Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Masina de copt paine - pareri

Cum reactivez Google Maps?

Conectare tableta X220la Tv

Femeile tinere nu mai vor sa munc...
 La mulți ani @un_dac!

La multi ani de Sfantul Gheorghe&...

Job - Facultate sau certificare

Deadpool & Wolverine (2023)
 sistem hibrid eoliana + panouri +...

Outlook e muta pe Android

Constructie Mun. Iasi. Casa P+1.

Cum mai rezolvati cu chiriasii ra...
 Tastatura si mouse cu baterie int...

AC Gree duce la palpait de becuri

Sfat / recomandare construire aco...

Cablu analog vs digital
 

Chevrolet Aveo 1,4 16valve 94cp

- - - - -
  • Please log in to reply
230 replies to this topic

#1
StarSteel

StarSteel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,283
  • Înscris: 06.10.2006
Deschid un jurnal de bord la solicitarea altor useri desi initial am considerat ca e prea devreme pt. asa ceva insa se pare ca trebuie sa tin acest jurnal chiar de la inceputurile acestei masini.
Incep cu episodul achizitionarii, cred ca deja cativa cititori incep sa se enerveze insa cei nemultumiti pot inchide jurnalul citirea lui nu e obligatorie.  :lol:
In data de 7 iunie am vizitat o reprezentanta Dacia Logan tinta fiind un Logan Laureate GPL 1,4 75cp...dupa vizualizarea masinii si dezamagirea constatarii inutilitatii computerului de bord pt. gpl dublata de imposibilitatea extinderii garantiei la 3 ani am pus in balanta daca sa nu trec pe modelul 1,4 DCI 70cp Ambition la care reuseam astfel sa pun jante de aluminiu o componenta la care tineam foarte mult. Pretul ajungea astfel pt. GPL la 9.685 euro + 835 RON adica 9.938 euro iar la varianta Diesel 11.153 euro. Mi-am vizitat apoi un amic pe a carui firma doream sa achizitionez masina avansul urmand sa-l dau a 2-a zi moment in care mi-a spus, hai sa vedem o masina pe care doresc sa achizitionez pt. un angajat. Astfel am plecat spre reprezentanta Chevrolet moment in care trecand printre o sumedenie de Opeluri mi-a aparut in fata profilul unui Chevrolet Aveo 1,2 8valve 72cp la un pret de ~9.000 euro cu toate taxele....m-am urcat in el placut impresionat de aspectul masinii dupa care am intrebat dealerul care e varianta full options si ce alte motorizari sunt. Asa am ajuns la primul contact vizual cu Chevroletul Aveo 1,4 16 valve 94cp la care mi-au sarit imediat in ochi jantele de aliaj cu modelul din poza, asta fiind primul punct castigat urmand motorizarea cu cei 94cp si culminand cu interiorul care chiar m-a impresionat. A urmat intrebarea cu privire la pret, raspunsul fiind 11.620 euro - 800 discount = 10.820 euro dupa care a venit intrebarea ce culori au, ce e pe stoc, timp de livrare si astfel in ~15 minute cred ca am luat si decizia....o iau!
Am venit acasa am deschis subiectul pe forum am aflat de problemele acestei masini adica testul european de crash-test nereusit la impactul frontal, rigiditatea pe spate a masinii si decizia dupa cateva ore a fost irevocabil luata.
Demersurile pt. intocmirea dosarelor de leasing (50% avans + 12 luni rate) au fost facute (inclusiv pt. masina de 1,2 a angajatului) astfel ca nu aveam decat sa astept saptamana urmatoare pt. a intra in posesia masinii....in tot acest timp nu am facut altceva decat sa scot 200 milioane din banca reprezentand prima parte a banilor pt. plata masinii care i-am dat prietenului meu dupa care pe data de 16 iunie m-am prezentat la reprezentanta si am luat masina. Pretul la aceasta ora sincer nu il stiu insa vazand ordinele de plata cu rata de 389 euro pe luna si un pret total sub 11.000 euro (fara TVA) aici intrand toate taxele, rca-ul, CASCO, dobanda leasingului si tot ce au mai bagat ei. Oricum dupa 2-3 luni ii platesc prietenului meu restul de bani care vor fi in jur de 150 milioane si astfel am incheiat episodul platii lui Chevy....mi-am propus sa o las pe firma 4 ani ca sa evit astfel plata TVA-ului dupa care sa o trec pe numele meu, in tot acest timp la recomandarea prietenului meu imi ofera o hartie in care mentioneaza ca in plata unei datorii mi-a oferit aceasta masina. Singurul dezavantaj care il am in aceasta perioada e ca platesc RCA-ul cu 2 milioane mai mult pe an deci 2 x 4=8 mil./4ani
Inchei aceasta lunga introducere si de acum trec strict pe jurnalul de bord:
- 16 iunie: prima iesire cu Chevy am facut in jur de 80 km prin oras si prima impresie a fost excelenta, acea rigiditate pe spate imi creeaza paradoxal impresia de masivitate desi evident ca nu poate fi vorba de asa ceva la acest sedan
- 17 iunie: prima iesire in extraurban am mers cam 190 km in regim de 2.000- 3.000 rot/min i-am dat un varf de viteza o data de 150 km scurt ca sa nu trag de motor cat timp sunt in rodaj, impresia excelenta singurul lucru care nu m-a incantat a fost cand am mers pe un drum exagerat de prost simtind astfel rigiditatea pe spate, am bagat-o si pe un drum de tara iar ajungand cu rezervorul pe zero, umplut initial jumatate de am crezut ca o sa fac pana prostului chiar la prima iesire, mi-am calculat consumul si am ajuns astfel dupa 270 km la 8,46/100km in conditiile in care am mers 190 extraurban, 80 urban si AC-ul pornit.
-18 iunie: i-am tras prima spalare totala si am simtit astfel cum atrage privirea pe strada...noua, curata, ceruita.
-19 iunie: dupa ce am umblat toata ziua cu treburi prin Galati seara am bagat un CD cu muzica house si dupa o tura pe strazile Galatiului, golute pe la ora 22,00, am tras o fuga in Braila intr-un regim de viteza ceva mai ridicat, pana in 120Km/h, insa mentinand turatia in regimul de 2.000-3.000 rot/min.....cuplul maxim e la 3400 rot/min. iar puterea maxima la 6.200 rot/min. Oricum e nervoasa se vede ca are resurse importante.
Am ajuns astfel la 450 km, computerul de bord imi arata ca mai am de mers 120 km si o sa ajung astfel la autonomia cu un rezovor plin (45 litri). Un punct in minus ar fi faptul ca acest computer de bord nu iti ofera consumul instantaneu de combustibil de fapt nu iti ofera date despre consum cu exceptia km pe care ii mai ai de parcurs, cineva imi spunea ca e imposibil insa nu cred sa nu fi nimerit eu, ce naiba are 2 butone pe care le actionezi si parca nici in carte de utilizare nu am vazut asa ceva.
Inchei aici prima pagina a jurnalului ca la cat am scris cred ca o sa sughit de cateva ori astazi, frigiderul va anunt ca il am plin asa ca sa nu incercati sa-l umpleti cu altceva.  :D Il am plin cu mancare! Ati inteles alceva? :P

[ http://img407.imageshack.us/img407/3210/aveo3versbaseir7.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://img407.imageshack.us/img407/7231/image1av406xc4.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by MAK, 01 July 2007 - 19:12.


#2
yule

yule

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 833
  • Înscris: 13.04.2003
Sa o stapanesti sanatos, fara incidente!

E o masina frumusica, probabil destul de corecta la pretul ei. M-a speriat si pe mine faza cu impactul frontal, dar nu stiu ce sa zic, la fiecare alegere faci un compromis. As vrea sa vad niste poze, in special cu bordul, daca se poate iluminat noaptea - chiar sunt curios cum arata.

#3
MAK

MAK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,882
  • Înscris: 26.02.2005
S-o stapinesti sanatos, si fara evenimente neplacute ( service - strada )
E foarte bine ca ai deschis jurnal de bord, multa lume este interesata de Aveo.

Atentie la carcotasi, este jurnal de bord, nu versus Logan sau alte masini.
Ce nu tine de Aveo, steeeerg, sa nu va mire ca dispar posturi.   :naughty:

#4
StarSteel

StarSteel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,283
  • Înscris: 06.10.2006
Am uitat sa scriu, plimbarea de aseara a fost tocmai pt. a arata familiei bordul BESTIAL pe timp de noapte. Pt. oricine asta ar fi o surpriza uriasa, bordul e splendid! Totul e pe fond verde iar consola centrala e asemanatoare cu o masina adevarata, mp3 e integrat in consola centrala mare patrat, sub el evident tot verde aerul conditionat iti recomand o priveliste de noapte sigur vei fi impresionat.
[ http://img256.imageshack.us/img256/9498/thsmallimgav406ar9.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

View PostMAK, on Jun 20 2007, 09:46, said:

Atentie la carcotasi, este jurnal de bord, nu versus Logan sau alte masini.[/color]
Ce nu tine de Aveo, steeeerg, sa nu va mire ca dispar posturi.   :naughty:
Raule!  :o

P.S. Fiica-mea protesteaza ca am pus la topic o inimioara....m-a facut si taran!  :angry:

Edited by starsteel, 20 June 2007 - 09:00.


#5
yule

yule

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 833
  • Înscris: 13.04.2003
Singura data cand am mers cu Aveo a fost cu un taxi, acum recent. Mi-a placut consola centrala, sistemul audio arata foarte frumos integrat asa.

Deci astept poza cu iluminarea pe timp de noapte :)

#6
StarSteel

StarSteel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,283
  • Înscris: 06.10.2006

View Postyule, on Jun 20 2007, 09:58, said:

Singura data cand am mers cu Aveo a fost cu un taxi, acum recent. Mi-a placut consola centrala, sistemul audio arata foarte frumos integrat asa.

Deci astept poza cu iluminarea pe timp de noapte :)
Pana diseara o fac desi azi am zis sa stau mai linistit, in fiecare zi mi-a papat niste bani....se pare ca e inevitabil cel putin la inceput! Asta exceptand benzina ca doar am luat-o sa o folosesc nu pe post de bibelou.
Pt. amatorii de huse...la scaunele din fata nu se pot pune din cauza airbagurilor laterale care sunt in scaune.
O chestie uratica pe care am uitat sa o mentionez e roata de rezerva care e doar pt. avarie, din aceea plina, am inteles ca poti merge cu ea doar pana la primul service cu 70 km/h....nu stiu sigur dar cred ca asa e, poate o scot sa ma uit la ea.  :rolleyes:

Edited by starsteel, 20 June 2007 - 09:33.


#7
MAK

MAK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,882
  • Înscris: 26.02.2005

View Poststarsteel, on Jun 20 2007, 09:55, said:

P.S. Fiica-mea protesteaza ca am pus la topic o inimioara....m-a facut si taran!  :angry:
:lol:  Vrei sa scapi de ea ?

#8
StarSteel

StarSteel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,283
  • Înscris: 06.10.2006

View PostMAK, on Jun 20 2007, 10:33, said:

:lol:  Vrei sa scapi de ea ?
NU, NU, NU.....de cine de fiica-mea sau de masina?  :P

P.S. Am inteles ca e vorba de inimioara dar e vorba de dragoste si fiica-mea e relativ mica, nu a ajuns la prima dragoste si nu stie cum e!   :D:
------------------
OK.   :peacefingers:   @MAK

Edited by MAK, 20 June 2007 - 10:00.


#9
yule

yule

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 833
  • Înscris: 13.04.2003

View Poststarsteel, on Jun 20 2007, 10:29, said:

Pt. amatorii de huse...la scaunele din fata nu se pot pune din cauza airbagurilor laterale care sunt in scaune.

Multi oameni isi pun huse, nu fiindca sunt amatori, ci fiindca tin la masina lor - si in special la tapiteria ei.

Am citit pe alte topic-uri ca se pot fabrica la comanda huse, asa cum vrei tu, deci intreaba prin orasul tau de asa ceva. Nu cred sa nu existe huse cu un decupaj special pentru airbag-urile laterale, doar exista si la alte masini.

#10
marr

marr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,196
  • Înscris: 13.07.2005
Sa o stapanesti sanatos si fara incidente !

Este o masina cu un raport calitate/dotari/pret corect.
Daca ai grija de ea, are si ea grija de tine.

Eu am un Kalos cu motorul de 1.4 16 V.
In peste 30.000 km nu am avut nici o problema cu ea (in afara a doua becuri arse).

PS: Exista si in comert huse cu decupaj lateral pentru airbagurile din scaune.
Tin minte ca am vazut asa ceva pe la Metro cu ceva timp in urma.

Edited by marr, 20 June 2007 - 16:28.


#11
StarSteel

StarSteel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,283
  • Înscris: 06.10.2006
Multumesc pt. sugestii insa nu vreau sa-mi pun huse.

#12
Night Elf

Night Elf

    El Comandante

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,883
  • Înscris: 22.03.2005
Sa o stapanesti sanatos si sa nu ai parte de evenimente nedorite.  :peacefingers:

Personal in interior m-a deranjat faptul ca scrumiera e neluminata, destul de nasol noaptea pentru un fumator si cotiera complet inconfortabila. Eu in cele aproape 3 saptamani cat m-am plimbat cu Aveo de drive-test al dealerului (versiune full) nu am putut sa o folosesc. Mi-a placut in schimb cat de manevrabila este in traficul urban in ciuda dimensiunilor.

Roata de rezerva este intradevar o problema... dar dimesiunile putin atipice ale anvelopelor sunt o si mai mare problema.
Eu am avut ghinionul sa tai o anvelopa la Lacetti si fiindca nu am gasit imediat anvelopa originala nici la dealerii din Bucuresti nici in alta parte mi-am luat echivalente pe 185/60/15 de iarna (eu aveam 195/55/15) pentru a putea circula. Am avut oarecum noroc ca s-a intamplat iarna. Voiam neaparat anvelopa originala ca sa am toate cele 4 roti la fel. A costat "doar" 400 RON la dealer o anvelopa. :D
Iti recomand cu prima ocazie sa-ti cumperi o janta de tabla si o anvelopa originala sa-ti faci o rezerva ca nu se stie cand o patesti ca mine.  :deadtongue:

Edited by Night Elf, 20 June 2007 - 18:35.


#13
StarSteel

StarSteel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,283
  • Înscris: 06.10.2006
Multumesc pt. sfaturi in ceea ce priveste roata de rezerva....acasa fumez numai pe balcon iar in masina chiar nu mi-am propus asa ca lipsa iluminatului scrumierii pt. mine nu constituie o problema.

#14
Night Elf

Night Elf

    El Comandante

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,883
  • Înscris: 22.03.2005
Pentru mine care sunt fumator inrait a fost o problema.  :lol:

Vezi dupa ce termini rodajul sa-i dai un reset la ECM ca sa-ti scada consumul.  :peacefingers:

#15
StarSteel

StarSteel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,283
  • Înscris: 06.10.2006

View Postyule, on Jun 20 2007, 09:58, said:

...Deci astept poza cu iluminarea pe timp de noapte :)

Astea sunt pozele pot sa candidez lejer cu ele pt. "capsuna fotografica".  :P

[ http://img516.imageshack.us/img516/816/sany0055ic5.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://img505.imageshack.us/img505/60/sany0054aw8.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ http://img519.imageshack.us/img519/9277/sany0051gx0.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

View PostNight Elf, on Jun 20 2007, 21:36, said:

....Vezi dupa ce termini rodajul sa-i dai un reset la ECM ca sa-ti scada consumul.  :peacefingers:
Te rog explica-mi babeste despre ce e vorba ca sa ma prind si eu....mai precis cand ai incheiat tu rodajul sau care e recomandarea, in carte scrie sute de km, iar a 2-a necunoscuta.....ce inseamna ECM?

#16
yule

yule

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 833
  • Înscris: 13.04.2003
OK, nu sunt foarte clare pozele, dar mi-am dat seama ca arata misto bordul. Felicitari si pentru asta :)

#17
Night Elf

Night Elf

    El Comandante

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,883
  • Înscris: 22.03.2005

View Poststarsteel, on Jun 20 2007, 23:12, said:

...
Te rog explica-mi babeste despre ce e vorba ca sa ma prind si eu....mai precis cand ai incheiat tu rodajul sau care e recomandarea, in carte scrie sute de km, iar a 2-a necunoscuta.....ce inseamna ECM?
Despre ECM vezi aici.
Fa-ti user pe www.chevroletclub.ro si aflii mai multe despre masinuta ta pe acolo.  :P

Nu ai nevoie si de Idle Learn, doar de un reset mic. Scoti siguranta de la ECM 10 secunde.

"Dupa resetarea ECM este recomandata efectuarea unui parcurs in care ECM sa primeasca prima lectie din care sa invete valorile de lucru "normale". Asta inainte de a face oricare alt drum cu masina.
Efectele primei lectii se vor resimti dupa cateva cicluri de utilizare (pornit - mers undeva - oprit).

Conditii (pentru inatarea unui regim "normal": rezonabil de economic, fara a fi lenesa)
- alegeti un traseu liber pe care sa puteti "controla" dupa voie ce faceti cu masina si care sa va permita mersul cu cel putin 60-70 kmph; probabil o autostrada sau o sosea intr-o perioada cu trafic scazut
- folositi accelerari line si frana de motor
- insistati pe un regim de mers constant cu 60-70 kmph in treapta a IV-a
- durata traseului 20-30 minute"

Edited by Night Elf, 20 June 2007 - 22:36.


#18
StarSteel

StarSteel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,283
  • Înscris: 06.10.2006
Interesant!...acum am ~500 km operatiunea de resetare a ECM-ului ar merge sa o fac cam la jumatatea lunii iulie inainte de o iesire mai lunga, prima data Galati - Litoralul bulgaresc dupa care ma bate gandul in august sa fac o iesire Galati - Brasov - Transfagarasan - Sibiu - Valea Oltului - Curtea de Arges - Galati.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate