Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Despre lubrifiantii autoturismelor. Pareri, intrebari, raspunsuri, etc.
#3673
Posted 19 May 2014 - 22:06
Eu nu ma refeream la kilometri, ci la tehnologia de fabricatie. Bine, nici specificatiile mai noi Ford nu sunt asa restrictive ca la altii... Oricum, ai facut o alegere buna, daca zici asa. Mai ales ca nu stresezi prea tare lubrifiantul cu drumuri scurte dintr-un semafor in altul ...
Dar daca tot esti de parere ca "uleiul este sufletul motorului" si "nu te uiti la bani", iti recomand sa scoti 300ml de ulei si sa pui un flacon de ceratec. Si pui ceratec la fiecare al doilea schimb de ulei. Edited by cristi.r, 19 May 2014 - 22:19. |
#3674
Posted 19 May 2014 - 22:32
La Ford-ul anterior am folosit Duralube. E mai bun Ceratec?
Edited by feribalint, 19 May 2014 - 22:33. |
#3675
Posted 19 May 2014 - 22:54
Ceratec-ul si Duralube-ul sunt chestii total diferite. Duralube n-am folosit, mai mult de teama (sunt eu asa un pic mai retrograd in gandire cand aud de "pomul laudat"), insa despre ceratec, numai de bine, de la mine si de la altii care l-au folosit.
Ca idee, ceratec-ul vine cu niste elemente care nu mai sunt prezente in uleiurile noi (cum e 4600-le) si le completeaza foarte bine pentru folosirea lor in motoare cum ai tu. In motoare mai noi, este mai complicat si nu recomand. Deci este si nu prea este un aditiv in sensul pe care-l stie si de care fuge toata lumea. Si este greseala este sa pui ceratec-ul in aceeasi oala cu duralube-ul ... Edited by cristi.r, 19 May 2014 - 22:58. |
#3676
Posted 20 May 2014 - 01:55
Dura Lube-ul este un "snake" cum zic americanii , care distruge chimic motorul, continand parafina clorinata. Ceratec este o solutie benefica pentru motor si este un produs Liqui Moly nu vreun "S.R.L. american".
Dura Lube a fost amendat de catre FTC pentru reclama mincinoasa s.a.m.d.. Povestea este arhicunoscuta. Pur si simplu nu mai revin. La fel si asupra escrocheriei Metabond & co... Keep walking! |
#3677
Posted 20 May 2014 - 11:51
Referitor la domnul cu LM http://www.liqui-mol...00 5W-30_EN.pdf unde se poate observa foarte clar norma Ford WSS M2C 917-A pe care tu ai vazut-o si te-a impacat sufleteste . Tin sa-ti precizez totusi ca aceasta norma este specifica doar
SAE 5W-40 - de unde au scos ei 5w30 nu stiu... Ka 2009 Galaxy 2000.75 with 1.9L Diesel Pentru a putea sa-ti dau o recomandare exacta te rog pune exact tipul motorului , gen 1.6L Duratec-8V (Rocam); 1.8L Duratec-DOHC (Zetec) Deoarece sunt cateva exceptii si la ford ... Eu nu sunt de acord cu acest ulei pana acum ca fiind o alegere buna !... de compromis, da (daca nu ai ce sa cumperi), dar buna , nu !... deoarece este scump si nu ce-i trebuie lui. Edited by tonuloi, 20 May 2014 - 11:53. |
#3678
Posted 20 May 2014 - 14:11
Ma gandesc ca s-o fi dus la magazin cu carticica de intretinere in mana si i-a aratat aluia ce scrie acolo...
Poti sa ne arati si noua unde scrie ca e musai 5w40 norma aia Ford ? oilspecifications.org nu e litera de lege. Ala e un sait intretinut de cineva care sintetizeaza niste informatii. Edited by cristi.r, 20 May 2014 - 14:16. |
#3679
Posted 20 May 2014 - 14:59
O sa-ti arat unde scrie , ce scrie si ce vascozitate etc.., dar mai intai arata-mi tu mie de ce este bun uleiul asta pentru masina lui care nu este citez "Ka 2009
Galaxy 2000.75 with 1.9L Diesel" ... sa nu schimbam subiectul. Iar faza cu carticica nu tine , deoarece te mint aia in fata , ar trebui sa sti asta pentru a-si vinde ce au pe stoc , ce pot aduce sau la ce au ei profit mare ... iar acest ulei sigur aduce un profit mare ... Edited by tonuloi, 20 May 2014 - 14:59. |
#3680
Posted 20 May 2014 - 17:40
Motorul este Duratec 16v
Edited by feribalint, 20 May 2014 - 17:40. |
#3681
Posted 20 May 2014 - 20:54
La reprezentanța Ford tot 5W30 se bagă în motor, este ulei branduit Ford....... Pt curioși uitați-vă pe Forumul Clubford.
Și cu asta vă las deoarece un stimabil se simte lezat de postarea mea. O seară plăcută. PS. Rog un moderator sa stearga postarile mele de ieri si astazi si imi cer scuze pt neplacerile create pe acest topic. Edited by feribalint, 20 May 2014 - 21:17. |
#3682
Posted 20 May 2014 - 21:26
tonuloi, on 20 mai 2014 - 14:59, said:
O sa-ti arat unde scrie , ce scrie si ce vascozitate etc.., dar mai intai arata-mi tu mie de ce este bun uleiul asta pentru masina lui care nu este citez "Ka 2009 Galaxy 2000.75 with 1.9L Diesel" ... sa nu schimbam subiectul. Nu cred ca trebuie sa-ti demonstrez nimic, atat timp cat TU ai adus vorba despre "Ka 2009...". Tot asa cum tot TU ai adus vorba despre 5w40-ul ca fiind obligatoriu la norma aia Ford... Eu doar am cerut informatii ca sa vedem, poate, cine stie, omul se inseala. Adica tot in ideea de a ne lamuri. tonuloi, on 20 mai 2014 - 14:59, said:
Iar faza cu carticica nu tine , deoarece te mint aia in fata , ar trebui sa sti asta pentru a-si vinde ce au pe stoc , ce pot aduce sau la ce au ei profit mare ... iar acest ulei sigur aduce un profit mare ... Edited by cristi.r, 20 May 2014 - 21:33. |
|
#3683
Posted 20 May 2014 - 23:17
Ti se pare atitudinea/tonul ... Tu ai facut niste afirmatii mai sus , iar eu vreau sa stiu cum ai ajuns tu la ele , apoi trecem sa dezbatem ce spui tu ca am citat de pe oilspecification.org ...
Quote 4600-le este unul dintre cele mai scumpe HC-uri ale lor. Doar 4200-le il depaseste. Bine, asta arata ceva si despre calitate.... Si daca norma e buna, probabil ca e cea mai buna alegere ... Quote nici specificatiile mai noi Ford nu sunt asa restrictive ca la altii... Oricum, ai facut o alegere buna, daca zici asa. Ca sa fiu mai clar ce doresc eu ... recomandarea pe ce baza/baze a fost facuta , sa fiu mai exact ?...incerc si eu sa deslusesc cum ai dedus tu ca este o alegere foarte buna - cand spui asemenea cuvinte e cam greu sa gasesti ceva asemanator , avand in vedere ca ai citat specificatia ford , iar eu am spus clar ca aceasta specificatie ford pe care o are uleiul este una foarte foarte izolata , iar el nu face parte din acea categorie, iar tu te-ai simtit ofensat de argumentele mele "puerile" pe care le-am explicat destul de clar , fiind totodata foarte la obiect si nu ceva ambigu .Insistemta pe acel 5w40 ...este irelevanta acum . Daca ai simtit un ton nepotrivit , imi cer scuze , dar ti s-a parut , suntem aici sa invatam ... Cu stima , tonuloi Edited by tonuloi, 20 May 2014 - 23:44. |
#3684
Posted 20 May 2014 - 23:28
feribalint, n-ai de ce sa-ti ceri scuze, trebuie sa rezolvan dilema, te rog ajuta-ne cu codul motorului si ce scrie in carte.
Tind sa-i dau dreptate lui tonuloi, nu cred ca in 2002 se recomanda 5W-30. Nu inseamna ca daca ai fost la un atelier LM aia se si pricep, dar nu inseamna nici ca uleiul actual nu s-ar potrivi cat de cat la tine. La tine ar merge frumos un full SaPS plin de lucruri bune, zinc, fosfor, molibden, etc. |
#3685
Posted 21 May 2014 - 07:50
Discutiile astea sunt degeaba in lipsa WSS-ului scris in cartea lui. Daca in cartea lui scrie asa ceva, este evident ca este bun. Imi permit sa te atentionez ca EU am spus ca, daca respecta norma, inseamna ca este foarte bun. Restul de "intelesuri" iti apartin. Iar daca te uitai mai bine, vedeai ca ii recomand un full-SAPS veritabil, adica ala de Opel.
Mai mult decat atat, reiterez ideea potrivit careia TU ai introdus niste notiuni, pe care nu le-ai explicat indeajuns. De aici de fapt, s-a pornit. Si te-ai cam indatorat singur afirmand cele de mai sus. Ma rog, procedezi cum vrei. Dar, vorba ta, suntem aici ca sa invatam. Insa "bi-directional" . EU m-am oprit la norma, tocmai pentru ca nu stiu mai multe despre motorul lui. TU se pare ca stii mai multe despre problema, dar nu spui. Si nu e bine ! Speedo, nu pot sa cred ca nu stii cum au evoluat normele si tehnologia uleiurilor. Pai 505.01 era md-SAPS la origine ? RN0700 era midSAPS ? Cred ca nu. Si totusi, TopTec-ul 4100 le are pe amandoua. Plus alte cateva care sunt recunoscute ca full-SAPS. TopTec-ul 4100 este C3. Pe de alta parte, 4600-le este cam la limita, avand un pachet de detergenti foarte bun, zinc si fosfor in jurul valorii de 1000ppm, HTHS in jur valorii de 3.6 si, probabil alti aditivi proprietari care sa inlocuiasca "restul". Plus ca, daca este bun si pentru GPL, inseamna ca mai are "ceva" ce altele n-au. De aici si pretul. Insa peste el ar fi mers de minune un ceratec. De-aia am zis ca nu e bine sa punem verdict doar batand din palme. Si de ce sa nu se recomande 5w30 la un motor asa vechi ? Mai mult decat atat, chiar daca norma ar fi gresita, tot e bun uleiul, fiind un A3/B4. Majoritatea uleiurilor Ford, chiar daca sunt full-SAPS, sunt A1/A5/B1/B5, deci asta nu are cum sa faca rau. Mai ales ca e benzinar aspirat simplu, fara alte artificii tehnice. Si mai e o chestie: DACA dam un serci pe goagal si DACA norma este char cea in discutie, o sa vedem ca sunt mai multi care fabrica norma aia Ford cu grade-ul SAE 5w30. Edited by cristi.r, 21 May 2014 - 08:01. |
#3686
Posted 21 May 2014 - 08:24
Logica ta cred ca se sustine, insa 5W-30 in 2002 nu cred, atunci si 505.01 era pe norma din 1999 deci un full SaPS.
Cand am zis ca la el mergea full-SaPS ma refeream la un RL ceva. prin germania poate il gasea la acelasi pret cu LM. |
#3687
Posted 21 May 2014 - 08:39
|
#3688
Posted 21 May 2014 - 11:08
Dupa cum a zis si Speedo , HC asta LM ajunge la pret de sintetic RL , deci in consecinta nu are cum sa fie o alegere foarte buna la acest pret.
Legat de 5w30 - da asta este vascozitatea , este buna , se recomanda si mai jos 5w20 daca se doreste insa norma care o are uleiul cumparat de el , nu este recomandata pentru al lui motor . El trebuie sa bage in al lui motoras fie 5w30 WSS-M2C913-C fie 5w20 WSS-M2C948-B asta daca vrea sa mearga pe recomandarile producatorului asa cum a dorit si a cerut la magazin. Deoarece asa zice FordEtis - TECHNICAL SERVICE BULLETIN din atasamentul urmator, asa ca sper ca intelegi de unde am fost eu asa surprins de afirmatiile tale de mai sus . Omul poate baga ulei de 25-30 euro in masina si sa aiba parte de protectia dorita , nu de 70 euro , intelegi , de aici este diferenta mare intre o alegere foarte buna si una de compromis asa cum am zis eu. Sincer nu faceti comparatie cu vag , in America se merge pe 5w20 de prin 2002 -2003 pe Ford... Attached FilesEdited by tonuloi, 21 May 2014 - 11:13. |
#3689
Posted 21 May 2014 - 11:36
tonuloi, on 21 mai 2014 - 11:08, said:
Dupa cum a zis si Speedo , HC asta LM ajunge la pret de sintetic RL , deci in consecinta nu are cum sa fie o alegere foarte buna la acest pret. tonuloi, on 21 mai 2014 - 11:08, said:
Legat de 5w30 - da asta este vascozitatea , este buna , se recomanda si mai jos 5w20 daca se doreste insa norma care o are uleiul cumparat de el , nu este recomandata pentru al lui motor . El trebuie sa bage in al lui motoras fie 5w30 WSS-M2C913-C fie 5w20 WSS-M2C948-B asta daca vrea sa mearga pe recomandarile producatorului asa cum a dorit si a cerut la magazin. Insa 913-le si 948-ul observ ca sunt in majoritate covarsitoare A5/B5. Intr-un motor de fabricatie 2002 si, probabil de conceptie mai veche de 2000, eu n-as pune asa ceva.... Si-mi asum aceasta afrmatie. Chiar daca, din analize, reiese ca-s full-SAPS veritabile. tonuloi, on 21 mai 2014 - 11:08, said:
Deoarece asa zice FordEtis - TECHNICAL SERVICE BULLETIN din atasamentul urmator, asa ca sper ca intelegi de unde am fost eu asa surprins de afirmatiile tale de mai sus . tonuloi, on 21 mai 2014 - 11:08, said:
Omul poate baga ulei de 25-30 euro in masina si sa aiba parte de protectia dorita , nu de 70 euro , intelegi , de aici este diferenta mare intre o alegere foarte buna si una de compromis asa cum am zis eu. Edited by cristi.r, 21 May 2014 - 11:42. |
#3690
Posted 21 May 2014 - 11:51
Pai cristi , nu e prost cel care cere , ci cel care da , avand in vedere ca el are solutie la cel putin jumate din valoarea acestui produs pe care l-a cumparat . Da ma refer la bidon de 5 litri 25-30 euro pentru 5w30 . Iar ce afirmi tu eu nu sunt de acord , ca nu as pune un a5 /b5 in asa ceva , mai tine si de compozitia lor , iar uleiul Ford OEM 5w30 WSS-M2C913-C nu e rau deloc (dar mai exista si alte marci pe piata cu aceasta norma) , si sigur ii poate oferi o protectie benzinarului sau , avand in vedere ca este folosit si-n varianta de 2.5 ST de vreo 230 CP ,chiar atat de tampi sa fie astia de la ford incat sa-ti dea un asemenea uleiu care nu ar putea sa-ti protejeze motorul inca din fabrica sau chiar daca il ai in exploatare, nu cred, dupa cum ai spus si tu este full saps , dar nu este bun ca nu este al tau? , cam asa vad eu lucrurile dintr-o parte cei drept pana acum.
Poate ala este asa scump ca mai este si certificat gpl , mai mult ca sigur , asta nu inseamna ca el trebuie sa cumpere asa ceva ca este foarte bun ... Quote Daca acea nota este litera de lege, atunci probabil ca omul se inseala. Edited by tonuloi, 21 May 2014 - 12:04. |
Anunturi
▶ 2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users