Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Defect ciudat Videorecorder Panas...

lege de reglementare a shrinkflat...

Care este cota parte la succesiun...

Camera auto DVR PNI Voyager S2600...
 Cartelul din Carpati - mafia PNL ...

Trecut: Europa versus S.U.A. la c...

Garantie apartament dezvoltator

Aplicație GPS cu zoom automa...
 Ipad Pro & Air 2024

Service si revizii reprezentanta

Ati returnat produse pe aliexpres...

Certificate de nastere digitale
 Fitbit sau huawei band ?

Tatuator handpoke

Plaja de nudisti in Grecia?

Mufa microusb a telefonului mobil...
 

Info/discuții despre abonamentele Telekom România.

* * * * - 3 votes
  • Please log in to reply
3658 replies to this topic

#3439
Moon_Fire

Moon_Fire

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,402
  • Înscris: 14.11.2005
Salutare,
Mă adresez vouă pentru că nu am avut contact cu Telekom de multă vreme.
Am ajutat un cunoscut de la țară în a depune o plângere la ANPC pentru faptul că a fost taxat incorect de către Telekom când s-a portat de la abonament la Digi.
Astfel la final i-au servit o factură de aproape 400 lei deși nu luase telefon redus iar abonamentul i s-a prelungit, cu acordul lui ce-i drept, de către un operat în urma unui apel.
Așadar după cum ziceam, am depus plângerea la ANPC și am primit un răspuns în care i se spunea că operatorul ca un gest de bunăvoință îi va returna suma de bani, trebuind doar să depună într-un sediu Telekom o cerere de returnare a sumei. Bullshit, dar am mers și am depus împreună cu el cererea de rambursare. În cerere am trecut și contul omului, aducând și un extras de cont. Dar ce să vezi, primește acasă o factură cu minus pentru suma aceea.
Întrebarea mea e: ce are omul acum de făcut? Merge să se ducă la un Paypoint și să îi dea banii sau trebuie să meargă la un centru Telekom?
Mulțumesc

#3440
NikoroB

NikoroB

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,566
  • Înscris: 26.05.2022
Sa trimită pe mail un iban si să ceară să-i trimită banii acolo. Daca refuză, scris iar la ANPC.

Edited by NikoroB, 27 March 2023 - 08:28.


#3441
heinz

heinz

    Cheers!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,589
  • Înscris: 11.02.2016

 Moon_Fire, on 27 martie 2023 - 08:03, said:

Salutare,
Mă adresez vouă pentru că nu am avut contact cu Telekom de multă vreme.
Am ajutat un cunoscut de la țară în a depune o plângere la ANPC pentru faptul că a fost taxat incorect de către Telekom când s-a portat de la abonament la Digi.
Astfel la final i-au servit o factură de aproape 400 lei deși nu luase telefon redus iar abonamentul i s-a prelungit, cu acordul lui ce-i drept, de către un operat în urma unui apel.
Așadar după cum ziceam, am depus plângerea la ANPC și am primit un răspuns în care i se spunea că operatorul ca un gest de bunăvoință îi va returna suma de bani, trebuind doar să depună într-un sediu Telekom o cerere de returnare a sumei. Bullshit, dar am mers și am depus împreună cu el cererea de rambursare. În cerere am trecut și contul omului, aducând și un extras de cont. Dar ce să vezi, primește acasă o factură cu minus pentru suma aceea.
Întrebarea mea e: ce are omul acum de făcut? Merge să se ducă la un Paypoint și să îi dea banii sau trebuie să meargă la un centru Telekom?
Mulțumesc
Dacă a lăsat IBAN ul și a cerut sa i se returneze într-un cont bancar atunci acolo va primi banii. Durează pana la 30 de zile lucrătoare.

#3442
Moon_Fire

Moon_Fire

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,402
  • Înscris: 14.11.2005

 heinz, on 27 martie 2023 - 09:59, said:

Dacă a lăsat IBAN ul și a cerut sa i se returneze într-un cont bancar atunci acolo va primi banii. Durează pana la 30 de zile lucrătoare.
O să îi spun să facă o verificare. Nu are internet banking așa că va trebui să meargă la bancă.
Mersi de info

#3443
Moon_Fire

Moon_Fire

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,402
  • Înscris: 14.11.2005
L-am pus să verifice la bancă și se pare că nu au virat banii. Factura a fost emisă pe 22.11.2022. Deci nici până acum nu a fost plătită.

#3444
Moon_Fire

Moon_Fire

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,402
  • Înscris: 14.11.2005
Vin tot eu cu răspunsul. Am depus o cerere scanată la [email protected] ca să restituie soldul în contul prietenului meu. Dacă eram eu titularul îmi dădea banii pe loc...

#3445
crazyalex86

crazyalex86

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 894
  • Înscris: 27.04.2008
Gata, de azi vin notificarile pentru o noua majorare.
https://mobile.telek...ni-si-conditii/
https://media.mobile...CATIONS_S.A.pdf

Edited by crazyalex86, 30 March 2023 - 15:08.


#3446
marianculturistul

marianculturistul

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 634
  • Înscris: 09.09.2005
E bine ca scumpeste abonamentul cu 2 euro, por clienții rezilia contractul fără costuri. Cred că pleacă și ultimii fani telekom

#3447
ovtd

ovtd

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 576
  • Înscris: 24.10.2016
Înțeleg să marească cu 2 euro abonamentele de la 1 pana la 3 euro ca să ajungă la 3-5 euro. În oferta de pe site văd că vând cu 5 euro pe lună totul nelimitat national https://mobile.telek...-portare-5euro/

#3448
mercur68

mercur68

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,437
  • Înscris: 07.08.2007

 crazyalex86, on 30 martie 2023 - 15:07, said:

Gata, de azi vin notificarile pentru o noua majorare.
https://mobile.telek...ni-si-conditii/
https://media.mobile...CATIONS_S.A.pdf

Ce abonament ai acum inainte de scumpire?

Edited by mercur68, 30 March 2023 - 20:09.


#3449
crazyalex86

crazyalex86

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 894
  • Înscris: 27.04.2008
E numarul sotiei, are nelimitat 7 cu 2 euro reducere, este in afara PM (i-am facut schimbare de plan in my account prin luna mai 2022). Inca nu a primit notificarea, dar pe site este postata de azi.

 ovtd, on 30 martie 2023 - 17:23, said:

Înțeleg să marească cu 2 euro abonamentele de la 1 pana la 3 euro ca să ajungă la 3-5 euro. În oferta de pe site văd că vând cu 5 euro pe lună totul nelimitat national https://mobile.telek...-portare-5euro/

Oferta de 5 euro este valabila doar pt portare in retea.

Edited by crazyalex86, 30 March 2023 - 20:39.


#3450
daniel28

daniel28

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,199
  • Înscris: 07.08.2003
Cum a venit notificarea? Pe email?

#3451
heinz

heinz

    Cheers!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,589
  • Înscris: 11.02.2016
Notificarea vine în prima faza pe mail, dacă nu se reușește expedierea acestuia se trimite și sms.
Cine a fost inclus în campania de majorări a primit mail pana acum, dacă nu ați primit înseamnă că nu se majorează.

Nelimitat 5 e disponibil și pentru prelungire în anumite condiții (abonament în expirat sau în ultimele 2 luni de contract).

#3452
NikoroB

NikoroB

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,566
  • Înscris: 26.05.2022
Eu vad ca n-am primit ninic. Xs rezistă:) .

#3453
daniel28

daniel28

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,199
  • Înscris: 07.08.2003
Nici eu nu am primit nimic.

#3454
Redzutzuu

Redzutzuu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 341
  • Înscris: 11.03.2017
Acum ofera si ei 50% reducere in primele 6 luni pentru toate abonamentele de la 7 euro in sus, nu si la cel de 5 euro.
https://mobile.telek...=newAcquisition

#3455
broris

broris

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,556
  • Înscris: 08.12.2017
Acum a disparut oferta. Ca sa nu mai zic de faptul ca initial era valabila si pentru abonamentul de 5 euro reducerea.
Haos total la astia.

#3456
broris

broris

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,556
  • Înscris: 08.12.2017
Intai a disparut reducerea de pe abonamentul de 5 euro (desi in subsol la detalii inca aparea), apoi a disparut de tot. Si era pana pe 30.04 oferta cu 50% reducere.

Edited by broris, 05 April 2023 - 09:22.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate