Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Camioane fara soferi,o realitate
Ultima postare: nov 04 2015 09:54, Inițiat de
AlexxTM
, mai 07 2015 10:11
·
0
#22
Publicat: 07 mai 2015 - 11:19
andreic, on 07 mai 2015 - 10:22, said:
Eu am incredere in masinarii numai pentru taskuri simple si non-decizionale. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/GIa1mWr1kNs?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Si asta-i un video de acu' 2 ani, deja au aparut si alte firme (Audi, de exemplu) ce au implementat chestii similare. La trenuri, metrouri etc e si mai simplu, eu am circulat cu metrou fara vatman acu' vreo 8 ani, la Lyon. |
#23
Publicat: 07 mai 2015 - 11:22
AlexxTM, on 07 mai 2015 - 10:11, said:
Se da startul la teste pe sosele publice a camioanelor fara soferi,sursa.Initial va fii prezent un om in cabina pentru monotizarea aparatelor dar cred ca asta e valababil numai la inceput,maine poimaine vom vede numai camioane fara soferi,taxi fara soferi Chinezii fac o fabrica aproape fara oameni. Foarte bine. Cu cat sistemul se perfectioneaza, cu atat contradictiile din el il fac sa pice, sau sa-si dea jos masca si sa isi arate totalitarismul. Orice numai sa se termine odata labareala actuala. Nu mi s-a urat cu binele, vreau doar sa stiu sigur o treaba, cum e acum e cel mai incert, habar n-ai incotro te duci. Stii ca lucrurile merg spre rau, doar ca... tot astepti. paxman, on 07 mai 2015 - 10:52, said:
Aiurea, pe langa soferi lasati fara paine mai putem trece si fetitele de pe centura ca victime colaterale. Ce am ajuns, o sa trebuiasca sa devina persoane onorabile... Ce vremuri ne ajung! Exista deja papusi destul de realiste... roboti care-ti pot chiar raspunde la intrebari simple, intr-un domeniu oarecare, in 19 limbi... Pana si prostituatele vor fi somere! Editat de searcher-star, 07 mai 2015 - 11:24. |
#24
Publicat: 07 mai 2015 - 11:38
tzaq93, on 07 mai 2015 - 10:52, said:
Cel putin in stomatologie nu o sa vedem niciodata roboti Toate cazurile sunt extrem de variate si fiecare gura e diferita. Un robot nu ar putea sa se adapteze. La stomatologie nu, dar la ginecologie s-ar putea implementa ceva Iti dai seama, ar fi coada la robot...se duc doamnele, maresc turatia la manuta si aia e Din fericire, sunt prea multi barbati ginecologi ca sa gandeasca cineva asa ceva Si rutele auto nu se pot compara cu cele aeriene. In aer, toate avioanele sunt automate ( vorbim de alea care-s la 10-12000m ). Toate au desenata ruta astfel incat nu prea exista riscul sa se ciocneasca ( se ciocnesc doar daca unul e rusesc ). La sol, imprevizibilul are t<1.5s... si calculand si viteza + restul fortelor....cf. masei camionului si a fizicii elementare nu se pot evita accidentele imprevizibile ( abia poate un sofer, dapai nici unul ). |
#25
Publicat: 07 mai 2015 - 12:13
Sunt multe maşini care au implementat tot felul de automatizări, inclusiv pentru menţinerea rutei în raport cu alte vehicule din trafic sau pentru parcarea ca la carte, dar nu prea văd o progresare foarte rapidă datorita disfuncţionalităţilor diferitilor senzori. Rămâne să vedem cum se vor comporta aceste sisteme în viaţa reală, când se vor confrunta cu situaţii atipice şi diferite erori date de uzură ori oxidare a contactelor. Chiar aş fi curios cum s-ar soluţiona o tamponare în parcare, tamponare generată de un senzor defect: raspunde şoferul ce a iniţiat manevra şi a coborât din maşină sau producătorul maşinii?
Editat de MembruAnonim, 07 mai 2015 - 12:14. |
#26
Publicat: 07 mai 2015 - 12:19
Cel mai usor de automatizat cred ca sunt vehiculele pe sine (tren, metrou, tramvai).
Daian95, on 07 mai 2015 - 10:28, said:
Un autovehicul fara sofer nu prezinta incredere. Va dati seama ca atunci cand apare o eroare e nenorocire. Conteaza... numarul de erori, nu? _Dadi_, on 07 mai 2015 - 10:43, said:
Criminale ar fi TIR-urile acelea pe Valea Oltului... |
#28
Publicat: 07 mai 2015 - 12:41
Karhu, on 07 mai 2015 - 11:19, said:
Te inseli, tehnologia evolueaza mult mai rapid decat crezi tu: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/GIa1mWr1kNs?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]par Si asta-i un video de acu' 2 ani, deja au aparut si alte firme (Audi, de exemplu) ce au implementat chestii similare. La trenuri, metrouri etc e si mai simplu, eu am circulat cu metrou fara vatman acu' vreo 8 ani, la Lyon. Cum se descurca, daca apar defectiuni la motor, sau o pana de cauciuc?!!! Cine le remediaza? Cheama Ciclopul? |
|
#31
Publicat: 07 mai 2015 - 13:42
#32
Publicat: 07 mai 2015 - 13:49
tablagiu_xxx, on 07 mai 2015 - 13:42, said: mda, fix acum e momentul potrivit sa reducem populatia planetei. dupa ce ne-am nascut noi. wtf trb neaparata oprita cresterea, in 30 de ani populatia mai creste cu 3 miliarde, problema cea mai mare e in Africa, se inmultesc aia ca sobolani, trebuie introdusa politica "singurului copil", da ce sa introduci la salbatici aia, aia trebuie sterilizati |
#33
Publicat: 07 mai 2015 - 14:39
Nu e nevoie sa fie oprita pt ca vor succomba inainte sa procreeze din lipsa de bani. In Romania s-ar ajunge cam la 10% din populatie adica cam si procentul alora care n-au votat cu Iliescu in 1990. Iar astia care se indeletnicesc cu ganditul nu toarna copii de la 16 ani ca textilistele, salahorii.
Exploatarea terenurilor agricole se va face pe sute de hectare nu va mai exista micul agricultor care ara cu plugul. Avem mai multe generatii de muncitori. Fostii muncitori astazi pensionari, muncitorii de 50, 40,30 si 20 de ani si mai avem pe aia de 16 ani care ar da la scoala profesionala, poate o si fac(pt ca guvernul nu va inchide imediat SAM-urile) dar care nu are unde se angaja si nici intreprindere individuala nu-si poate deschide. Apreciez ca in maxim 5 ani prin lege nu vor mai exista vehicule actionate/conduse manual. Vor disparea multe alte profesii care nu tin neaparat de muncitorii clasici dar tot comporta o activitate fizica ca politia si armata. Pt prima data in istorie vom avea o lume fara razboi, revolutii si probleme sociale, prima mare schimbare de cand a aparut graiul articulat. |
|
#34
Publicat: 07 mai 2015 - 14:45
Mașinile, ușor ușor preiau toate joburile, se vede de exemplu in afara unde 10 oameni cultiva sute de hectare, acum multi ani și în prezent în România era nevoie de o grămadă de oameni numai pentru un hectar. În curând și aia 10 oameni care merg pe combinele ales mari nu va mai fii nevoie deoarece vor merge singure ghidate prin GPS. Sun curios prin 2050 cate joburi actuale vor mai exista
|
#36
Publicat: 07 mai 2015 - 15:09
PicoDazore, on 07 mai 2015 - 12:41, said:
Cum se descurca, daca apar defectiuni la motor, sau o pana de cauciuc?!!! Cine le remediaza? Cheama Ciclopul? Trimite un semnal la baza probabil. Cat despre roti, probabil vor fi senzori care vor simti pana inca din prima clipa si vor directiona masina la cel mai apropiat service. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 2
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi