze aceasta estimare ? Se va concretiza pe jumatate ? http://www.zf.ro/aut...-logan-14894233 http://www.gandul.in...n-2016-14894230 Am mai cautat despre ce implica directiva Europeana numita Solvecy II. Citat
Solvency II va aduce schimbari importante in piata asigurarilor. Sunt posibile retrageri si fuziuni. Implementarea Directivei europene Solvency II va conduce la schimbari semnificative in piata asigurarilor din punctul de vedere al companiilor care vor fi sau nu in stare sa continue dupa aplicarea acesteia. Specialistii din domeniu se asteapta la fuziuni sau chiar retrageri de pe piata. Violeta CIUREL, Responsabil Sectiune de Training si Educatie UNSAR si CEO al AXA Asigurari, se asteapta sa asistam la fuziuni, la preluari de companii sau la disparitii de companii pentru ca nu vor fi capabile sa se conformeaze acestei directive. "Implementarea Solvency II este o revolutie in domeniul asigurarilor. Costurile de implementare sunt uriase", a declarat Violeta CIUREL. Si Florin GOLOVATIC a precizat ca exista numeroase statistici in tari in care aceasta directiva a fost mult mai aprofundata si arata ca cheltuielile societatilor de asigurari sunt foarte mari pentru indeplinirea conditiilor. http://www.1asig.ro/...3,100-48792.htm Vor fi aceste costuri uriase de implementare transferate in pretul asigurarilor obligatorii ? Propun sa avem o discutie mai documentata . Poate cineva stie mai multe din domeniu. Postari de genul : "Imi bag * in ei" ," ma duc la bulgari ", - nu ajuta. Editat de mihai!, 21 noiembrie 2015 - 08:46. |
#5
Publicat: 21 noiembrie 2015 - 09:01
Asigurătorii lansează astfel de știri pentru a acoperi creșterile de tarife. După ce ai văzut știrea asta, nu ți se mai pare ciudat că asigurarea este puțin mai mare decât cea de anul trecut deși ar trebui să fie mai mică garație bonusului. Eu am plătit săptămâna asta, la motor de 1.6 aproximativ aceeași sumă pe care am plătit-o anu trecut la motor de 2.0 în condițiile în care am preluat bonusul de la vchea mașină la actuala.
Editat de MembruAnonim, 21 noiembrie 2015 - 09:03. |
#6
Publicat: 21 noiembrie 2015 - 09:08
Cum adica asigurarea are valoare mai mare decat vehiculul asigurat?
Asigurarea e de raspundere civila a soferului. Ce treaba are cu valoarea de piata a "armei" cu care soferul poate provoca daune altora? Alte criterii fac "arma" mai mult sau mai putin periculoasa, nu valoarea ei de piata. |
#7
Publicat: 21 noiembrie 2015 - 09:09
mihai!, pe 21 noiembrie 2015 - 08:57, a scris:
Care erau atunci motivele ce prognozau cresterea ? Se pare ca acum este vorba de implementarea unei directive UE. Magaria este ca statul te obliga prin lege sa platesti dar, acelasi stat nu face nimic sa isi protejeze cetatenii. De ce nu face nimic? Pentru ca acest mamut numit ASF e populat cu neveste, amante, fiice, etc. ale acestor "politicieni"... Ce putem face? Avem doua posibilitati: 1. Nimic. Asa ne-am obisnuit. 2. Nu platim, pentru ca nu avem de unde sa mai platim si ori nu mai mergem cu masina ori circulam in ilegalitate... Majoritatea vor circula fara sa plateasca si consecintele vor fi triste tot pentru simplul cetatean. |
#8
Publicat: 21 noiembrie 2015 - 09:12
#11
Publicat: 21 noiembrie 2015 - 09:58
underb, pe 21 noiembrie 2015 - 09:08, a scris:
Cum adica asigurarea are valoare mai mare decat vehiculul asigurat? Asigurarea e de raspundere civila a soferului. Ce treaba are cu valoarea de piata a "armei" cu care soferul poate provoca daune altora? Alte criterii fac "arma" mai mult sau mai putin periculoasa, nu valoarea ei de piata. |
#13
Publicat: 22 noiembrie 2015 - 06:15
V_i_c_t_o_r, pe 21 noiembrie 2015 - 09:09, a scris:
Motivele romanesti sunt ca intotdeauna rapacitatea si dorinta de inavutire. La ASF salariile sunt uriase si soferul are 5000 lei lunar, prime, bonuri de masa, tichete cadou etc. Magaria este ca statul te obliga prin lege sa platesti dar, acelasi stat nu face nimic sa isi protejeze cetatenii. De ce nu face nimic? Pentru ca acest mamut numit ASF e populat cu neveste, amante, fiice, etc. ale acestor "politicieni"... Ce putem face? Avem doua posibilitati: 1. Nimic. Asa ne-am obisnuit. 2. Nu platim, pentru ca nu avem de unde sa mai platim si ori nu mai mergem cu masina ori circulam in ilegalitate... Majoritatea vor circula fara sa plateasca si consecintele vor fi triste tot pentru simplul cetatean. Fals, poti sa iti inscrii masina perfect legal in alta tara din EU, gen Bulgaria. |
#17
Publicat: 22 noiembrie 2015 - 14:22
MembruAnonim, pe 21 noiembrie 2015 - 09:01, a scris:
Asigurătorii lansează astfel de știri pentru a acoperi creșterile de tarife. După ce ai văzut știrea asta, nu ți se mai pare ciudat că asigurarea este puțin mai mare decât cea de anul trecut deși ar trebui să fie mai mică garație bonusului. Eu am plătit săptămâna asta, la motor de 1.6 aproximativ aceeași sumă pe care am plătit-o anu trecut la motor de 2.0 în condițiile în care am preluat bonusul de la vchea mașină la actuala. nu e lansata de asiguratori. e lansata de untrr si umflata de ziaristi imbecili. practic un prost a aruncat o piatra si desteptii se chinuie sa o scoata. dupa mine topicul se poate inchide, nu e nimic de discutat pe marginea zvonisticii unora care vor sa iasa in presa. 2. asigurarile au crescut de la falimentul astra. asiguratorii au ramas cu gura cascata ca nu mai merge proverrbul cu cainii (asf) care latra si caravana (asiguratorii) care trece. vor mai fi ceva cresteri la inceputul anului viitor, oricum per total situatia nu e asa alarmista. ca fapt divers, cei cu bonus mare peste 10, au in procent majoritar asigurari mai ieftine decat anul trecut. deci asiguratorii au inceput sa ia in considerare mult mai mult istoricul celui asigurat. 3. nu cred ca din cauza solvency 2 se va inchide vreun asigurator. dar foarte multi brokeri da. momentan cam 20% au reusit sa se incadreze la noile limite de capital social, poate pana la final de an vor reusi inca pe atatia, restul, pa. 4. pentru la anul, inca 2 asiguratori studiaza posibilitatea sa intre pe segmentul rca. sa speram, concurenta e buna. |
#18
Publicat: 22 noiembrie 2015 - 16:06
UNTRR vorbește doar în numele transportatorilor iar comunicatul ăla se referă strict la asigurările de camioane.
În ce privește valoarea polițelor, așa cum am spus și în postul anterior, anul trecut în noiembrie am plătit 335 lei rca/an la motor de 2.0 cu bonus b10. Pentru că în decembrie mașina a fost daună totală am anulat polița și am făcut alta în mai pe 6 luni tot cu B10 la noua mașină. Acum am plătit 320 lei/an cu bonus B11 la motor de 1,6 și am ales-o pe cea mai ieftină - Uniqa. Editat de MembruAnonim, 22 noiembrie 2015 - 16:06. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi