Probleme de Logica,Inteligenta
Last Updated: Nov 07 2020 22:05, Started by
TheGrudge
, Sep 14 2006 21:58
·
0
#5761
Posted 03 October 2013 - 12:22
Trebuie sa scada viteza la 139km/ h si nu sub viteza legala care-i de 130 de km/h; deci poate scapa de amenda si daca nu a scazut viteza sub cea legala. Ma rog 129Km/ daca asa spune enuntul problemei ca este viteza maxima pe autostrada.
-iar de vrea sa scape de radar, fie iese in decor, fie acroseaza masina de politie. Nu stiu cum este reglementata banda de urgenta. Dar banuiesc ca si pe ea poti fi amendat. Edited by ZorbaGrecu, 03 October 2013 - 12:24. |
#5762
Posted 03 October 2013 - 19:28
Logic, luam varianta cea mai simpla: porneste girofarul (e un vitezoman pe o autospecialã....salvare, poliție. ..you name it). Sau inca o varianta, mai trasã de par, ar fi ca radarul e pe sensul opus...deci nu face nimic.
Edited by Amedeah, 03 October 2013 - 19:32. |
#5763
Posted 02 November 2013 - 22:33
multi oameni obisnuiesc sa noteze data prin cifre: 6.6.66, ceea ce ar corespunde zilei de 6 iunie 1966, sau 7.7.77 in loc de 7 iulie 1977
puteti spune de cate ori intr-un secol am putea nota zilele in acest fel? |
#5764
Posted 03 November 2013 - 00:51
De 15 ori
Pentru cifrele 1 si 2 merg datele 1.1.11, 11.1.11, 1.11.11, 11.11.11 (la fel pentru 2). Deci pana acum sunt 8 Pentru cifrele de la 3 la 9 merg doar date de genul 3.3.33, adica in total 7 |
#5765
Posted 13 November 2013 - 17:47
Vin si eu cu urmatoarea problema:
Descoperiți în ce zi și în care oraș își practică fiecare sportul favorit, cu ajutorul următoarelor indicii: - Antrenamentul de baschet, care nu are loc la Năvodari, nu are legătură cu Clara, și nu se ține joi; - Partida de fotbal jucată miercuri nu are loc nici la Năvodari, nici la Lugoj și nu are legătură nici cu Alexandra, nici cu Clara; - Bogdan urmează cursuri de judo la Galați înainte de joi. Uitati si un table: http://www.mediafire...33tqslr3n75hvm3 |
#5766
Posted 28 January 2014 - 09:44
3 pălarii în cerc:
Trei oameni se află într-o încăpere care nu are oglinzi. Pe capul fiecăruia, pălărierul pune câte o pălărie astfel încât niciunul dintre cei trei oameni nu-și poate vedea pălăria proprie. Fiecare pălărie este fie roșie, fie verde. Celor trei nu li se permite să-și verifice propriile pălării in nici un fel, și le este interzis și să comunice între ei în alt mod decât cel care le este permis de următoarea regulă: cel ce observă vreo pălărie roșie trebuie să ridice mâna dreaptă. Cine ghicește ce culoare are pălăria proprie, trebuie să părăsească imediat încăperea fără să le spună nimic celorlalți. Toți trei sunt obligați să rămână în încăpere până când își ghicesc culoarea propriei pălării sau până când primul dintre ei o ghicește. După câteva minute, unul dintre oameni își dă seama ce culoare are pălăria proprie și părăsește încăperea. Așa cum se va constata ulterior, toate cele trei pălării erau roșii. Cum și-a dat seama omul care a părăsit încăperea ce culoare avea pălăria sa? |
#5767
Posted 22 February 2014 - 20:02
Omul care si-a dat seama la final ce culoare are palaria sa a observat urmatoarele:
1. Doi oameni cu palarii rosii, ambii cu maini ridicate. 2. Fiecare dintre cei doi vedeau un om cu palarie rosie, cu mana ridicata si il vedeau pe el. 3. Daca el ar fi avut o palarie verde, ceilalti ar fi parasit repede incaperea, stiind ca au palarie rosie pe cap. 4. Cum acest lucru nu s-a intamplat, a dedus ca si el are tot rosie. |
#5768
Posted 22 February 2014 - 21:16
Pun si eu una:
(data la angajare la Google, cred!) Se da o cladire cu 100 de nivele si se dau doua (2) bile identice. Fiecare bila -aruncata de la un anumit nivel = "X"- se sparge, aruncata de la un nivel inferior, nu se sparge. Care este numarul minim de aruncari de care avem nevoie pentru a-l afla pe "X" ? (X>=1) Edited by What, 22 February 2014 - 21:17. |
#5769
Posted 22 February 2014 - 22:05
Cred ca asta se rezolva prin algoritmul de cautare binara.
|
#5770
Posted 03 March 2014 - 20:04
Intel, on 08 octombrie 2006 - 18:12, said:
Asta se pune? Se dau 5 camere si 16 usi, asa ca mai jos [ http://img148.imageshack.us/img148/3278/camerefn1.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Trebuie sa treci prin fiecare usa, sa nu treci de doua ori prin aceeasi usa si traseul sa fie continuu (adica sa nu ridici pixu de pe foaie). Recunosc ca inca n-am reusit dar nici nu m-am chinuit prea mult A rezolvat cineva asta? |
|
#5771
Posted 03 March 2014 - 21:34
What, on 22 februarie 2014 - 21:16, said:
Se da o cladire cu 100 de nivele si se dau doua (2) bile identice. Fiecare bila -aruncata de la un anumit nivel = "X"- se sparge, aruncata de la un nivel inferior, nu se sparge. Care este numarul minim de aruncari de care avem nevoie pentru a-l afla pe "X" ? |
#5772
Posted 04 March 2014 - 14:10
#5773
Posted 05 March 2014 - 16:34
#5774
Posted 05 March 2014 - 17:39
Crysis123, on 05 martie 2014 - 16:34, said: Pai eu am facut cu 3,4 si 6 camere si merge,ceea ce inseamna ca trebuie sa existe o solutie pentru 5 camere. pot fi si 1000 de camere, atata timp cat sunt un numar maxim de 2 camere cu numar impar de usi (restul fiind cu numar par de usi). O curba are doar 2 capete. |
#5777
Posted 15 July 2014 - 13:30
What, on 22 februarie 2014 - 21:16, said:
Pun si eu una: (data la angajare la Google, cred!) Se da o cladire cu 100 de nivele si se dau doua (2) bile identice. Fiecare bila -aruncata de la un anumit nivel = "X"- se sparge, aruncata de la un nivel inferior, nu se sparge. Care este numarul minim de aruncari de care avem nevoie pentru a-l afla pe "X" ? (X>=1) eu cred ca iti trebuie minim 50 de aruncari ... |
#5778
Posted 16 July 2014 - 09:08
What, on 22 februarie 2014 - 21:16, said:
Pun si eu una: (data la angajare la Google, cred!) Se da o cladire cu 100 de nivele si se dau doua (2) bile identice. Fiecare bila -aruncata de la un anumit nivel = "X"- se sparge, aruncata de la un nivel inferior, nu se sparge. Care este numarul minim de aruncari de care avem nevoie pentru a-l afla pe "X" ? (X>=1) O singură încercare. Se aruncă bilele direct de la ultimul nivel. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users