Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Achizitie camera video auto (II)

Baza de date cu imagini pe bani

Robotul martian european, revigor...

Geoana: „Sistemul de vot es...
 Imprimare mai multe pagini intr-o...

trebuie sa depun declaratie unica...

Ruse vs Rusesti

Le mai putem da pe brazda? tipsuri
 Recomandari gips carton tavane. (...

ce fel de activitate intretinere ...

Se poate imbunatati o poza sa se ...

Folosește cineva syncthing? ...
 Închidere fereastra dupa deschidere.

Kit AC contine brate Unitatea ext...

Smart Switch fara neutru

Ierbicid pentru parul porcului.
 

Dialog franceza

- - - - -
  • Please log in to reply
4 replies to this topic

#1
Madalina04

Madalina04

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 80
  • Înscris: 07.08.2012
Buna, va rog daca ma puteti corecta la acest dialog, ma chinui sa prind cate ceva si am dat peste acest exercitiu usor creativ, daca aveti idei mai bune in privinta cuvintelor lipsa, chiar m-ar ajuta, pentru ca eivdent l-am facut "varza" !

1)Qu'est-ce que tu fais cet aprem? On va au cine?
2)J'.......bien mais je ne peux pas.J'ai des choses a faire.
3).......tu me laisses seul?
4)Desolee mais si tu........les courses ce matin, j'.......terminer mer corrections.
5)Pourquoi tu dis ca?
6)......monsieur est toujours tres occupe et.....il ne peut pas perdre son temps avec les taches menageres.
7)Sur un autre ton!Si tu.....comme ca, je........faire un tour
8)Ok, on va pas se disputer a nouveau.Mais tu devrais reconnaitre que j'ai raison.Si tu m.....un peu plus, nous......plus de temps pour faire des choses ensemble.Ces derniers temps, on se voit presque pas.
9)......t'as toujours des cours a preparer, des copies a corriger, des articles a ecrire...
10)Tu......que je sois une femme au foyer?........mon travail on a pu changer de voiture cette annee ca nous arrange, non?
11)On dirait que tu es la seule a travailler dans cette maison.Tu sais bien que si je......autre chose je.......volontiers de travail mais c'est pas evident
12)Bon, ca suffit pour aujourd'hui.Quel film tu as envie de voir?

1) -
2)Je voudrais dar tinand cont ca are apostrof trebuie sa inceapa cu o vocala :(
3)-
4)commencez , j'ai
5)-
6)parce que, ?
7)pensez, vais
8)? , avons
9) il ,
10) pensez, mais
11)je vais essayer, ?
12)-

#2
address

address

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 193
  • Înscris: 13.08.2012
2) aimerais
3) Alors
4) feras  irais
6) Le grand   evidemment
7) parles  vais
8) 'aides  aurons
9) Mais
10) veux   Grace a
11) ne faisais pas   chercherais



#3
cstrifu

cstrifu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 817
  • Înscris: 08.05.2008
@adress  bravo corect dar la 4  dupa si conditionelle se pune prezentul deci e fais nu ferras

Edited by cstrifu, 19 May 2013 - 17:57.


#4
Ziua_ielelor

Ziua_ielelor

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 666
  • Înscris: 19.11.2009
Eu înțeleg textul puțin altfel. E vorba de o dispută între el și ea, în care el se plânge că ea nu are destul timp pentru el, iar ea e nemulțumită că el nu o ajută la treburile casnice. Prin urmare:

4) Dacă ai fi făcut tu cumpărăturile azi-dimineață, aș fi terminat și eu corecturile = Si tu avais fait les courses ce matin, j’aurais pu terminer mes corrections.

6) Punctul 5) e o întrebare: „De ce zici asta?”, deci punctul 6 începe cu „Pentru că”: Parce que monsieur est toujours très occupé et qu’il ne peut pas....
Normal ar fi trebuit tot parce que, dar pentru a evita repetiția, se înlocuiește cu que.

7) Nu e nevoie de tonul ăsta, dacă o ții tot așa, eu ies să mă plimb = Si tu continues comme ça, je sors / sortirai faire un tour.

8) Dacă m-ai ajuta și tu mai mult, am putea petrece mai mult timp împreună = Si tu m’aidais un peu plus, nous aurions plus de temps...

#5
address

address

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 193
  • Înscris: 13.08.2012
Eh, ben... C'est vrai, avec le si conditionnel, il y a toujours le decalage des temps... Bravo a vous, cstrifu !

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate