Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Tractor U445 ( Long 445 tractor )
#2251
Posted 28 August 2014 - 18:34
gcom61, on 27 august 2014 - 21:43, said:
O baterie de 150Ah ,rupe 900A pt 30sec-1 min.Si la incarcare poate fi la fel;de aia cand am pus diode de 125A s-a ars alternatorul. O chestie pe care nu o puteam crede daca nu o pateam eu. gcom61 ce recomandari ai pt bateri la tractor ar merge una de 150 Ah rupe mai bine in pornire ?decat aia de 100 sau nu se simpte o diferenta mare Edited by liviu_anc, 28 August 2014 - 18:38. |
#2252
Posted 28 August 2014 - 20:00
Diferenta se simte mai ales pe vreme rece.Cele de 100Ah chiar daca pot ajunge la 900A pt 30 secunde,isi pierd vlaga destul de repejor.
La cele de 150Ah,se intampla sa aibe curent de rupere la fel ca cea de 100Ah,insa poti invarti motorul pana se amorseaza pompa injectie ,lejer(1-2minute chiar si continuu).Personal,din cauza lipsei de bani,am ales varianta de 100Ah,bulgareasca(la 310lei) cu 890A instant si 1 an garantie.Aceasta este a 2-a de acelasi tip;prima m-a tinut 5 ani. |
#2253
Posted 01 September 2014 - 12:05
gcom61, on 25 august 2014 - 09:21, said:
Sorine,inlocuieste circuitul de incarcare si excitatie. Practic,tragi un fir de 4mm ( diametru cuprului litat) de la baterie la +alternator si un fir mai subtire de la contact+(sa aiba+ cand pui contactul) pt excitatie.Ai mare grija la izolatia celor 2fire. Cumpara un releu electronic ce are reglaj(se gasesc si au o gaurica in carcasa de plastic pt surubelnita f.mica). Tensiunea la incarcare sa nu depaseasca 14,3-14,5V maxim. |
#2254
Posted 01 September 2014 - 13:06
gxgvalentin, on 01 septembrie 2014 - 12:05, said:
Sal am schimbat releul de incarcare mecanic (acesta mi-a fiert bateria) cu unul electronic, am masurat cu un multimetru si imi arata doar 13.5 din cate stiu trebuie sa fie undeva intre 13.8 - 14.4v, unde crezi ca ar fi problema ? cumva carbuni de la alternator ? |
#2255
Posted 01 September 2014 - 15:39
#2256
Posted 01 September 2014 - 19:13
Lasa-l asa;in felul asta bateria va dura ceva mai mult. pune o poza cu releul;are acel fir care se leaga la + alternator?Daca il are leaga-l pe + la baterie(fir separat dus exact la borna bateriei+)vei castiga posibil 02-05 V;
|
#2257
Posted 01 September 2014 - 19:49
gxgvalentin, on 01 septembrie 2014 - 15:39, said:
are 13.5v tot timpul indiferent de turatie...iar becul se stinge imediat cum porneste... Bateria mea are 13.10 cand sta si tot asa ca tie mi-a fierto cu ala mecanic si daca vrei sa iti schimbi perile la alternator go ahead pe kiestia de plastic unde scrie Df sunt una e pe iar alta e pe + DF sau EX oricum e prinsa in 3 surubele se desfac cu surubelnita dreapta http://forum.softped...tach_id=1368476 Edited by liviu_anc, 01 September 2014 - 19:57. |
#2258
Posted 01 September 2014 - 20:36
gcom61, on 01 septembrie 2014 - 19:13, said:
Lasa-l asa;in felul asta bateria va dura ceva mai mult. pune o poza cu releul;are acel fir care se leaga la + alternator?Daca il are leaga-l pe + la baterie(fir separat dus exact la borna bateriei+)vei castiga posibil 02-05 V; liviu_anc, on 01 septembrie 2014 - 19:49, said: si daca vrei sa iti schimbi perile la alternator go ahead pe kiestia de plastic unde scrie Df sunt una e pe iar alta e pe + DF sau EX oricum e prinsa in 3 surubele se desfac cu surubelnita dreapta http://forum.softped...tach_id=1368476 |
#2259
Posted 01 September 2014 - 21:23
gcom61, on 01 septembrie 2014 - 19:13, said:
Lasa-l asa;in felul asta bateria va dura ceva mai mult. pune o poza cu releul;are acel fir care se leaga la + alternator?Daca il are leaga-l pe + la baterie(fir separat dus exact la borna bateriei+)vei castiga posibil 02-05 V; am facut astasa nu am Drain current in circuit nici nu stiu cat ar lua probabil 50 mA o nimica tot oricum Edited by liviu_anc, 01 September 2014 - 21:30. |
#2260
Posted 02 September 2014 - 08:25
gxgvalentin, on 01 septembrie 2014 - 20:36, said:
adica sa nu il mai pun la alternator...sa-l pun direct la baterie nu ?... Daca prelungesti acel fir pana la +baterie,este foarte posibil sa castigi ceva la voltaj.In fond,acel fir este martorul(referinta) de incarcare,in functie de care montajul releului stie sa mareasca sau sa micsoreze excitatia si de aici tensiunea la borna + alternator.~acelasi lucru se intampla daca firul il legi la (+) releu(cel care vine de la cheia de contact). |
|
#2261
Posted 02 September 2014 - 08:56
gcom61, on 02 septembrie 2014 - 08:25, said:
Daca prelungesti acel fir pana la +baterie,este foarte posibil sa castigi ceva la voltaj.In fond,acel fir este martorul(referinta) de incarcare,in functie de care montajul releului stie sa mareasca sau sa micsoreze excitatia si de aici tensiunea la borna + alternator.~acelasi lucru se intampla daca firul il legi la (+) releu(cel care vine de la cheia de contact). |
#2262
Posted 02 September 2014 - 11:02
gcom61, on 02 septembrie 2014 - 08:25, said:
Daca prelungesti acel fir pana la +baterie,este foarte posibil sa castigi ceva la voltaj.In fond,acel fir este martorul(referinta) de incarcare,in functie de care montajul releului stie sa mareasca sau sa micsoreze excitatia si de aici tensiunea la borna + alternator.~acelasi lucru se intampla daca firul il legi la (+) releu(cel care vine de la cheia de contact). liviu_anc, on 02 septembrie 2014 - 08:56, said:
hai sa facem omu sa inteleaga firu ala de la releu se leaga pe + {permanent} sau pe firu de vine de la contact {variabil} adica cand iei contactu nu mai are curent ===>>> unde ti-am zis sa il legi pe altertnator dupa puntea redresoare acolo ai + permanent se leaga cu bateria doar ca furu ala de la alternator duce un drum lung pana ajunge la baterie si poate sa piarda ceva voltaj cel care trece prin contact ar fi bine sa-l legi de acolo deoarece nu mai ai un consum ceva amperaj asta se intampla cand sta da cativa mA acolo nu e asa mult oricum Gcom61 zice ca daca il tragi direct la baterie o sa functioneze mai bine sistemu de incarcare nu o sa mai ai o pierdere de curent pe fire o sa functioneze cu 0.20V 0.30V in plus nu un voltaj asa mare oricum |
#2263
Posted 02 September 2014 - 15:21
eu am luat pompa de alimentare noua , am montato si am aerisito normal si tot aer scos din instalatie , dar si noi , tot prin aer din cand in cand pe la capacul de sus , cel care ai acces la sita , ca sa cureti pompa , si referitor la teava de alimentare monobloc , si eu am patito ca tn sa crape la presiune si un prieten mia zis sa ii pun furtun hidraulic in locul ei si atunci numai sunt prob, eu numai stiu cu c sa fac ca sa scap de aerul din instalatie de alimentare , ca re imi vine din pompa manuala , dar e bn ca nu se opreste si merge in continuare, mai astept rasp de la voi
|
#2264
Posted 02 September 2014 - 17:46
Poti sa...traduci,te rog,ceea ce ai dorit sa ne spui?Eu nu am inteles nimic?!...
|
#2265
Posted 02 September 2014 - 22:05
enecristi, on 02 septembrie 2014 - 15:21, said:
eu am luat pompa de alimentare noua , am montato si am aerisito normal si tot aer scos din instalatie , dar si noi , tot prin aer din cand in cand pe la capacul de sus , cel care ai acces la sita , ca sa cureti pompa , si referitor la teava de alimentare monobloc , si eu am patito ca tn sa crape la presiune si un prieten mia zis sa ii pun furtun hidraulic in locul ei si atunci numai sunt prob, eu numai stiu cu c sa fac ca sa scap de aerul din instalatie de alimentare , ca re imi vine din pompa manuala , dar e bn ca nu se opreste si merge in continuare, mai astept rasp de la voi Da oricum daca ai furtun o sa mai observi aer pe el in primu filtru oricum nu ai cum sa il scoti tu de acolo se va scoate singur in timp am patito si eu aia nu e o problema poti sa faci mama aerisiri el tot acolo ramana oricum nu te speria el pleaca singur de acolo in timp si alt lucru interesant daca ar trage aer pe acolo pe unde spui tu ar insemna ca ar sta pompa uda de motorina daca nu e uda inseamna ca nu trage aer si oricum nu are cum sa traga pe acolo deobicei daca nu etansaza bine o sa curga potorina pe acolo pe unde nu etansaza in cazu in care iti trage aer inseamna ca e robinetu inchis la motorina {se formeaza vacum ne avand de unde sa traga motorina va trage aer si referitor la teava de alimentare nu are cum sa se sparga acolo nu e presiune mare sa se rupa pe acolo isi ia ulei din diferential deci nu are cum sa crape teava aia mica are presiune pe ea probabil ca te referi la furtunu ala de e pe teava de alimentare wtf masori teava te duci cu masuratoarea la magazin si ceri furtun hidraulic care sa se potrivesca pe teava de fi nush cat si sa fie de nush cati centimetri lungime sau milimetri 1 cm =10mm oricum mult succes la repararea tractorului Edited by liviu_anc, 02 September 2014 - 22:15. |
|
#2266
Posted 04 September 2014 - 10:55
ma baieti am 14,9/30 dimensiunea la cauciucuri pot sa pun 16,9/30 pe jantele actuale sau mai bine ce inseamna 14,9/30 si in ce e mai mare 16.9/30 eu cred ca sunt mai latime 16.9/30
Edited by liviu_anc, 04 September 2014 - 11:19. |
#2267
Posted 04 September 2014 - 12:19
16,9 sunt mai inalte decit 14,9.si mai late.
Edited by ioansuciu82, 04 September 2014 - 12:42. |
#2268
Posted 04 September 2014 - 12:56
liviu_anc, on 04 septembrie 2014 - 10:55, said:
ma baieti am 14,9/30 dimensiunea la cauciucuri pot sa pun 16,9/30 pe jantele actuale sau mai bine ce inseamna 14,9/30 si in ce e mai mare 16.9/30 eu cred ca sunt mai latime 16.9/30 Edited by liviu_anc, 04 September 2014 - 13:08. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users