Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Opel Astra K, primele imagini și informații oficiale cu noua generație de Astra
Last Updated: Oct 04 2021 18:49, Started by
fredy2007
, Jun 01 2015 20:12
·
0
#253
Posted 04 July 2016 - 10:55
Focus se mai face in Germania sau la noua fabrica din Thailanda ?
|
#254
Posted 05 July 2016 - 05:31
Pentru mine personal un maaaare plus la Astra e Android Auto. Nu ma misc in oras fara Waze/Google Maps daca nu vreau sa mor in trafic, la drum lung Waze e sfant.
Aberatia e evident ca trebuie sa te milogesti de dealer sa activeze Android Auto, ca la Ford cu Sync. "Inca nu e disponibil in Romania" e textul penibil. |
#255
Posted 05 July 2016 - 07:09
l.e. pare-se ca la Radio 4.0 e deja disponibil si Android Auto. My bad.
|
#256
Posted 13 July 2016 - 07:15
La plastice si dotari Astra este contemporana cu trendul. Dar la 130km/h sa fasaie in halul ala vantul incat sa crezi ca are geamurile deschise.. izolatia fonica a ramas la nivelul Astra G.. sau mai jos.
|
#257
Posted 29 October 2016 - 18:24
Am facut si eu testdrive cu noua Astra Innovation cu luminile Led matrix.
Nu mi s-a parut o idee prea buna. Desi sunt inteligente farurile, bateau pana sub numarul masinii din fata. Daca masina era la 5 metri in fata, tu aveai vizibilitate doar 5 metri. Sau daca lasai o distanta de 20m si farurile bat numai 15m ( numere teoretice ), aveai o gaura de umbra de 5m. Nici nu baga faza lunga din cauza ca il vedea pe cel din fata, nici faza scurta nu batea prea departe. Boxele mi s-au parut jalnice. Deja distorsionau de la 50% si nici nu se auzeau cine stie ce. Motorul intr-adevar, tragea cum trebuie. Varianta de 150 CP. Pentru un Innovation de 150 cu majoritatea dotarilor, gen Matrix LED, HUD, etc am primit o oferta de 19.5K, de la pret de lista de 24k. Asta pe loc, fara sa intreb pe la alti dealeri. |
#258
Posted 11 January 2020 - 10:31
bmariusss, on 28 martie 2016 - 10:38, said:
Salutare colegii, probabil am cei mai multi km facuti in Romania cu noul Opel Astra K ( diesel, 1,6 Automata 136 cp ), asa ca dupa 15.000 km pot sa va spun ca: Plusuri: - consum: 5,1 % - traseu mixt: zilnic 160 km Ploiesti- Bucuresti - Ploiesti, in weekend numai Ploiesti. - cutia automata - ceva mai lenta decat la Golful plus automat pe care l-am condus acum 3 ani, dar cand simti ca a intrat in treeapta a 3-a - ii da un aer foate sportiv. Foarte utila, mai ales ca traversez tot Bucurestiul. - interiorul foarte confortabil - scaunele foarte odihnitoare comparativ cu J ( pe care l-am folosit 3 ani in acelasi scop - naveta ) - e important pentru mine, fiindca petrec 3 ore zilnic in masina. Touch - screenul a inglobat toate butoanele de pe J, cu care te obisnuiesti in timp, dar de care te cam sperii cand te urci prima oara in ea. -pozitia la volan mai comoda - mana stanga se sprijina natural de usa / manerul usii, ceea ce nu se intampla la modelul vechi Minusuri - mai zgomotoasa la interior decat vechiul model. Uneori am senzatia ca e vreun geam putin lasat - portbagajul mult mai mic. - nu pot sa cred ca in continuare capota se sprijina tot in tija aia. - nu am indicator care sa anunte ca se termina parbrizolul - nu pot sa stau cu clima pe automat pe 23 grade vara/iarna, asa cum ma onbisnuisem cu J -ul. Un aer rece/cald iti bate tot timpul in ochi, asa ca am redus volumul la 2 liniute. Scuze pentru exprimarile usor stangace, sunt prima oara pe un forum - si nici la masini nu ma pricep cine stie ce. Mentionez ca masina este de la firma, nu este a mea. Eu posed principalul concurent - se pare ca sunt fan hatchback In principal am intrat aici pentru ca voiam sa va lamuresc in privinta consumului. Daca pot sa ajut pe cineva cu vreo informatie - nu ezitati sa intrebati. Salut, mai detii acest model ? de curand sunt posesorul acestui model (an 2017), mi am facut o programare la service pentru schimb ulei motor + cutie. poti sa-mi spui cate ceva despre cutie? dintr o discutie avuta cu un mecanic, mi-a spus ca, cutiile astea de pe opel au lag cand schimba vitezele, nu stiue daca el m-a inteles f bine dar mie mi se pare ca se infraneaza putin cand schimba vitezele.. o sa ajung si la service sa o pun pe tester... despre filtrul de particule ? cum e ? cum isi face regenerarea ? am cc1000km cu ea si nu am bagat de seama sa faca vre o regenerare... Multumesc, orice parere, idee, este binevenita. |
#259
Posted 11 January 2020 - 13:52
arata la fel ca aia din nainte.
deja , astra , a devenit asa de banala , nici nu mai merita luata in consideratie. Vauxhall.... bleah! |
#260
Posted 11 January 2020 - 17:55
Toate mașinile de volum sunt banale contează doar sa ii placa posesorului
|
#261
Posted 11 January 2020 - 19:47
#262
Posted 12 January 2020 - 10:11
bibiastrak, on 11 ianuarie 2020 - 10:31, said:
Salut, mai detii acest model ? de curand sunt posesorul acestui model (an 2017), mi am facut o programare la service pentru schimb ulei motor + cutie. poti sa-mi spui cate ceva despre cutie? dintr o discutie avuta cu un mecanic, mi-a spus ca, cutiile astea de pe Opel au lag cand schimba vitezele, nu stiue daca el m-a inteles f bine dar mie mi se pare ca se infraneaza putin cand schimba vitezele.. o sa ajung si la service sa o pun pe tester... despre filtrul de particule ? cum e ? cum isi face regenerarea ? am cc1000km cu ea si nu am bagat de seama sa faca vre o regenerare... Multumesc, orice parere, idee, este binevenita. nu are nici un lag la schimburi, cand motorul e rece se simte oarecum infranata din cauza sistemului start stop ce incarca bateria, alternatorul produce sarcina mare pt a incarca rapid ce s-a consumat. cand e calda aproape ca nu se simt schimburile, cu butonul sport apasat schimba mai tarziu si tine motorul mai turat pt a sta in zona de cuplu a turbinei. kickdown-ul e ca la restul, nu e dsg dar e ok. Edited by _-livio-_, 12 January 2020 - 10:13. |
|
#263
Posted 12 January 2020 - 11:32
#264
Posted 04 October 2021 - 18:49
pielea, on 12 ianuarie 2020 - 11:32, said:
Nu cred ca-l mai are, daca e cine cred eu ca e, l-a facut dauna totala, cel putin asa arata in baza de date. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users