Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Noul VW Passat 2.0 TDI biturbo 240 cp
Last Updated: Jun 23 2015 15:07, Started by
ripper
, Oct 14 2014 09:39
·
0
#1
Posted 14 October 2014 - 09:39
"Există puține mașini mai iubite și mai hulite în același timp precum Volkswagen Passat. Fanii mărcii o iubesc, fanii celorlalte mărci o urăsc, cert e că lansarea unei noi generații Passat este echivalentul căderii unui meteorit pe piața auto. Pentru că schimbă fața segmentului pentru totdeauna"
SURSA VOLKSWAGEN PASSAT 2.0 TDI 4MOTION 7AT (240 HP) - TECHNICAL SPECS Attached Files |
#2
Posted 14 October 2014 - 09:43
arata foarte bine si interior si exterior iar motorul e o bomba, 240 de cai din 2 litri diesel este foarte bine
|
#3
Posted 14 October 2014 - 09:49
Bord full-digital, o splendoare: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/6Q2ld5_YRFA?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Pretul de achizitie mi se pare cam maricel... 41k €, pentru modelul din titlul topic-ului. |
#5
Posted 14 October 2014 - 10:10
#6
Posted 14 October 2014 - 10:27
L-au facut sa arate ca passatul CC model 2013. De fapt cc-ul are linii ceva mai atragatoare. Nimic nou. Despre ce meteorit vorbesti tu acolo ripper?
Ca sa-l face sa arate ca in imagini iti trebuie 40.000 euro lejer. Nu stiu cine da suma asta pe un sedan cu insigna VW. |
#8
Posted 14 October 2014 - 10:45
Vortexx, on 14 octombrie 2014 - 10:41, said:
Nu sunt eu fan VW si nici de diesel, dar tre sa recunosc ca motorul e chiar fain. Suta in 6.1 secunde. E ceva pentru un diesel de 2 litri. Dieselu nu e motor sport. Daca ii dai talpa mereu si mai ales la rece, il pui pe butuci mai repede decat crezi. Daca iti place sa o alergi, benzina e singura optiune. Da romanu stramba din nas la benzina, el da 50 de mii pe masina da vrea consum mic, nu mai are bani de 2l in plus la benzina. |
#9
Posted 14 October 2014 - 10:52
Blue_Ivy, on 14 octombrie 2014 - 10:45, said:
Dieselu nu e motor sport. AUDI AG has written an important chapter in the history of motor racing with its historic triumph in the Le Mans 24 Hour race. The new Audi R10 TDI was the first diesel car to win arguably the toughest car race in the world. Nu exista motor sport. Exista motor pe benzina, pe motorina, pe gaz, etc. Ce faci cu el si cat de performant este sunt alte discutii. Edited by Kroghy, 14 October 2014 - 10:52. |
#10
Posted 14 October 2014 - 11:02
Blue_Ivy, on 14 octombrie 2014 - 10:45, said:
Dieselu nu e motor sport. Daca ii dai talpa mereu si mai ales la rece, il pui pe butuci mai repede decat crezi. Daca iti place sa o alergi, benzina e singura optiune. Da romanu stramba din nas la benzina, el da 50 de mii pe masina da vrea consum mic, nu mai are bani de 2l in plus la benzina. Mai, am un prieten cu un Passat 2.0 TDI 140 cai DSG. Deci o rupe in gura. Pedala in podea tot timpul. Demarari si frane bruste. Il are de 3 ani si vad ca e ok masina, dar eu tot zic ca o sa o strice daca o s-o mai tina mult in turatii mari. Eu am un benzinar si tre sa recunosc ca nu gafaie cand schimb la 6000. Kroghy, on 14 octombrie 2014 - 10:52, said:
Let's agree to disagree. AUDI AG has written an important chapter in the history of motor racing with its historic triumph in the Le Mans 24 Hour race. The new Audi R10 TDI was the first diesel car to win arguably the toughest car race in the world. Nu exista motor sport. Exista motor pe benzina, pe motorina, pe gaz, etc. Ce faci cu el si cat de performant este sunt alte discutii. De asta is asa rare. De bune ce sunt . Fi ma serios. Un benzinar are nevoie de jumatate din cuplul unui Diesel ca sa scoata performante similare. Ia vezi ce stie sa faca un Benzinar cu 500 Nm si ce stie un Diesel. E diferenta mare. Edited by Vortexx, 14 October 2014 - 11:02. |
|
#12
Posted 14 October 2014 - 11:33
Este normal sa impresioneze fiind (cred?) primul model de generatie noua din gama sa. Sa asteptam si raspunsul celorlalti producatori. Astept sa fac un test-drive cu el, dar cred ca jurnalistii respectivi s-au cam lasat dusi de val la afirmatia cu meteoritul, noul Passat nu este revolutionar, ci asa cum tot ei spun, o maturitate a modelului.
Personal am asteptari mai mari de la japonezi si de ce nu, de la francezi, care au nevoie sa se afirme. VW, prin ultimele modele, a inceput sa considere evolutiile ca si suficiente, nu a venit cu ceva nou. Edited by HEX2FUN, 14 October 2014 - 11:34. |
#13
Posted 14 October 2014 - 11:40
Arata bine pe hartie, dar avand in vedere ultimele ispravi ale VAG sunt curios daca le-a iesit implementarea fara vreun viciu pe care sa-l descopere ulterior. Oare il pun imediat si pe Audi sau il lasa cateva luni in teste la clientii VW? Parca la 1.2 TSI au facut asa, dar cu Skoda/VW.
Si din pacate pe unele modele probabil ca o sa inlocuiasca 3.0 TDI. |
#14
Posted 14 October 2014 - 11:57
Blue_Ivy, on 14 octombrie 2014 - 10:45, said: Dieselu nu e motor sport. Daca ii dai talpa mereu si mai ales la rece, il pui pe butuci mai repede decat crezi. Daca iti place sa o alergi, benzina e singura optiune. Da romanu stramba din nas la benzina, el da 50 de mii pe masina da vrea consum mic, nu mai are bani de 2l in plus la benzina. |
#15
Posted 14 October 2014 - 12:26
ripper, on 14 octombrie 2014 - 11:57, said:
Prietene, nu prea le ai cu masinile. Stai jos. Reactie de fanboy. Fara argument fara substanta. Mergi la plimbare. Kroghy, on 14 octombrie 2014 - 10:52, said:
Let's agree to disagree. AUDI AG has written an important chapter in the history of motor racing with its historic triumph in the Le Mans 24 Hour race. The new Audi R10 TDI was the first diesel car to win arguably the toughest car race in the world. Nu exista motor sport. Exista motor pe benzina, pe motorina, pe gaz, etc. Ce faci cu el si cat de performant este sunt alte discutii. Ce legatura are passatul, motorul din Passat sau orice altceva cu masina asta? Nu mai fuma ce nu trebuie [ http://www.automobilsport.com/upload/24hraces/24h-lemans-2008/24h-le-mans-audi-2-curbe.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Toti cei care fac supercaruri sunt niste tampiti, n-au auzit de diselaru TDI ! Neaparat sa-i anuntati ca astia n-au inteles nimic. |
|
#16
Posted 14 October 2014 - 12:36
#17
Posted 14 October 2014 - 13:57
#18
Posted 14 October 2014 - 16:00
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users