Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Sfat cumparare Matiz la 1000 euro
Last Updated: Apr 13 2015 08:17, Started by
Energy_
, Mar 29 2015 14:05
·
0
#1
Posted 29 March 2015 - 14:05
Buna ziua. Intentionez ca in viitorul propiat sa-mi iau o benzinara de clasa mica. Nu am banii necesari cumpararii uneia noi sau mai scumpe, asa ca m-am orientat catre Matiz. Precizez ca o voi folosi 50% in oras (Bucuresti) 50% extraurban, dar nu pe distante foarte lungi...la aprox 2-3 ore de mers de Bucuresti.Nu cred ca voi face mai mult de 10 -12.000 km pe an. Recunosc ca de ceva timp cochetez cu idea cumpararii unui Matiz . Imi place designul,e o masina simpatica si vad ca circula destul de multe in trafic, desi nu se mai fabrica de vreo 7 ani. Am urmarit pe diverse forumuri pareri pro si contra. As enumera parerile pro si contra pe care mi le-am facut eu despre acest model din ce am citit pe net, cu mentiunea ca as aprecia niste pareri obiective din partea unor posesori.
Pro: - Mi-a lasat impresia unei masini destul de fiabile. Nu am un stil de condus agresiv, asa ca nu intentionez sa fac raliu cu ea. Vreau doar sa ajung din pct A in pct B fara sa raman pe drum. - Din cate am vazut pe site-urile de componente auto, piesele sunt destul de accesibile la pret. La fel si reviziile periodice. - Spatiu intrior destul de generos pt clasa ei. - Consum acceptabil daca mergi potolit (unii posesori ziceau pe nu stiu ce forum ca scot si 4.5% in extraurban la o viteza constanta de 90km/h. In oras vad ca media e undeva la 8-9%). Contra: - Tabla de slaba calitate...predispozitie la rugina (apropo, cat costa un tratament in punctele sensibile?) - Nivel de siguranta redus in caz de impact (nu iau in calcul ca se va produce neaparat din vina mea). - Stabilitate redusa (dar cum am zis nu voi face raliu...in general conduc prudent) Ce nu m-am lamurit prea bine: - Cum sta cu franele? - Cum se manevreaza? (vad ca majoritatea nu au servo directie) - Cat de eficienta este racirea motorului? (pot parcurge 4-500 km fara sa fiarba motorul?) - Cat de repede se incalzeste in habitaclu pe timp de iarna....nu am o problema cu caldura excesiva cat cu frigul... - Se merita sa iau una cu mai mult de 70.000 km...nu vreau sa dau pe piese mai mult decat pe ea. - Ce ar trebui sa urmaresc la vizionarea unei masini de pe net? Mai exact, la ce ar trebui sa fiu atent inainte de cumparare? Multumesc anticipat. |
#2
Posted 29 March 2015 - 14:09
Handling de kkt, la 1000 de euro nu iti iei nici macar carutza, daca n-ai bani de mai mult inseamna ca n-ai nici de intretinerea ei. Sau poate esti genu' care face foame sa mearga cu masina la serviciu...
|
#3
Posted 29 March 2015 - 14:11
Nu am Matiz, are o colega, am mers cu ea de cateva ori pe distante mici.
Despre caldura: da, face foarte cald si imediat. Mers pe o distanta de cativa km, era atat de cald incat am zis sa o inchida. (asta iarna, pe viscol). Ca posesoare de masina fara servo, pot sa iti spun ca mai ales daca esti incepator, e bine ca asa controlezi mai bine masina, o inveti, ca sa zic asa. E drept ca tragi cam tare de volan, dar mna... La restul intrebarilor nu stiu sa raspund. |
#4
Posted 29 March 2015 - 14:15
Trebuie să urmăreşti să nu fi fost implicată într-un accident (deformări serioase a trenului de rulare ) , şi caroseria să fie într-o stare decentă . Cată ceva cu preţ cât mai mic , iar tu cu diferenţa de preţ înlocuieşti piesele problemă . Starea motorului şi cutiei de viteze e iar important să fie în stare decentă . In rest "drum întins" îţi urez .
Edited by pacopaco1967, 29 March 2015 - 14:15. |
#5
Posted 29 March 2015 - 14:18
nu stiu daca initiatorul acestui topic mai gaseste matiz fara sa fie lovit, zgariat, carpit sau alte lucruri negative. majoritatea sunt pline de rugina, deh este si anul invechit ce contribuie la acest lucru.
dar pentru un simplu matiz are cam multe nelamuriri. oare ce-si imagineaza ca va cumpara? |
#6
Posted 29 March 2015 - 14:19
am avut matiz, este o buburuza exceptionala. pozitia in scaun nu e cea mai comoda la drum lung. cum sa fiarba motorul? glumesti? nu sunt probleme.
la autonet, fost service daewoo, a fost un matiz cu 400k km la care nu s-a umblat la motor. stabilitatea este buna, conducand mai violent nu am reusit sa derapez sau sa o rastorn. cam greu cu depasririle pe DN-uri, nu prea are putere si ai nevoie de mai mult spatiu pt a efectua depasirea. tabla este proasta, rugineste pe la aripi. intretinere ieftina, consumul marisor pt 800cc, dar totusi acceptabil. iti recomand matiz. siguranta ok, pe mine m-a invartit unu intr-o intersectie si si-a rupt cutia de viteze in mine, dauna totala la amandoua. am iesit nezgariat, buburuza avea lonjeroanele deplasate spre stanga dar se putea misca pe roti. eu am fost vinovat. Edited by rasistu, 29 March 2015 - 14:22. |
#7
Posted 29 March 2015 - 14:22
Energy_, on 29 martie 2015 - 14:05, said: Buna ziua. Intentionez ca in viitorul propiat sa-mi iau o benzinara de clasa mica. Nu am banii necesari cumpararii uneia noi sau mai scumpe, asa ca m-am orientat catre Matiz. Precizez ca o voi folosi 50% in oras (Bucuresti) 50% extraurban, dar nu pe distante foarte lungi...la aprox 2-3 ore de mers de Bucuresti. |
#8
Posted 29 March 2015 - 14:27
Energy_, on 29 martie 2015 - 14:05, said:
- Spatiu intrior destul de generos pt clasa ei. Corect - Consum acceptabil daca mergi potolit (unii posesori ziceau pe nu stiu ce forum ca scot si 4.5% in extraurban la o viteza constanta de 90km/h. In oras vad ca media e undeva la 8-9%). Corect Contra: - Tabla de slaba calitate...predispozitie la rugina Corect Ce nu m-am lamurit prea bine: - Cum sta cu franele? N-am avut emotii niciodata. - Cum se manevreaza? (vad ca majoritatea nu au servo directie) Cu doua degete. A mea e cu servo. - Cat de eficienta este racirea motorului? (pot parcurge 4-500 km fara sa fiarba motorul?) Foarte. Am stat in coada la statia de taxare (Cernavoda) si nici nu s-a apropiat de zona periculoasa. - Cat de repede se incalzeste in habitaclu pe timp de iarna....nu am o problema cu caldura excesiva cat cu frigul... In 5 km incepe "dezechiparea". - Se merita sa iau una cu mai mult de 70.000 km...nu vreau sa dau pe piese mai mult decat pe ea. Pana la 75000Km am schimbat discuri frana, telescoape fata, toba finala, curatat injectoare + consumabile. Bafta. Edited by sebava, 29 March 2015 - 14:30. |
#9
Posted 29 March 2015 - 14:30
Energy_, on 29 martie 2015 - 14:05, said:
Pro: - Mi-a lasat impresia unei masini destul de fiabile. Nu am un stil de condus agresiv, asa ca nu intentionez sa fac raliu cu ea. Vreau doar sa ajung din pct A in pct B fara sa raman pe drum. Te duce din A in B fara probleme. - Din cate am vazut pe site-urile de componente auto, piesele sunt destul de accesibile la pret. La fel si reviziile periodice. Foarte ieftine, comparativ cu alte masini. La Radacini gasesti orice piese. King auto e mai scump la unele piese, dar merita sa faci comparatia. Cu revizia, n-as stii unde sa te trimit, avand in vedere ca m-am dus cu toata