Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Extra-opțiuni cartela Telekom România.
Ultima postare: apr 30 2024 19:00, Inițiat de
RODigitalum-megafanro
, sep 20 2015 17:11
·
43
#759
Publicat: 20 septembrie 2017 - 21:08
2 extraoptiuni cu mai multe resurse; Star 2 - 1000min/sms in retea 100 min nat/int fix/sms nat , 50 Mb net/3c min nat/int fix/sms nat/Mb( 600min/sms in retea si 60 min nationale/int fix).
Star 3 - nelimitat min/sms in retea si 250 min nat/inter fix/sms nat/250 Mb/3c min nat/sms/int fix/Mb(nelimitat min/sms in retea/120 min nat/int fix/sms nat si 50Mb) Editat de slv0990, 20 septembrie 2017 - 21:15. |
#762
Publicat: 21 septembrie 2017 - 10:22
Centralizat, optiunile Star in acest moment*, ar fi asa, prin urmare:
- Star 1: 500 min + 500 sms Telekom, 50 min nat/int fix/sms nat, nu are net, tarif unic la terminarea resurselor din optiune de 3c/min nat/int fix/sms nat/MB, costa 1 EUR si are valabilitate 30 de zile. Se activeaza cu SMS la 710. - Star 2: 1000 min/sms Telekom, 100 min nat/int fix/sms nat , 50 MB net, tarif unic la terminarea resurselor din optiune de 3c/min nat/int fix/sms nat/MB. costa 2 EUR si are valabilitate 30 de zile. Se activeaza cu SMS la 403. - Star 3: Nelimitat min/sms Telekom, 250 min nat/int fix/sms nat , 250 MB net, tarif unic la terminarea resurselor din optiune de 3c/min nat/int fix/sms nat/MB. costa 3 EUR si are valabilitate 30 de zile. Se activeaza cu SMS la 402. - Star 4: Nelimitat min/sms Telekom, 500 min nat/int fix/sms nat , 500 MB net, tarif unic la terminarea resurselor din optiune de 3c/min nat/int fix/sms nat/MB. costa 4 EUR si are valabilitate 30 de zile. Se activeaza cu SMS la 401**. Conditiile de eligibilitate pentru aceste optiuni nu sunt foarte clare***. In principiu e vorba de cartele mai vechi plus/sau altceva (acest altceva nu reprezinta o conditie/suma de conditii transparent declarat/e de catre Telekom). La unele numere merge, la altele nu. Unii au reusit sa activeze optiuni Star si pe cartele noi, altii (de pilda eu ) nu pot activa pe un SIM functional inca din 2001 niciun Star. Si tot asa... Multumesc pentru atentie si pentru eventuale completari/corectari/actualizari/confirmari/etc. ------------- * Numerele la care se activeaza aceste optiuni sunt culese si de pe acest forum, poate necesita reconfirmare. ** Star 4 am activat eu acum doua saptamani pentru cineva, optiunea mai fusese activa pe acel numar. Nu s-a reactivat singura, desi asa ar fi trebuit, am activat cu SMS la 401. *** Poate ne explica Helper care ar fi conditiile de eligibilitate. Daca le stie sau daca are voie ... Editat de Sceleron, 21 septembrie 2017 - 10:33. |
#765
Publicat: 22 septembrie 2017 - 17:24
Salutare tuturor!
Astia de la Telekom or mai avea serviciul de mesagerie vocala (deci nu mesageria in sine, prietenii stiu diferenta ) activabil, ca sa zic asa? Sau l-au "optimizat" ? Incerc de vreo luna si jumatate (pe o cartela activata tot atunci) sa activez serviciul, pentru a folosi sau nu mesageria. La fiecare apel la RC mi-au repetat (dupa cate doua minute de asteptare, fireste) ca serviciul e momentan indisponibil. Am sunat de vreo patru ori in zece zile si scenariul era acelasi. In cele din urma, am facut o sesizare acum mai bine de o saptamana si, de unde urma sa dureze "doua, maximum trei zile", azi mi-am luat-o p-aia cu 30 de zile. Momentan sesizarea era in curs de solutionare. Intrebarea de la inceput ramane, totusi: Telekom mai activeaza serviciul de mesagerie vocala? |
#766
Publicat: 27 septembrie 2017 - 15:09
extraopiunile star 1,2,3,4 si optiunea regionala de 3 euro sunt compatibile cu roamingul? adica pot folosi cartela telekom in roaming daca am o extraoptiune enumerata mai sus activa? roamingul folosindul din credit, sigur... care-i tariful la roaming pentru extraoptiunile astea?
ms |
|
#767
Publicat: 28 septembrie 2017 - 10:01
Nu. Roaming-ul nu poate fi folosit decat daca ai optiune cu roaming activa (plan tarifar cu roaming, optiunea 2, 4 sau 8). Ce au facut altii a fost pe langa reglementarile legale.
Adica, nu ai voie sa ai o optiune cu beneficii exclusiv nationale si sa le dai posibilitatea sa consume din credit. https://www.telekom....rte-cu-roaming/ |
#768
Publicat: 28 septembrie 2017 - 10:49
Si inca un undiciu;
"Opțiunile lansate înainte de 15 iunie 2017 sunt incompatibile cu serviciul de roaming, clienții putând să le utilizeze doar când se află pe teritoriul României. Clienții Cartelei Telekom pot migra între oferte compatibile și incompatibile cu serviciul de roaming în funcție de nevoile lor de comunicare, oricând doresc, cu apel la 1234, *100# sau accesand platforma MyAccount. Dacă se află deja în roaming, vor putea accesa ofertele compatibile cu serviciul de roaming cu apel la +40766121234 sau 100#, în funcție de capabilitățile tehnice ale rețelei în care s-au localizat în țara vizitată. Aceste numere sunt gratuite în SEE și sunt tarifate cu tarifele Roaming Avantaj în alte țări" Complet, aici. |
#771
Publicat: 04 octombrie 2017 - 18:51
Bonusul Gigaday nu se mai poate activa?Am o cartela veche pe care am activat optiunea regionala de 3 euro, la *100# spune ca sunt eligibil pentru Gigaday dar nu se activeaza cand incerc din meniul *100#.Imi spune "Cererea ta nu a putut fi procesata.Te rugam sa revii mai tarziu.Multumim pentru intelegere".
|
|
#772
Publicat: 05 octombrie 2017 - 07:56
Incercati cu SMS la 888.
PS: In general, "Cererea ta nu a putut fi procesata.Te rugam sa revii mai tarziu. Multumim pentru intelegere" nu se rezolva decat cu telefon la 1234, sesizare, cateva zile de asteptare, apoi, eventual, 30 de zile samd. Eu astept de aproape doua luni activarea serviciului de mesagerie vocala la o cartela noua, iar acum ceva vreme nu puteam sa schimb un numar favorit si a durat aproape o luna pana sa-l pot schimba. Etc. Au niste erori de programare in sistem si indolenta in a le rezolva. |
#774
Publicat: 17 octombrie 2017 - 13:05
androholic, on 17 octombrie 2017 - 11:49, said:
Telekom nu are Helper aici dar poate te poate lămuri @dic_star79 care lucrează la ei. PS: La o cartela noua nu am activ Serviciul de mesagerie vocala nici dupa trecerea celor 30 de zile (celebre) de la sesizare si la mai bine de doua luni de la activarea cartelei. Opinia mea e ca ei nu mai ofera acest serviciu la cartelele mai noi, dar nu spun. Ar trebui modificate prea multe: sait, pliante, texte la RC, marketing samd. PPS: Cu optiunile Star, din ce am observat eu pana acum, la mai multe cartele, toate mai vechi - daca incarci dupa o vreme de lipsa (de valabilitate) a creditului si nu activezi nicio optiune, incep sa vina SMS-uri de la sistem, din saptamana in saptamana, cu oferte de Star, incepand cu Star 4 si oprindu-se la Star 2 (mai depinde si cu cat incarci, ca daca incarci cu 3 EUR, oferta prin SMS incepe de la Star 3). In principiu, inca de la primul SMS sunt valabile si toate celelalte Star-uri, dar nu la 1234 sau in USSD menu, ci direct cu SMS la numerele pe care nu le stie toata lumea, dar care sunt prezente, centralizat, aici. E interesant ca dupa activarea uni Star, incep sa apara si in USSD menu si la 1234 . Dar nici atunci toate, ci tot asa, selectate. Sunt caraghiosi, zau! Si depasiti de situatia in care sunt/au ajuns; parerea mea. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi