Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Pareri despre Tico si Matiz
Last Updated: Feb 10 2020 16:22, Started by
ady_botos
, Sep 24 2003 17:33
·
0
#433
Posted 06 May 2007 - 12:47
romaximusro, on May 6 2007, 13:39, said: bai nene tu sigur ai citit ultimile posturi? da-mi un link.. unde am pomenit eu de Logan pe aici? si unde faceam eu referiri la persoana? ce draq doar citim acelasi topic nu? Si cu asta am terminat, il compatimesc pe wildchild, sincer Edited by aiptek, 06 May 2007 - 12:48. |
#434
Posted 06 May 2007 - 12:49
aiptek nu o da la intors. http://forum.softped...m...t&p=2793860 , uite cine vorbeste prima data de Logan pe aici. banui ca tot eu sunt vinovat nu? arata-mi link pe pagina asta unde am adus eu primul vorba de logan.vad ca il compatimesti pe wildchild, da tot tu esti cel care incepe offtopicurile. mai ales ca o faci cu afirmatii nefondate, nedovedite etc. De ce ai ales sa poluezi aria asta (mai ales ca esti moderator) si nu ai incercat aria dedicat (abuz si site feedback)?
Edited by romaximusro, 06 May 2007 - 12:52. |
#435
Posted 06 May 2007 - 13:07
Maximus, mai lasa-ne sa citim si de alte masini fara sa-ti dai cu parerea si apoi sa inunzi topicul cu replici adresate celor care nu sunt de aceeasi parere cu tine.
|
#436
Posted 06 May 2007 - 13:11
matizul e mai frumos si la ext si la int iar scaunele sunt mai confortabile ca la tico unde in timp faci cocoasa.
altfel tico a fost cu 100 kg mai usor si de aici toate avantajele. cine o ia pt utilitate tico este extraordinar numai ca nu are optiunile de pe matiz si nu se mai fabrica din 2000 sau 2001. consumul e cu minim 1 L% mai micla tico si mai fisneata. |
#437
Posted 06 May 2007 - 13:11
oh boy.. gasca vesela. hai sa discutam de matiz. ce parere aveti oameni buni de link-ul pus de mine? vi se pare normal ca la nici 300 km ,la o masina noua sa ramai cu plasticul ala in mana? ce calitate de fabricatie e asta? cu tot cu robotii lor?
Edited by romaximusro, 06 May 2007 - 13:19. |
#438
Posted 06 May 2007 - 13:17
#439
Posted 06 May 2007 - 13:18
romaximusro, on May 6 2007, 14:11, said: oh boy.. gasca vesela. hai sa discutam de matiz. ce parere aveti oameni buni de link-ul pus de mine? vi se pare normal ca la nici 300 km ,la o masina noua sa ramai cu plasticul ala in mana? Acum cine generalizeaza? Cum e sa ramai fara directie la o masina noua? |
#440
Posted 06 May 2007 - 20:03
Salut ! Au fost ceva intrebari despre consumul in oras la Tico dar nu prea multe raspunsuri , sau nu le-am vazut eu. Al meu consuma cam 9 % in oras . Il si calc nu esxista sa nu plec primul de la semafor (sau macar sa incerc ) , depasesc in oras de multe ori etc . Care mai aveti ticolino , cum vi se pare consumul ? Multumesc !
|
#441
Posted 07 May 2007 - 09:59
Pare cam mult, dar daca zici ca o calci tot timpul...e normal zic eu!
Am avut si eu, si la un mers OK, o mai calcam si eu, oricum am mers intotdeauna cel putin ca si media masinilor din trafic, si aveam consum in Bucuresti ~6.5-7% vara, si pana in 7.5% iarna. Ca sa vezi cum sta masina cu consumul, iti recomand sa faci un consum in conditii extraurbane, cu mers decent (100-110km/h), daca iti iese pana in 4.5% masina probabil ca e OK. |
#442
Posted 07 May 2007 - 10:02
Mersi mult, acum am si tobele cam "varza" ... Trebuie sa schimb si finala si intermediara . Probabil si de aceea consuma acum mai mult nu ?
|
|
#443
Posted 07 May 2007 - 10:39
Din teoria pe care o stiu eu...cred ca e un motiv posibil. Tu avand tobele varza ai evacuare foarte buna , ceea ce ma gandesc ca inseamna si o admisie mai "lacoma" (insotite evident de un motor vioi!). Este motorul mai nervos decat de obicei?
|
#444
Posted 07 May 2007 - 10:48
nu stiu daca e mai nervos decat de obicei pt ca asa l-am cumparat cu tobele varza ...
|
#445
Posted 07 May 2007 - 15:24
UHm,Maximus, ti`ai luat Matiz ? LOL
Spre supararea lui aiptek,iar postez pe topicul asta. Matizul e micul gigant, dar e gigant intre furnici. Revin si spun ca 7000 de euro ptr masina asta cu toate dotarile e durere mare.Dar , ca sa nu zic doar de rele, taica`meu de ex lauda mai mult un matiz decat propriul lui Cielo. Deci in Daewoo se pare ca Matizul e printre aia de varf. Mica, de oras,sprintara,consum redus(la fel si spatiul)...ce ar fi fost bine ,parerea mea, sa`i puna motor nitel mai mare, si roti de minim 14. Si acum imi aduc aminte cum ma durea in f... dupa un drum de 200 km cu un matiz printre hartoape. Oricum,nu e mare diferenta in matiz si corsa,ceea ce conduc eu...asa ca...matizul e de luat in considerare ca masina de 5000 de euro noua sau 4000 second. Si poate un tuning acolo ca sa suporte bine AC |
#446
Posted 08 May 2007 - 09:20
spdude, on May 7 2007, 16:24, said: UHm,Maximus, ti`ai luat Matiz ? LOL Spre supararea lui aiptek,iar postez pe topicul asta. |
#447
Posted 08 May 2007 - 11:56
Eu daca depaseam o ora si juma' de condus la Tico trebuia sa ma dau jos si sa ma intind... cred ca era si vina posesorului precedent - citarea in jur de 100k si scaunul se cam cerea schimbat...
|
|
#448
Posted 08 May 2007 - 23:55
Pe sosele bune matizul merge frumos, scaunele sunt ergonomice si eu care am ceva probleme cu tasarea la lombara am condus fara probleme cate 2 saptamani prin Europa, zilnic cate 400-700 km. N-as putea conduce prea mult o masina cu scaune neergonomice ca m-ar durea spatele.
|
#449
Posted 09 May 2007 - 09:16
Si eu am ceva probleme cu coloana, si ma cam doare spatele dupa un drum ce peste 100km.
Studiind mai atent, am observat si care o problema: nu neaparat forma scaunelor, care mi se par foarte comode cand stau in ele in parcare, cat faptul ca ma crispez la volanul Matizului. Obisnuit cu masina din semnatura, la drum intins cand vreau sa accelerez, si ea abia de reuseste aceste lucru, fara sa vreau imi incordez muschii spatelui... Probabil ca daca as conduce-o mai mult m-as obisnui si m-as controla, dar asa o conduc destul de rar (o conduce soatza). |
#450
Posted 10 May 2007 - 22:01
arty, on Oct 26 2003, 10:05, said: tico merge cu 140??? un tico cu carburator consuma in jur de 5-6 depinde cum s-a mers cu el si cum vei merge cu el iar unul pe injectie tot cam asa..fereste-te de probleme la cutia de viteze pt ca se repara greu iar una noua era in jur de 18 mil.motoarele in general duc in jur de 300mi km cel putin asa stiu eu. partea electrica mai e problematica dar se rezolva ieftin si repede.fereste-te de cele care nu stau la relantiu chiar si dupa ce se incalzeste motorul (mai exact are momente in care tremura) pt ca e un semn ca a fost forjat.din punctul meu de vedere ia-ti carburatie pt ca sunt mai multi carpaci care se pricep si scapi mai ieftin la orice reparatie..fereste-te de tico care au fost pe taxi si care au avut gpl sau inca au din experienta iti spun ca am auzit doar de probleme...exista un forum pt posesori si nu numai unde poti sa aflii mai multe |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users