Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Biciclete
Last Updated: Jul 17 2022 07:14, Started by
ad_axel
, Aug 12 2005 20:33
·
0
#4357
Posted 30 November 2015 - 20:43
#4358
Posted 23 December 2015 - 19:43
am si eu o bicicleta B,twin luata in primavara de la Dechatlon cu vre o 5mil...furca fixa fara alte nebunii gen amortizoare fata,sau frane pe discuri...pentru bucuresti sau ilfov pe drumuri laturalnice la pescuit sau pe drumuri neasfaltate este perfecta..eu unul personal am folosit.o toata vara si e ok..am stiut ce vreau si pentru ce..nu inteleg de ce isi cumpara lumea biciclete de zeci de milioane cu amortizoare fata,spate,si frane pe discuri si circula cu ele prin spatele blocului..probabil este o alta forma de snobism.inteleg daca fac ceva sporturi sau merg cu ele in drumetii montane dar ei nu..si isi iau biciclete stoch si porma incep sa tot modifice la ele pana le da sangele la saracele biciclete.
Attached Files |
#4359
Posted 23 December 2015 - 19:58
Da, sunt multi care-si cumpara biciclete neadecvate pt ce fac cu ele, de exemplu obsesia (aproape) generala cu mtb-ul
Dar mai bine sa fie pe orice bicicleta decat sa arda benzina imo In ce priveste costul, componentele mai scumpe sunt in general mai bune, dupa ce folosesti piese de nivel mediu nu-ti mai plac cele ieftine.. |
#4360
Posted 23 December 2015 - 20:12
sincer eu mi am cumparat.o ca ma mai duc pe la pescuit cu rucsacul in spate..chiar nu inteleg ce doamne iarta.ma ce naiba fac ei cu o bicicleta de 25-30 milioane...oare o exploateaza la maxim sau intra intentionat in borduri sau sar de pe scari sau din copac cu ele???mai citeam pe undeva ca el vrea sa schimbe furca de 100mm cu una de 120mm...ce pana mea face cu bicicleta aceea nustiu...si chiar asa...nustiu de unde atata pasiune pentru bicicleta MTB cand si cele de oras merg foarte ok pe orice tip de drumuri chiar si neasfaltate...ei probabil stau in mijlocul muntilor Bucegi si trebuie sa mearga zilnic pana la Brasov si inapoi pe ele...??!!!?!?!
|
#4361
Posted 23 December 2015 - 20:45
Nu e prea placut sa mergi cu a ta pe drumuri ca in clipul de mai jos.
Unii chiar folosesc mtb-ul pe offroad, nu doar prin oras https://www.youtube....G8HMUxE#t=0m35s Edited by sirgoofy, 23 December 2015 - 20:50. |
#4362
Posted 25 December 2015 - 09:32
Am luat din " Furcar" de la Intersport o nakamura,multumit de ea,ma duce unde am nevoie.
Acestea sunt specificatiile: ACCESSORIES pile driver YEAR 2015 FRAMEWORK 29 ", MTB, steel, hydroformed tube, V-brake. CHAIN Compatible 6-speed, 1/2 "x3 / 32" HANGER Steel Half survey 20mm, Width: 600mm, 6 ° backsweep DER ARR / AV Shimano RD-TY21 - GS (Great screed) / High Collar, Down-pull, 31.8mm LIGHTING Removable, led, (delivered mounted batteries) / Clip-in LED, (delivered mounted batteries) FORK VTC right, steel, 28-29 ", pivot 1" 1/8, V-brake BRAKES V-brakes, forged aluminum, H 110mm, adjustable linear springs WHEELS 28/29 "single-walled aluminum, machined sidewalls, 36T LEVERS BRAKES Type V-Brake, aluminum / composite, 3 fingers PEDAL Plastic molded, 9/16 " PEDALIER ATV Triple trays, steel, 24x34x42, molded steel crank, 170MM TIRES Front / Rear Roads and paths, 700x40C, + ROOM (40mm Schrader valve) WEIGHT 15.60 kg COAST Shimano MF-TZ20 - 6 gears, 14-28D SADDLE SPORT COMFORT, mixed with cart, steel rail 272x150mm SHIFTERS Rotating friction, 3x6 speeds SIZES S-M-L SEATPOST Steel tube, 28.6 x 300mm Attached Files |
#4363
Posted 25 December 2015 - 17:53
e draguta, am unele retineri - jantele simple si transmisia..
E marime S ? Cat a costat ? |
#4364
Posted 25 December 2015 - 19:51
taxi1234, on 23 decembrie 2015 - 20:12, said:
nustiu de unde atata pasiune pentru bicicleta MTB cand si cele de oras merg foarte ok pe orice tip de drumuri chiar si neasfaltate...ei probabil stau in mijlocul muntilor Bucegi si trebuie sa mearga zilnic pana la Brasov si inapoi pe ele...??!!!?!?! [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Smg3be-o2bM?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Intradevar, ca sa te plimbi prin oras ar merge orice bicicleta, dar daca vrei sa mai si iesi din oras se schimba treaba. |
#4365
Posted 25 December 2015 - 20:55
lucifer.....de ce ma rog presupui ca o bicla cu furca fixa nu poate merge prin paduri sau pe araturi?..eu am mers cu ea si pe aratura...ideea ca nu merg ca la concurs cu ea ,,merg incet in stilul meu...asa ca idee sunt de acord ca daca vrei coborari sau pante cu denivelari mai mari este necesara o bicla cu suspensie fata...in rest nu vad ideea cumpararii uneia cu suspensie pt spatele blocului cum fac 90 la suta...
eu cred ca ma repet pt a 100 oara...am cumparat bicicleta pt deplasari cu rucsacul in spate plin cu lansete si diverse nebuneli pt a merge la pescuit cu ea...inevitabil in preajma unei balti dai si peste teren neasfaltat,mocirle,craci,santuri,gropi...daca esti bolnav la cap si vrei neaparat sa mergi tu cu bicla ca si cu bmw-ul prin santuri cu 30 la ora atunci i ati bicla de care doresti... iar franele pe discuri sunt utile doar in cazul unor coborari mai abrupte sau de durata mai indelungata...in rest nici lor nu le vad utilitatea...dar ma rog...figuri/fitosi/snobi.sau utilizatori zilnici ai jepilor mici ca voi...nu ma incadrez in categoria voastra. este aceasi diferenta intre un chopper si un KTM...cand vezi un KTM prin oras te umfla rasul de obicei pe cand chopperul il mai vezi si prin coclauri...dar nu sare cu el peste tot felul de tampenii.. departe de mine gandul de a lauda furca fixa...sau franele V-brake...numai ca eu mi am luat.o pt ce imi trebuie mie...eu sunt mai spartan gen cortul in spate,cutitul BG,si tuleo in lume...nu ma duc cu masina la sinaia ca sa ma dau 10 min cu super bicla. Edited by taxi1234, 25 December 2015 - 20:56. |
#4366
Posted 25 December 2015 - 21:41
Va contraziceti de pomana, comparati pere cu mere. M-am plimbat si cu bicicleta de 300lei (de fapt, cei mai multi km, i-am facut cu pe aceea, cateva mii - 2-3mii / an), dar zau ca nu m-am gandit sa-i cataloghez pe cei cu frane pe disc hidraulice (asta acum vreo 7ani) snobi, etc...
|
|
#4367
Posted 26 December 2015 - 05:47
ok..imi cer scuze.nu vreau sa creez polemici pe aici..si imi cer scuze si lui lucifer76 ,sper sa nu o ia personal,vroiam doar sa exemplific ceva....
am sa fac o partajare la cum vad eu lucrurile... -Bicicleta cu suspensie si frane disc-exclusiv pt off-road -Bicicleta cu furca fixa pentru drumuri intermediare. Ambele echipate cu cauciucuri adecvate .... Eu ma incadrez in a doua categorie fiinca nu fac off-road cu ea...un drum prin padurice nu este relevant pt potentialul unei biciclete de off-road. Si nu incerc sa compar mere cu pere.sunt constient de ce fac amandoua tipurile de furci,cadre,etc....incercam doar sa explic ca cu 20-40 kg in spate in rucsac nu merg cu 20-30 km/h prin hartoape..eu ma deplasez cu ea ,nu fac off-road....si eu am avut diverse echipari la alte bicle care mai mult ingreunau sau nu mi erau utile cand mergeam pe unde mergeam eu cu bicla... Daca o luam logic MTB cu furca fixa este este inutil si pe off-road si pe sosea....(ca sa nu zic ca o cursiera ruseasca de 40ani rade pe sosea de tine) sau un rock raider 570 rade de tine prin off-road......acum daca stam putin si gandim la rece fundul si picioarele te dor de la toate tipurile de biciclete dar daca te duci intr.o drumetie de 400-500km dus intors care sunt sansele sa se strice ceva la furca cu suspensie ?sau mai rau sa ti o fure....apoi eu cu furca fixa am cateva avantaje minore ...sunt usor,undeva la 13-14 kg bicla..daca se strica imi permit in orice moment sa mi iau piesa respectiva din orice oras evident fiind mai ieftina iar in cazul in care mi o fura evident zic Bogdaproste ca nu stiam unde se recicleaza biclele astea de 2 lei.. Pace oameni buni. |
#4368
Posted 26 December 2015 - 06:22
ca o gluma...ete aici off-road extrem...
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/eK0pO79YkvY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#4369
Posted 26 December 2015 - 07:31
taxi1234, on 25 decembrie 2015 - 20:55, said:
lucifer.....de ce ma rog presupui ca o bicla cu furca fixa nu poate merge prin paduri sau pe araturi? taxi1234, on 25 decembrie 2015 - 20:55, said:
iar franele pe discuri sunt utile doar in cazul unor coborari mai abrupte sau de durata mai indelungata...in rest nici lor nu le vad utilitatea...dar ma rog...figuri/fitosi/snobi.sau utilizatori zilnici ai jepilor mici ca voi...nu ma incadrez in categoria voastra. In al doilea rand, asta primavara, de Paste, am mers cu baietii la o plimbare pprin imprejurimi. Nu plouase de ceva vreme, dar la un moment dat am ajuns la un teren mai mocirlos. Sa ne intoarcem, nu merita, sa le inconjuram, imposibil. Asa ca am luat-o de-a dreptul. Big, big mistake. Mi-am innoroiat rotile urat de tot. Nu ma deranja estetica, dar franarea era imposibila. Dupa cativa km, am dat de o fantana si am curatat rotile si franele cat de cat, dar fara apa cu presiune sau o perie nu am reusit sa scap de tot noroiul. Adevarata distractie a fost cand a trebuie sa cobor o panta abrupta, printr-un sat, doar cu frana de pe fata ce mergea cat de cat . In al treilea rand, eficienta. Nu am vazut vbrakeuri la fel de eficiente ca discurile. Cu discul esti sigur ca atunci cand franezi te opresti brusc. Daca mai esti si greu, vbrakeurile sunt cat se poate de "distractive". |
#4370
Posted 26 December 2015 - 08:19
sunt perfect de acord cu tot ce ai spus...nici macar nu am laudat vre o data franele V-brake..nu se poate compara ca eficienta discurile ventilate cu sabotii de v-brake..
ideea este ca daca ai cauciucuri adecvate ambele bicle si cele de amatori sau nustiu cum sa le zic(clasice) se pot deplasa pe acelasi teren cu cele profi...numai ca viteza de deplasare este cu totul alta..intradevar simti pe cea cu furca fixa la o coborare mai off-road de zici ca te rupi din incheieturi pana-n gat..dar e funny..dabia nu ti pierzi din abilitatile de suspensie a corpului ca sa zic asa...esti mult mai vioi pe una cu furca fixa(bei 5 red-bull)si sa vezi sarituri porma... si cu jentile duble aceasi poveste...gentile duble sunt utile biclelor cu suspensie deoarece tot stresul fizic in preia geanta nu ,,,pipa,cadrul,ca in cazul celor cu furca fixa.adica daca ai o janta simpla musai o pui pe o furca fixa...cea dubla e pt socul celor cu furca cu suspensie.. Eu asa vad lucrurile..este doar o parere. Edited by taxi1234, 26 December 2015 - 08:21. |
#4371
Posted 26 December 2015 - 08:37
lucifer76 ..puteai mai simplu sa spui ca daca vrei off-road cu furca fixa sa se achizitioneze in prealabil proteza daia ca la boxiori.
|
|
#4372
Posted 26 December 2015 - 09:35
#4373
Posted 26 December 2015 - 10:18
s-o stapanesti sanatos...asa ai cumparat-o cu aripi si cric?
Edited by taxi1234, 26 December 2015 - 10:19. |
#4374
Posted 26 December 2015 - 10:23
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users