Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

Acumulatori cu Plumb pentru stocare energie fotovoltaica si eoliana.

* * * * * 9 votes
  • Please log in to reply
8836 replies to this topic

#1837
9victor

9victor

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 3,061
  • Înscris: 31.03.2012
sunt putini pe aici care au postat din pasiune ! ...
(citind postarea anterioara a lu' Draculescu, o sa intelegeti ce vreau sa spun ) ! ...

Edited by ggelu, 01 March 2015 - 20:41.


#1838
mariusares

mariusares

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 887
  • Înscris: 09.06.2013
Buna ziua
CCA, Cold Cranking Ampers este mai exact calitatea unei baterii corect?
sa ne intelegem
o baterie de 70Ah - 730A (CCA)
ma astept la aceasta baterie sa imi tina 730A timp de 30 secunde la 0 grade C
mai exact daca eu am o baterie care imi poate da 730A pe tester pentru 30 secunde (3 teste a cate 10 secudne) inseamna ca poate stoca cei 70Ah?
bineinteles ca vorbim despre o baterie care are 12.86V ...
intreb pentru ca e o baterie recuperata de mine insa in momentul in care am inceput recuperarea ei, nu aveam load tester
vorbim despre o baterie care nu mai pornea masina dupa 2 zile, acum dupa o saptamana tot 12.86V are
din cunostiintele mele asa se testeaza calitatea unei baterii, mai exact degeaba ai 12.8 V daca nu trece load test-ul
corectati-ma daca gresec
respect

Edited by mariusares, 07 March 2015 - 16:18.


#1839
addysoftware

addysoftware

    Ecological Member :)

  • Grup: Moderators
  • Posts: 7,552
  • Înscris: 12.04.2007
CCA este doar pentru baterii auto. La bateriile de stocare stationare este irelevanta, deoarece never-ever nu se vor lua cinci sute de amperi din baterie.
La stocare este importanta energia capabila a fi retinuta de baterie. Asta poate fi determinata cu precizie satisfacatoare doar prin descarcare completa de la full pana la zero.
  • Incarci bateria pana la saturatie (tensiunea sa atinga 14,4V si curentul sa scada la sub 1A in cazul tau)
  • Descarci bateria pe un bec de far sau doua, si vezi cate ore te tine.
Daca bateria o vei folosi pentru auto, ceea ce am scris eu aici poate fi ignorat si este valabil load testul la curenti mari facut de tine.

#1840
mariusares

mariusares

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 887
  • Înscris: 09.06.2013
Mersi adi
Am cateva baterii capsulate heavy duty.
Una din ele am recuperato.
Se pare ca desulfatorul face minuni
O sa ii fac si testul cu becul...


#1841
mariusares

mariusares

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 887
  • Înscris: 09.06.2013
Am pus becul pe o baterie de 70Ah 730a cca
Becul are 55w mai exact consuma 4.58A la 12V
Cu becul pe baterie, in sarcina voltajul a ajuns la 12.46V
Va voi tine la curent cu informatii


#1842
addysoftware

addysoftware

    Ecological Member :)

  • Grup: Moderators
  • Posts: 7,552
  • Înscris: 12.04.2007
Sa o incarci cat mai repede dupa "operatiune", nu e bine pt bateriile auto sa fie deep-cycled

Daca tine 8 ore eu zic sa te opresti, deja e super

#1843
mariusares

mariusares

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 887
  • Înscris: 09.06.2013
Asa zic si eu.
Sa vedem acum

#1844
xenonhost

xenonhost

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 355
  • Înscris: 26.05.2009

View Postmariusares, on 08 martie 2015 - 11:51, said:

Mersi adi
Am cateva baterii capsulate heavy duty.
Una din ele am recuperato.
Se pare ca desulfatorul face minuni
O sa ii fac si testul cu becul...
Despre ce desulfator este vorba?

#1845
mariusares

mariusares

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 887
  • Înscris: 09.06.2013
ok deci am tras 10A din baterie si a juns la 6.5V
am oprit tot si am puso la incarcat din nou cu desulfatorul pe ea
in momentul asta sunt putin descurajat :)
mai incercam
sa vedem ce o iesi
acesta este desulfatorul:
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/J6aI6W0dfLs?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#1846
luciangpl

luciangpl

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 900
  • Înscris: 08.05.2006

View Postmariusares, on 08 martie 2015 - 15:38, said:

ok deci am tras 10A din baterie si a juns la 6.5V
am oprit tot si am puso la incarcat din nou cu desulfatorul pe ea
in momentul asta sunt putin descurajat Posted Image
mai incercam
sa vedem ce o iesi
acesta este desulfatorul:
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/J6aI6W0dfLs?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

desulfatoarele alea sunt un placebo.
fa un experiment si taie un acumulator uzat si o sa vezi ca fara o interventie mecanica (reconstruirea elementilor) nu o sa-l poti revitaliza

#1847
daniel200777

daniel200777

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 127
  • Înscris: 16.10.2010
Nu cobora sub 11v cu descarcarea daca are mai mult de patru ani bateria o porti arunca. Eu le recuperez cu un incarcator C-tek, dupa 3-4 cicluri de incarcare  pus pe modul reconditionare masor densitatea acidului si in functie de ea continui cu incarcarea sau o pun la descarcat sa vad ce poate. Sunt baterii si baterii, unele dupa doi  ani de viata sunt deja de aruncat in schimb altele recuperate sunt cam la jumatatea capacitatii

#1848
addysoftware

addysoftware

    Ecological Member :)

  • Grup: Moderators
  • Posts: 7,552
  • Înscris: 12.04.2007
daca nu mai are decat 10Ah capacitate, e end-of-life; nu mai ai ce face cu ea; majoritatea pastei din placi a cazut la fundul acumulatorului.

#1849
mariusares

mariusares

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 887
  • Înscris: 09.06.2013
Da...
Ma mira faptul ca a trecut load test-ul


#1850
addysoftware

addysoftware

    Ecological Member :)

  • Grup: Moderators
  • Posts: 7,552
  • Înscris: 12.04.2007
Load-testul ala de 700A? Pai ala "ia" doar o pojghitza de pe suprafata placilor....
Daca faci un calcul grosier, 30sec la 700A inseamna 1 minut la 350A, deci cam 6Ah....
Adica o zecime din capacitate.
Bine, ca bateriile nu asigura aceeasi capacitate la curenti mari, asta-i alta poveste..

#1851
mariusares

mariusares

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 887
  • Înscris: 09.06.2013
mdeah
de asta tin bateriile pe masina cate 10 ani
e nevoie doar de un curent de pornire pentru 2-3 secunde ...
testul cu` becu` ramane sfant

#1852
addysoftware

addysoftware

    Ecological Member :)

  • Grup: Moderators
  • Posts: 7,552
  • Înscris: 12.04.2007
Corect, dar daca-l faci mai mult de 10-15 ori....nu prea mai ramane mare lucru in bateria aia auto. Cade toata pasta de pe electrozi. De aia am zis sa te opresti dupa 8 ore (adica 40Ah. ) Daca bateria mai avea realmente capacitate, sa nu o distrugi prin supradescarcare.

ref la cei 10 ani, daca le-o zici nigerienilor nu or sa-si creada urechilor. La ei daca tine 3 ani bateria e miraculoasa..

Din cauza caldurii.

#1853
mariusares

mariusares

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 887
  • Înscris: 09.06.2013
Depinde
Daca e un AGM, nu se stie

#1854
addysoftware

addysoftware

    Ecological Member :)

  • Grup: Moderators
  • Posts: 7,552
  • Înscris: 12.04.2007
Pai nu era vorba despre AGM-uri.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate