Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Socializare -grupuri

Puteti sa-mi indicati numele soft...

Pret zugravit

Megalopolis (2024)
 Integra A8690

Solutie asamblare perete - cada.

Balans la ridicare picior dupa ac...

Izolatie intre OSB si placa de be...
 instalatie incalzire apartament 2...

HEV D Segment - intrebari/pareri ...

Hyperos consum excesiv baterie?

Contractul pentru Salubrizare est...
 Elicopterul care-l transporta pe ...

Sfaturi achizitionare apartament ...

Permis de conducere nou

Packet Loss la Digi
 

M-am săturat să mă tot milogesc de Orange

- - - - -
  • Please log in to reply
4 replies to this topic

#1
dreamsmaster

dreamsmaster

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 51
  • Înscris: 22.12.2007
Salut,
după cum am definit acest topic, repet, m-am săturat să mă tot milogesc de operatoarele de la Orange ca să-mi repornească viteza de internet mobil lună de lună.
De 4 luni consecutiv, în fiecare prima zi după facturare, trebuie să sun și să mă rog de operatoarelor de la Orange să-mi redea viteza de internet, conform celor stipulate în contract.
Și azi am sunat din nou și o doamnă foarte drăguță, mi-a resetat viteza de la 128 la cea normală.
Și acum o lună, i-am rugat frumos să facă o verificare mai amănunțită că ceva nu e în regulă cu acest cont de internet, dar credeți că le pasă acestor ******, Orange doar încasează banii de la noi, fraierii, însă ...........
Azi am făcut un mic scandal, am insistat să se înregistreze apelul și am mai specificat că dacă și luna viitoare va fi la fel, a cincea lună nu mai sun deloc și voi începe demararea procedurilor legale de rezilierea contractului cu Orange pe motiv că nu-și îndeplinesc obligațiile contractuale și nu-mi livrează viteza de internet în parametri specificați în contract.
Dacă cineva a mai fost în aceeași situație penibilă, o mică consultație nu mi-ar strica.
Chestia e deranjantă și penibilă, chiar dacă durează 1 minut această operațiune de setare din partea operatorului Orange (care de fiecare dată de 4 ori la rând a recunoscut că într-adevăr, nu s-a reactivat automat viteza de internet), eu totuși nu mai vreau să sun la infinit la ei și să mă milogesc pentru un drept care mi se cuvine și plătesc ca fraierul o groază de bani.
Ei trebuiau să se autosesizeze imediat când deja a doua oară s-a întâmplat.
Am fost și la Orange Shop, ei au zis că nu pot face nimic, neapărat să sun la 408 și să solicit o verificare amănunțită pentru numărul de internet în cauză.
Probabil dl./ dna. Orange Helper îmi va solicita din nou a câta oare deja, numărul de telefon în privat (mulțumesc încă odată acestui domn care ne tot ajută, și m-a ajutat de atâtea ori) dar de data asta merg pe mâna doamnei operator de la Orange care mi-a promis că nu o să mai fie cazul să sun iar luna viitoare (a cincea oară consecutiv), dacă nu, voi rezilia contractul cu ei pentru că înseamnă că își bat joc de mine.
Când am făcut abonamentul cu ei, Orange era singurul operator cu semnal de internett în zona unde stau, acum au apărut și alții, așa că, DOAR ORANGE AR AVEA DE PIERDUT, adică ar mai pierde un client.

#2
nicu131

nicu131

    Bad Motherfucker

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,624
  • Înscris: 12.02.2008
Reclamatie la ANPC?

#3
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,843
  • Înscris: 07.02.2003

 dreamsmaster, on 19 decembrie 2014 - 17:37, said:

nu-mi livrează viteza de internet în parametri specificați în contract.
Ce specifica exact in contract ?

#4
Orange_helper

Orange_helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 7,604
  • Înscris: 19.12.2011

 dreamsmaster, on 19 decembrie 2014 - 17:37, said:

Salut,
după cum am definit acest topic, repet, m-am săturat să mă tot milogesc de operatoarele de la Orange ca să-mi repornească viteza de internet mobil lună de lună.
De 4 luni consecutiv, în fiecare prima zi după facturare, trebuie să sun și să mă rog de operatoarelor de la Orange să-mi redea viteza de internet, conform celor stipulate în contract.
Și azi am sunat din nou și o doamnă foarte drăguță, mi-a resetat viteza de la 128 la cea normală.
Și acum o lună, i-am rugat frumos să facă o verificare mai amănunțită că ceva nu e în regulă cu acest cont de internet, dar credeți că le pasă acestor ******, Orange doar încasează banii de la noi, fraierii, însă ...........
Azi am făcut un mic scandal, am insistat să se înregistreze apelul și am mai specificat că dacă și luna viitoare va fi la fel, a cincea lună nu mai sun deloc și voi începe demararea procedurilor legale de rezilierea contractului cu Orange pe motiv că nu-și îndeplinesc obligațiile contractuale și nu-mi livrează viteza de internet în parametri specificați în contract.
Dacă cineva a mai fost în aceeași situație penibilă, o mică consultație nu mi-ar strica.
Chestia e deranjantă și penibilă, chiar dacă durează 1 minut această operațiune de setare din partea operatorului Orange (care de fiecare dată de 4 ori la rând a recunoscut că într-adevăr, nu s-a reactivat automat viteza de internet), eu totuși nu mai vreau să sun la infinit la ei și să mă milogesc pentru un drept care mi se cuvine și plătesc ca fraierul o groază de bani.
Ei trebuiau să se autosesizeze imediat când deja a doua oară s-a întâmplat.
Am fost și la Orange Shop, ei au zis că nu pot face nimic, neapărat să sun la 408 și să solicit o verificare amănunțită pentru numărul de internet în cauză.
Probabil dl./ dna. Orange Helper îmi va solicita din nou a câta oare deja, numărul de telefon în privat (mulțumesc încă odată acestui domn care ne tot ajută, și m-a ajutat de atâtea ori) dar de data asta merg pe mâna doamnei operator de la Orange care mi-a promis că nu o să mai fie cazul să sun iar luna viitoare (a cincea oară consecutiv), dacă nu, voi rezilia contractul cu ei pentru că înseamnă că își bat joc de mine.
Când am făcut abonamentul cu ei, Orange era singurul operator cu semnal de internett în zona unde stau, acum au apărut și alții, așa că, DOAR ORANGE AR AVEA DE PIERDUT, adică ar mai pierde un client.


Salut,

Te vom contacta prin mesaj privat pentru verificarea situatiei.

Cu prietenie,
Orange Helper

#5
dreamsmaster

dreamsmaster

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 51
  • Înscris: 22.12.2007

 Orange_helper, on 19 decembrie 2014 - 19:06, said:

Salut,

Te vom contacta prin mesaj privat pentru verificarea situatiei.

Cu prietenie,
Orange Helper

În sfârșit, după a cincea lună, mi s-a reactivat automat viteza de internet, nu mai era necesar să sun la ei lună de lună ca și până acum.
Și asta doar datorită intervenției dl/ d-nei Orange Helper (sau din cauză că luna trecută m-am c-am descărcat pe d-na operator de la 408).
Țin să mulțumesc dl/ d-nei Orange Helper pentru promtitudine și ajutorul oferit în vederea rezovării inadvertențelor apărute.
Cu stimă și respect pentru dl/ d-nei Orange Helper
dar nu și pentru firma Orange
PS
pentru Orange: uitați-vă la ofertele noi de internet mobil pentru laptop de la Telekom, exemplu de abonament 30 euro pentru 100 GB, după depășire, viteza scade la 256 kbps, asta ca fapt divers.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate