Acumulatori cu Plumb pentru stocare energie fotovoltaica si eoliana.
Last Updated: Jan 02 2024 20:16, Started by
aerodinamic23
, Feb 06 2012 12:13
·
36
#1837
Posted 01 March 2015 - 18:34
sunt putini pe aici care au postat din pasiune ! ...
(citind postarea anterioara a lu' Draculescu, o sa intelegeti ce vreau sa spun ) ! ... Edited by ggelu, 01 March 2015 - 20:41. |
#1838
Posted 07 March 2015 - 16:12
Buna ziua
CCA, Cold Cranking Ampers este mai exact calitatea unei baterii corect? sa ne intelegem o baterie de 70Ah - 730A (CCA) ma astept la aceasta baterie sa imi tina 730A timp de 30 secunde la 0 grade C mai exact daca eu am o baterie care imi poate da 730A pe tester pentru 30 secunde (3 teste a cate 10 secudne) inseamna ca poate stoca cei 70Ah? bineinteles ca vorbim despre o baterie care are 12.86V ... intreb pentru ca e o baterie recuperata de mine insa in momentul in care am inceput recuperarea ei, nu aveam load tester vorbim despre o baterie care nu mai pornea masina dupa 2 zile, acum dupa o saptamana tot 12.86V are din cunostiintele mele asa se testeaza calitatea unei baterii, mai exact degeaba ai 12.8 V daca nu trece load test-ul corectati-ma daca gresec respect Edited by mariusares, 07 March 2015 - 16:18. |
#1839
Posted 08 March 2015 - 11:40
CCA este doar pentru baterii auto. La bateriile de stocare stationare este irelevanta, deoarece never-ever nu se vor lua cinci sute de amperi din baterie.
La stocare este importanta energia capabila a fi retinuta de baterie. Asta poate fi determinata cu precizie satisfacatoare doar prin descarcare completa de la full pana la zero.
|
#1840
Posted 08 March 2015 - 11:51
Mersi adi
Am cateva baterii capsulate heavy duty. Una din ele am recuperato. Se pare ca desulfatorul face minuni O sa ii fac si testul cu becul... |
#1841
Posted 08 March 2015 - 13:35
Am pus becul pe o baterie de 70Ah 730a cca
Becul are 55w mai exact consuma 4.58A la 12V Cu becul pe baterie, in sarcina voltajul a ajuns la 12.46V Va voi tine la curent cu informatii |
#1842
Posted 08 March 2015 - 14:05
Sa o incarci cat mai repede dupa "operatiune", nu e bine pt bateriile auto sa fie deep-cycled
Daca tine 8 ore eu zic sa te opresti, deja e super |
#1844
Posted 08 March 2015 - 15:28
#1845
Posted 08 March 2015 - 15:38
ok deci am tras 10A din baterie si a juns la 6.5V
am oprit tot si am puso la incarcat din nou cu desulfatorul pe ea in momentul asta sunt putin descurajat mai incercam sa vedem ce o iesi acesta este desulfatorul: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/J6aI6W0dfLs?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#1846
Posted 08 March 2015 - 20:20
mariusares, on 08 martie 2015 - 15:38, said:
ok deci am tras 10A din baterie si a juns la 6.5V am oprit tot si am puso la incarcat din nou cu desulfatorul pe ea in momentul asta sunt putin descurajat mai incercam sa vedem ce o iesi acesta este desulfatorul: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/J6aI6W0dfLs?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] desulfatoarele alea sunt un placebo. fa un experiment si taie un acumulator uzat si o sa vezi ca fara o interventie mecanica (reconstruirea elementilor) nu o sa-l poti revitaliza |
|
#1847
Posted 08 March 2015 - 20:52
Nu cobora sub 11v cu descarcarea daca are mai mult de patru ani bateria o porti arunca. Eu le recuperez cu un incarcator C-tek, dupa 3-4 cicluri de incarcare pus pe modul reconditionare masor densitatea acidului si in functie de ea continui cu incarcarea sau o pun la descarcat sa vad ce poate. Sunt baterii si baterii, unele dupa doi ani de viata sunt deja de aruncat in schimb altele recuperate sunt cam la jumatatea capacitatii
|
#1848
Posted 08 March 2015 - 23:34
daca nu mai are decat 10Ah capacitate, e end-of-life; nu mai ai ce face cu ea; majoritatea pastei din placi a cazut la fundul acumulatorului.
|
#1850
Posted 09 March 2015 - 00:34
Load-testul ala de 700A? Pai ala "ia" doar o pojghitza de pe suprafata placilor....
Daca faci un calcul grosier, 30sec la 700A inseamna 1 minut la 350A, deci cam 6Ah.... Adica o zecime din capacitate. Bine, ca bateriile nu asigura aceeasi capacitate la curenti mari, asta-i alta poveste.. |
#1851
Posted 09 March 2015 - 12:38
mdeah
de asta tin bateriile pe masina cate 10 ani e nevoie doar de un curent de pornire pentru 2-3 secunde ... testul cu` becu` ramane sfant |
|
#1852
Posted 09 March 2015 - 21:50
Corect, dar daca-l faci mai mult de 10-15 ori....nu prea mai ramane mare lucru in bateria aia auto. Cade toata pasta de pe electrozi. De aia am zis sa te opresti dupa 8 ore (adica 40Ah. ) Daca bateria mai avea realmente capacitate, sa nu o distrugi prin supradescarcare.
ref la cei 10 ani, daca le-o zici nigerienilor nu or sa-si creada urechilor. La ei daca tine 3 ani bateria e miraculoasa.. Din cauza caldurii. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users