Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
CFR - Directori si angajati anchetati de catre DNA!
Last Updated: Oct 27 2012 13:14, Started by
un_el
, Oct 25 2012 10:10
·
0
#1
Posted 25 October 2012 - 10:10
Quote Procurorii DNA au descins , joi dimineață, în mai mult locuri din țară, printre care București și Brașov, unde au luat pe sus mai mulți șefi de la CFR. Aproximativ 200 de persoane, între care și directori, din CFR Călători cât și din Ministerul Transporturilor sunt vizate de ancheta procurorilor. UPDATE 10:40 - Directorul general al CFR Călători, Ștefan Roșanu, a declarat, joi, într-o conferință de presă la sediul Ministerului Transporturilor, că aproximativ 200 de persoane sunt vizate de ancheta procurorilor DNA referitoare la corupția de la regionalele CFR Călători. Roșanu a precizat că cele 10 persoane ridicate de anchetatori, joi dimineață, de la Ministerul Transporturilor, pentru a fi duse la audieri, sunt angajate în cadrul companiei CFR Călători, și nu în cadrul Ministerului. UPDATE 10:21 - Cel puțin zece angajați ai Ministerului Transporturilor, între care și directori, au fost ridicați de anchetatori, joi dimineață, pentru a fi duși la audieri la Parchetul Tribunalului Brașov, care instrumentează dosarul de corupție de la regionalele CFR. UPDATE 10:00 - Surse judiciare susțin că șpaga din trenuri, CUMULATĂ din majoritatea regionalelor CFR din țară, ajungea la suma de 100 de mii de euro PE ZI. Traseul șpăgii ar fi ajuns până sus, în Minister. Potrivit acelorași surse, prejudiciul anual ajungea la 40% din tot ceea ce producea compania CFR Călători. UPDATE 09:50 - Liderul sindical al CFR Brașov, Alexandru Lorincz, le-a declarat jurnaliștilor prezenți la regionala CFR Brașov, de unde au fost ridicați de anchetatori mai mulți angajați, că acțiunea anchetatorilor reprezintă un abuz, iar în acest mod se dorește să se demonstreze că au găsit "marii corupți", respectiv controlorii de tren. UPDATE 09:35 - Aproximativ 70 de angajați ai regionalei CFR Brașov vor fi audiați în dosarul vizând fapte de corupție, a declarat purtătorul de cuvânt al parchetului Tribunalului Brașov, Alina Popescu, precizând că în acest dosar sunt vizate mai multe infracțiuni de corupție, informează Mediafax. "Este un dosar foarte complex, cu foarte multe infracțiuni legate de fapte de corupție", a spus Alina Popescu, precizând că anchetatorii au mers la sediul CFR Brașov nu pentru percheziții, ci pentru a duce la audieri persoanele vizate. Surse judiciare afirmă că ancheta ar fi pornit de la regionala CFR Brașov și ar fi fost extinsă apoi la toate regionalele CFR, fiind vizați zeci de controlori de tren care ar fi luat mită de la călătorii care circulau fără bilet. Directorii de regionale și angajații CFR din Craiova, București, Brașov și Cluj sunt vizați de ancheta procurorilor DNA. Aceștia sunt acuzați de constituire de grup infracțional organizat, luare și dare de mită. Este vorba de cei care lucrau pe trenuri de navetiști. Anchetatorii au descoperit că banii de la blatiști ajungeau la directorii de regionale. Potrivit unor surse judiciare, acțiunea procurorilor durează de peste un an de zile, cu interceptări și oameni sub acoperire. Directorul CFR Călători, Ștefan Roșeanu, a declarat pentru Mediafaxcă este vorba despre o anchetă a procurorilor și polițiștilor privind activitatea din zona șefilor și controlorilor de tren. El a precizat că această anchetă este făcută pentru a se stabili în ce măsură sau cum sunt posibile călătoriile fără bilet. "Ancheta se face pentru a se vedea în ce măsură informațiile legate de mersul fără bilet se adeveresc", a mai spus Roșeanu, precizând că anchetatorii audiază mai mulți angajați CFR. Sursa o gasiti aici: http://www.antena3.r...ara-189331.html Edited by un_el, 25 October 2012 - 10:18. |
#3
Posted 25 October 2012 - 10:47
Si cine protesteaza ? Liderul sindical !! Si-n ce fel ....
Lider sindical: Actiunea anchetatorilor este un abuz Ancheta in cazul controlorilor de tren vizeaza toate regionalele CFR, nu numai pe cea de la Brasov, anchetatorii mergand la sediile acestor structuri pentru a pune in executare mandate de aducere, a declarat liderul sindical al CFR Brasov, Alexandru Lorincz, apreciind ca este vorba despre un abuz, scrie Mediafax. Lorincz le-a declarat jurnalistilor prezenti la regionala CFR Brasov, de unde au fost ridicati de anchetatori mai multi angajati, ca actiunea anchetatorilor reprezinta un abuz, iar in acest mod se doreste sa se demonstreze ca au gasit "marii corupti", respectiv controlorii de tren. "Este o nesimtire facuta de procurori, un abuz. Se face un joc politic pentru privatizarea CFR Calatori", a sustinut liderul Sindicatului Miscare Comercial din CFR Brasov. El a sustinut ca in acest mod "vor sa arate ca nu Necolaiciuc este de vina pentru situatia in care se afla CFR Calatori, ci angajatii de rand Sursa Hotnews Domnu hot, pardon lider sindical, cum dracu' a reusit TFG-ul instantaneu sa transforme in ceva profitabil "linia saraciei" adica Bucuresti Oltenita ? Edited by Kokoshmare, 25 October 2012 - 10:48. |
#4
Posted 25 October 2012 - 10:52
Nu te-ai obisnuit INCA? Toata lumea avea si va mai avea de papat in continuare. Se vor linisti apele, vor fi trimisi la racoare cei mici, directorii vor scapa cu un an suspendare si asa se va continua la infinit.
Se mai mira unii ca CFR-ul este falimentar. Cum sa nu fie? Procentul de 40% anual pierdut de catre CFR calatori este pur si simplu imens. |
#5
Posted 25 October 2012 - 10:59
Anul trecut, când am fost cu tren de rang Regio (sau încă era Personal) de la Bucureşti la Câmpina naşul îşi număra şpaga în capătul vagonului (eram în primul vagon )
Altcineva îmi povestea că a văzut naş care se plângea că salariul e prea mic, dar avea I Phone Dacă naşii ar lua şpagă de la câţiva călători nu cred că ar fi o problemă, dar ei iau şpagă şi de la juma' din tren! C.F.R. = Căile Furate Române. |
#6
Posted 25 October 2012 - 11:04
Acum vezi ca e mai bine sa o lasi mai moale cu teoriile tale alea socialioste de pe SCC, metrou usor sau p[e aici ?
Cfr-ul trebuie privatizat in totalitate unei firme sau pe bucati la mai multe. Daca aia de la Regio Trans sau TFG sunt in sater sa curete mai bine un vagon din anii 70 si sa-si supravegheze mult mai bine angajatii atunci concluzia este clara nU/ Sunt mai buni manageri decat liota de neamuri si prieteni care nu s-ar da nici moarta de acolo. Edited by Kokoshmare, 25 October 2012 - 11:05. |
#8
Posted 25 October 2012 - 11:42
un_el, on 25 octombrie 2012 - 10:52, said:
Se vor linisti apele, vor fi trimisi la racoare cei mici, directorii vor scapa cu un an suspendare si asa se va continua la infinit. |
#9
Posted 25 October 2012 - 11:53
Kokoshmare, on 25 octombrie 2012 - 11:04, said:
Acum vezi ca e mai bine sa o lasi mai moale cu teoriile tale alea socialioste de pe SCC, metrou usor sau p[e aici ? Cfr-ul trebuie privatizat in totalitate unei firme sau pe bucati la mai multe. Daca aia de la Regio Trans sau TFG sunt in sater sa curete mai bine un vagon din anii 70 si sa-si supravegheze mult mai bine angajatii atunci concluzia este clara nU/ Sunt mai buni manageri decat liota de neamuri si prieteni care nu s-ar da nici moarta de acolo. |
#10
Posted 25 October 2012 - 12:45
Kokoshmare, on 25 octombrie 2012 - 11:04, said:
Acum vezi ca e mai bine sa o lasi mai moale cu teoriile tale alea socialioste de pe SCC, metrou usor sau p[e aici ? Cfr-ul trebuie privatizat in totalitate unei firme sau pe bucati la mai multe. Daca aia de la Regio Trans sau TFG sunt in sater sa curete mai bine un vagon din anii 70 si sa-si supravegheze mult mai bine angajatii atunci concluzia este clara nU/ Sunt mai buni manageri decat liota de neamuri si prieteni care nu s-ar da nici moarta de acolo. Dacă sunt mai de stânga, nu înseamnă că-s de acord cu toate măsurile socialiste. Văd că mă trezesc făcut socialist, comunist, băsist, capitalist... deşi eu sunt naţiona-l republican (sunt socialist, capitalist, fascist în acelaşi timp, dar totodată sunt contra acestor ideologi). Nu cred că pot fi socialist dacă nu iubesc naşii care iau şpagă fără număr, fără număr, ajutoarele sociale fără număr, fără număr, birocraţia excesivă şi nesimiţită, taxele mari şi fără număr, fără număr. În alte ţări calea ferată e de stat, şi merge bine. Trebuie curăţat gunoiul. Numai că în România s-a ajuns la situaţia perfectă pentru hoţ: nu se poate face revoluţie de jos în sus, dar nici de sus în jos!, aşa că suntem condamnaţi. |
|
#12
Posted 25 October 2012 - 12:57
Lasati CFR-ul in pace.
Este pe drumul bun. Nici o investitie in 22 de ani. Asta e calea sucesului. In maxim 10 ani e pe butuci total.Bravo Basescu!Bravo pdlacilor.Bravo Ponta. |
#13
Posted 25 October 2012 - 12:57
zgomot pentru nimic. vor scapa toti bine merci, ca de obicei
|
#15
Posted 25 October 2012 - 13:14
Eu am o idee mai bună: oprit trenuri la greu. Controalele făcute numai cu jandarmeria. După vreo 10-20 de opriri se vor sătura călătorii necinstiţi de dat şpagă la naş sau aşteptat şi îşi vor lua bilet. Altă metodă: suspendat unele trenuri - după aia să vezi cum îşi cumpără bilet când vor fi reintroduse trenurile; dacă după aia iar încep cu prostii, iară suspendat trenul. Numai aşa se învaţă minte!
|
|
#16
Posted 25 October 2012 - 13:23
pai si daca suspenzi trenurie, blatistii la ce isi vor mai lua bilet, al avion?
solutia este desfiintarea CFR calatori si deschiderea infrastucturii pentru alti operatori CF. |
#17
Posted 25 October 2012 - 13:27
Îl suspend 2-3 zile, să vadă cum e. După aia îl bag la loc. Data viitoare, 4-5 zile suspendare.
|
#18
Posted 25 October 2012 - 13:52
bogdan2011, on 25 octombrie 2012 - 11:53, said: Exact asta e scopul acestei stiri - manipularea gloatei de mancatori de mici. Sa vada prostimea ca e bine sa privatizeze CFR-ul. Normal că nu e bine să se privatizeze CFR-ul. Nu pentru călători, clienții CFR. Fenomenul șpăgii la controlor a luat asemenea amploare din 2 motive. 1. Salariile mici ale angajaților(controlori, supracontrol) și necointeresarea lor în bunul mers al societății. 2. Tarifele mari pentru puterea de cumpărare a populației. Rezultatul privatizării care va fi? Reducerea tarifelor la un monopol de stat, actual monopol privat? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users