Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Centrala Ariston Cares Premium 24...

La multi ani @Klasse!

La multi ani @shmecherul!

pareri ipad 6-2018- flip
 Cum au aparut supermarketurile in...

Campanii mincinoase Carrefour

Tv toshiba defect

touchscreen navigatie stricat
 bonsai - de unde?

Resetare Bonus Malus

Unitatea optica DVD-rw absenta pe...

Problema configurare Wireguard
 Dozatoare de apa, cu alimentare d...

Intarziere aterizare avioane

Accident masina reparata pe CASCO

Probleme Ginseng Microcarpa
 

Delay audio TV Samsung + rdsCI+

- - - - -
  • Please log in to reply
8 replies to this topic

#1
AndreiDumitrescu86

AndreiDumitrescu86

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 488
  • Înscris: 30.10.2014
Buna ziua.
Am un TV Samsung 55H6500 cu cablu de la RDS. Daca il tin pe decodorul HD totul e ok. Dar acum de cand am primit cardul CI+ toate programele au un decalaj la sunet minor. (in special PROTV HD). Mai exact sunetul este inaintea imaginii cu cateva milisecunde. Din meniu nu se schimba nimic daca modific la Audio Delay (0-250..il tin la 110 cum e din fabrica). Dupa reset tv, delay-ul se reseteaza mereu la 110. Dar daca dau Reset Audio doar din meniu se reseteaza la 140. Nu stiu de unde diferenta asta. In service menu la fel, de la 100 l-am coborat la 0, si urcat la 200. Iar nimic. Nici nu stiu daca ar trebuii sa schimbe ceva, fiind Audio BT delay (ma gandesc ca BT vine de la Bluetooth).
Mai pot face ceva?
In meniul de la CI nu am gasit nimic sa ma ajute.
Pe HBO GO nu e nici un fel de problema, e perfect!
Nu am alte boxe momentan, si nici receiver / dvd / ps4 / xbox.
Multumesc.

#2
mhanor

mhanor

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,019
  • Înscris: 12.01.2004
Daca aprecierea ta este corecta, problema tine strict de TV. Verifica ce update-uri de firmware sunt disponibile pentru modelul tau de TV.

#3
AndreiDumitrescu86

AndreiDumitrescu86

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 488
  • Înscris: 30.10.2014
Are ultimul firmware. O sa incerc sa schimb cardul.

#4
mhanor

mhanor

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,019
  • Înscris: 12.01.2004
CAM-ul nu are nici un rol in problema asta. Poti sa verifici scotandu-l din TV.

#5
AndreiDumitrescu86

AndreiDumitrescu86

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 488
  • Înscris: 30.10.2014
Gata. Nu stiu cum exact, dar si-a revenit. Ieri l-am montat pe perete, iar dupa ce l-am pornit nu mai era nici un decalaj. Am modificat in setarile sunetului sa fie "wall mount" si cam atat. Nu asta la "reparat" pentru ca sunetul era deja ok si pe "stand". Ceea ce cred ca a mai resetat ceva, este faptul ca a stat scos din priza vreo 3 ore. Cand l-am bagat mi-a cerut sa setez ora si data TV-ului. Probabil pe langa Ceas s-a mai resetat ceva si la sunet. Pentru cei in aceeasi situatie ca mine, cred ca cea mai usoara solutie este sa-l lasati peste noapte scos din priza. Multumesc de raspunsuri!

#6
AndreiDumitrescu86

AndreiDumitrescu86

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 488
  • Înscris: 30.10.2014
UPDATE!
Iar e desincronizat. Poate la viitorul update de firmware sa se rezolve.

#7
zeus1

zeus1

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,572
  • Înscris: 03.05.2008
Incearca o revenire la setarile din fabricatie.

#8
stelyos

stelyos

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 40
  • Înscris: 30.01.2009
Incearca sa setezi sunet difuzor tv apoi sa setezi din nou sunet difuzor extern

#9
AndreiDumitrescu86

AndreiDumitrescu86

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 488
  • Înscris: 30.10.2014
Multumesc de idei, le-am facut pe amandoua dar fara nici un rezultat.
Rog un moderator sa mute acest post intr-un topic mai "aglomerat". Poate cineva are vreo idee sau a rezolvat cumva problema asta.
Am sunat la Samsung, a venit un tehnician si mi-a modificat lip-sync din setarea defaul 1 la 12. Acest meniu nu poate fi accesat din telecomanda TV-ului ci doar din telecomanda de service. Nu s-a schimbat nimic.
Cel mai probabil fiind ceva in neregula cu unul dintre RAMi (cel de sunet si cel de video), acum cateva zile a schimbat placa TV-ului.
Iar nu s-a reglat nimic.
Am pus iar decodorul HD sa vad cum e, si e perfect (sunet-imagine). Am schimbat cablul tv RDS si nici o diferenta.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate