Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
gaze de esapament in masina
Ultima postare: oct 14 2016 11:49, Inițiat de
gorman
, aug 31 2015 15:38
·
0
#2
Publicat: 31 august 2015 - 15:41
Verifica racordul flexibil...daca scapa gaze pe acolo, acestea vor fi preluate de sistemul de ventilatie si bagate inauntru...
Daca masina nu e prevazuta cu racord flexibil, urmareste traseul de evacuare si vezi pe unde scapa... Editat de catosp, 31 august 2015 - 15:42. |
#10
Publicat: 12 octombrie 2016 - 16:58
Ca sa nu deschid topic nou, am problema similara. La Insignia 2.0 T benzina, in habitaclu am miros de ceva ce par a fi gaze esapament, dar parca si a ceva ars(ulei, fier incins) cind merg prin oras si opresc la semafor. Uneori chiar ies aburi albi dintre capota si parbriz. Am verificat racordul flexibil care are plasa putin ciupita insa nu miros nimic la 2 cm de el (masina ridicata, relanti sau accelerata). Am iesit in afara afara orasului am turat-o vreo 30 min, apoi am oprit (cu motorul pornit), am simtit acel miros, am ridicat capota si (fiind noapte) am vazut galeria de evacuare avind coloarea rosu incandescent, m-am si speriat. Evident si turbina era rosie, spre evacuare. Nici un martor de eroare aprins in bord, masina trage cum trebuie! E posibil ca sa se incinga asa si in oras la mers subturat, adica gazele incinse nu ies ca si cum ar fi obturat ceva? Evident ziua nu am cum vedea daca e incandescenta. Nu am scurgeri de ulei sau antigel, doar transpiratii minore la coliere. Uleiul si antigelul schimbat de 200 km, uleiul ca de obicei la approx 10.000 km. Si, casa fie mai enervant, se intimpla aleatoriu mirosul. Mecanicul meu imi zice ca e normal, altii zic ca e normal la turatii ridicate sa se inroseasca dar la mers normal nu.
|
|
#11
Publicat: 12 octombrie 2016 - 20:17
Sunt de parere ca ai o scurgere de ulei care intra in contact cu partile fierbinti din circuitul de evacuare si emana acel miros care este absorbit in habitaclu prin grila de ventilatie.
Acel miros apare cand stai pe loc deoarece nu mai sunt curentii de aer din timpul mersului care dirijeaza gazele din compartimentul motor pe sub masina. Este perfect normal sa ai galeria si turbina incandescente la un benzinar turbo.Se inroseste si la un aspirat daca ii dai forja.La multe nu le vezi ca au tabla aia care acopera galeria. |
#12
Publicat: 13 octombrie 2016 - 17:19
Mai mult ma tem sa nu fie circuitul de evacuare infundat, avind in vedere ca simt mirosul ala si-n oras uneori. O mai scot in afara citeodata sa-i desfund galeria, dar avind job-ul la 50 m de casa ea statoneaza mai mult. Pe de alta parte, ma gindesc ca multitudinea de senzori ar tipadaca ar fi ceva in neregula, n-ar trage motorul, ar fi simptome. Cica sa inspectez galeria si catalizatorul trebuie sa demontez juma' de masina! N-am decit sa o urmaresc seara/noaptea la drumuri urbane cind mai apare mirosul. Ca mai scapa ulei (pina acum nu) pe galerii e simplu, schimb garnituri, dar sa nu fie infundat catalizatorul...
|
#13
Publicat: 14 octombrie 2016 - 11:35
Mai poate fi de vina si distributia sau injectia intarziata(a se intelege punerea la punct,etanseitatea supapelor,rampa de distributie si senzorii de pozitie axe) care favorizeaza postcombustia in evacuare sau amestecul sarac(vezi sonde lambda).
Chestia e ca daca erau probleme motorul nu mai mergea bine si aveai aprins cel putin martorul lambda in bord. La post combustie inevitabil se aud pocnituri in evacuare si galeria de admisie. Problema ta e sa cauti unde intra ulei in contact cu partile fiebinti.Este posibil ca problema sa fie chiar pe sub masina. Trebuie incinsa bine si ridicata pe elevator sivazut ce se intampla. La multe masini curge ulei pe la capac/buson sau pe la semeringurile de la axa cu came si se prelinge pe galeria de evacuare.La altele pe la turbina.poate sa picure si pe dedesupt pe saxofon. Editat de geo123, 14 octombrie 2016 - 11:45. |
#15
Publicat: 14 octombrie 2016 - 11:49
Nu, e mai degraba de ceva incins. De cind am simtit mirosurile am inceput sa disting mirosul de esapament al altui vehicul din fata, sau antigel(crapat rezervorul de expansiune, schimbat cu unul nou acum) , sau ulei picurat pe conectorul de senzor oxigen(curatat vapori, scurgeri turbina, care e linga senzor). Cutia de viteze automata a avut schimbat uleiul acum 1000 km.
|
|
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi