Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebuii sa vindem imobiliarele...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade

Probleme accesare nr test telefon

Parola la lock screen
 

Opel Astra H 1.7CDTI

- - - - -
  • Please log in to reply
127 replies to this topic

#109
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,568
  • Înscris: 15.06.2007

 maxx_bgd, on 06 septembrie 2014 - 17:27, said:


SIncer sa fiu, nu cred, deoarece cand comut de la treapta 1 la 2 si apoi la 3, nu se simte nici o diferenta de zgomot sau flux de aer, insa cand trec pe 4, baga un flux puternic aer si se amplifica si zgomotul, la inceput mai cald apoi parca parca da sa se raceasca. Si daca ar fi siguranta respectiva, e greu de schimbat? Posted Image
Deci sufla sau nu sufla pe 1-2 si 3?
Rezistenta aia termica costa la magazin cat nu face, vreo 100 de coco. De la dezmembrari am gasit cu 50 lei. La  astra G era pe langa filtrul de polen , langa ventilator. Trebuie dat jos torpedoul. Nu garantez ca e la fel si la astra ta. Baga pe forumul marcii sau pe google un forum strain.

#110
maxx_bgd

maxx_bgd

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 555
  • Înscris: 01.05.2008
Pe 1, 2 si 3 nu sufla. Din ce am inteles si pe alte forumuri tot pe langa filtrul de polen ar fi, doar ca ar fi pe undeva in partea dreapta.

#111
maxx_bgd

maxx_bgd

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 555
  • Înscris: 01.05.2008
Am ajuns la un service in aceasta seara, dar era inainte de terminarea programului si s-a uitat in mare la instalatia de AC, si mi-a zis ca presiune am, dar cica nu porneste compresorul si a verificat si cica nu primeste curent. O fi oare din cauza faptului ca e arsa acea rezistenta termica?

#112
valentin78ro

valentin78ro

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 23
  • Înscris: 19.06.2007
La mine, la un golf 5 , mergea numai la 4 ventilatorul. 1,2,3, nu. e o rezistenta bobinata, sub bord care se incinge foarte tare, aerul trece prin ea cand vine la partbriz. cred ca e desteapta chestia.Pe rezistenta bobinata e o SIGURANTA TERMICA.  am schimbat-o singur, (ca fac electronica in timpul liber :) ) si totul merge perfect.  Daca e de acolo, mergi la un magazin de piese electronice . O siguranta termica costa 4 sau 5 lei . la mine trebuia sa fie de 240 grade . scrie pe ea !

#113
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,568
  • Înscris: 15.06.2007


 valentin78ro, on 20 septembrie 2014 - 21:54, said:

La mine, la un golf 5 , mergea numai la 4 ventilatorul. 1,2,3, nu. e o rezistenta bobinata, sub bord care se incinge foarte tare, aerul trece prin ea cand vine la partbriz. cred ca e desteapta chestia.Pe rezistenta bobinata e o SIGURANTA TERMICA.  am schimbat-o singur, (ca fac electronica in timpul liber :) ) si totul merge perfect.  Daca e de acolo, mergi la un magazin de piese electronice . O siguranta termica costa 4 sau 5 lei . la mine trebuia sa fie de 240 grade . scrie pe ea !

Nu as baga mana in foc , ca magazinele mentionate ar avea piesa care ii trebuie lui.
La Opel piesa arata ca un cub metalic cu niste arcuri mici (rezistentele) pentru treptele mici ale ventilatorului. Sanse mai mari la schrot.

#114
Swerige

Swerige

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,526
  • Înscris: 09.01.2010
Buna seara, am si eu o rugaminte la dumneavoastra referitoare la modul in care se reseteaza BC. Mentionez ca masina nu dispune de comenzi pe volan, ci doar de butoane ca in imaginea atasata. Multumesc frumos!

Attached Files



#115
paul_kelso

paul_kelso

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,983
  • Înscris: 08.08.2005
Apasi BC, selectezi BC1 sau BC2 si apoi apesi pe "Next" (ca si cum ai selecta urmatoarea melodie).

#116
aviarul

aviarul

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 07.04.2014

 redbull777, on 19 iunie 2014 - 22:18, said:

Am facut test Pseudo -Agrafa Adica am apasat concomitent acceleratia si frana si unde ami arata km mia aratat eroarea stocata in ECU0038 00 ceva de genu asta insemnand ceva def. la bujii sa schimb bujiile incandescente ?
Care sunt pasii ce trebuie sa-i urmez pentru a face acest test si ce informatii pot obtine pentru un Opel Astra H 1,7 CDTI- 101 CP

#117
fredy2007

fredy2007

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,644
  • Înscris: 09.09.2007
Are cineva Astra H cu motorizarea 1,7CDTI 110 cai putere si sate trepte de viteza?Este fiabila aceasta motorizare?Care sunt problemele tehnice care apar de regula la aceasta motorizare?Detin o Astra G, 1,7CDTI si sunt tentat sa trec la o Astra H mai tanara cu aproape 5 ani si circa 35.000km fata de actualul meu autoturism.

Edited by fredy2007, 17 July 2015 - 16:35.


#118
Swerige

Swerige

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,526
  • Înscris: 09.01.2010
Buna seara, putin ajutor din partea dumneavoastra daca se poate.
La cutia de viteze manuala 6+1 trepte de Astra H 1.7 cdti se inlocuie/reface nivelul de ulei? Ce cantitate de ulei este necesara si ce tip de ulei este recomandat?
Multumesc!

Edited by Swerige, 13 September 2015 - 19:49.


#119
sov

sov

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,348
  • Înscris: 26.02.2006
Ce diametru are volanul la astra h? vreau sa iau o husa dar nu am masina la mine.

#120
paul_kelso

paul_kelso

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,983
  • Înscris: 08.08.2005
Da' nu scrie pe cutie daca se potriveste (ca la stergatoare) ? Eu asa am vazut cand am fost ultima data in Carrefour.

Edited by paul_kelso, 22 December 2015 - 14:42.


#121
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,568
  • Înscris: 15.06.2007
Scuze ca poluez pe aici.. dar ma tot roade o chestie:
Cureaua de distributie- in carte scrie schimb la 10 ani sau 150000km. Am schimbat prima data inainte de 300000km. Primul schimb l-a facut primul proprietar.
Cureaua schimbata era "oem" adica isuzu -made in japan.  
Astia ai nostri bine inteles ca au doar za best adoca gioarse contitech..  si imi zice sa o schimb la 50000km.
Cum este posibil asa ceva? Cum poate primi o firma ca si Contitech licenta sa fabrice o curea pentru un tip de motor 1.7zdtl, la care cartea specifica schimb la 150000km,  si ei sa nu se conformeze.
Nu scrie nici unde pe cutia curelei de nr de km. Dar am impresia ca doreii din service au frica  zilei de maine si ca sa fie siguri ca au clienti lasa mitul ca in romania totul rezista mai putin. Manca sau nu rahat mecanicii din atelierele auto?

Am uitat sa mentionez ca am studiat cureaua data jos de pe masina dupa 8 ani si 142000km. Arata putin murdara si ca noua, nici o fisura nimic defect pe ea!

#122
ramona_angela

ramona_angela

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 13.02.2016
salut, am in posesie un Opel astra f 1,6 16V ,1996, benzina si acum aprox 1an in timpul mersului mi s-a spart rulmentul la alternator. Nu s-a oprit motorul, dar s-a aprins martorul baterie si ulei. Tot de atunci a ramas si motorasul aprins ( ceva cu sonda Lambda, catalizator). Am ajuns acasa fara probleme. A doua zi am dus alternatorul la reparat si dupa montarea pe masina, la prima cursa mi-au sarit si capacele de la baterie, asa de tare incarca. Am dus iarasi alternatorul la reparat si i-a fost schimbat sau nu stiu cum si rotorul. Dupa aceasta nu am avut probleme o perioada scurta, dar cateodata martorul baterie are o culoare visinie vizibila care persista pe durata condusului sau cateodata dispare cam dupa 20 minute. Problema este ca de 2 ori am patit ca din mers sa se aprinda martorul baterie si ulei pentru aprox 10 secunde timp in care masina pierde din viteza. O data s-a si oprit masina, iar la incercarea de repornire a trebuit sa dau de 7-8 ori la cheie. M a poate ajuta cineva cu un sfat?
Stiu ca masina este foarte veche, dar eu am fost fff multumita de ea.
Multumesc anticipat

#123
calinjack

calinjack

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,678
  • Înscris: 21.10.2009
Astra h inca mai are motoare isuzu?daca da cum pot fi deosebite de alt tip de motoare de pe astra?

#124
paul_kelso

paul_kelso

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,983
  • Înscris: 08.08.2005
Pai 1.7 101 CP e Izusu. 1,3, 1.9 120cp si 150cp - Fiat.

Edited by paul_kelso, 15 March 2016 - 13:54.


#125
calinjack

calinjack

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,678
  • Înscris: 21.10.2009
De ce? E ieftin dau bun?

#126
Valentinstroe1

Valentinstroe1

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 21.05.2018
Salut! Sunt la început de drum. Am găsit un Opel astra h 1.3 din 2006 cu 116000km. 4x geamiri electrice
Oglinzi electrice incalzite
Volan reglabil
Proiectoare ceata
Inchidere centralizata
Aer conditionat (compresor A/C defect)
Abs
Esp
Cauciucuri de iarna (dot 2017) si de vara.
Baterie nou nouta
Masina se prezinta ca orice alta masina de varsta ei ( are mici defecte vizuale).

La 2400€.   Ce părere aveți?

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate