Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Testele de poluare trucate nu opresc Volkswagen să facă profit!
Last Updated: Jun 05 2016 07:36, Started by
DaniJ90
, Jun 01 2016 01:22
·
0
#1
Posted 01 June 2016 - 01:22
"După un an în care a fost zguduit de scandalul Dieselgate, grupul Volkswagen raportează profit. E drept, profitul din vânzarea maşinilor cu sigla Volkswagen a scăzut cu 86%. Dar la nivel de grup a crescut cu 3,4%." - STAI! CE? 86% Scaderi pe masinile cu sigla VW?
"Asta fiindcă în curtea Volkswagen mai sunt şi Skoda, Audi şi Porsche, iar ele au mers foarte bine. Mai ales ultimul şi-a crescut sensibil atât vânzările, cât şi marjele de profit. După ce scandalul emisiilor a lăsat grupul fără vechiul director, noul şef spune că Volkswagen are rezultate „respectabile” în ciuda condiţiilor dificile." "Profitul net al grupului Volkswagen AG a scăzut cu 19% în primul trimestru din acest an, faţă de perioada similară dion 2015. Adică este de 2,37 miliarde de euro, faţă de 2,93 miliarde de euro în primul trimestru din 2015." "Veniturile au scăzut cu 3,4% în primele trei luni din 2016, la 51 miliarde de euro, în timp ce profitul înainte de taxe s-a diminuat cu 20%, până la 3,2 miliarde de euro, de la 3,97 miliarde de euro în perioada similară din 2015. Directorul general Matthias Mueller a afirmat că este "satisfăcut" de startul companiei în acest an "care fără nici o îndoială va fi dificil". Acesta a adăugat: "În primul trimestru din 2016 am făcut eforturi pentru a limita efectele scandalului "Dieselgate" și pentru a obține rezultate respectabile în condiții dificile". Deja VW a pus deoparte peste 16,2 miliarde de euro pentru a face față costurilor scandalului manipulării emisiilor poluante. VW și-a menținut estimarea privind o scădere a veniturilor cu 5% în 2016 "în funcție de condițiile economice, în special în America de Sud și Rusia, a evoluțiilor valutare și a scandalului manipulării emisiilor poluante", a afirmat Mueller. Profitul operațional a urcat cu 3,4% în primele trei luni din 2016, la 3,44 miliarde de euro, de la 3,33 miliarde de euro în primul trimestru din 2015. La brandul Volkswagen profitul a scăzut cu 86 în primul trimestru din acest an, la 73 milioane de euro. Marți, acțiunile Volkswagen au scăzut cu 2,3%, la 134,75 euro, la Bursa de la Frankfurt. Anul acesta titlurile grupului german au urcat cu 3,1%. Cel mai mare producător auto din Europa a raportat o creștere a livrărilor pe plan global de 0,8% în primele trei luni din 2016, la 2,5 milioane de vehicule, depășind liderul mondial Toyota Motor, care a vândut 2,46 milioane de unități. Grupul Volkswagen face obiectul unor investigații în mai multe țări, după ce a recunoscut că, în perioada 2005 — 2015, a echipat 11 milioane de vehicule vândute la nivel mondial (dintre care 500.000 în SUA) cu un soft care falsifică rezultatele testelor antipoluare ale motoarelor diesel. Portofoliul Volkswagen este format din 12 mărci, printre care automobilele VW, Lamborghini, Skoda, Seat, Bentley, Audi și Bugatti, dar și camioanele MAN și Scania." http://www.agerpres....est-an-11-47-41 http://www.realitate...te_1941756.html Edited by DaniJ90, 01 June 2016 - 01:24. |
#2
Posted 01 June 2016 - 01:24
Skoda este pe val, pentru ca are doua modele noi care se vand ca pita calda- rapid si superb3.
|
#3
Posted 01 June 2016 - 06:03
Mai asteptati nitelus, astea au fost dezvoltate, rezultatele crizei sa vor vedea peste vro 4-5 ani
|
#4
Posted 01 June 2016 - 06:16
Pai chiar de aia fac profit.
Maestre, cum e cu crizele? Parca acestea aveau loc fix in momentul in care exista acțiunea si nu dupa ani. Sau te-ai mai gândit nițeluș? |
#5
Posted 01 June 2016 - 08:02
#6
Posted 01 June 2016 - 09:11
Probabil au manipulat si cifrele astea ca oricum sunt experti in fente.
[ http://autoguide.com.vsassets.com/blog/wp-content/uploads/2016/02/volkswagen-dieselgate-scandal.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by _-AppleS-_, 01 June 2016 - 09:14. |
#7
Posted 01 June 2016 - 09:14
La nivel de grup a crescut profitul si vanzarile si au ajuns pe locul 1 depasind Toyota.
Viitorul suna bine. Si nici la VW nu e o situatie rea, chiar si cu aceasta scadere tot sunt pe profit si inca un profit destul de bun de 70 de milioane de euro. Sunt multe companii auto care au mers multi ani la rand pe pierdere si s-au redresat, chiar si Toyota a avut pierdere de aproape 3 miliarde de euro in 2009 Au ales sa scada profitul pe marca VW pt. ca e cea mai puternica marca din toate marcile grupului iar in cel mai rau caz ii schimba numele din VW in ABBDLMPSSSV (Audi, Bentley, Bugatti, Ducati, Lamborghini, MAN, Porsche, Scania, SEAT, Skoda, Volkswagen) Edited by Kroghy, 01 June 2016 - 09:28. |
#8
Posted 01 June 2016 - 09:29
Care poluare ? Acuma sunt conforme ,ptr ca EU a schimbat normele sa fei mai permisive dupa ce a inceput scandalul.
Probabil la presiunea Germaniei dar si celorlalte tari cu marci cunoscute. |
#9
Posted 01 June 2016 - 09:41
La corporatii de marimea asta importante sunt veniturile si tendinta lor, nu profitul. 70 de milioane profit sunt un fel de frectie, bani de bonus pentru cativa membri din consiliul de administratie.
|
#10
Posted 01 June 2016 - 09:47
Credeti ca intereseaza prea mult pe un cumparator daca masina lui polueaza cu X% mai mult decat in realitate?
Il intereseaza sa aiba un consum bun, sa aiba un pret bun, sa aiba o certificare EURO cat mai mare, sa fie germana, sa aiba confortul de baza, sa arate bine etc. Poluarea e pe ultimele locuri. Credeti ca intreaba cineva cand cumpara o masina: "Dar cat de mult polueaza aceasta masina?" Nu prea intereseaza pe nimeni. Cei de la WV au fost foarte destepti, imediat dupa scandal au venit repede cu scaderi de preturi, astfel ca masinile lor au devenit si mai atractive pentru cumparator. Sper ca nu ma insel, dar dupa ce a trecut tot scandalul asta, vanzarile modelelor WV au scazut doar cu 1-2%, deci fix pix. Pe langa asta, celelalte branduri ale grupului au mers normal, foarte multi clienti habar nu au ca Seat sau Skoda fac parte din concernul WV. Nu cred ca au renuntat baietii "smecheri" sa isi mai cumpere un Audi sau un Porsche pe motiv ca nu stiu exact cat polueaza. Sau sa renunte miliardarii arabi la Bentley, Bugatti sau Lambo. E ultimul lucru care Ii intereseaza pe ei la o astfel de masina. |
|
#11
Posted 01 June 2016 - 09:53
De fapt, cel mai important indicator este valoarea acțiunilor în ultimii 5 ani.
De la scandal, prețul lor s-a stabilizat la jumătate. Practic s-a aruncat la gunoi cu 5 ani de creștere. Acuma, imaginați-vă că vreți să vă faceți o casă, cu 100.000€. Iar peste noapte, se evaporează jumate de bani, fix când toate normele de construcție devin mai aspre. antinVidia, on 01 iunie 2016 - 09:47, said:
Credeti ca intereseaza prea mult pe un cumparator daca masina lui polueaza cu X% mai mult decat in realitate? Il intereseaza sa aiba un consum bun, sa aiba un pret bun, sa aiba o certificare EURO cat mai mare, sa fie germana, sa aiba confortul de baza, sa arate bine etc. Poluarea e pe ultimele locuri. Credeti ca intreaba cineva cand cumpara o masina: "Dar cat de mult polueaza aceasta masina?" Nu prea intereseaza pe nimeni. Cei de la WV au fost foarte destepti, imediat dupa scandal au venit repede cu scaderi de preturi, astfel ca masinile lor au devenit si mai atractive pentru cumparator. Sper ca nu ma insel, dar dupa ce a trecut tot scandalul asta, vanzarile modelelor WV au scazut doar cu 1-2%, deci fix pix. Pe langa asta, celelalte branduri ale grupului au mers normal, foarte multi clienti habar nu au ca Seat sau Skoda fac parte din concernul WV. Nu cred ca au renuntat baietii "smecheri" sa isi mai cumpere un Audi sau un Porsche pe motiv ca nu stiu exact cat polueaza. Sau sa renunte miliardarii arabi la Bentley, Bugatti sau Lambo. E ultimul lucru care Ii intereseaza pe ei la o astfel de masina. tfmercedez, on 01 iunie 2016 - 08:02, said:
Ce va fi peste 5 ani? O sa renunte la numele de volsvagen ca sa se lepede de rusine ca de un dinte stricat? O sa se cheme Lambo-bugati bentley? Nici una din astea, peste 5 ani vor lipsi unele investiții pe care le-ar fi putut face din cauza scăderilor de pe bursă, iar investiții lipsă la momentul oportun înseamnă o pierdere de oportunități, adică aceste oportunități vor fi valorificate de alții în locul lor. |
#12
Posted 01 June 2016 - 10:26
Kroghy, on 01 iunie 2016 - 09:14, said:
La nivel de grup a crescut profitul si vanzarile si au ajuns pe locul 1 depasind Toyota. Viitorul suna bine. Si nici la VW nu e o situatie rea, chiar si cu aceasta scadere tot sunt pe profit si inca un profit destul de bun de 70 de milioane de euro. Sunt multe companii auto care au mers multi ani la rand pe pierdere si s-au redresat, chiar si Toyota a avut pierdere de aproape 3 miliarde de euro in 2009 Au ales sa scada profitul pe marca VW pt. ca e cea mai puternica marca din toate marcile grupului iar in cel mai rau caz ii schimba numele din VW in ABBDLMPSSSV (Audi, Bentley, Bugatti, Ducati, Lamborghini, MAN, Porsche, Scania, SEAT, Skoda, Volkswagen) |
#13
Posted 01 June 2016 - 10:32
http://m.automarket....erii-71283.html
Asa arata pierderile VW. Diselgate a trezit ursul. Va ingropa Tesla si nu numai, cu atatea modele electrice. Edited by Torquemada-666, 01 June 2016 - 10:33. |
#14
Posted 01 June 2016 - 10:35
Torquemada-666, on 01 iunie 2016 - 10:32, said:
http://m.automarket....erii-71283.html Asa arata pierderile VW. Diselgate a trezit ursul. Va ingropa Tesla si nu numai, cu atatea modele electrice. |
#15
Posted 01 June 2016 - 10:39
Smecheri. Bravo lor. Se descurca. Cred ca sunt condusi de romani.
Eu unul prefer sa le fiu complice si sa.i cumpar in continuare. Un coleg vrea sa.si schimbe suv.ul Hyundai cu altul nou. Ii fac lobby maxim pt. VW Tiguan sau ceva de la VAG, pt.ca merita in atatia ani de tehnologie si loc 1 la vanzari. Edited by Torquemada-666, 01 June 2016 - 10:41. |
|
#16
Posted 01 June 2016 - 10:42
Valoarea la bursa nu este foarte importanta in contextul de fata. Actiunile au pierdut cam 40% in momentul declansarii scandalului, dar veniturile nu au scazut decat cu 3.4%, ceea ce arata ca valoarea pe bursa e data mai mult de amenzile pe care ar trebui sa le primeasca de la autoritatile din SUA si despagubirile pe care le vor avea de plata in urma proceselor. O buna parte din teza scaderii era sustinuta de ideea ca lumea nu va mai cumpara VW pentru ca polueaza. Lucru care e evident fals, pentru toata lumea mai putin cativa ecologisti activisti din SUA. Parerea mea e ca actiunile VW sunt sub-evaluate in momentul de fata,
Edited by figo1988, 01 June 2016 - 10:43. |
#17
Posted 01 June 2016 - 10:45
Asa este. Inventezi scandaluri, daca vezi ca dupa dieselgate sunt tot locul 1 la vanzari si vor sa faca investitii de miliarde in fabrica de baterii pt.electrice.
http://m.automarket..../view/?id=71331 Ca dovada ca ursul se lasa in pace. Altii, de profil electric 150%, se chinuie ca peste 2 ani minim sa puna 350km autonomie, VW o scoate la 300km asa rapid la misto, cu toate ca electrica e pe plan megasecundar la ei. Edited by Torquemada-666, 01 June 2016 - 10:50. |
#18
Posted 01 June 2016 - 10:46
Torquemada-666, on 01 iunie 2016 - 10:39, said:
Smecheri. Bravo lor. Se descurca. Cred ca sunt condusi de romani. Eu unul prefer sa le fiu complice si sa.i cumpar in continuare. Un coleg vrea sa.si schimbe suv.ul Hyundai cu altul nou. Ii fac lobby maxim pt. VW Tiguan sau ceva de la VAG, pt.ca merita in atatia ani de tehnologie si loc 1 la vanzari. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users