Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
"Moda" tinerilor care se ...

E.on energie aplicație intre...

Masina de tuns... buruieni

Recomandare drona
 Exista un soft care sa reia autom...

Identificare plante

Cum declari o variabila care nu s...

Schimbare certificat de inmatricu...
 Poligon auto București

nelamurire legata de pret la mode...

Hotel cu restaurant si Demipensiu...

Croaziera in Mediterana de Vest 1...
 Copilot are pica pe Vladimir Putin

MicroSoft Edge: Cum pun Google in...

Dashcam

Mini server - VMware
 

Din State, in Romania, cu masina

- - - - -
  • Please log in to reply
57 replies to this topic

#37
inxtinct

inxtinct

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 23.01.2009
devarul “imputit” la cel mai mic detaliu si costurile reale pentru a aduce o masina din USA in RO, pe care NIMENI nu o sa ti le spuna niciodata…
Dupa cativa ani de observant si auzit cum X si Y au adus masini din USA in ROMANIA, m-am  hotarat sa cumpar si eu o masina de acolo si sa o aduc in RO, adica o cumpar in persoana din USA(eu fiind cetatean USA) si o ridic personal din RO pentru a vedea toate etapele unei asemenea  tranzactii.

Inainte de a ma incumeta sa achizitionez o masina, bineinteles am incercat sa ma  documentez si sa intreb pe unde am putut, pentru a colecta cat mai multe informatii
corecte si concrete. In NYC  exista numai 2 companii mari si late care ofera si servesc comunitatea Romaneasca pentru  transporturi de colete, marfuri si autovehicule. Acestea sunt CARPATI SHIPPING   (http://www.carpatiusa.com/)  si ATLAS SHIPPING (http://www.atlasshippingltd.com/).
    Mi-am pus ghetele in picioare si am pornit spre agentia CARPATI SHIPPING. Am intrat pe usa dupa care am stat 10 secunde cu gura cascata, am mai deschis  odata usa si trantit-o inchisa la loc sa vad daca vad bine ceea ce vad si da, m-a lovit ceva tare in cap, ignoranta Romanului de care chiar uitasem neavand contact de ceva ani. Dupa ce am asteptat sa ma bage in seama un batran pe la 60+ de ani cu voce tremurata s-a intors la mine si a spus “spune-ti va rog”. Am inceput sa ii pun intrebari “Ce implica transportul unei masini din USA in RO, cat costa si cu ce sa fiu pregatit”. Batranul (care dupa banuiala mea runs the show there adica este proprietar/gestionar,contabil si femeie de spalat pe jos pentru ca numai el raspunde la telefon si numai el face tot) mi-a raspuns la intrebarile mele de parca ia uite-l si pe asta cu ce intrebari vine la mine aici. Mi-a spus ca pentru transportul de un autovehicul din USA in RO este nevoie de 1-MASINA; 2-TITLUL (TALON); 3- 2500usd si dureaza o luna. Raspunsurile la intrebarile mele au fost atat de vage si repezite si spuse cu asa un ton si o fata de parca omul spera ca am terminat cu intrebarile si  sa ies odata afara. Modul in care m-am simtit in acel locas(5 minute de ignoranta;10 minute de asteptare si 2 minute de comunicare) si felul de exprimare al batranului m-a speriat si scarbit in a considera sa trimit si un pix prin ei vreodata. M-am dus acasa dezamagit si cu o singura speranta ramasa, ATLAS SHIPPING...  
Am lasat sa treaca cateva zile dupa care m-am dus la agentia ATLAS SHIPPING. Am fost intampinat de de un dom pe nume ALEX(manager) care chiar el personal se ocupa de transport de masini in RO. Am pus intrebarile de rigoare dupa care ma lovit cu pretul de 2,750$ transportul unei masini de la NEW YORK la BUCURESTI si ajunge in maxim 30 de zile (o luna) via vapor. Am intrebat daca sunt cumva alte costuri ascunse la port sau cand ajunge in Romania, la care mi-a raspuns “ NU MAI EXISTA NICI UN ALT COST decat VAMA in Romania si TVA-ul”. Am intrebat daca din experienta lor de pana acum sigur nu au auzit de alte costuri care pot sa apara. Mi-a raspuns atat de repede la aceasta intrebare de parca vorbeam cu un robot si a inregistrat intrebarea inainte sa o termin… “Nu putem sa spunem sigur sigur deoarece legile se schimba in Romania de la zi la zi”.  Am intrebat ce fel de asigurare am si mi-a raspuns ca nu am nici un fel de asigurare daca primesc masina fara roti ;cu parprizul spart sau lovita, CI DOAR daca se scufunda vasul. Incurajator nu?!  Dupa asta mi-a spus sa nu am nici o grija ca nu s-a intamplat absolut nici un incident pana acum de 20 de ani de cand transporta ei masini in RO. Imediat m-am simtit in totala siguranta si mi-am zis in gand “mama nici Americanii nu ar putea atinge performantele astea”. Am decis sa ma incumet si sa plec singurel la drum cu 0.01 informatii concrete si cu -999 incredere.
Zis si facut, am cautat o masina la mana a doua, am  gasit-o si am cumparat-o la pretul de 25,000 USD. L-am sunat pe domnu ALEX sa ii spun ca sunt ready sa aduc masina pentru transport, la care mi-a dat o adresa unde trebuie sa o duc “PORT NEWARK –NEW JERSEY”. Am stabilit sa ne vedem la port in ziua urmatoare la ora 9 dimineata. Eu am ajuns dar Alex nu..  Se face 10, 11, il sun la telefon sa ii spun ca sunt acolo de la 9 si il astept asa cum am stabilit, la care imi raspunde pe un ton ridicat ca nu trebuie sa astept sa ajunga el si sa las acolo masina cu toate documentele in original si cu cheia in contact si  sa vin a doua zi la agentie sa platesc. Am fost foarte socat pe moment si am raspuns cu un ton mai rar si usor sarcastic “Nuu, preefeer sa vaa aastept”. Intr-un final a aparut si domnu Alex dupa o ora de la acel telefon, grabit mi-a cerut actele si cheia si mi-a spus, “veniti maiine la sediu sa achitati”. At this point am ramas socat/mirat/speriat in timp ce ma gandeam cum in USA iti da contract official sa iti inchiriezi schiuri si  omul asta imi ia masina cu chei si toate documentele in original fara sa imi dea nici o hartie in scris cum ca am predat masina de 25,000$ si toate actele in original. Am constientizat imediat ca nu o sa fie deloc bine si ca o sa am probleme pana vad eu masina asta in RO cu bine. Mi-a spus “fiti fara nici o grija, noi facem asta de 20 de ani, asta este sistemul”. Sistemul??!!!! Asta se numeste “sistem”????? Am plecat de la port cu masina lasata in mainile “unui strain” defapt, fiind a doua oara cand il vad, cu toate actele in original. Nu am mai facut asa un act retardat in viatza mea. Eram suparat pe mine pentru ce am facut. M-am asteptat ca Romanii care au business in USA sa fie mai profesionisti decat ametiti nostri  din RO care parca fac totul sa iti fie cat mai greu posibil pe orice plan.
A doua zi la prima ora bineinteles am fost la usa agentiei ATLAS SHIPPING unde am marturisit in mod sincer si tinand cont de diplomatie, opinia mea de “sistemul lor”. In timp ce spuneam ca am fost socat cum  m-ati pus sa las masina acolo fara sa imi dati o hartie la mana cum ca am predat masina , cum ca nu are lovituri sau zgarieturi,  am fost intrerupt de 2 persoane simultan. Domnul ALEX mi-a spus ca i-am scos matele cu atatea intrebari si ca ma pot duce sa imi ridic masina de la port daca nu imi convine ca inca e lasata pe strada de ieri. Al doilea barbat care m-a intrerupt a inceput sa rada in zeflemeala si sa spuna “noi transportam Bentley-uri si Rolce Royce-uri iar tu faci mare big deal de o masina de 25,000$”. M-am simtit foarte bine in acel moment ca client, politica in state fiind  “customer is always right”, eu eram calcat in picioare si luat la misto de 2 morcovi cu 5 clase care faceau misto de mine dupa ce am venit la ei  sa le pun 2,750$ pe masa. Am cerut sa vorbesc cu patronul firmei la care mi-au spus ca numai Luni vine pe acolo. Imediat m-am gandit pai cum sa aiba astia un sistem pus la punct cand patronul vine odata pe saptamana. Dupa putin research am realizat ca proprietarul/patronul firmei este o femeie   ( http://www.cambridge...ein/507307.html  )  O femeie proprietar la firma de transport?? Mda mi-am raspuns la o mare parte din intrebari cu descoperirea asta . Cand am vazut ca nu am cu cine a trebuit sa ma abtin si sa imi activez personalitatea de pruna prost pentru a putea duce pana la capat tranzactia, neavand de ales. Am intrebat cat platesc acum si mi-a raspuns 2,750$. M-am mirat si am intrebat “nu se plateste jumatate acum si jumatate cand ridic masina? Nu Nu, absolut tot se plateste acum. Acum intrebati-va de ce? Pentru ca ei stiu prin ce o sa treceti si ca nimeni nu ar mai plati cealalta jumatate si te fura de la inceput sa fie sigur ca au incasat tot. Am platit 2,750$ cash, dupa care mi-a fost data o hartie alba simpla printata pe loc cum ca am platit 2,750 pentru transportul unei masini. NU A EXISTAT NICI UN CONTRAT , SEMNATURI, STAMPILE SAU ORICE DOCUMENT OARECUM OFICIAL care ar putea sa iti transmita mesajul de incredere ca ai facut o tranzactie/contract cu o companie oficiala care mai si pretinde ca este in business de 20 de ani. Masina a fost predata/preluata de “ZIM INTEGRATED SHIPPING SERVICES”
( http://www.zim.co.il...nt.aspx?id=158) si in 33 de zile a ajuns pe teritoriul Romaniei. Acum incep cele mai mari surprize si probleme. In primul rand sa incep cu faptul ca predai masina si faci contract cu ATLAS SHIPPING si  te astepti sa ridici masina tot de la ei nu?? Ar fi logic daca nu am fi Romani… Mda, masina este preluata pe teritoriul Romaniei de firma ROMTECHNO DESIGN srl. Design???!!!!   Deci trimiti masina via companie de  SHIPPING si nu numai ca nu ridici masina de la aceasi firma cu care ai facut contractu, ba mai mult o ridici de la o firma de design. Probabil sau gandit ca daca tot aduc toate masinile cu zgarieturi si lovituri macar sa castige in tribunal spunand ca ei incercau sa faca design. Sau poate dupa 300 de nume de companii schimbate si furturi au ajuns si la “design”. De ce spun asta? Proprietarul firmei Romtechno Design la Bucuresti cu sediul in strada  Stefan cel Mare, se numeste LAURENTIU RUBINSTEIN care in 1998 se pare ca a dat o teapa de 400.000$( http://www.ziaruldei..._bank_7565.html    ). Mai vezi o legatura? Proprietarul firmei ATLAS SHIPPING este o femeie pe numele DOINA RUBINSTEIN, iar proprietarul firmei ROMTECHNO DESIGN la Bucuresti este Laurentiu Rubinstein. Hmmm. Deci compania din RO, ROMTECHNO DESIGN nu numai ca nu au un website, dar nu gasesti nimic pe google despre existenta acesteia. Din ce traiesc ei? Iti baga pe gat o taxa la fiecare colet posibil desi tu ca client nu ar mai trebui sa platesti un leu deoarece tranportul a fost platit in totalitate de expeditorul din USA iar taxe vamale la colete personale NU EXISTA !!! Firma ROMTECHNO DESIGN te fura de o taxa la fiecare colet cu pretextul “taxa de manipulare + astia la vama au vrut sa ia taxe vamale pe ce e in colet si noi le-am dat o spaga sa nu va ia vama la produse”. 200% MINCIUNA.  Asa reusesc ei sa stea in business de aaani de zile. Mint si fura lumea cu acest pretext. Ce sa zica saraca femeie sau saracul batranel care de abia asteapta coletul de la fiica din AMERICA, cand aude ca defapt ROMTECHNO DESIGN la “ajutat” sa nu plateasca vama la produsele din colet. De unde sa stie saracu om de rand ca defapt e o aberatie si un furt. Normal ca scoate si plateste aceasta “taxa/inexistenta vama” care se duce la ultimul leusor in designerii firmei ROMTECHNO DESIGN si iti mai  da si chitanta/factura ca s-au dus acolo… Anyway, ma suna un domn ”DRAGOS”(manager) de la ROMTECHNO design dupa 26 de zile de la trimitere sa imi spuna ca este o problema. Masina a ajuns in Romania dar nu poate sa vina de la Constanta la Bucuresti pentru ca Vama de la Constanta are nevoie sa vada copii dupa acte. Cum adica copii dupa acte? De ce ma intrebati pe mine cand toate actele sunt in original sunt la ATLAS SHIPPING? Companiile nici nu comunica intre ele. Am sunat imediat la ATLAS SHIPPING si l-am intebat pe domnu Alex “Cum este posibil sa ma sune compania din ro sa imi spuna ca nu pot trimite containerul de la Constanta pentru ca le trebuie copii de acte  si cum de nu v-au sunat pe dumneavoastra si m-au sunat pe mine? Alex mi-a raspuns “pentru ca el nu are actele, nu i-am lasat lui nici un act in original”. Am inceput sa tip si sa zbier dar nimic. El o tinea pe al lui ca nu mi-a luat actele. Cum putea sa trimita masina fara acte???  Da, ati inteles bine, compania ATLAS SHIPPING MI-A PIERDUT ACTELE MASINII IN ORIGINAL !!! Am sunat la DMV (department of motor vehicle) sa imi reissue un alt titlu. Am sunat la dealer-ul de unde am cumparat masina sa imi reissue o copie dupa contract de vanzare-cumparare. Daca cumparam masina de la o persona fizica si acea persoana pleca din tara iar eu nu avem nici o posibilitate sa intru in contact cu el/ea, ce faceam?? Dupa 2 saptamani am obtinut copii de originale dupa acte, bineinteles cu costurile de rigoare. Intre timp masina mea era pe undeva pe la Constanta intr-o parcare. Dupa ce am trimis copii dupa duplicatele de originale obtinute, masina a fost trimisa la Bucuresti, unde am platit o taxa de “manipulare si descarcare” 1200 ron . Dupa care am fost la aeroportul Otopeni pentru a face VAMA. Am fost prezentat la o alta Comanie “PEGASUS” care se ocupa propriu-zis de prestatii vamale. Ce mi-au spus PEGASUS? “Este putin tarziu astazi si nu se mai poate face vama, veniti maiine!”. Intr-un final mi-am revazut masina dupa 49 de zile si muuuult stress. Bineinteles sa fie si cireasa pe tort am mai fost fortat sa platesc si o taxa de magazinare(400ron) din cauza la ATLAS SHIPPING care mi-au pierdut actele. Masina a avut o mica indoitura pe capota care imi pare rau ca nu o pot arata in poza dar se vede clar ca a fost pus ceva greu pe masina. In masina erau zgarieturi pe piele si pe bord, pana si in spate. Banuiesc ca masina a fost umpluta cu colete mai mici ale altor clientii sa nu cumva sa ramana spatial gol nefolosit in acel container. Ei umplu containerele cu colete pe care le pun peste masini. Da da da. Masina ta tranportata de Carpati sau Atlas shipping va fi transportata in RO cu coletele/cutiile personale ale altor clienti puse peste ea. Deci imagineazati ca Romanu ca sa stoarca banu la maxim umple acel container pana de abia se inchid usile. SA NU ITI IMAGINEZI NICIODATA CA O SA FACA O EXCEPTIE CU MASINA TA SAU SA TE LASI PACALIT SA TE UITI IN GURA LOR. Singura exceptie este daca tot containerul este al tau in intregime si ti-l incarci si descarci tu personal.



1-TRANSPORT OCEAN – 2.750 USD
2-TAXA MANIPULARE   ROMTECHNO DESIGN  -  1.200 RON
3-TAXA PRESTATII VAMALE  150 EURO
4-TAXA DOCUMENT RAR 2.100 RON
5-TVA LA VALOARE DE CATALOG A MASINII – 15.000 RON
6-VAMA AUTO 5.100 RON
7-TAXA MAGAZINARE 400 ron

IN PLUS TINE-TI CONT CA PESTE 7 FIRME ITI GESTIONEAZA AUTOVEHICOLUL SI FIECARE IN PARTE SUNT FOARTE CONSTIENTI CA O SA TREACA PRIN MULTI, DECI EI STIU CA DACA CEVA SE INTAMPLA LA MASINA, A TRECUT PRIN PREA MULTE MAIINI CA TU SA DAI PE CINEVA IN JUDECATA SAU SA AFLI VREODATA CINE A FACUT RAU. + ATLAS SHIPPING NICI NU ITI OFERA ASIGURARE DE AVARII DECI NICI NU AI CUM SA INERCI SA DAI PE CINEVA IN JUDECATA.


In mine aceste companii de shipping si de design si-au facut un mare dusman si ghinionul lor este ca sunt si tanar,deci cat oi trai eu o sa fac tot posibilul sa advertise aceste  trompete pentru ceea ce mi-au oferit mie ca client (NICI O INFORMATIE REALA SI CORECTA, AFIRMATII SI INSULTE SI MARE MARE RISC FARA NICI O ACOPERIRE LEGALA PENTRU CARE MAI SI PLATESTI), acesti indivizi nu merita sa fie in business si va asigur 100% ca au fost sute de cazuri nenorocite in care si-au batut joc de oameni dar asta e  romanul comod, spune zicala lui banala (asta-i viata) si a trecut peste... Eu am vrut sa fac un bine cu acest forum sa fie lumea informata la momentul  realitatii pentru ca nimic in tara asta nu se dezvolta numai pentru ca Romanu tace din lene.

Morala: Daca vrei sau trebuie sa iti aduci masina din USA in RO, foloseste orice alta companie posibila pe aceasta planeta dar nu te lasa intimidat de aceste 2 trompete(ATLAS SHIPPING SI CARPATI SHIPPING) doar ca vorbesc Romaneste ca intr-adevar ei sunt singurii care iti pot oferi lucrul asta dar o sa te si fure cat se poate tot Romaneste…

#38
conu71

conu71

    Termopanist

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,070
  • Înscris: 22.06.2004
de curiozitate: ce masina este? si care este diferenta intre pretul din ro si cel din state?

#39
inxtinct

inxtinct

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 23.01.2009
DIFERENTZA DE PRET AL MASINII LUATA DIN USA SAU LUATA DIN EUROPA ESTE TOTAL IRELEVANTA CU IDEEA FORUMULUI ASTA. IDEEA FORUMULUI ESTE CAT DE MULT TE JOACA/FURA JOKERII ASTIA NENOROCITI.  CU TOATE COSTURILE ASCUNSE CU TOT, INCA AM LUATO CU MULT SUB PRETUL PIETEI PE EUROPA.

#40
Flav

Flav

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 212
  • Înscris: 07.10.2005
Intr-adevar e regretabil sa vezi cum altii isi bat joc de tine pe banii tai.

#41
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Păcat, acum o lună am primit din SUA un Chrysler 300C, ce-i drept, nu a mai fost așa bătaie de cap cu partea română. Mașina a rămas înscrisă în SUA, a fost expediată din New York cu ajutorul unei firme locale care a intermediat tranzacția. Mașina a ajuns în Zeebrugge, Belgia în 16 zile. Transport 650$ + 80EUR în Belgia. Bilet de avion spre Belgia și vignette, benzină și alte taxe de autostrăzi spre România. Păcat.

A fost trimisă prin: http://www.atiusainc.com/ , succes celor care vor să mai trimită un autoturism din SUA în Europa, dar alegeti the easy way.

#42
nicusor2400

nicusor2400

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 26.01.2009
Am citit forumul postat de INSTINCT si trebuie sa recunosc ca am trecut si eu prin o experienta similara foarte neplacuta. Am dus si eu 2 masini in Romania din New York, masini prorpietate personala, cumparate exact ca si INSTINCT din banii proprii.

In primul rand in momentul in care te hotarasti sa duci masina la o companie de transport, NU CONTEAZA CAT COSTA MASINA, te astepti sa fi tratat intr-o maniera PROFESIONALA, cu respect fata de tine, care esti client, si fata de bunul tau.

CEL MAI IMPORTANT LUCRU INAINTE SA TRIMITI MASINA ESTE SA PRIMESTI INFORMATII CORECTE SI ADEVARATE. Prima problema apare aici pentru ca daca ti s-ar spune ADEVARUL, multa lume ar renunta din start sa isi trimita masina prin ATLAS Shipping, iar ei ar pierde clineti. DECI NU AU CUM SA SPUNA TOT ADEVARUL, SUNT PROFITORI SI ASA VOR FACE SI CU TINE, vei primi in consecinta informatii partial adevarate si incomplete.

Oricine esti si orice masina vrei sa trimiti in ROMANIA prin ATLAS Shipping, fii constient ca apelezi la o firma care NU AR TREBUI SA EXISTE IN BUSINESS. Daca trimiteti colete, poate nu este asa grav, dar daca trimiteti o masina DIN MOMENTUL CAND DATI BANI LA ATALAS SHIPPING PANA CAND LUATI MASINA, MULTE LUCRURI DESPRE CARE NU VI S-A SPUS NIMIC SE VOR INTAMPLA. FITI ABSOLUT SIGURI DE LUCRUL ACESTA, NU SUNT SINGURUL CARE A PATIT-O, AM MAI AUZIT CAZURI DE LA MAI MULTA LUME, INCLUSIV CUNOSCUTI.

Ptr cine nu are rabdare sa citeasca tot, varianta pe scurt este urmatoarea: am trimis o masina prin Atlas Shipping la Bucuresti pe 3 Martie si am ridicat-o pe 28 Mai. Au fost tot felul de intarzieri cu actele, prima data au spus ca s-au pierdut actele de la container, apoi ca au trimis actele gresite, apoi ca nu au loc pe garnitura pe tren si nici camion disponibil sa aduca containerul de la Constanta la Bucuresti, atatea scuze incat NICI NU MAI STII CE E ADEVARAT SI CE E MINCUNA GOGONATA. Au fost costuri aditionale in Romania de platit, masina a ajuns cu o mare zgarietura pe capota, iar asigurarea EXTRA care m-am decis sa o platesc firmei Atlas Shipping la NY, nu mi-a nici in ziua de astazi nici un ban.

CAZ CONCRET: ATLAS SHIPPING A DAT INTR-O ZI UNUI PRIETEN CARE PLECA IN ROMANIA, UN PLIC SI L-AU RUGAT DACA POATE SA IL DUCA IN ROMANIA CA VINE CINEVA LA OTOPENI SA IL RIDICE. Cand prietnul meu s-a uitat, IN PLIC ERAU TITLURI DE MASINI, ALTE ACTE SI DOCUMENTE EXTREM DE IMPORTANTE!!! CATE DE TAMPITI POT SA FIE ATLAS SHIPPING !!!! DACA PRIETENUL MEU ARUNCA PLICUL SAU IL PIERDEA SAU ERA UN NENOROCIT, VA DATI SEAMA CATE PROBLEME AVEAU TOTI CARE AU TRIMIS MASINI SI S-AU INCREDINTAT FIRMEI ATALS SHIPPING CU DOCUMENTE IMPORTANTE !!!!! sunt sigur ca daca au facut asa odata, nu e prima data si nici ultima. FIRMA ATLAS SHIPPING ESTE CEA MAI NEPROFESIONISTA FIRMA DE TRANSPORT CARE POATE SA EXISTE.

A doua masina am trimis-o prin Carpati Shipping, NICIODATA NU O SA MAI TRIMIT MASINA PRIN ATLAS SHIPPING, si am trimis-o in Olanda, nu am mai vrut surpize cu trimisul in Romania. Carpati shipping nu mi-a pierdut actele, si masina a ajuns in 2 weeks la destinatie. Din pacate nu mai aveam trusa de scule, tot ce aveam in torpedo, CD-uri, 2 perechi de ochelari de soare, un parfum, amplificatorul de sunet, au fost furate, pana si 1 sticla de ulei de motor care o aveam sa completez a fost furata!


In momentul in care am intrat la sediul companiei Atlas Shipping si am incercat sa ma informez despre trasportul masinii mele in Romania, am primit urmatoarele informatii:

1. Costa $2750, excluzand taxele vamale
2. Dureaza 3 saptamani sa ajunga in Romania
3. Trebuie sa am titlul in original fara lien holder. A clean title.

Simplu, nu? Suna bine, scurt si la subiect. Povesti. Sa analizam:

1. Costa $2750 = o parte din adevar. ptr. inceput costa $2750. Deja am fost mintit.

2. Dureaza 3 saptamani sa ajunga in Romania = a 2-a minciuna. Eu am lasat masina la container in USA pe 3 Martie si am ridicat-o din OTOPENI pe 28 MAI !!!!!!! 3 Martie -28 Mai !!!!!!!!!!!

3. Eu am avut ABSOLUT TOATE ACTELE IN REGULA. Din nefericire firma ATLAS SHIPPING este cred ca cea mai dezogranizata firma de trasport care poate sa existe. INTRE EI SI PORFEISONALISM EXITA O PARALELA CLARA. Nu stiu care este adevarul, ptr ca, in momentul in care se intarzie si se incruca lucrurile Alex de la Altas Shipping din NY iti spune tot felu de scuze incat nu mai poti sa stii ce e adevarat. Prima data au spus ca s-au pierdut actele de la container, apoi ca au trimis actele gresite, apoi ca nu au loc pe garnitura pe tren si nici camion disponibil sa aduca containerul de la Constanta la Bucuresti, etc...

Vreau a calrific. Firma ATLAS SHIPPING este DOAR UN INTERMEDIAR. Ei, personal nu va transporta nici un bun. Lucreaza cu alte firme, iar cand bunul dvs ajunge in Romania, firma ATLAS SHIPPING NU EXISTA. La Bucuresti exista o firma corespondenta care este defapt tot un INTERMEDIAR. PROPRIETARII ACESTOR FIRME NU AU COMPANII DE TRASPORT, AU COMPANII DE INTERMEIDERE. Masina dvs pana in momentul in care ajunge la destinatie va trece prin cel putin 3 alte firme.

Daca Doamne fereste va fi zgariata masina dumneavoastra, cum a fost in cazul meu, cu asigurarea aceea cu tot care va este oferita la NY si costa $100 pentru fiecare $5000 asigurati, veti ramane cu ochii in soare. Dea lungul anilor, am auzit de 3 cazuri in care compania ATLAS SHIPPING, proprietar Doina Rubinstein, a fost data in judecata in New York, de catre clienti patiti. Din pacate nu cred ca se poate castiga un proces impotriva lor ptr. ca masina odata ce a parasit teritoriul US intacta si este incredintata alte firme de transport, probabil unui vas inregistrat cine stie unde, legile americane nu se mai aplica. Nu cred ca va merge nimeni la curti internationale si Atlas Shipping stie asta. Intrebati-i sa vedeti ce abureala de raspuns vag o sa primiti.

Sa va spun ce poate sa se intalmple si cum o sa ii blestemati daca o sa va loviti de problemele acestea. Masina dvs impreuna cu containerul va parasi teritoriul USA relativ repede. DAca masina la destinatie ajunge zgariata, etc. compania ATLAS SHIPPING nu are cum sa fie responsabila. Ei nu o sa va dea ABSOLUT NICI UN CONTRACT in care sa isi asume responsabilitatea in detaliu pentru aceea masina. Ei vor preda masina unei companii de transport, care poate la randul ei va pune masina pe un vas care apartine altei firme, si odata ajuns in orice port containerul va fi descarcat de alta firma, etc, iar orice se intampla, vor da vina unii pe alti, decat daca se scufunda vasul sau se intampla ceva concert.

Zgarieturile, bumps, dents, eu zic sa sunt de vinav Atlas Shipping pentru ca pun pachete in container ca sa scoata cati mai multi bani din acel transport.

In cazul zgarieturilor, dents, bumps, etc, not major stuff, dar extrem de enervant daca aveti o masina in conditie impecabila, nici macar asigurarea care ati platit-o, cum am platit si eu, nu va va ajuta. Masina mea a ajuns la Otopeni impreuna cu alte 3 masini: un Caddilac Deville, un Ford Explorer si un Mercedes. Masina mea si Caddilacul erau zgariate. Eu aveam o mare zgarietura pe capota, Caddilacul avea pe usile de pe partea soferului.

In primul rand firma corespondenta din Romania, proprietar Laurentiu Rubinstein, "domn" care in Romania a fost cercetat de politie pentru "tzeapa la banca" http://www.ziaruldei..._bank_7565.html (ca sa stiti cu cine aveti dea face), va va spune sa contactati Atlas Shipping ptr. ca la ei ati facut asigurarea. Domnul Alex de la Atlas Shipping va va spune ca trebuie stabilita vina, sa faceti poze, sa le trimiteti si ATAT. NIMIC NU VA MERGE MAI DEPARTE DE AICI Vor fi tot felul de intarzieri cu un raspuns clar, nu veti primi nici un ban si veti ajunge sa suportati singur reparatiile decat sa asteptati dupa ei. Asigurarea care se plateste la NY mi se pare o GLUMA.

NU VA LASATI INSELATI DE ACEST MIRAJ. Eu am mai auzit povesti si totusi am zis "lasa ca nu o sa am eu ghinionul sa mi se intample si mie asa ceva". FITI SIGURI CA ORICE SE POATE INTAMPLA SI PUN PARIU CA APROaPE TOATE TRANSPORTURILE DE MASINI FACUTE PRIN FIRMA ATLAS SHIPPING CATRE ROMANIA REZULTA IN DURERE DE CAP PENTRU CLIENT.

Este absolut o bataie de joc ce scuze folosesc ei pentru ca sa explice problemele care se pot intampina. Cand intrati in prima zi in birou vi se va spune "noi suntem de 20 de ani in business si nu am avut niciodata o problema". Mincinosi si neprofesionisti.

V-am relatat poveste cu toata sinceritatea si buna intentie de a va avertiza.

Nicu

#43
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Deja e spam. Ți-am răspuns și aici http://forum.softped...t...t&p=5878551

#44
cobralips

cobralips

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 18.12.2007

View PostMasterboy, on 22nd March 2007, 05:48, said:

tommy, eu vreau sa aduc definitiv una din NY in tara insa pe la anu'. Faza e ca vreau sa o tin inmatriculata in NY si sa merg cu ea asa in tara.
Caci daca ar fi sa o inregistrez, as plati apropae 10 mii de euro numai taxa pt prima inmatriculare :deadtongue: (motor de 3800 si 6 ani vechime).
Camaro, Firebird si Mustang sint febletea mea. Si eu sper din tot sufletul sa-mi permit sa-mi iau in leasing in tara in 2009 Camaro-ul mult visat. Avem Chevrolet in Romania, deci cred ca se poate aranja la reprezentanta sa-ti aduca si sa iei in leasing orice model de Chevrolet.
xwh, thanks for the info :peacefingers:

salut. am vazut mai multe mesaje de alea tale. si as vrea sa ma ajuti si pe mine. ai mai reusit sa aiguri vreo masina adusa din SUA? fara sa o inmatriculezi. adica sa ramai cu numerele de statele unite. as vrea si eu un nume de companie care sa mi-o asigure. eu am mers la cateva companii din romania, dar mi-au zis ca nu mi-o pot asigura. ca trebuie sa o aduc de la constanta in cateva zile. si vreau sa o aduc pe rotile ei.
multumesc

Edited by cobralips, 17 June 2009 - 14:51.


#45
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Omniasig asigura. Parca. Si mai erau cateva iti scriu maine. Proprietarul are dubla cetatenie ? Conteaza.

#46
borsec

borsec

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 42
  • Înscris: 26.07.2007

View Postcanadianul, on 19th May 2007, 19:22, said:

salutare la toata lumea !!!!
Am descoperit discutia voastra in urma unei cautari pe google . Pe scurt eu sunt rezident in canada locuiesc in montreal si as dori sa duc in tara o masina insa pentru a evita tot felul de proceduri si taxe as dori sa o las inmatriculata in canada deci sa circul in romania cu numere de quebec. Ma intereseaza daca a facut cineva lucrul acesta cam ce presupune si care ar fi costurile.
Va multumesc anticipat.

Si eu tot asa ca baiatul asta. Daca stie cineva, sa ne spuna si noua, si o sa spunem si noi mai departe cind o sa stim.

Edited by borsec, 13 July 2009 - 22:58.


#47
cooltronic

cooltronic

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 217
  • Înscris: 14.07.2008
salut!si eu sunt interesat sa aduc o masina din State,mai exact Florida.Ce firma imi recomandati?

Edited by cooltronic, 11 September 2009 - 11:08.


#48
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Eu iti recomand firma asta http://www.atiusainc.com/ , sunt din New Jersey, dar vorbeste cu ei. Iti recomand sa o trimiti in Belgia/Germania, ajunge in 2 saptamani

#49
cooltronic

cooltronic

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 217
  • Înscris: 14.07.2008
iti multumesc mult !

#50
Thomas-

Thomas-

    Nunc plaudite omnes!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,436
  • Înscris: 31.10.2008

View Posttommy3000, on 21st March 2007, 10:48, said:

Thank's man
Masterboy thank's man!!!,


Nu e thanks, totusi?

#51
borsec

borsec

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 42
  • Înscris: 26.07.2007

View PostMembruAnonim, on 17th June 2009, 20:26, said:

Omniasig asigura. Parca. Si mai erau cateva iti scriu maine. Proprietarul are dubla cetatenie ? Conteaza.

Sa zicem ca proprietarul are dubla cetatenie ( canadiana ) si ca aduce masina din US pentru motive financiare evidente.

Tu ce recomandare ai avea?

Cum faci sa ramina masina inscrisa in US?

Am vazut pe la Bran si prin Brasov niste vechituri cu numere de California ( chiar vechituri, rug
inite rau, de aia le zic asa ). O cunostinta mi-a zis ca doua din masini le stie de multa vreme.
Una era chiar cu sigla si website-ul unei agentii imobiliare deci o utiliza omul sa faca treaba cu ea fara nici o jena.

Dar cum? Cum cum cum?
:)

#52
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Pai nu inteleg intrebarea, o inscrie pur si simplu acolo si o duce in port la export (doar sa nu fie lease). Vorbeste cu ei de transport RO-RO spre Belgia/Germania ieftin http://www.atiusainc.com/

#53
SuperDuper

SuperDuper

    Crushed

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,295
  • Înscris: 25.04.2006
Care este legea cu privire la cetatenii straini sau cu dubla cetatenie si masinile lor personale? Pot sa isi tina masinile asa in Romania, fara inspectii tehnice, fara sa plateasca taxe de drumuri, roviniete si impozit la fisc?
Nu cred...

#54
active95

active95

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,920
  • Înscris: 29.03.2005

View PostSuperDuper, on 12th November 2009, 22:27, said:

Care este legea cu privire la cetatenii straini sau cu dubla cetatenie si masinile lor personale? Pot sa isi tina masinile asa in Romania, fara inspectii tehnice, fara sa plateasca taxe de drumuri, roviniete si impozit la fisc?
Nu cred...

[urmatoarele rinduri sint pura fictiune ;) ]

Sa presupunem ca un cetatean are dubla cetatenie. Americana si martiana.
Pe Marte, legea spune ca orice masina poate circula fara a fi nevoit sa o inmatriculezi pe Marte. Daca in termen de 90 de zile de la intrare in tara cetateanul strain isi stabileste domiciliul pe Marte este obligat sa inmatriculeze masina si sa preschimbe carnetul. Dar daca cetateanul cu dubla cetatenie nu doreste sa isi stabileasca domiciliul pe Marte, legea nu specifica ce se intimpla (fiindca bunul simt spune ca isi ia si masina cu el la plecare). Si aici intervine "gray area". Mai demult pe Marte pt cetatenii martieni exista o portita numita "cafeaua la mBulgari sau fUngari. Iesirea in afara reseta "ceasul" si cetateanul martian putea conduce linistit. Acum pt un cetatean cu dubla cetatenie plecarea in sine reprezinta o resetare a ceasului asa ca la fiecare revenire pe Marte poate conduce linistit.
Intradevar va fi nevoit sa plateasca taxe de drum, rovinete (oricum orice martian cu masina autohtona plateste) dar nu plateste impozit la fisc iar inspectia tehnica depinde de statul de unde vine (unele state au asa numitul "out-of-state" registration in care platesti inspectia tehnica fara sa faci inspectie tehnica).
In general politisti de pe Marte se uita ca, curca in lemne la talonul masinii. Atit timp cit exista asigurare (carte verde) si pasaport american inspectia tehnica nici nu este bagata in seama.
Si uite asa poti tine o masina inmatriculata in State in Marte.

Inca o data, rindurile de mai sus sint doar pura fictiune   :peacefingers:

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate