Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
MyDigi, noua aplicație Android pentru accesarea oricând a contului de client Digi
Last Updated: Jul 12 2018 15:41, Started by
yanni17
, Aug 22 2015 21:01
·
0
#37
Posted 24 August 2015 - 17:39
Gresesti, datele in roaming international se pot activa din Digi Care.
Vocea pe roaming international intr-adevar se poate activa direct prin USSD, in timp ce datele nu merg prin USSD, dar, din Digi Care se poate activa fara probleme datele. |
#38
Posted 24 August 2015 - 17:45
Ok, te cred pe cuvânt, dar cu adevărata problemă din postarea mea cum rămâne? Înțeleg că fenomenul l-au descoperit și alții. La tine cum e? Îi poți anunța pe cei care se ocupă de aplicație să remedieze problema??
|
#39
Posted 24 August 2015 - 19:03
#40
Posted 24 August 2015 - 19:49
#42
Posted 24 August 2015 - 20:31
Aplicatia pentru Android e la v0.9.10, pare sa fie inca in beta. Poate vor remedia problema in versiunea finala si pe atunci si pentru alte platforme.
nicu2006 daca ai fi verificat macar inainte de a posta, acea aplicatie e in App Store din 2012 si nu are nicio legatura cu Digi Mobil. Aplicatiile oficiale pentru iOS le gasesti aici. https://itunes.apple...bil/id549475042 Edited by deathnite, 24 August 2015 - 20:45. |
#43
Posted 25 August 2015 - 08:25
SERGIUTANDARICA, on 24 august 2015 - 17:37, said:
Eu am 4 numere cu roamingul de date internațional activat de când am făcut abonamentele. Acest lucru apare corect în DigiCare, dar în MyDigi apare ca fiind dezactivat (pe toate numerele). Activarea fiind veche, nu poate fi vorba de vreo lipsă de actualizare, ci de o implementare eronată. Nu e în regulă, asta dă neîncredere în utilizarea aplicației. [...] Te rog sa imi comunici in PM codul client si un numar de telefon de contact. Vom verifica situatia. Multumim. |
#44
Posted 25 August 2015 - 09:05
Am ramas in urma cu stirile, in special cu aplicatia asta, o instalez sa vad ce poate.
|
#45
Posted 25 August 2015 - 09:31
#46
Posted 25 August 2015 - 15:52
SERGIUTANDARICA, on 24 august 2015 - 17:45, said:
Ok, te cred pe cuvânt, dar cu adevărata problemă din postarea mea cum rămâne? Înțeleg că fenomenul l-au descoperit și alții. La tine cum e? Îi poți anunța pe cei care se ocupă de aplicație să remedieze problema?? Nu am smartphone cu Android, iar pe iOS inca nu a aparut aplicatia. |
|
#47
Posted 25 August 2015 - 19:30
Am instalat-o si eu. Toate datele sunt exacte, nicio problema.
|
#49
Posted 25 August 2015 - 21:50
#50
Posted 26 August 2015 - 19:10
#51
Posted 27 August 2015 - 08:40
Functioneaza foarte bine aplicatia,bravo RCS&RDS.
Nu ocupa mult spatiu si este si foarte bine organizata. |
|
#52
Posted 27 August 2015 - 16:11
Eu am probleme cu logarea la al doilea cont. Imi cere mereu parola si datele se incarca mai greu. Astept un updatete si noi imbunatatiri. Tocmai mi-am platit factura.
|
#53
Posted 27 August 2015 - 17:37
Eu un plus faptul ca se poate platii factura direct din aplicatie
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users