increderea la service-ul Radacini ca se incalzea roata (frana blocata + rulment de schimbat) si m-au trimis acasa ca masina e ok. Am schimbat in alta parte rulmentul si ce era la frane. - Spatiu intrior destul de generos pt clasa ei. Mai greu cu portbagajul, dar eu nu ma sfiesc sa pun pe bancheta din spate cutii si ce am de carat (am pus o husa pentru animale ca sa protejez de mizerie). - Consum acceptabil daca mergi potolit (unii posesori ziceau pe nu stiu ce forum ca scot si 4.5% in extraurban la o viteza constanta de 90km/h. In oras vad ca media e undeva la 8-9%). eu scot 7,5% in oras fara sa merg economic. Daca aplici principiile mersului economic scoti si sub 6% in oras. Contra: - Tabla de slaba calitate...predispozitie la rugina (apropo, cat costa un tratament in punctele sensibile?) a mea a ruginit, e adevarat. Dar ma uit prin trafic si altele arata impecabil. Stiind ca nu se mai fabrica si deci sunt vechi de 6-7 ani, nu pot sa-mi explic decat ca sunt tinute prin garaje si nu sunt plimbate mult prin smacolina aia care se da pe strazi iarna. Sfatul meu e sa te uiti cu atentie la orice punct de rugina pentru ca in 1-2 ani lucreaza rapid. De tratamente nu stiu, dar pregateste-te sa bagi ceva bani si in alea. - Nivel de siguranta redus in caz de impact (nu iau in calcul ca se va produce neaparat din vina mea). - Stabilitate redusa (dar cum am zis nu voi face raliu...in general conduc prudent) Ce nu m-am lamurit prea bine: - Cum sta cu franele? eu n-am avut probleme, atata timp cat s-a schimbat ce trebuie la timp - Cum se manevreaza? (vad ca majoritatea nu au servo directie) ia-o neaparat cu servo. E mai confortabil pentru tine ca sofer, iar daca o dai pe mana unei femei, sa nu te injure de toate alea. - Cat de eficienta este racirea motorului? (pot parcurge 4-500 km fara sa fiarba motorul?) - Cat de repede se incalzeste in habitaclu pe timp de iarna....nu am o problema cu caldura excesiva cat cu frigul... in 10-15 min mi se topea gheata de pe parbriz. Nu inteleg nici acum de ce oamenii stau afara in frig si razuiesc de zor... - Se merita sa iau una cu mai mult de 70.000 km...nu vreau sa dau pe piese mai mult decat pe ea. am luat-o la 114.000 km, facuti pe autostrazi in strainatate, sunt la 140.000 si n-am schimbat chestii majore - Ce ar trebui sa urmaresc la vizionarea unei masini de pe net? Mai exact, la ce ar trebui sa fiu atent inainte de cumparare? neaparat sa te duci cu un mecanic. El poate sa asculte motorul si sa vada multe alte chestii care tie iti pot scapa Multumesc anticipat. Edited by Michidoo, 29 March 2015 - 14:34. |
#10
Posted 29 March 2015 - 14:36
merita banii un Matiz la 70000 km si 1000 euro. Daca mergi linistit ca pensionarul si o tii in garaj ..la service nu vei schimba decat filtre, ulei, bujii si eventual curele de distributie. Poti sa ajungi cu ea la 200 000 - 250 000 km in felul asta fara probleme. Ar mai fi o chestiune de imagine. Daca ai obrazul gros atunci nu-ti va pasa ca rade lumea de tine ca unbli cu Matiz.
in privinta sigurantei este foarte buna ! se deformeaza ca un cingo toata, absoarbe socul de impact , este dauna totala in majritatea cazurilor dai ai sanse mari sa scapi viu si intreg. Cauta una cu air-bag, Mai sunt si d-astea la pretul asta ! Edited by sezibland, 29 March 2015 - 14:37. |
|
#11
Posted 29 March 2015 - 14:42
Se inclina in curbe aproape ca Dacia 1300, amicul care statea in dreapta zicea ca simte roata in viraje, haha. N-a mai vrut de atunci sa vina cu mine.
Masina in sine e buna daca ne gandim la bani, dar la vechimea asta nu m-as risca totusi. In caz de accident cred ca se face pachet. |
#12
Posted 29 March 2015 - 14:48
Aici este una cu an de fabricatie 2008: http://www.autovit.r...-C36447473.html
sau 2007: http://www.autovit.r...-C35946533.html Edited by xmanyacs77, 29 March 2015 - 14:52. |
#13
Posted 29 March 2015 - 14:52
În 1000 euro nu găsești decât căzături. Matizurile bune au preț mai mare. E ciudat, dar în bugetul asta nu îți permiți Matiz, mai degrabă cauți corsa, ka, Punto...
|
#14
Posted 29 March 2015 - 14:52
http://www.autovit.r...-C36421612.html
http://www.autovit.r...-C35596892.html Dar la buburuze de genul nu e fix problema ca la Logan? Taxa mai mare decat masina propriu-zisa? |
#15
Posted 29 March 2015 - 16:17
razor1911, on 29 martie 2015 - 14:52, said:
http://www.autovit.r...-C36421612.html http://www.autovit.r...-C35596892.html Dar la buburuze de genul nu e fix problema ca la Logan? Taxa mai mare decat masina propriu-zisa? Tocmai deia trebuie dupa 2007, 2008. Care pur si simplu sunt prea scumpe. |
|
#16
Posted 29 March 2015 - 19:52
Multumesc celor care mi-au raspuns pana acum. Sincer nu ma asteptam sa primesc atat de multe raspunsuri intr-un timp atat de scurt...ceea ce ma face sa trag o singura concluzie....sunt destui posesori multumiti iar ''fan clubul matiz'' are destui membri, ceea ce ma bucura. Recunosc ca au ras cativa de mine cand le-am spus ce vreau sa-mi iau, dar mie pur si simplu mi-a picat pe masina asta pt ca imi place. Nu consider ca as avea vreo problema de imagine plimbandu-ma cu ea...la mine ideea principala este sa am o masina fiabila care sa ma duca din pct A in pct B si sa nu ma toace de aiurea bani. Am gasit pe net una din 2007 cu 30000km variant standard (fara nimic pe ea) la 1000 euro. Am sa sun zilele astea sa ma interesez daca are si taxa platita. Din ce am vazut in poze arata binisor, dar sigur ca voi lua o decizie dupa ce ma voi duce sa o vad. De esta intrebam la ce ar trebui sa fiu atent inainte de a da ok-ul. In mare am inteles din ce mi s-a raspuns pana acum. Orice alte sugestii sunt bine venite. Multumesc inca odata.
|
#17
Posted 29 March 2015 - 19:59
Cauta si un SE (model) ai pe el fata de varianta standard: AC, servo directie, stergator luneta, faruri ceata, temporizator stergator, buzzer faruri, inchidere centralizata, deschidere portbagaj din interior, etc.
Bafta! |
#18
Posted 29 March 2015 - 20:20
Am vazut pe net cateva chiar frumoase si destul de bine dotate, dar pretul era undeva intre 1700 - 2500 euro. Nu stiu daca pot da atat de mult pe un Matiz, mai ales ca dupa achizitie iau in calcul si cheltuieli de vreo 1500 lei pt o revizie cat de cat completa, RCA și ce o mai fi musai de achitat.....ITP, rovigneta, poate si anvelope, taxele cu inmatricularea etc. Sper sa gasesc una cu taxa de mediu platita pt ca altfel ar trebui sa o mai achit inca odata. Recunosc ca ar fi fost bun un ac dar sunt dispus sa renunt la el pt numarul de kilometri care ar insemna uzura mai mica a masinii. si longevitate mai mare...ma indoiesc ca in jurul sumei de 1000 euro as gasi un Matiz SE cu mai putin de 100.000 km sau care sa fie in stare cat de cat buna. Daca ar fi sa ma norocul asta, cu siguranta voi profita de el
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users