Service si seriozitate CEL.ro
Ultima postare: mai 15 2016 22:04, Inițiat de
cephalophodes
, ian 27 2015 17:26
·
0
#1
Publicat: 27 ianuarie 2015 - 17:26
M-am decis sa-mi iau un telefon de la ei (samsung), si nu vreau sa am probleme cu service-ul daca Doamne fereste se va intampla (pentru ca la telefoanele cu touch se cam intampla sa ai probleme).
Problema se pune asa: Telefonul Samsung va beneficia de garantie la service-ul lor (al magazinului) sau la service-ul producatorului? (pentru ca pe site-ul lor nu este trecut decat 2 service-uri dar niciuna nu are trecuta categoria de telefoane) Dece am atatea intrebari si dece cumpar de la ei?? Pt ca doar la ei il gasesc, si pretul este oarecum mai mic decat la altii.. Am auzit atatea lucruri negative despre ei, si nu vreau sa am probleme....desi cel mai bine ar fi sa evit magazinul, din ce citesc pe net.. telefonul este asta...il gasesc la un magazin serios la un pret mai mic>? Editat de cephalophodes, 27 ianuarie 2015 - 17:28. |
#3
Publicat: 27 ianuarie 2015 - 17:47
cephalophodes, on 27 ianuarie 2015 - 17:26, said:
Am auzit atatea lucruri negative despre ei, si nu vreau sa am probleme....desi cel mai bine ar fi sa evit magazinul, din ce citesc pe net.. telefonul este asta...il gasesc la un magazin serios la un pret mai mic>? Daca vrei neaparat sa-l iei de la ei atunci trebuie neaparat sa suni si sa-i rogi sa verifice, fiindca acelasi model de telefon poate fi procurat din surse diferite, si astfel sa fie acoperit de garantia oficiala Samsung, sau sa aiba garantie la un service de cartier. Dar ar fi mai bine sa-l iei de pe orange.ro fiindca din cate stiu ei aduc telefoanele numai pe cai oficiale, si prin urmare beneficiaza de garantie oficiala in service-ul producatorului (sau intr-unul autorizat de producator). Editat de Hider141, 27 ianuarie 2015 - 17:49. |
#5
Publicat: 27 ianuarie 2015 - 18:31
eu am cumparat de la emag i6 , tableta si macbook air si au venit cu incarcatoare de romania .
cred ca ai fost tu mai ghinionist . dar cred ca suntem amandoi , offtopic nu ? de pe cel.ro cumpar de ani de zile si au fost foarte seriosi dar nu am avut niciodata nevoie de garantie . |
#7
Publicat: 27 ianuarie 2015 - 19:27
cel mai bine intrebi la samsung servicelocation .intri intre 9:00 si 18:00 pe chat .
|
#8
Publicat: 27 ianuarie 2015 - 19:35
Am trimis in garantie o multifunctionala Borther, care nu accepta niciun cartus de toner.
Cei de la service, cu care a trebuit sa vorbesc personal, mi-au zis ca trebuie un cartus original ca are nu stiu ce chip care memoreaza bla, bla, bla... Cartusul are memorie mecanica. (TN-1030) Daca nu platesc acel cartus nu imi repara multifuncionala. In fine, ideea e alta, cei de la cel.ro au raspuns greu la emailuri. Daca problema se poate rezolva prin service autorizat, nu e nicio diferenta fata de alte siteuri de gen. |
#10
Publicat: 28 ianuarie 2015 - 11:59
cephalophodes, on 27 ianuarie 2015 - 17:26, said:
M-am decis sa-mi iau un telefon de la ei (samsung), si nu vreau sa am probleme cu service-ul daca Doamne fereste se va intampla (pentru ca la telefoanele cu touch se cam intampla sa ai probleme). Problema se pune asa: Telefonul Samsung va beneficia de garantie la service-ul lor (al magazinului) sau la service-ul producatorului? (pentru ca pe site-ul lor nu este trecut decat 2 service-uri dar niciuna nu are trecuta categoria de telefoane) Dece am atatea intrebari si dece cumpar de la ei?? Pt ca doar la ei il gasesc, si pretul este oarecum mai mic decat la altii.. Am auzit atatea lucruri negative despre ei, si nu vreau sa am probleme....desi cel mai bine ar fi sa evit magazinul, din ce citesc pe net.. telefonul este asta...il gasesc la un magazin serios la un pret mai mic>? In Masina curierului este un fel de vortex . Eu tot ce am cumparat de la samsung am dus la reparar pe Decebal.E acolo un service mare si bun. Tocai din acesta cauza ai pe spatele garantiei o lista cu milioane de service-uri Samsung. |
|
#11
Publicat: 13 mai 2016 - 05:57
Salutari.
Vreau sa va spun ca cei de la www.cel.ro sunt cei mai neserioasi. Recent mi s-a defectat o placa de baza care mai avea 2 luni garantie, am facut procedura de garantie conform cerintelor lor si le-am expediat-o prin curier. Cand a ajuns la ei, acestia imi trimit niste poze sa-mi arate ca placa are pini indoiti... foooaarrte ciudat caci in mod expres am inspectat placa inainte de a le-o trimite... din interior stiu ca este o practica ca atunci cand au o problema de garantie si produsul trebuie inlocuit, incearca fel de fel de tertipuri sa iti anuleze garantia. Imi pare rau ca m aflat acest lucru pe pielea mea... tipu care mi-a confirmat practica este angajat la ei de 8 luni, cand am cumparat placa nu era altfel ma tineam departe de ei. In schimb cei de la Emag foooooaaaarte profi si seriosi, o data cu placa mentionata mai sus s-au defectat si memoriile, sursa, si dvd writeru.. probabil a fost ceva in neregula de s-au ars toate in acelasi timp, ideea este ca EMAG mi le-au inlocuit pe toate in 5 zile.. la fel dvd writerul mai avea 1 luna garantie si sursa era in ultima luna de garantie Ce sa va zic... ca sa intelegeti cat de neseriosi sunt cei de la cel.ro uitati-va ca nu au numar de telefon pt reclamatii si service. De ce oare???? Cristi |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi