Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Ce masina este asta?
Last Updated: Jan 08 2017 00:14, Started by
un_dac
, Dec 07 2016 11:12
·
0
#1
Posted 07 December 2016 - 11:12
Cine imi poate spune ce masina este asta?
Banuiala mea ca este un Buick sau Chrystler, dar vreau sa stiu exact modelul. Attached Files |
#2
Posted 07 December 2016 - 11:15
Cred ca e un Cadillac Fleetwood 1940
[ http://www.cadillaccountryclub.com/images/1940fleetwood.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#3
Posted 07 December 2016 - 11:21
Dupa statueta de pe capota motor pare sa fie Packard (Goddess of Speed).
Edited by inevitabil, 07 December 2016 - 11:21. |
#4
Posted 07 December 2016 - 11:24
Packard era masina de lux, ceea ce nu e cazul in poza + nu avea astfel de grile, ci mai repede gen Roll-Royce.
|
#5
Posted 07 December 2016 - 11:25
Cel mai probabil un Chevrolet Master Convertible, de prin '38
|
#6
Posted 07 December 2016 - 11:27
m-am uitat la toate, toate seamana, dar nu exact. Asta are grilajul mai aerisit si farurile mai mari.
Exclus ca bunica-miu' sa se dea cu Rolls-Royce in tinerete Daca va ajuta: masina este de la sfarsitul anilor 30 inceputul anilor 40 dar asta v-ati dat seama deja. Ce mai stiu ca era puternica, estimate la peste 100 CP, banuiesc ca avea un motor V8 Edited by un_dac, 07 December 2016 - 11:30. |
#7
Posted 07 December 2016 - 11:37
Raman la ideea ca e un Packard, dupa emblema de pe capota (nu cred ca faceau tuning precum cocalarii).
Ca ani as zice 1934-1936, insa mi-e greu sa identific modelul exact. Are elemente care ma duc cu gandul la Packard 1-20 (fante aerisire capota, etc.), insa nu se vede bine "coada" ca sa ne lamurim de e un coupe convertible, si iarasi ma deranjeaza parbrizul split... Edited by inevitabil, 07 December 2016 - 11:48. |
#8
Posted 07 December 2016 - 11:52
Packard-ul are altfel de grila frontala la anii aia, n-are nici o treaba cu masina din poza....
La o adupa privire, am vazut ornamentele de aripi, ceea ce ma face sa revizuiesc ce am scris mai sus, pastram anul - 1938 - dar schimbam marca si modelul - ornamentele alea indica-catre un Hudson 8 Convertible Brougham [ https://assets.blog.hemmings.com/wp-content/uploads/2012/08/1938-Hudson-8-Convertible-Brougham-Model-84-picture-by-Bill-Lentz-700x525.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#9
Posted 07 December 2016 - 11:55
calinkgb, on 07 decembrie 2016 - 11:52, said:
Packard-ul are altfel de grila frontala la anii aia, n-are nici o treaba cu masina din poza.... La o adupa privire, am vazut ornamentele de aripi, ceea ce ma face sa revizuiesc ce am scris mai sus, pastram anul - 1938 - dar schimbam marca si modelul - ornamentele alea indica-catre un Hudson 8 Convertible Brougham [ https://assets.blog.hemmings.com/wp-content/uploads/2012/08/1938-Hudson-8-Convertible-Brougham-Model-84-picture-by-Bill-Lentz-700x525.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] ALA E! MERCI MULT!!! |
#11
Posted 07 December 2016 - 12:01
Pare un Hudson din 1938, desi in toate pozele lipseste rezerva de pe usa.
http://www.jalopyjou...s.214976/page-2 |
#12
Posted 07 December 2016 - 12:20
calinkgb, on 07 decembrie 2016 - 11:52, said:
Packard-ul are altfel de grila frontala la anii aia, n-are nici o treaba cu masina din poza.... La o adupa privire, am vazut ornamentele de aripi, ceea ce ma face sa revizuiesc ce am scris mai sus, pastram anul - 1938 - dar schimbam marca si modelul - ornamentele alea indica-catre un Hudson 8 Convertible Brougham |
#14
Posted 07 December 2016 - 14:04
1938 Hudson De Luxe 8 Series 84 Convertible Brougham
Asta este denumirea exacta. Si am gasit si speciifcatiile tehnice. Nu avea V8, ci un motor cu 8 cilindrii in linie de 4162 cc si 122 de CP http://classiccardat...938&model=10044 Multumesc tuturor! notrust, on 07 decembrie 2016 - 12:01, said:
Pare un Hudson din 1938, desi in toate pozele lipseste rezerva de pe usa. http://www.jalopyjou...s.214976/page-2 Uite si model cu roata de rezerva pe aripa. Nu stiu care e faza, de ce unele au roata acolo si altele nu. Edited by un_dac, 07 December 2016 - 14:00. |
#15
Posted 14 December 2016 - 13:09
Am mai facut cateva cercetari despre istoricul masinii din poza, si se pare ca ar fi facut parte din colectia de masini a regelui mihai sau carol (probabil mihai) si a fost confiscate dupa '47 de regim.
|
|
#16
Posted 06 January 2017 - 17:26
#18
Posted 08 January 2017 - 00:14
MarianG, on 06 ianuarie 2017 - 17:26, said:
mi se pare mie sau semnul de pe aripa rotii este invers? ornamentul e invers iar pe stanga nici nu-l mai are. Masina a fost gasita la un CAP sau ceva de genul prin anii 50-60 si urma sa fie dusa la fier vechi. Bunicul a luat-o acasa si era inca in stare de functionare. Zicea ca prindea 120-130 km/h care era o viteza destul de mare pentru vremea respectiva, ca sa-l citez: "Nu-l prindea nimeni". N-a putut s-o pastreze ca batea la ochi pe vremea aia. Nu ne-a ramas decat poza respectiva. Dat fiind istoricul incert, foarte probabil ca masina sa fi trecut si prin maini nu prea pricepute, posibil ca a facut si munci agricole. Edited by un_dac, 08 January 2017 - 00:16. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users