Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

Tractor U445 ( Long 445 tractor )

* * * * - 4 votes
  • Please log in to reply
6712 replies to this topic

#2251
liviu_anc

liviu_anc

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 175
  • Înscris: 31.10.2013

 gcom61, on 27 august 2014 - 21:43, said:

O baterie de 150Ah ,rupe 900A pt 30sec-1 min.Si la incarcare poate fi la fel;de aia cand am pus diode de 125A s-a ars alternatorul.
O chestie pe care nu o puteam crede daca nu o pateam eu.
mad eu am de 100 am vazut ca are ceva vlaga in ea cand am pus o alta baterie de 100 cu una de 40 {bn era de pe matiz cu motoru pornit  intr-un fel sa o incarce pe celalta } am rupt bendixu de la el cand am dat la automat cu amandoua vreeo 3 dinti sau dus
gcom61 ce recomandari ai pt bateri la tractor ar merge una de 150 Ah rupe mai bine in pornire ?decat aia de 100  sau nu se simpte o diferenta mare

Edited by liviu_anc, 28 August 2014 - 18:38.


#2252
gcom61

gcom61

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,824
  • Înscris: 21.01.2007
Diferenta se simte mai ales pe vreme rece.Cele de 100Ah chiar daca pot ajunge la 900A pt 30 secunde,isi pierd vlaga destul de repejor.
La cele de 150Ah,se intampla sa aibe curent de rupere la fel ca cea de 100Ah,insa poti invarti motorul pana se amorseaza pompa injectie ,lejer(1-2minute chiar si continuu).Personal,din cauza lipsei de bani,am ales varianta de 100Ah,bulgareasca(la 310lei) cu 890A instant si 1 an garantie.Aceasta este a 2-a de acelasi tip;prima m-a tinut 5 ani.

#2253
gxgvalentin

gxgvalentin

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 212
  • Înscris: 07.07.2013

 gcom61, on 25 august 2014 - 09:21, said:

Sorine,inlocuieste circuitul de incarcare si excitatie.
Practic,tragi un fir de 4mm ( diametru cuprului litat) de la baterie la +alternator si un fir mai subtire de la contact+(sa aiba+ cand pui contactul) pt excitatie.Ai mare grija la izolatia celor 2fire.
Cumpara un releu electronic ce are reglaj(se gasesc si au o gaurica in carcasa de plastic pt surubelnita f.mica).
Tensiunea la incarcare sa nu depaseasca 14,3-14,5V maxim.
Sal am schimbat releul de incarcare mecanic (acesta mi-a fiert bateria) cu unul electronic, am masurat cu un multimetru si imi arata doar 13.5 din cate stiu trebuie sa fie undeva intre 13.8 - 14.4v, unde crezi ca ar fi problema ? cumva carbuni de la alternator ?

#2254
liviu_anc

liviu_anc

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 175
  • Înscris: 31.10.2013

 gxgvalentin, on 01 septembrie 2014 - 12:05, said:

Sal am schimbat releul de incarcare mecanic (acesta mi-a fiert bateria) cu unul electronic, am masurat cu un multimetru si imi arata doar 13.5 din cate stiu trebuie sa fie undeva intre 13.8 - 14.4v, unde crezi ca ar fi problema ? cumva carbuni de la alternator ?
creste voltaju odata cu turatia motorullui ? daca-l ti in turatie creste voltaju adica ajunge in 13 si alta intrebare ti se stinge becu idiot din bord

#2255
gxgvalentin

gxgvalentin

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 212
  • Înscris: 07.07.2013

 liviu_anc, on 01 septembrie 2014 - 13:06, said:


creste voltaju odata cu turatia motorullui ? daca-l ti in turatie creste voltaju adica ajunge in 13 si alta intrebare ti se stinge becu idiot din bord
are 13.5v tot timpul indiferent de turatie...iar becul se stinge imediat cum porneste...

#2256
gcom61

gcom61

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,824
  • Înscris: 21.01.2007
Lasa-l asa;in felul asta bateria va dura ceva mai mult.   pune o poza cu releul;are acel fir care se leaga la + alternator?Daca il are leaga-l pe + la baterie(fir separat dus exact la borna bateriei+)vei castiga posibil 02-05 V;

#2257
liviu_anc

liviu_anc

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 175
  • Înscris: 31.10.2013

 gxgvalentin, on 01 septembrie 2014 - 15:39, said:

are 13.5v tot timpul indiferent de turatie...iar becul se stinge imediat cum porneste...
e bine asa daca e 13,50 e bine e foarte bine sa nu fie 13.05 aia ar insemna ca nu incarca
Bateria mea are 13.10 cand sta si tot asa ca tie mi-a fierto cu ala mecanic

si daca vrei sa iti schimbi perile la alternator go ahead pe kiestia de plastic unde scrie Df sunt una e pe  iar alta e pe + DF sau EX oricum e prinsa in 3 surubele se desfac cu surubelnita dreapta
http://forum.softped...tach_id=1368476

Edited by liviu_anc, 01 September 2014 - 19:57.


#2258
gxgvalentin

gxgvalentin

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 212
  • Înscris: 07.07.2013

 gcom61, on 01 septembrie 2014 - 19:13, said:

Lasa-l asa;in felul asta bateria va dura ceva mai mult.   pune o poza cu releul;are acel fir care se leaga la + alternator?Daca il are leaga-l pe + la baterie(fir separat dus exact la borna bateriei+)vei castiga posibil 02-05 V;
adica sa nu il mai pun la alternator...sa-l pun direct la baterie nu ?

 liviu_anc, on 01 septembrie 2014 - 19:49, said:


si daca vrei sa iti schimbi perile la alternator go ahead pe kiestia de plastic unde scrie Df sunt una e pe  iar alta e pe + DF sau EX oricum e prinsa in 3 surubele se desfac cu surubelnita dreapta
http://forum.softped...tach_id=1368476
mersi...stiu unde sunt carbuni

#2259
liviu_anc

liviu_anc

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 175
  • Înscris: 31.10.2013

 gcom61, on 01 septembrie 2014 - 19:13, said:

Lasa-l asa;in felul asta bateria va dura ceva mai mult.   pune o poza cu releul;are acel fir care se leaga la + alternator?Daca il are leaga-l pe + la baterie(fir separat dus exact la borna bateriei+)vei castiga posibil 02-05 V;
nu este asa de mult 02-05V dar este si asta o idee eu l-am taiat si am sudat un jumper  de la o rezistenta arsa ce-l aveam la indemana  l-am sudat  la +A
am facut astasa nu am Drain current in circuit nici nu stiu cat ar lua probabil 50 mA o nimica tot oricum

Edited by liviu_anc, 01 September 2014 - 21:30.


#2260
gcom61

gcom61

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,824
  • Înscris: 21.01.2007

 gxgvalentin, on 01 septembrie 2014 - 20:36, said:

adica sa nu il mai pun la alternator...sa-l pun direct la baterie nu ?...

Daca prelungesti acel fir pana la +baterie,este foarte posibil sa castigi ceva la voltaj.In fond,acel fir este martorul(referinta) de incarcare,in functie de care montajul releului stie sa mareasca sau sa micsoreze excitatia si de aici tensiunea la borna + alternator.~acelasi lucru se intampla daca firul il legi la (+) releu(cel care vine de la cheia de contact).

#2261
liviu_anc

liviu_anc

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 175
  • Înscris: 31.10.2013

 gcom61, on 02 septembrie 2014 - 08:25, said:

Daca prelungesti acel fir pana la +baterie,este foarte posibil sa castigi ceva la voltaj.In fond,acel fir este martorul(referinta) de incarcare,in functie de care montajul releului stie sa mareasca sau sa micsoreze excitatia si de aici tensiunea la borna + alternator.~acelasi lucru se intampla daca firul il legi la (+) releu(cel care vine de la cheia de contact).
hai sa facem omu sa inteleaga firu ala de la releu se leaga pe + {permanent}  sau pe firu de vine de la contact {variabil} adica cand iei contactu nu mai are curent ===>>> unde ti-am zis sa il legi pe altertnator dupa puntea redresoare acolo ai + permanent se leaga cu bateria doar ca furu ala de la alternator duce un drum lung pana ajunge la baterie si poate sa piarda ceva voltaj cel care trece prin contact ar fi bine sa-l legi de acolo deoarece nu mai ai un consum ceva amperaj  asta se intampla cand sta da cativa mA acolo nu e asa mult oricum Gcom61 zice ca daca il tragi direct la baterie o sa functioneze mai bine sistemu de incarcare nu o sa mai ai o pierdere de curent pe fire o sa functioneze cu 0.20V 0.30V in plus nu un voltaj asa mare oricum

#2262
gxgvalentin

gxgvalentin

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 212
  • Înscris: 07.07.2013

 gcom61, on 02 septembrie 2014 - 08:25, said:

Daca prelungesti acel fir pana la +baterie,este foarte posibil sa castigi ceva la voltaj.In fond,acel fir este martorul(referinta) de incarcare,in functie de care montajul releului stie sa mareasca sau sa micsoreze excitatia si de aici tensiunea la borna + alternator.~acelasi lucru se intampla daca firul il legi la (+) releu(cel care vine de la cheia de contact).
Am inteles, multumesc.

 liviu_anc, on 02 septembrie 2014 - 08:56, said:

hai sa facem omu sa inteleaga firu ala de la releu se leaga pe + {permanent}  sau pe firu de vine de la contact {variabil} adica cand iei contactu nu mai are curent ===>>> unde ti-am zis sa il legi pe altertnator dupa puntea redresoare acolo ai + permanent se leaga cu bateria doar ca furu ala de la alternator duce un drum lung pana ajunge la baterie si poate sa piarda ceva voltaj cel care trece prin contact ar fi bine sa-l legi de acolo deoarece nu mai ai un consum ceva amperaj  asta se intampla cand sta da cativa mA acolo nu e asa mult oricum Gcom61 zice ca daca il tragi direct la baterie o sa functioneze mai bine sistemu de incarcare nu o sa mai ai o pierdere de curent pe fire o sa functioneze cu 0.20V 0.30V in plus nu un voltaj asa mare oricum
Am inteles, multumesc.

#2263
enecristi

enecristi

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 21.04.2014
eu am luat pompa de alimentare noua , am montato si am aerisito normal si tot aer scos din instalatie , dar si noi , tot prin aer din cand in cand pe la capacul de sus , cel care ai acces la sita , ca sa cureti pompa , si referitor la teava de alimentare monobloc , si eu am patito ca tn sa crape la presiune si un prieten mia zis sa ii pun furtun hidraulic in locul ei si atunci numai sunt prob, eu numai stiu cu c sa fac ca sa scap de aerul din instalatie de alimentare , ca re imi vine din pompa manuala , dar e bn ca nu se opreste si merge in continuare, mai astept rasp de la voi

#2264
gcom61

gcom61

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,824
  • Înscris: 21.01.2007
Poti sa...traduci,te rog,ceea ce ai dorit sa ne spui?Eu nu am inteles nimic?!...Posted Image Posted Image Posted Image

#2265
liviu_anc

liviu_anc

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 175
  • Înscris: 31.10.2013

 enecristi, on 02 septembrie 2014 - 15:21, said:

eu am luat pompa de alimentare noua , am montato si am aerisito normal si tot aer scos din instalatie , dar si noi , tot prin aer din cand in cand pe la capacul de sus , cel care ai acces la sita , ca sa cureti pompa , si referitor la teava de alimentare monobloc , si eu am patito ca tn sa crape la presiune si un prieten mia zis sa ii pun furtun hidraulic in locul ei si atunci numai sunt prob, eu numai stiu cu c sa fac ca sa scap de aerul din instalatie de alimentare , ca re imi vine din pompa manuala , dar e bn ca nu se opreste si merge in continuare, mai astept rasp de la voi
in primu rand ho cu tata ca rupem poarta =====>>>>>>> parca scri pe fuga daca iti prinde aer pe la sita fa ce iti zic opreste motorina scoate capacu sufla motorina de e acolo si pune unde se asaza sita  niste silicon dupa ce pui sita pune si pe capac doar acolo unde face contact capacu cu garnitura sitei si mai poate sa prinda aer pe sus pe la surub si acolo poti sa-i pui o garnitura sau tot silicon treaba e sa-l lasi fara motorina o zi sa se intareasca siliconu altfel il spala si nu ai rezolvat nimic eu asa am rezolvat scurgerile de motorina de la pompa aia de alimentare
Da oricum daca ai furtun o sa mai observi aer pe el in primu filtru oricum nu ai cum sa il scoti tu de acolo se va scoate singur in timp am patito si eu aia nu e o problema poti sa faci mama aerisiri el tot acolo ramana oricum nu te speria el pleaca singur de acolo in timp si alt lucru interesant daca ar trage aer pe acolo pe unde spui tu ar insemna ca ar sta pompa uda de motorina daca nu e uda inseamna ca nu trage aer si oricum nu are cum sa traga pe acolo deobicei daca nu etansaza bine o sa curga potorina pe acolo pe unde nu etansaza
in cazu in care iti trage aer inseamna ca e robinetu  inchis la motorina {se formeaza vacum ne avand de unde sa traga motorina va trage aer



si referitor la teava de alimentare nu are cum sa se sparga acolo nu e presiune mare sa se rupa pe acolo isi ia ulei din diferential deci nu are cum sa crape teava aia mica are presiune pe ea probabil ca te referi la furtunu ala de e pe teava  de alimentare wtf masori teava te duci cu masuratoarea la magazin si ceri furtun hidraulic care sa se potrivesca pe teava de fi nush cat si sa fie de nush cati centimetri lungime sau milimetri 1 cm =10mm

oricum mult succes la repararea tractorului

Edited by liviu_anc, 02 September 2014 - 22:15.


#2266
liviu_anc

liviu_anc

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 175
  • Înscris: 31.10.2013
ma baieti am 14,9/30 dimensiunea la cauciucuri pot sa pun 16,9/30 pe jantele actuale sau mai bine ce inseamna 14,9/30 si in ce e mai mare 16.9/30 eu cred ca sunt mai latime 16.9/30

Edited by liviu_anc, 04 September 2014 - 11:19.


#2267
ioansuciu82

ioansuciu82

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 473
  • Înscris: 15.09.2013
16,9 sunt mai inalte decit 14,9.si mai late.

Edited by ioansuciu82, 04 September 2014 - 12:42.


#2268
liviu_anc

liviu_anc

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 175
  • Înscris: 31.10.2013

 liviu_anc, on 04 septembrie 2014 - 10:55, said:

ma baieti am 14,9/30 dimensiunea la cauciucuri pot sa pun 16,9/30 pe jantele actuale sau mai bine ce inseamna 14,9/30 si in ce e mai mare 16.9/30 eu cred ca sunt mai latime 16.9/30
eu vreau mai late deci 30 e latimea ??? sau marimea jenti

Edited by liviu_anc, 04 September 2014 - 13:08.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate