Alternator Opel Astra F 1.6
Ultima postare: sep 07 2015 22:38, Inițiat de
LauCalin
, sep 04 2015 21:01
·
0
#1
Publicat: 04 septembrie 2015 - 21:01
Am nevoie de cateva informatii despre un alternator de Astra F. Cum mecanica nu este punctul meu forte ma gandesc ca mai bine ii intreb pe cei care se pricep la asa ceva.
M-a intrebat cineva daca pot sa ii fac rost de un alternator de Astra F din 1994, 1.6i 71 CP, injectie monopunct. Masina fiind atat de veche se poate si de la dezmembrari. Ce nu stiu eu este daca se potriveste de Astra G (se gaseste mai usor fiind model mai nou) si daca are vreo importanta tipul motorului. Ma gandesc ca daca vrei sa pornesti un motor de 1.6 e nevoie de mai mult curent comparativ cu un motor de 1.4. Nu stiu sigur, zic si eu. Deci se potriveste alternator de Astra G (personal as zice ca da, insa nu sunt sigur) si trebuie sa fie neaparat pentru acest motor? Multumesc! |
#4
Publicat: 04 septembrie 2015 - 22:43
Ok, am inteles. Chestia interesanta este ca am vazut pe autokarma.ro si pe epiesa.ro cum ca nou este chiar sub 300 de lei si in cazul asta nu cred ca merita sa dea 200 de lei pe o coaja de la dezmembrari.
Daca mai aveti ceva sfaturi sau pareri, va rog sa le scrieti. Multumesc! |
#7
Publicat: 05 septembrie 2015 - 11:58
M-am interesat si acelea de care spuneam sunt reconditionate, dar se ofera garantie un an si jumatate. Plus ca este nevoie de piesa veche si inlocuirea ei se face in doua saptamani. Nu stiu cat de ok ar fi. Ar insemna ca masina sa ramana "pe butuci" vreo 3 saptamani. Pacat. Cica pana acum nu a facut nici un fel de problema si omul are masina de vreo 6 ani. Dar na, se mai intampla si de-astea.
|
#9
Publicat: 05 septembrie 2015 - 13:06
Nu. Iti dau unul la schimb reconditionat + diferenta din partea ta. Adica eu ca sa iau unul de la firmele astea trebuie sa ma duc cu cel defect + niste bani. Ceva de genul acesta:
http://www.epiesa.ro...7/subcat-10450/ Dar din cate vad specificatiile primelor doua cam difera. Cei de la site-ul asta mi-au spus ca atunci cand plasez comanda trebuie sa le dau si codul alternatorului. Pentru ca masina fiind atat de veche e posibil ca seria de sasiu sa nu-i ajute prea mult. |
#11
Publicat: 05 septembrie 2015 - 13:26
E cam aiurea cand ai o masina de 1000-1200 de euro sa dai 250 de euro pe un alternator. Defapt nu e aiurea, doar ca nu stiu in ce masura e ok..
Stiu ca se gaseste si nou, insa omul e cam strans la buzunar si incerc sa ii gasesc ceva care sa reziste macar 20-30000 de km. Asta cam e o provocare. |
#13
Publicat: 05 septembrie 2015 - 22:00
Servodirectie da, aer conditionat nu. A gasit unul azi la 200 de lei si nu merge prea bine. Luni se duce sa-l schimbe si sper sa gaseasca. Problema este ca are nevoie in perioada asta de masina si dureaza destul pana mi-l trimite mie la Bucuresti, apoi eu sa-l duc la magazin si sa primesc altul pe care sa-l trimit prin curierat.
|
#14
Publicat: 07 septembrie 2015 - 22:38
Cu multumirile de rigoare (adresate voua), s-a rezolvat reparandu-se cel vechi. Nu am avut timp sa ma intind la telefonul cu proprietarul sa-mi spuna ce anume a schimbat. Insa important e ca l-a reconditionat sau reparat si acum masina merge brici. Ce este cu adevarat interesant in opinia mea este ca alternatorul este cel original si a cedat dupa 21 de ani. Si este un simplu Opel Astra ruginit. Cred ca asta face sa paleasca multe performante ale unor masini mult mai noi si cu pretentii mult mai mari. Respect!
Editat de LauCalin, 07 septembrie 2015 - 22:41. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi