Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Ar trebuii sa vindem imobiliarele...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik

Noul format Jpegli iși propu...
 Dade, dade

Parola la lock screen

Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...
 Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik
 Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...
 

Noul VW Passat 2.0 TDI biturbo 240 cp

- - - - -
  • Please log in to reply
189 replies to this topic

#1
ripper

ripper

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,257
  • Înscris: 25.03.2002
"Există puține mașini mai iubite și mai hulite în același timp precum Volkswagen Passat. Fanii mărcii o iubesc, fanii celorlalte mărci o urăsc, cert e că lansarea unei noi generații Passat este echivalentul căderii unui meteorit pe piața auto. Pentru că schimbă fața segmentului pentru totdeauna"


SURSA

VOLKSWAGEN PASSAT 2.0 TDI 4MOTION 7AT (240 HP) - TECHNICAL SPECS

Attached Files



#2
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,974
  • Înscris: 06.01.2006
arata foarte bine si interior si exterior iar motorul e o bomba, 240 de cai din 2 litri diesel este foarte bine

#3
ripper

ripper

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,257
  • Înscris: 25.03.2002
Bord full-digital, o splendoare: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/6Q2ld5_YRFA?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Pretul de achizitie mi se pare cam maricel... 41k €, pentru modelul din titlul topic-ului.

#4
Quantum

Quantum

    verklarung

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,543
  • Înscris: 24.05.2005

 ripper, on 14 octombrie 2014 - 09:39, said:

lansarea unei noi generații Passat este echivalentul căderii unui meteorit pe piața auto.
E chiar mai rau, zici ca a venit cometa peste noi!

#5
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003

 Quantum, on 14 octombrie 2014 - 09:54, said:

E chiar mai rau, zici ca a venit cometa peste noi!

Cred ca n-ai inteles sensul dat de autorul acelor cuvinte. Altfel, absolut de acord cu citatul pus de ripper si de impresiile sale.
IC-ul este foarte interesant si modern, fara sa para "chinezesc"

#6
Blue_Ivy

Blue_Ivy

    8-]

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,598
  • Înscris: 27.12.2012
L-au facut sa arate ca passatul CC model 2013. De fapt cc-ul are linii ceva mai atragatoare. Nimic nou. Despre ce meteorit vorbesti tu acolo ripper?
Ca sa-l face sa arate ca in imagini iti trebuie 40.000 euro lejer. Nu stiu cine da suma asta pe un sedan cu insigna VW.

#7
Vortexx

Vortexx

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,568
  • Înscris: 13.05.2014
Nu sunt eu fan VW si nici de diesel, dar tre sa recunosc ca motorul e chiar fain. Suta in 6.1 secunde. E ceva pentru un diesel de 2 litri.

Edited by Vortexx, 14 October 2014 - 10:41.


#8
Blue_Ivy

Blue_Ivy

    8-]

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,598
  • Înscris: 27.12.2012

 Vortexx, on 14 octombrie 2014 - 10:41, said:

Nu sunt eu fan VW si nici de diesel, dar tre sa recunosc ca motorul e chiar fain. Suta in 6.1 secunde. E ceva pentru un diesel de 2 litri.

Dieselu nu e motor sport. Daca ii dai talpa mereu si mai ales la rece, il pui pe butuci mai repede decat crezi. Daca iti place sa o alergi, benzina e singura optiune. Da romanu stramba din nas la benzina, el da 50 de mii pe masina da vrea consum mic, nu mai are bani de 2l in plus la benzina.

#9
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,974
  • Înscris: 06.01.2006

 Blue_Ivy, on 14 octombrie 2014 - 10:45, said:

Dieselu nu e motor sport.
Let's agree to disagree.
AUDI AG has written an important chapter in the history of motor racing with its historic triumph in the Le Mans 24 Hour race. The new Audi R10 TDI was the first diesel car to win arguably the toughest car race in the world.
Nu exista motor sport. Exista motor pe benzina, pe motorina, pe gaz, etc. Ce faci cu el si cat de performant este sunt alte discutii.

Edited by Kroghy, 14 October 2014 - 10:52.


#10
Vortexx

Vortexx

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,568
  • Înscris: 13.05.2014

 Blue_Ivy, on 14 octombrie 2014 - 10:45, said:

Dieselu nu e motor sport. Daca ii dai talpa mereu si mai ales la rece, il pui pe butuci mai repede decat crezi. Daca iti place sa o alergi, benzina e singura optiune. Da romanu stramba din nas la benzina, el da 50 de mii pe masina da vrea consum mic, nu mai are bani de 2l in plus la benzina.

Mai, am un prieten cu un Passat 2.0 TDI 140 cai DSG. Deci o rupe in gura. Pedala in podea tot timpul. Demarari si frane bruste. Il are de 3 ani si vad ca e ok masina, dar eu tot zic ca o sa o strice daca o s-o mai tina mult in turatii mari.

Eu am un benzinar si tre sa recunosc ca nu gafaie cand schimb la 6000.

 Kroghy, on 14 octombrie 2014 - 10:52, said:

Let's agree to disagree.
AUDI AG has written an important chapter in the history of motor racing with its historic triumph in the Le Mans 24 Hour race. The new Audi R10 TDI was the first diesel car to win arguably the toughest car race in the world.
Nu exista motor sport. Exista motor pe benzina, pe motorina, pe gaz, etc. Ce faci cu el si cat de performant este sunt alte discutii.

De asta is asa rare. De bune ce sunt Posted Image. Fi ma serios. Un benzinar are nevoie de jumatate din cuplul unui Diesel ca sa scoata performante similare. Ia vezi ce stie sa faca un Benzinar cu 500 Nm si ce stie un Diesel. E diferenta mare.

Edited by Vortexx, 14 October 2014 - 11:02.


#11
cephalophodes

cephalophodes

    .★☆ ★☆ ★☆ ★☆.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,493
  • Înscris: 22.09.2011
intotdeauna la diesel se recomanda s-o turezi...

#12
HEX2FUN

HEX2FUN

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,720
  • Înscris: 15.07.2013
Este normal sa impresioneze fiind (cred?) primul model de generatie noua din gama sa. Sa asteptam si raspunsul celorlalti producatori. Astept sa fac un test-drive cu el, dar cred ca jurnalistii respectivi s-au cam lasat dusi de val la afirmatia cu meteoritul, noul Passat nu este revolutionar, ci asa cum tot ei spun, o maturitate a modelului.

Personal am asteptari mai mari de la japonezi si de ce nu, de la francezi, care au nevoie sa se afirme. VW, prin ultimele modele, a inceput sa considere evolutiile ca si suficiente, nu a venit cu ceva nou.

Edited by HEX2FUN, 14 October 2014 - 11:34.


#13
Jah

Jah

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,099
  • Înscris: 17.04.2006
Arata bine pe hartie, dar avand in vedere ultimele ispravi ale VAG sunt curios daca le-a iesit implementarea fara vreun viciu pe care sa-l descopere ulterior. Oare il pun imediat si pe Audi sau il lasa cateva luni in teste la clientii VW? :) Parca la 1.2 TSI au facut asa, dar cu Skoda/VW.
Si din pacate pe unele modele probabil ca o sa inlocuiasca 3.0 TDI.

#14
ripper

ripper

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,257
  • Înscris: 25.03.2002

 Blue_Ivy, on 14 octombrie 2014 - 10:45, said:


Dieselu nu e motor sport. Daca ii dai talpa mereu si mai ales la rece, il pui pe butuci mai repede decat crezi. Daca iti place sa o alergi, benzina e singura optiune. Da romanu stramba din nas la benzina, el da 50 de mii pe masina da vrea consum mic, nu mai are bani de 2l in plus la benzina.
Prietene, nu prea le ai cu masinile. Stai jos. :)

#15
Blue_Ivy

Blue_Ivy

    8-]

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,598
  • Înscris: 27.12.2012

 ripper, on 14 octombrie 2014 - 11:57, said:

Prietene, nu prea le ai cu masinile. Stai jos. Posted Image

Reactie de fanboy. Fara argument fara substanta. Mergi la plimbare.

 Kroghy, on 14 octombrie 2014 - 10:52, said:

Let's agree to disagree.
AUDI AG has written an important chapter in the history of motor racing with its historic triumph in the Le Mans 24 Hour race. The new Audi R10 TDI was the first diesel car to win arguably the toughest car race in the world.
Nu exista motor sport. Exista motor pe benzina, pe motorina, pe gaz, etc. Ce faci cu el si cat de performant este sunt alte discutii.

Ce legatura are passatul, motorul din Passat sau orice altceva cu masina asta? Nu mai fuma ce nu trebuie
[ http://www.automobilsport.com/upload/24hraces/24h-lemans-2008/24h-le-mans-audi-2-curbe.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Toti cei care fac supercaruri sunt niste tampiti, n-au auzit de diselaru TDI ! Neaparat sa-i anuntati ca astia n-au inteles nimic.

#16
Quantum

Quantum

    verklarung

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,543
  • Înscris: 24.05.2005

 ripper, on 14 octombrie 2014 - 11:57, said:

Prietene, nu prea le ai cu masinile. Stai jos. Posted Image
Ai dreptate, peste tot la cursele de masini si moto se folosesc numai motoare diesel!

#17
test_driver

test_driver

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,692
  • Înscris: 30.01.2006
1721 kg la gol?!? Nu e cam foarte mult? Intreb si eu.
Una peste alta cred ca-mi place in sfarsit iarasi VW Passat. Dar sa vad totusi cum o sa arate interiorul in realitate. Daca e doar o mica evolutie a passatului din 2004.... ar fi pacat.

#18
wattu

wattu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,782
  • Înscris: 30.03.2014

 Blue_Ivy, on 14 octombrie 2014 - 10:45, said:

Daca ii dai talpa mereu si mai ales la rece, il pui pe butuci mai repede decat crezi.
O să fie la fel de minunat cum era motorul de 170 de cai cu injectoare siemens.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate