Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Plasa de umbrire peste gard de pl...

O smecherie pe care nu o inteleg

Balcon parter fara acte

unde gasesc un speed bag in bucur...
 Programe TV cu altfel de sporturi

Laptop "bun la toate" max...

navigatie noua vw tiguan

ctfmon.exe - System Error (in Saf...
 Ați prins vremurile cand 120 Volț...

Whatsapp nu afișeaza numele ...

Medii admitere Politehnica Bucure...

Se extinde Baza de la Kogalniceanu
 Politist mutilat de caine in curt...

Trotineta- cat rezista?

Windows 11 si inregistrare de pe ...

Cont Facebook spart
 

Testele de poluare trucate nu opresc Volkswagen să facă profit!

- - - - -
  • Please log in to reply
42 replies to this topic

#1
DaniJ90

DaniJ90

    You Are Terminated!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,103
  • Înscris: 22.11.2011
"După un an în care a fost zguduit de scandalul Dieselgate, grupul Volkswagen raportează profit. E drept, profitul din vânzarea maşinilor cu sigla Volkswagen a scăzut cu 86%. Dar la nivel de grup a crescut cu 3,4%." - STAI! CE? 86% Scaderi pe masinile cu sigla VW?

"Asta fiindcă în curtea Volkswagen mai sunt şi Skoda, Audi şi Porsche, iar ele au mers foarte bine. Mai ales ultimul şi-a crescut sensibil atât vânzările, cât şi marjele de profit. După ce scandalul emisiilor a lăsat grupul fără vechiul director, noul şef spune că Volkswagen are rezultate „respectabile” în ciuda condiţiilor dificile."

"Profitul net al grupului Volkswagen AG a scăzut cu 19% în primul trimestru din acest an, faţă de perioada similară dion 2015. Adică este de 2,37 miliarde de euro, faţă de 2,93 miliarde de euro în primul trimestru din 2015."

"Veniturile au scăzut cu 3,4% în primele trei luni din 2016, la 51 miliarde de euro, în timp ce profitul înainte de taxe s-a diminuat cu 20%, până la 3,2 miliarde de euro, de la 3,97 miliarde de euro în perioada similară din 2015.
Directorul general Matthias Mueller a afirmat că este "satisfăcut" de startul companiei în acest an "care fără nici o îndoială va fi dificil". Acesta a adăugat: "În primul trimestru din 2016 am făcut eforturi pentru a limita efectele scandalului "Dieselgate" și pentru a obține rezultate respectabile în condiții dificile".
Deja VW a pus deoparte peste 16,2 miliarde de euro pentru a face față costurilor scandalului manipulării emisiilor poluante.
VW și-a menținut estimarea privind o scădere a veniturilor cu 5% în 2016 "în funcție de condițiile economice, în special în America de Sud și Rusia, a evoluțiilor valutare și a scandalului manipulării emisiilor poluante", a afirmat Mueller.
Profitul operațional a urcat cu 3,4% în primele trei luni din 2016, la 3,44 miliarde de euro, de la 3,33 miliarde de euro în primul trimestru din 2015.
La brandul Volkswagen profitul a scăzut cu 86 în primul trimestru din acest an, la 73 milioane de euro.
Marți, acțiunile Volkswagen au scăzut cu 2,3%, la 134,75 euro, la Bursa de la Frankfurt. Anul acesta titlurile grupului german au urcat cu 3,1%.
Cel mai mare producător auto din Europa a raportat o creștere a livrărilor pe plan global de 0,8% în primele trei luni din 2016, la 2,5 milioane de vehicule, depășind liderul mondial Toyota Motor, care a vândut 2,46 milioane de unități.
Grupul Volkswagen face obiectul unor investigații în mai multe țări, după ce a recunoscut că, în perioada 2005 — 2015, a echipat 11 milioane de vehicule vândute la nivel mondial (dintre care 500.000 în SUA) cu un soft care falsifică rezultatele testelor antipoluare ale motoarelor diesel.
Portofoliul Volkswagen este format din 12 mărci, printre care automobilele VW, Lamborghini, Skoda, Seat, Bentley, Audi și Bugatti, dar și camioanele MAN și Scania."
http://www.agerpres....est-an-11-47-41
http://www.realitate...te_1941756.html

Edited by DaniJ90, 01 June 2016 - 01:24.


#2
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 71,818
  • Înscris: 15.06.2007
Skoda este pe val, pentru ca  are doua modele noi care se  vand ca pita calda- rapid si superb3.

#3
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,324
  • Înscris: 20.10.2015
Mai asteptati nitelus, astea au fost dezvoltate, rezultatele crizei sa vor vedea peste vro 4-5 ani

#4
X-plane

X-plane

    ANTICOMUNIST.

  • Grup: Validating
  • Posts: 7,838
  • Înscris: 15.03.2006
Pai chiar de aia fac profit. :)
Maestre, cum e cu crizele? Parca acestea aveau loc fix in momentul in care exista acțiunea si nu dupa ani. Sau te-ai mai gândit nițeluș?

#5
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 71,818
  • Înscris: 15.06.2007

 Tsunnnami, on 01 iunie 2016 - 06:03, said:

Mai asteptati nitelus, astea au fost dezvoltate, rezultatele crizei sa vor vedea peste vro 4-5 ani
Ce va fi peste 5 ani?   O sa renunte la numele de volsvagen  ca sa se lepede de rusine ca de un dinte stricat?  O sa se cheme Lambo-bugati bentley?

#6
_-AppleS-_

_-AppleS-_

    ✮✮✮✮✮✮✮✮

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,512
  • Înscris: 09.07.2014
Probabil au manipulat si cifrele astea ca oricum sunt experti in fente.

[ http://autoguide.com.vsassets.com/blog/wp-content/uploads/2016/02/volkswagen-dieselgate-scandal.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by _-AppleS-_, 01 June 2016 - 09:14.


#7
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,967
  • Înscris: 06.01.2006
La nivel de grup a crescut profitul si vanzarile si au ajuns pe locul 1 depasind Toyota.
Viitorul suna bine.
Si nici la VW nu e o situatie rea, chiar si cu aceasta scadere tot sunt pe profit si inca un profit destul de bun de 70 de milioane de euro.
Sunt multe companii auto care au mers multi ani la rand pe pierdere si s-au redresat, chiar si Toyota a avut pierdere de aproape 3 miliarde de euro in 2009
Au ales sa scada profitul pe marca VW pt. ca e cea mai puternica marca din toate marcile grupului iar in cel mai rau caz ii schimba numele din VW in ABBDLMPSSSV (Audi, Bentley, Bugatti, Ducati, Lamborghini, MAN, Porsche, Scania, SEAT, Skoda, Volkswagen)

Edited by Kroghy, 01 June 2016 - 09:28.


#8
eiffel

eiffel

    BusyWorm

  • Grup: Moderators
  • Posts: 68,303
  • Înscris: 15.06.2004
Care poluare ? Acuma sunt conforme ,ptr ca EU a schimbat normele sa fei mai permisive dupa ce a inceput scandalul.
Probabil la presiunea Germaniei dar si celorlalte tari cu marci cunoscute.

#9
filipxxx

filipxxx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,914
  • Înscris: 25.04.2006
La corporatii de marimea asta importante sunt veniturile si tendinta lor, nu profitul. 70 de milioane profit sunt un fel de frectie, bani de bonus pentru cativa membri din consiliul de administratie.

#10
antinVidia

antinVidia

    - I'm deranged -

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,302
  • Înscris: 14.02.2007
Credeti ca intereseaza prea mult pe un cumparator daca masina lui polueaza cu X% mai mult decat in realitate?
Il intereseaza sa aiba un consum bun, sa aiba un pret bun, sa aiba o certificare EURO cat mai mare, sa fie germana, sa aiba confortul de baza, sa arate bine etc. Poluarea e pe ultimele locuri. Credeti ca intreaba cineva cand cumpara o masina: "Dar cat de mult polueaza aceasta masina?" Nu prea intereseaza pe nimeni.
Cei de la WV au fost foarte destepti, imediat dupa scandal au venit repede cu scaderi de preturi, astfel ca masinile lor au devenit si mai atractive pentru cumparator. Sper ca nu ma insel, dar dupa ce a trecut tot scandalul asta, vanzarile modelelor WV au scazut doar cu 1-2%, deci fix pix. Pe langa asta, celelalte branduri ale grupului au mers normal, foarte multi clienti habar nu au ca Seat sau Skoda fac parte din concernul WV.
Nu cred ca au renuntat baietii "smecheri" sa isi mai cumpere un Audi sau un Porsche pe motiv ca nu stiu exact cat polueaza. Sau sa renunte miliardarii arabi la Bentley, Bugatti sau Lambo. E ultimul lucru care Ii intereseaza pe ei la o astfel de masina.

#11
benis

benis

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,066
  • Înscris: 04.02.2011
De fapt, cel mai important indicator este valoarea acțiunilor în ultimii 5 ani.
De la scandal, prețul lor s-a stabilizat la jumătate. Practic s-a aruncat la gunoi cu 5 ani de creștere.
Acuma, imaginați-vă că vreți să vă faceți o casă, cu 100.000€. Iar peste noapte, se evaporează jumate de bani, fix când toate normele de construcție devin mai aspre.

 antinVidia, on 01 iunie 2016 - 09:47, said:

Credeti ca intereseaza prea mult pe un cumparator daca masina lui polueaza cu X% mai mult decat in realitate?
Il intereseaza sa aiba un consum bun, sa aiba un pret bun, sa aiba o certificare EURO cat mai mare, sa fie germana, sa aiba confortul de baza, sa arate bine etc. Poluarea e pe ultimele locuri. Credeti ca intreaba cineva cand cumpara o masina: "Dar cat de mult polueaza aceasta masina?" Nu prea intereseaza pe nimeni.
Cei de la WV au fost foarte destepti, imediat dupa scandal au venit repede cu scaderi de preturi, astfel ca masinile lor au devenit si mai atractive pentru cumparator. Sper ca nu ma insel, dar dupa ce a trecut tot scandalul asta, vanzarile modelelor WV au scazut doar cu 1-2%, deci fix pix. Pe langa asta, celelalte branduri ale grupului au mers normal, foarte multi clienti habar nu au ca Seat sau Skoda fac parte din concernul WV.
Nu cred ca au renuntat baietii "smecheri" sa isi mai cumpere un Audi sau un Porsche pe motiv ca nu stiu exact cat polueaza. Sau sa renunte miliardarii arabi la Bentley, Bugatti sau Lambo. E ultimul lucru care Ii intereseaza pe ei la o astfel de masina.
Păi taxele se plătesc în funcție de poluare în multe țări, deci da, pe unii îi interesează, chiar tu ziceai că vânzările au scăzut cu 1-2% deși au redus prețul. Păi dacă nu era scandal, la o reducere de genul, ar fi crescut vânzările cu 30%. Sau dacă nu reduceau prețul, scădeau cu 30%.

 tfmercedez, on 01 iunie 2016 - 08:02, said:

Ce va fi peste 5 ani?   O sa renunte la numele de volsvagen  ca sa se lepede de rusine ca de un dinte stricat?  O sa se cheme Lambo-bugati bentley?

Nici una din astea, peste 5 ani vor lipsi unele investiții pe care le-ar fi putut face din cauza scăderilor de pe bursă, iar investiții lipsă la momentul oportun înseamnă o pierdere de oportunități, adică aceste oportunități vor fi valorificate de alții în locul lor.

#12
DaniJ90

DaniJ90

    You Are Terminated!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,103
  • Înscris: 22.11.2011

 Kroghy, on 01 iunie 2016 - 09:14, said:

La nivel de grup a crescut profitul si vanzarile si au ajuns pe locul 1 depasind Toyota.
Viitorul suna bine.
Si nici la VW nu e o situatie rea, chiar si cu aceasta scadere tot sunt pe profit si inca un profit destul de bun de 70 de milioane de euro.
Sunt multe companii auto care au mers multi ani la rand pe pierdere si s-au redresat, chiar si Toyota a avut pierdere de aproape 3 miliarde de euro in 2009
Au ales sa scada profitul pe marca VW pt. ca e cea mai puternica marca din toate marcile grupului iar in cel mai rau caz ii schimba numele din VW in ABBDLMPSSSV (Audi, Bentley, Bugatti, Ducati, Lamborghini, MAN, Porsche, Scania, SEAT, Skoda, Volkswagen)
La tine prostiile se tin lant...la milioane de masini vandute, profitul e de 70 de milioane de euro, pai e egal cu zero...Au ales sa scada profitul? Au zis ca nu mai vor profit pe VW si l-au trimis in geanta la Skoda si Audi.VW pierde miliarde de euro si tu zici ca sunt ok, tu ii vezi cum arata cand dau cate o declaratie? Ce ai vrea sa zica? Logic ca zic ca e ok, e logic ca ei sa creada in ei, dar daca se lasau pe baza VW erau in faliment...Grupul nu are cum sa dea faliment, prin absurd sa zicem ca lucrurile ar merge tot mai rau si ar merge spre faliment, intervine imediat guvernul Germaniei, pentru Germania ar fi o catastrofa sa nu mai existe VW, chiar si asa, pierderile sunt enorme, depasesc 100 de mld de dolari, plus alte consecinte, reduceri de buget pe urmatorii ani, masinile analizate mult mai sever...si cand crezi ca au inceput si ei pe cai bune, apare asta: http://piataauto.md/...ogiile-hibride/

#13
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
http://m.automarket....erii-71283.html

Asa arata pierderile VW. Diselgate a trezit ursul. Va ingropa Tesla si nu numai, cu atatea modele electrice.

Edited by Torquemada-666, 01 June 2016 - 10:33.


#14
DaniJ90

DaniJ90

    You Are Terminated!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,103
  • Înscris: 22.11.2011

 Torquemada-666, on 01 iunie 2016 - 10:32, said:

http://m.automarket....erii-71283.html

Asa arata pierderile VW. Diselgate a trezit ursul. Va ingropa Tesla si nu numai, cu atatea modele electrice.
Cand furi, poti: http://piataauto.md/...ogiile-hibride/

#15
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Smecheri. Bravo lor. Se descurca. Cred ca sunt condusi de romani.

Eu unul prefer sa le fiu complice si sa.i cumpar in continuare. Un coleg vrea sa.si schimbe suv.ul Hyundai cu altul nou. Ii fac lobby maxim pt. VW Tiguan sau ceva de la VAG, pt.ca merita in atatia ani de tehnologie si loc 1 la vanzari.

Edited by Torquemada-666, 01 June 2016 - 10:41.


#16
figo1988

figo1988

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 23,874
  • Înscris: 10.10.2003
Valoarea la bursa nu este foarte importanta in contextul de fata. Actiunile au pierdut cam 40% in momentul declansarii scandalului, dar veniturile nu au scazut decat cu 3.4%, ceea ce arata ca valoarea pe bursa e data mai mult de amenzile pe care ar trebui sa le primeasca de la autoritatile din SUA si despagubirile pe care le vor avea de plata in urma proceselor. O buna parte din teza scaderii era sustinuta de ideea ca lumea nu va mai cumpara VW pentru ca polueaza. Lucru care e evident fals, pentru toata lumea mai putin cativa ecologisti activisti din SUA. Parerea mea e ca actiunile VW sunt sub-evaluate in momentul de fata,

Edited by figo1988, 01 June 2016 - 10:43.


#17
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Asa este. Inventezi scandaluri, daca vezi ca dupa dieselgate sunt tot locul 1 la vanzari si vor sa faca investitii de miliarde in fabrica de baterii pt.electrice.

http://m.automarket..../view/?id=71331

Ca dovada ca ursul se lasa in pace. Altii, de profil electric 150%, se chinuie ca peste 2 ani minim sa puna 350km autonomie, VW o scoate la 300km asa rapid la misto, cu toate ca electrica e pe plan megasecundar la ei.

Edited by Torquemada-666, 01 June 2016 - 10:50.


#18
DaniJ90

DaniJ90

    You Are Terminated!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,103
  • Înscris: 22.11.2011

 Torquemada-666, on 01 iunie 2016 - 10:39, said:

Smecheri. Bravo lor. Se descurca. Cred ca sunt condusi de romani.

Eu unul prefer sa le fiu complice si sa.i cumpar in continuare. Un coleg vrea sa.si schimbe suv.ul Hyundai cu altul nou. Ii fac lobby maxim pt. VW Tiguan sau ceva de la VAG, pt.ca merita in atatia ani de tehnologie si loc 1 la vanzari.
Sigur ca se descurca, hoti si mincinosi....poti sa ii faci ce vrei, insa iti bati joc de banii omului.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate