Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...

La multi ani @Atreides!

La multi ani @KENSINGTON!

La multi ani @burebista!
 La multi ani de Florii!

Stihl fs 70 c-e

Challengers (2024)

Care mai sunt mediile de admitere...
 Laptop cu HDD atasare memorie MMC...

Hartile google nu mai au chenarul...

Tomate in ghiveci la curte?

Idei cale de actiune recuperare g...
 Intoleranța lactoza- vegan v...

Tobe acustice insonorizare in blo...

Cine canta? Fragment din melodie...

Tablou sigurante Dacia Sandero 2012
 

Chevrolet Aveo 1,4 16valve 94cp

- - - - -
  • Please log in to reply
230 replies to this topic

#127
StarSteel

StarSteel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,288
  • Înscris: 06.10.2006
In perioada 14 iul. - 31 iul. am efectuat circuitul balcanic  Galati - Ploiesti - Tg. Jiu - Baile Herculane - Portile de Fier - Belgrad (Serbia) - Gorazde (Bosnia Hertegovina) - Dubrovnik (Croatia) - Podgorica (Muntenegru) - Tirana (Albania) - Elbasan - Ohrid (FYROM) - Bitola - Florina (Grecia) - Paralia Katerini - Atena - Kalabaka-Meteora - Salonic - Sarti-Halkidiki - Istanbul - Burgas - Nesebar - Albena - Constanta - Galati, totul in 5407km cu un consum de 394 litri un drum majoritar de munte rezultand un consum de 7,28 litri/100km. Cea mai ieftina benzina am achizitionat-o in Constanta cu 4,49 lei/litru  iar cea mai scumpa in Turcia cu 8,06 lei/litru?!!! Noroc ca reusisem, desi Grecia era cu benzinariile inchise, sa imi fac plinul la ei cu 6,35lei/litru astfel ca am achizitionat la turci doar 13,7 litri...masina s-a comportat si de aceasta data bine singura problema aparuta ar fi ca la viteze mari am un usor tremurat in momentul franarii, probabil placutele de frana si-au facut ciclul de functionare sau discurile de frana sunt putin ovalizate, urmeaza sa fac o verificare. Ca statistica am ajuns la 37.000 km in Dubrovnik, 38.000 la iesirea din Paralia Katerini, 39.000 in apropiere de Salonic, 40.000 undeva prin sau pe langa imensul Istanbul iar pe 02.aug 41.000km intr-un drum sfasietor spre Braila pt. a-mi vedea penultima data un prieten din copilarie plecat, la nici 44 ani impliniti, dintre noi.
Tot circuitul a cuprins 2 continente (Europa si Asia), 10 tari (Romania, Serbia, Bosnia, Croatia, Muntenegru, Albania, FYROM, Grecia, Turcia, Bulgaria ) 5 mari (Adriatica, Egee, Mediterana, Marmara, Neagra), 4 orase importante (Belgrad, Atena, Salonic, Istanbul) iar punctele de mare atractie au fost Dubrovnik, Sarti, Atena, Salonic si prin imensitatea lui, Istanbulul.

#128
khaos1ft

khaos1ft

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 26
  • Înscris: 07.11.2006
Legat de consum, as vrea sa aflu cam cate persoane se afla de obicei (si in special in cazul drumului la Paris si plimbarii balcanice) in masina..., plus bagaje..., sa imi fac o idee despre cam cat influenteaza incarcatura din masina consumul de combustibil al acesteia... Multumesc!

Edited by khaos1ft, 15 August 2010 - 13:47.


#129
StarSteel

StarSteel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,288
  • Înscris: 06.10.2006
Toate drumurile au fost in 3 persoane plus portbagajul plin, pt. siguranta am avut si cazarmamentul de camping care a ocupat cel de-al 4-lea loc din habitaclu.
Am realizat ca nu am pus nicio poza cu Chevy din circuitul balcanic, dupa indelungi se pare ca nu prea i-am facut poze....am postat deasemenea poze cu cel mai greu drum facut vreodata de mine, nu cel mai lung, pe relatia Baile Herculane - Belgrad - Dubrovnik 830 km, una e aproape tot drumul iar cealalta detaliu de traseu, drumuri inguste de munte peste 90%! A fost extrem de obositor....plecat la 6.00 ajuns seara pe la 21.30 iar ca sa fie setul complet la 30 km de Dubrovnik am gresit drumul si am ajuns la granita cu Muntenegru! A fost haios pe filmare asteptam guralivi granita cu Croatia si stupoare pt. toata familia, ne-a aparut in fata steagul muntenegrean.....asta dupa ce trecusem de vama bosniaca!

Attached Files


Edited by starsteel, 18 August 2010 - 10:57.


#130
StarSteel

StarSteel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,288
  • Înscris: 06.10.2006
Am efectuat ieri o iesire incluzand si o portiune de 60 km prin Basarabia iar acel usor tremurat ce imi aparea in timpul franarii la viteze mari nu mai exista...ma gandesc ca rezolvarea a venit dupa spalarea cu jet de presiune a rotilor.

#131
StarSteel

StarSteel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,288
  • Înscris: 06.10.2006
Cum totul e normal pana astazi, cand sunt in jurul valorii de 41.700km, am facut un calcul comparativ intre cele 2 iesiri mai lungi din 2009 si 2010.
travel 2009 - 7505 km parcursi, 550 litri consumati, 7,33 litri/100km, 605 euro pret combustibil, 1,1 euro pret mediu (4,61 lei), 337,91 lei la 1000 km
travel 2010 - 5407 km parcursi, 394 litri consumati, 7,28 litri/100km, 473 euro pret combustibil, 1,2 euro pret mediu (5,10 lei), 371,28 lei la 1000km

Edited by starsteel, 31 August 2010 - 14:02.


#132
alecspc

alecspc

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 487
  • Înscris: 19.04.2010
mi-am facut si eu comanda de aveo sedan 1.2 84 cai
zi-mi te rog cum se aude muzica in masina?

faina masina, chiar daca o ai de 3 ani s-o stapanesti sanatos si fara incidenete, eu nu mai am rabdare abia ast sa mi-o aduca, a mea e negru metal (carbon flash)

#133
StarSteel

StarSteel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,288
  • Înscris: 06.10.2006
Merci de urari iti doresc sa te bucuri si tu de a ta cel putin in aceeasi masura ca si mine. Muzica, pt. mine, se aude excelent......CD mp3, 6 boxe, comenzi pe volan sincer nici nu stiu ce model este.

#134
alecspc

alecspc

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 487
  • Înscris: 19.04.2010
aha ,ms mult eu am doar 4 boxe dar banuiesc ca putearea mp3-ului e aceeasi, asta ma gandeam ca daca nu se aude bine si nu pot schimba mp3-ul e nasol de tot.

#135
StarSteel

StarSteel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,288
  • Înscris: 06.10.2006
Sa consemnez sec ca am ajuns la 42.000 km....din fericire masina inca "toarce" ca la inceput, surprinzator am realizat zilele astea ca nu detin niciun "greieras", singurul lucru schimbat in ultima perioada sunt stergatoarele de parbriz alaturi de clasicele alimentari cu benzina in partea dorsala si cu "parbrizol" in partea frontala.

#136
StarSteel

StarSteel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,288
  • Înscris: 06.10.2006
Mai fratilor e adevarat ca am uitat sa mai intru pe aici insa mi-ati umplut jurnalul cu postarile voastre!

14 October 2010 - 13:46
Ieri mi-a reaparut un usor fasait la rulmentul de presiune schimbat(?) deja de 2 ori la G&P Galati, o sa trag in continuare de el cateva luni, poate chiar 8, ca oricum nu am nicio iesire lunga in plan sa vad cum va evolua acest fasait, sper sa nu raman cu ea in drum si intre timp o sa vad de unde imi pot achizitiona un rulment sau un kit. Trebuie sa caut un service care sa faca treaba buna, sub supravegherea mea, la preturi rezonabile in zona Galati-Braila, e semnificativ istoricul problemelor la rulmentul de presiune, prima a fost dupa 20.000km, a doua dupa 12.000km iar a treia la 8.400km...raman cu impresia ca schimbarile din serviceul autorizat sa nu fi fost doar niste gresari. Parca din cand in cand apare la denivelari si un scartait undeva pe la puntea spate, o sa ma dotez cu un spray si o sa-i fac o ungere prin zona tuturor bucselor...la amortizoare nu cred sa fie probleme le-am manevrat pe loc si nu dau semne de oboseala. Oricum principala preocupare trebuie sa fie gasirea unui service valabil in care sa am incredere. Astept recomandari atat pt. un service cat si pt. o sursa de piese!

18 October 2010 - 14:20
Astazi m-am prezentat din nou la G&P Galati sa le mentionez de revenirea problemei la rulmentul de presiune dupa 5 luni si 8.400 km...initial a incercat sa mi se transmita ca doar la mine s-a intamplat insa la remarca mea ca sunt o multime de cazuri, boala e de fabricatie si disponibilitatea sa cumpar un alt tip de rulment, care insa sa fie capsulat, mi-a facut copii dupa carte de service si certificat de inmatriculare pt. trimitere la "fabrica". Mi-a mentionat ca sa incerc pt. raspuns peste 3 zile iar eu am solicitat sa fie scris. Deasemenea datorita unui caine idiot am o usoara urma infundata prelunga de vreo 6-7 cm in aripa spate, fara sa fie sarita vopseaua, am intrebat cat m-ar costa si cum se poate face...raspuns 4 mil. si chituire?! Nu are rost sa pun chit pe ea asa ca o las amintire din Grecia.

27 October 2010 - 21:02
Azi din nefericire am fost atins de un TIR in partea din stanga spate intr-un sens giratoriu...rezultatul aripa dreapta deformata, tripla lovita, bara spate raschetata si un punct indoit in portbagaj. Partea mai crunta e ca respectivul cum era de asteptat are polita RCA la fabuloasa Carpatica. Am chemat politia m-a sfatuit sa ne intelegem amiabil dupa ce i-a demonstrat respectivului ca a gresit si datorita sensului giratoriu construit total aiurea, masinile de pa banda a 2-a sunt nevoite sa traga dreapta de volan asa ca intra involuntar in prima banda...m-am dus si la sediul Carpatica Galati unde respectivul a completat hartiile cerute in care isi recunoaste vina urmeaza sa vedem rezolutia. Am fost trimis cu toate hartiile completate la un service al lor unde se fac deschiderile dosarului de dauna. Evident solicitarea va fi pt. service de reprezentanta deoarece necesita vopsire care acolo poate sa iasa cel mai bine...sa vad ce va iesi! Despre rulment acum 2 zile mi s-a transmis ca nu a venit raspunsul...deja imi pun problema unde sa ma duc la reprezentanta, Gold&Platin Galati sau Radacini Braila?
Pun si 2 poze una de la impact si cealata post impact!

28 October 2010 - 21:19
Maine depun actele pt. deschiderea dosarului de dauna insa datorita RCA-ului Carpatica sunt extrem de neincrezator ca voi reusi sa o aduc la aspectul de acum cateva luni...am avut ghinion in Grecia cu un caine idiot care mi-a facut o mica urma pe aripa dreapta spate si cu TIR-ul care s-a infipt in partea stanga spate. Acum observ ca nici poze nu am mai pus de ceva timp asa ca pun o poza cand totul era perfect acum cateva luni.

08 November 2010 - 10:52
Am primit o hartie de la Carpatica in care sunt trecute toate elementele avariate inclusiv aripa dreapta spate care are un punct de vopsea sarita de la miscarea capotei suma e 2220 fara sa se mentioneze undeva ca este si aprobata...am fost la o reprezentanta Citroen unde am un prieten si au mentionat ca mi-o fac in banii astia urmand sa demareze ei procedura cu Carpatica. Doamne ajuta, poate am sansa sa o aduc la aspectul de acum 3 luni!

19 November 2010 - 22:49
Pe 15nov am bagat masina in service la o reprezentanta Citroen astazi m-au anuntat sa o recuperez...lucrarea in regula, marea surpriza e ca nu au facut si micul semn lasat de cretinul ala de caine grec in aripa dreapta spate desi stabilisem sa o rezolve altfel nu m-as mai fi prezentat la ei. Service-uri romanesti, am crezut ca aceasta criza ii face mai atenti la clienti insa se pare ca e imposibil!

24 November 2010 - 14:58
Astazi mi-am adus aminte ca pe 19 nov dupa ce am venit acasa de la service am parcat la 1-2 km de benzinarie iar in momentul in care am vrut sa plec am reusit doar sa trec pe cealalta parte a drumului, "pana prostului"! Asa ca la 42.958km am avut ocazia sa fac consumul exact, litri/100km, rezultand 8,22 litri!

31 December 2010 - 17:36
Sa consemnez doar ca am incheiat anul cu 43.509km


Zilele trecute am efectuat o iesire in Muntii Vrancei am plecat pe ninsoare si am venit tot pe ninsoare a 2-a zi insa cu lanturile puse la roti...am reusit performanta sa fac 106 km in 3 ore, nu am stiut ce e viteza a 4-a, schimbat numai intre 2 si 3, viteza maxima, ocazional 50km/h.
Am uitat sa consemnez ca in semn de protest fata de pretul nesimtit al benzinei, 5.09 lei/litru saptamana trecuta am alimentat in Moldova la o statie Petrom aflata la 25 km de casa, pretul fiind conform schimbului efectuat la o casa de schimb valutar de 4.26 lei/litru...adevarul ca m-am scos si cu tigari cumparand Kent cu 4.7 lei/pachet si Lucky Strike cu 2.5 lei/pachet.

Edited by starsteel, 27 January 2011 - 11:27.


#137
Lucian_M

Lucian_M

    - membru glumeț -

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,408
  • Înscris: 09.09.2006
Cu rulmentul eu am renuntat sa mai insist sa-l schimbe. Merge in continuare.
Cu vopseaua- n-ai ce-i face, asa e la noi. Ti-as zice se mi-au facut cand am avut masina la reparat- insa nu merita sa poluez topicul.
Cu tigarile- da-le drq, is niste putori, fumeaza cameramanul meu kent, marlboro si lucky strike- duhneste a mort, nu alta. Ia-le de aici, macar au alt parfum.

Km multi fara probleme si benzina boicotata!

#138
StarSteel

StarSteel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,288
  • Înscris: 06.10.2006

View PostLucian_M, on 27th January 2011, 12:57, said:

Cu rulmentul eu am renuntat sa mai insist sa-l schimbe. Merge in continuare.
Cu vopseaua- n-ai ce-i face, asa e la noi....
Nu am mentionat ca ar fi vreo problema cu vopseaua iar rulmentul in mod sigur inainte de un drum lung o sa-l schimb....nu merita sa raman blocat pe undeva pt un simplu rulment.

#139
StarSteel

StarSteel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,288
  • Înscris: 06.10.2006
Am regasit jurnalul dupa mai bine de 8 luni asa ca am serios de completat.....

27 January 2011 - 11:12
Zilele trecute am efectuat o iesire in Muntii Vrancei am plecat pe ninsoare si am venit tot pe ninsoare a 2-a zi insa cu lanturile puse la roti...am reusit performanta sa fac 106 km in 3 ore, nu am stiut ce e viteza a 4-a, schimbat numai intre 2 si 3, viteza maxima, ocazional 50km/h.
Am uitat sa consemnez ca in semn de protest fata de pretul nesimtit al benzinei, 5.09 lei/litru saptamana trecuta am alimentat in Moldova la o statie Petrom aflata la 25 km de casa, pretul fiind conform schimbului efectuat la o casa de schimb valutar de 4.26 lei/litru...adevarul ca m-am scos si cu tigari cumparand Kent cu 4.7 lei/pachet si Lucky Strike cu 2.5 lei/pachet.

09 February 2011 - 19:21
Pe 7 februarie am facut 44.000 km, luna viitoare imi expira RCA-ul asa ca e momentul sa trec si masina pe persoana fizica pt. a evita o polita scumpa. Oricum termenul de 4 ani e in luna iunie asa ca nu are rost sa mai astept pt. doar 3 luni de zile.

28 February 2011 - 18:25
Pe 17 februarie am reusit sa o comit, mai precis am derapat pe o portiune de drum ce o credeam umeda insa din pacate se pare ca era si inghetata si am reusit astfel sa lovesc exact cu farul din stanga fata o bara de protectie aflata pe marginea drumului, e drept ca aveam ceva viteza iar locatia era intr-o curba. Rezultatul a fost ca mi-am distrus complet farul stanga, indoit aripa fata stanga, capota si rupt spoilerul fata...ulterior am constatat ca vasul solutiei de spalat parbriz e rupt si cum mi-a curs si antigelul am descoperit ulterior ca un surub a intrat in radiator. Dupa impact m-am descurcat acceptabil mai precis mi-am sunt un prieten de la politie pt un sfat si un prieten de la un service pt a o lua cu platforma astfel ca la 2 ore dupa incident eram extrem de "satisfacut" acasa cu o previziune de plata de aprox. 5000 lei asta datorita faptului ca polita CASCO nu a mai fost platita in ultimele 6 luni...de fapt mai aveam cateva zile si refaceam toate asigurarile pe persoana fizica. Masina a fost bagata pt reparatie la Belvedere Motors (dealer Citroen) si dupa toate discounturile posibile devizul de plata a ajuns la 5200 lei...cum azi am aflat ca la proba radiatorul lipit nu a tinut devizul a urcat la 58.875 lei. Initial mi-au transmis ca piesele noi ma costa 2600 lei asa ca daca mai adaug si radiatorul ajung la 3250 lei piesele, manopera 1400 lei restul insemnand vopsiri, materiale, etc. Principala cauza a incidentului ramane astfel neatentia, am fost complet uimit cand am inceput sa derapez, nu ma asteptam, dublata de lipsa cauciucurilor de iarna...cam dura lectia asta, sper ca cine citeste sa realizeze ca polita CASCO si cauciucurile de iarna te pot scoate atunci cand lipseste atentia. Am studiat personal cat m-ar costa niste piese de origine si cum fara radiator ma duceam la 3000 lei nu m-am agitat sa caut ceva mai ieftin asa ca am preferat un service serios de reprezentanta astfel ca lucrarea sa iasa onorabil...probabil daca azi au facut comanda de radiator peste 2-3 zile ma duc sa o recuperez.
P.S. De suparare nici poza nu i-am facut lovita, ma gandesc ca daca o loveam frontal sau intram in alte masini aflate pe contrasens numai airbagurile care ar fi sarit m-ar fi costat o groaza asa ca trebuie sa ma multumesc ca nu a fost mai rau si cel mai important ca nu am lovit pe cineva, toata "actiunea" fiind pe faleza superioara a Dunarii...ramane gaura financiara de 5.875 care sper sa o mai reduc prin deducere macar partiala de tva.

01 March 2011 - 14:55
Astea sunt preturi obtinute de mine de la Rokor Craiova, piese de origine GM:
1 Spoiler fata Aveo 581.27
2 Aripa fata stg Aveo. 412.06
3 Far stanga Aveo 680.36
4 Capota ft Aveo 839.98
5 Radiator racire Aveo (1.4 DOHC, MT) 421.16
Toate preturile sunt fara TVA...un total cu TVA inclus ar fi 3.639 lei

04 March 2011 - 08:53
Devizul lucrarii a fost in final 5.875 din care manopera 1.320 iar piese 4.555, la piese intrand spre exemplu vopseaua si lacul care pt. aripa, capota si masca fata a totalizat 630 lei...cu o deducere partiala de tva am ajuns in final ca toata "distractia" sa ma coste 5.200 lei. Nasol fara CASCO, o sa caut zilele urmatoare sa vad ce oferte gasesc...la prima strigare am gasit on-line la Allianz, 350 rca + 1520 casco.

19 March 2011 - 10:27
Am finalizat toate actele si astfel am trecut masina pe persoana fizica asa ca am ajuns sa platesc pt. un RCA 308 lei, e drept la Astra...cu toate ca nu e o firma de incredere o sa-mi fac si un CASCO, ar ajunge undeva pe la 273 euro la o valoare asigurata de peste 7000 euro.
Zilele astea sunt putin in dubii in ce priveste aerul conditionat...nu-mi dau seama daca merge corect, cand setez temperatura la 18 grade sau evident mai sus nu-mi baga aer rece acest lucru realizandu-se doar la momentul in care setez Lo (low). Evident ca acelasi lucru se intampla si cand pun aerul pe automat, s-ar putea putea sa fie doar o impresie gresita a mea, daca afara ar fi fost 30 grade si nu 3 in mod sigur nu as mai fi in aceasta dilema.

24 March 2011 - 21:40
Facut proba azi cu AC-ul evident impresie falsa, totul normal...cat despre devizul lui LAwR e simpatic calculul, venim toti la tine in caz de nevoie!  

25 March 2011 - 15:27
Devizul lucrarii se incadreaza in limite normale nu e un pret bun asa cum nu e nici unul piperat...trebuie tinut insa cont ca o capota din dezmembrari, daca o gasesti, in mod sigur necesita puncte de chituire iar despre calitatea unei lucrari intr-o reprezentanta nu e cazul sa discutam, e totusi locul in care ai cele mai mari pretentii. Daca o doream facuta ieftin ma duceam la un service no-name unde o lucram dupa program fara nicio inregistrare si taxe, eventual imi carpeam capota si aripa, insa nu-mi garanta nimeni nimic, cum iesea asa o aveam!
P.S. Au fost totusi 6 repere din care 3 cu suprafete mari care au necesitat vopsire...s-a completat antigelul, s-a verificat electric ca nu mai piuia la inchidere, comoditatea de a duce masina in service dupa care doar vii sa o ridici, etc.

27 May 2011 - 14:45
Nu am mai intrat de vreo 2 luni pe aici, nimic deosebit sa mentionez ca ieri am ajuns la 45.000 km...luna viitoare am in plan CASCO, poate revizie si in august ITP, sa vad ce necesitati vor interveni, ma gandesc la placute, anvelope vara-iarna.
Am in continuare un pic de dubii in ce privesc anvelopele care la 45k prezinta niste usoare micro-fisuri si AC-ul care parca totusi nu lucreaza cum eram invatat o sa-l mai testez pe caldura sa vad exact cum lucreaza apoi o sa apelez la cei care mi-au schimbat radiatorul, ma gandesc sa nu fi pierdut freon si astfel sa nu lucreze la parametri maximi.

15 June 2011 - 16:47
Cu o zi inainte de implinirea a 4 ani am fost pt. prima data in service pt. a rezolva o problema tehnica cu banii mei, e vorba evident de rulmentul de presiune "schimbat" in garantie operatiune programata cu o zi mai devreme pt. 220lei manopera si 65lei rulment LUK ?! In urma verificarii am constatat placutele de frana aproape uzate si capul de bara dreapta cu cauciucul protector rupt astfel ca am trecut la inlocuirea tuturor reperelor...comanda facuta pe loc la ora 9.30 deja la pranz reperele erau in service, placutele Jakoparts 120 + 36 manopera, capul de bara 68 +30 manopera, a mai fost necesar la cutia de viteze de completat cu ulei am platit 10lei pt.0,6litri de ulei Texaco Geratex S4 75w90 208,00LT desi probabil mai mult de 250ml nu s-au bagat. Toate facute sub ochii mei, am verificat placa si discul de ambreiaj, arata bine, doar le-am curatat ca aveam eu un spray curatator de frane, am schimbat si rotile in diagonala revenind practic la pozitia initiala, facusem rocada pe la 22.000km. Toata operatiunea a durat ceva timp, intre 9.00 -15.00 asta si datorita faptului ca au avut o ora pauza de masa...franele lucreaza, bara trebuie sa fac o proba de viteza sa vad daca necesita un bracaj si rulmentul in sfarsit TACE! Costul total 550 lei, service-ul se numeste DIICROM, pt. galateni, e undeva pe langa magazinul Penny din Micro 17...in august o sa fac acolo revizia 75 lei cu consumabile aduse de mine, poate si ITP-ul!
Am uitat sa precizez ca azi am completat o polita online la Astra pt. 273,03 euro/an, suma asigurata 7275 euro, fransiza 100 euro...urmeaza sa o vizualizeze pt. poze un inspector, fac plata pt. primul trimestru si am CASCO pt. perioada de vacanta. Am incercat la o firma de asigurari nu puteau scoate polita sub 303 euro, s-au aratat si ei contrariati ca era mai ieftin online insa asta e realitatea.

16 June 2011 - 17:54
Azi Chevy a facut 4 ani (45.237km) asa ca i-am facut cadou o spalare, i-am cumparat consumabile pt. revizie si o polita de asigurare CASCO...mai in detaliu, ulei GM 5w30 5 litri(105lei), filtru combustibil Mann (38lei), filtru ulei Mann (20lei), filtru aer Mann(38lei), filtru polen Jakoparts(35lei); polita la ASTRA 273.03euro pe an, prima rata trimestriala 288lei. Sa pun si o poza...pana acum nu mai ascultam muzica sa aud "cantatul" rulmentului acum nu mai ascult muzica ca sa aud linistea deplina!  
P.S. Am uitat sa precizez ca am dus-o si la o sesiune de poze, facute de un inspector de la Astra!  

01 July 2011 - 17:16
Se pare ca anul asta voi efectua intai ITP-ul in august si dupa aceea revizia tehnica...uleiul va fi la limita celor 15.000km insa am incredere ca totul va fi ok. Toarce bine masinuta sper sa ma tina asa cat mai mult cu toate ca de vreo 4 luni o alimentez doar cu benzina moldoveneasca!

29 July 2011 - 17:05
Luna asta nu am mai completat jurnalul asa ca a venit timpul...evenimente destule!
Mai intai am continuat reprizele de concediu, in delta la Sulina fara probleme cu masina lasata in parcarea din Tulcea, a urmat episodul Baile Tusnad cu evenimentul din 20 iulie de la lacul Sf. Ana unde mi-am gasit masina lovita in parcare...am parcat langa un idiot cu Logan albastru cu nr. de Galati care nu a fost in stare sa scoata masina asa ca reusit sa-mi infunde usa din fata dupa care a fugit miseleste fara sa lase macar un nr. de telefon ca sa rezolv masina pe rca-ul lui, astfel m-am ales cu o paguba de valoarea fransizei (100 euro). Episodul urmator de concediu s-a ales cu o roata gaurita intr-o caramida la Albena astfel ca am facut mai bine de 350 km la drumul de intoarcere cu penibila roata de avarie nedepasind 80-90 km/h. Astazi mi-am achizitionat 2 cauciucuri Dunlop - winter sport 185/55/15 cu "fabuloasa" suma de 150 lei amandoua, sh-uri incredibil de bune...am pe ele ca data de fabricatie codul "511" asta insemnand saptamina 5 din 2011?!!! Nu stiu cum au ajuns sh-uri asemenea cauciucuri, ma bate gandul sa ma duc sa ma ingurgitez 2 buc. ca sa-mi fac setul complet de iarna.
Deasemenea tot azi mi-am deschis dosarul de dauna la Astra, mi-a placut cum s-au comportat mi-au dat fara nicio problema de reparat usa drepata fata (infundata), usa dreapta spate (stearsa putin, a iesit printr-o simpla spalare aproape toata urma) si aripa dreapta spate (o adincitura).....am bagat deja hartia care constituie practic un accept de plata care servicul care mi-a facut o buna impresie, i-am aratat si cateva puncte de polishat pe partea stanga urmeaza sa o bag 3 zile la reparatii sper sa iasa bine.
P.S. Inlocuirea cauciucurilor din spate s-a efectuat la 47738 km...urmeaza sa le schimb si pe cele din fata, sa vad daca tot sh sau o sa achizitionez totusi 2 noi de iarna. Deasemenea am de gand sa achizitionez si 2 noi de vara probabil la primavara...am gasit azi riken parca cu 205 si general tyre slovace cu 235.

29 July 2011 - 18:54
Nu stiu exact sa-ti spun, sunt Dunlop SP Winter Sport 185/55/15 au inscriptie M+S...in cazul tau evident ca erau saptamana 2 anul 2005, ce conteaza ca erau model anii '90, in ce an le-ai achizitionat?
Am un simulacru de poza facut la Dunlop si o poza la un cauciuc slovac...am gasit si o poza pe net cu modelul achizitionat

11 August 2011 - 23:33

Ieri am scos masina din service dupa evenimentul de la lacul Sf. Ana, a iesit bine lucrarea se pare ca au vopsit si usa dreapta spate astfel ca la ora actuala nu mai prezinta niciun semn pe nicaieri rezolvand si mica adancitura facuta de cainele ala dobitoc din Grecia pe aripa dreapta spate...deasemenea am facut si un polish pe partea stanga unde aveam 3 semne dintre care unul era de cand am luat-o. Conform facturii, manopera a fost 892 lei (14,4h x 50 lei) iar materialele de vopsitorie 1025 lei un total de 1919 lei din care am platit eu 426 lei fransiza. Tot ieri am facut si ITP-ul la 47.809 km se pare ca exista o problema la flansa amortizorului dreapta fata asa ca urmeaza sa-l schimb eventual cand fac revizia...valorile la testul de amortizoare au fost 69% stanga fata, 70% dreapta fata, 64% stanga si dreapta spate, sarcina pe axa 723kg fata, 458 spate. La testarea franelor ovalitatea a dat 2% stanga fata, 5% dreapta fata, 8% stanga spate si 5% dreapta spate; forta de franare stanga fata 2660N, dreapta fata 2497N iar pe stanga spate 1439N si dreapta spate 1361N rezultand o eficienta a franarii de 73% fata si 62% pe spate. In concluzie am primit ok-ul si la al 2-lea ITP facut la aproape 4 ani si 2 luni sau mai precis aprox. 50 luni.

22 August 2011 - 12:13
Ieri am trecut prin borna 48.000 km...cum cauciucurile de iarna s-au comportat foarte bine in cei aproape 300 km parcursi in ultima luna, ma gandesc azi sa ma duc sa vad daca mai gasesc si celelalte 2 buc. sa le achizitionez.

Am achizitionat si celelalte 2 anvelope...astfel ca acum am 4 cauciucuri de iarna Dunlop 185/55/15 sp winter sport cu codul de fabricatie 511, sapt. 5 anul 2011, pret total 300 lei. I-am transmis celui care le vindea ca "sunt suspect de noi dar nu e treaba mea"....tacerea lui a fost un raspuns! Ma gandesc ca posibilul pagubit o fi prin Germania asta daca nu toate anvelopele Dunlop sunt "made in Germany".

24 August 2011 - 00:09
Am uitat sa precizez ca mi-am pus in probe celelalte 2 cauciucuri de iarna la momentul 48075km...prima serie sunt in standby dupa proba de 337km.

27 August 2011 - 20:59
Am gasit siteul cu anvelope Dunlop...sh-urile mele sunt la "new tire"?!!!
http://www.dunloptir...log/winter.html

http://www.dunloptir...raspic_ds3.html

Sursa postarilor e jurnalul din siteul dedicat.....intrasem sa vad cand am pus anvelopele pe spate, luna asta mai fac probabil un drum in Bucuresti dupa care schimb cauciucurile de iarna si ii fac revizia.

Edited by starsteel, 11 October 2011 - 19:53.


#140
StarSteel

StarSteel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,288
  • Înscris: 06.10.2006
Dupa nefericitul accident facut de Huidu ieri mi-am propus sa-mi fac un inventar al evenimentelor rutiere, poate trebuie tinut cont si de eventuale "semne" de avertizare:
1. 12oct2007 - Galati, neatentie pe drumul de centura, masina oprita pe banda a2-a ce urma sa faca stanga, franare la limita, rulam cu vreo 90km/h
2. 19mai2008 - Slovacia, radar viteza 110km/h, limita de 90km/h, amenda 40 euro (spaga)
3. 21mai2008 - Sighisoara, am gasit masina atinsa usor pe bara si aripa dreapta spate dupa o parcare
4. 20iul2008 - Bulgaria-Nisipuri, nepurtare centura, amenda 20 leva (spaga)
5. 11oct2008 - Barcanesti, radar viteza 81km/h, limita 70km/h, amenda 54ron/2pct. penalizare
6. 26feb2009 - Galati, neacordare prioritate, atingere usoara, amenda 120ron/3pct. penalizare
7. 17iun2009 - Germania-Bochum, radar viteza 46km/h, limita 30km/h, amenda 15euro
8. 12iul2009 - DN Constanta - Mangalia, manevra idioata rulam pe banda a 2-a cu vreo 90km/h, tras de volan pe prima banda, luat fata unei dubite si intrat la dreapta intr-o benzinarie; din fericire fara urmari, mi-a iesit insa a fost cea mai proasta manevra facuta vreodata
9. 27oct2010 - Galati, lovit usor in aripa stanga spate de un TIR intr-un sens giratoriu
10. 17feb2011 - Galati, derapare intr-o curba si lovire bara protectie aflata pe marginea drumului, paguba reparatie 5.200ron
Facand un inventar se pare ca luna cea mai proasta e februarie, urmata de octombrie....cum maine fac un drum dus-intors intre orele 17.00 - 4.00 cred ca o sa-mi sporesc atentia. Mi-am propus sa verific daca detectorul meu de radar mai reactioneaza la multitudinea de radare (noi/vechi) pe care le voi intalni pe traseul Galati - Bucuresti.

Edited by starsteel, 17 October 2011 - 14:00.


#141
StarSteel

StarSteel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,288
  • Înscris: 06.10.2006
La situatia de sus am uitat, evenimentul din vara:
8bis. 20iul2011 - Lacul Sf. Ana, masina lovita in parcare de un misel care a sters-o, paguba 427lei, fransiza de la polita CASCO

Azi mi-am schimbat la 49253km cauciucurile din fata, din pacate am facut-o la o vulcanizare de pungasi care pt. 2 roti montate si echilibrate m-au taxat cu 60 lei. Saptamana trecuta am facut un drum la Bucuresti cu cauciucurile de iarna pe spate neechilibrate, la 140km/h am simtit o usoara vibratie care disparea la 150km/h....cum nu mi-am propus sa alerg iarna asta cu 140km/h le-am lasat pe cele din spate neecilibrate, poate o sa o fac pt. o suma decenta de ordinul 10lei/roata desi nu cred.

#142
StarSteel

StarSteel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,288
  • Înscris: 06.10.2006
Astazi la 49.494 km am facut a 4-a revizie, consumabilele achizitionate in vara m-au costat 205 lei (flitre aer, combustibil, ulei Mann, polen Jakoparts si ulei GM 5w30) iar manopera la care a fost inclus si becul de pozitie ars a ajuns 77 lei.....total revizie 280 lei, cand ma gandesc cati bani am dat aiurea la primele 3 revizii chiar nu-mi vine sa cred, la ultima revizie facuta la reprezentanta numai manopera a costat 280 lei?!
Am bagat 3,5 litri de ulei iar nivelul este exact intre min. si max asa ca nu mai sunt nevoit sa scot cu seringa surplusul de ulei bagat de obicei la reprezentanta.

Edited by starsteel, 25 November 2011 - 18:04.


#143
StarSteel

StarSteel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,288
  • Înscris: 06.10.2006
Pe 21.feb.2012 am reusit sa ajung la 50.000km....singura surpriza a fost faptul ca daca saptamanile trecute la temperaturi de pana la -20 grade porneam la sfert de cheie dupa pauze de cate o saptamana si drumuri de cate 6 km, acum la o temp. pozitiva si o pauza de doar 3 zile am tinut pt. prima data contactul mai lung. E primul semn ca bateria are aproape 5 ani....cum drumul Galati-Braila a fost de 30 + 20km poate am reusit o incarcare mai buna a acumulatorului.

#144
StarSteel

StarSteel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,288
  • Înscris: 06.10.2006
27 February 2012 - 15:36
Azi am reusit sa fac pana prostului din cauza unui furtun sarit de la filtru de combustibil (langa roata din dreapta spate)....paguba aprox. 16-17 litri de benzina. Am fost cu ea la un service dupa ce i-am montat furtunasul la filtru si am alimentat cu 0.5 litri, unde am constat ca a sarit siguranta de la clema de prindere, cica e de tip WW, cum nu aveau asa ceva mi-am asigurat-o cu un cablu de plastic pus intre iesirea si intrarea in filtru. Cu ocazia asta am intrebat si cat m-ar costa distributia si raspunsul a fost 280 kitul, 100 pompa si cu tot cu manopera 600...a fost corect mi-a zis ca nu a auzit sa cedeze la cineva insa cauciucul curelei e garantat 4 ani, vizualizarea nu ar oferi un raspuns corect iar eventuala cedare a curelei m-ar duce la o paguba de 3.000 - 4.000 lei. Sa interpretez vizita la service ca pe un semn ca nu merita sa risc?!

30 March 2012 - 12:59
Azi pe la 50255 km am schimbat cauciucuirle din spate de iarna Dunlop cu vechiturile originale Hankook Optimo 406 care sunt facute in saptamana 38-2006 (sep 2006), sa vad daca ma tin pana spre sfarsitul anului...studiind piata anvelopelor am constatat cresteri semnificative, am gasit Riken 185/55/15 la 225 lei facute in Serbia, 2 erau din saptamana 5-2012 insa nu m-am hotarat sa le achizitionez, Hankook Optimo 406 cotate ca foarte bune de nemti au ajuns sa coste 440 lei/buc?!
P.S. Daca ieri costau 440 astazi au ajuns la 501.... http://ssl.delti.com...=139&sowigan=So
ca setul sa fie complet, cele gasite de mine la 235 chiar daca la teste arata modest sunt la 401 ?!!!! http://ssl.delti.com...=139&sowigan=So ...nu mai intelegi nimic!

31 March 2012 - 10:52
M-am riscat cu 2 buc. Riken ...sa pun testarea la cele "decente" mentionate de tine care le-as gasi la 256 lei, http://ssl.delti.com...fentestcom.html mult mai reusite par a fi http://ssl.delti.com...=139&sowigan=So numai sa fie 277 lei cum era mentionat acolo desi scrie clar "pretul e informativ".....testul spune chiar ca-s mai reusite decat Dunlop SP 01 http://ssl.delti.com...=139&sowigan=So

06 July 2012 - 08:39
Se pare ca am uitat jurnalul mai bine de 3 luni...nimic semnificativ, la cauciucurile Riken am renuntat a 2-a zi iar saptamana viitoare vreau sa achizitionez 2 jante originale sh la pretul de 400 lei. Cand trec prin Constanta o sa le vizualizez, daca imi convin le incalt cu 2 cauciucuri unul de vara si unul de iarna (asta am), le fac o echilibrare si daca totul e ok o proba pe sute de km. La ora asta cum nu mai am incredere in cele de vara care deja au 6 ani de la fabricatie am preferat sa las cele de iarna pe fata si cele de vara pe spate.
Cum distributia a trecut de 5 ani si aprox. 52.000 km, e urmatoarea interventie programata, cel tarziu in iarna, pret ~600 lei iar in primavara 4 anvelope noi de vara sa zicem alti 1.000 lei.

16 July 2012 - 18:45
Mi-am luat 2 jante originale sh de care am fost informat ca au mers cam 13.000 km si cu adevarat asa arata astfel ca la ora asta mi-am incaltat masina cu 3 roti de vara 1 de iarna, rezerva e de iarna iar in garaj mai o roata de iarna si un cauciuc tot de iarna. In final am iesit cu 4 cauciucuri de iarna aproape noi Dunlop si 2 jante tot aproape noi originale cu 720 lei...convenabil!
La intoarcerea din Bulgaria in apropiere de Braila am ajuns la 52.000 km in 14.iul.2012...cauciucurile de iarna le-am dat jos pe la 51550 km.
P.S. De acum incep drumurile la Bucuresti, primul programat pe 18 iulie, urmatorul pe 28 iulie.

06 August 2012 - 08:53
Nimic deosebit de semnalat, sa mentionez doar ca pe 28 iul 2012 am ajuns la 53.000 km pe A2 in apropiere de Constanta (Buc. - Constanta km 206).

01 September 2012 - 13:26
30 august 2012, 54.000 km in drum spre o piscina din...Vrancea?!

22 October 2012 - 20:20
21 oct 2012, 55.000 km...luna trecuta la 30 grade prin Bucuresti m-am trezit ca intra in functie cateodata la franare abs-ul?!! Se pare ca senzorul face figuri, au fost momente cand a ramas aprins martorul de avertizare abs, revenit la normal dupa oprire motor si repornire, au fost zile intregi in care nu a dat nici un semn, probabil revizia pe care o voi face in primavara viitoare va fi ceva mai serioasa, va include obligatoriu schimbarea distributiei si un verdict in ce priveste bucsaraie, amortizoare, a inceput sa mai scartie la denivelari.

10 December 2012 - 17:37
Martorul ABS nu a mai facut figuri acum problema care a aparut e parlitul de buton de deschidere a portbagajului, a ramas in pozitie nearmata si astfel a devenit inutilizabil, de o saptamana deschid portbagajul doar cu cheia   Telecomanda saraca isi face treaba, insa a ramas doar glasciorul din ea...solutia e sa deblochez acel buton insa cum nu stiu ce sa desfac pe acolo probabil raman asa pana ajung la revizie, in primavara.

07 January 2013 - 12:32
Greu cu inregistratul miilor de km sper sa nu mentionez in curand sutele la cat merg, la inceputul anului am inregistrat cam 55.550km si in maxim 2-3 luni va veni timpul sa fac distributia si revizia...unul dintre cauciucurile de iarna a facut 2 mici galme astfel ca l-am lasat pe puntea spate asa ca la primavara obligatoriu trebuie sa achizitionez 2 cauciucuri de vara ca macar puntea fata sa prezinte deplina incredere.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate