Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani

Ar trebuii sa vindem imobiliarele...
 Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik

Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade
 Parola la lock screen

Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...
 Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik

Permis categoria B la 17 ani
 

Feriti-va de BeOrganic (Quark SRL) si de blenderele lor

- - - - -
  • Please log in to reply
155 replies to this topic

#73
xilo

xilo

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 4,052
  • Înscris: 25.10.2014
"După ce îl returnați îl expun în magazin"
Practic de aici deducem ca omul cunoaste legea , stie ca trebuie sa preia un produs daca beneficiarul nu este multumit din vari motive DAR ceva "negru si urit" din adincul sufletului lui nu-l lasa impace daca nu se si cearta , ocareste , arata ca el este batman .

"ne scapa tuturor ceva si exista o explicatie logica pt. zgarieturi si praf"
Nu exista explicatie la ceva nou, acel motor a functionat in conditii IMPROPRII , in mediu mizerabil , adica , motorul are pe ax o turbina, o elice, care ajuta la racirea rotorului si statorului si trage aer din exterior catre interior eliminindu-l prin fante special proiectate . Daca il folosesti in casa, in bucatarie poate in citiva ani sa ajunga sa fie plin de praf in zona . Praful se poate depune rapid in mediu stradal sau intr-o incapere unde se executa activitati multiple implicind mult praf - patiserii, brutarii etc.

#74
ioppo

ioppo

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,429
  • Înscris: 20.02.2008
"Patronii romani... de la coada vacii la vanzarea Blender-elor!" asta mergea titlu de film tragico-comic.

Problema respectiva se putea rezolva in fix 5 minute, facand orice e necesar pentru a pleca consumatorul-client multumit. ASta implincand si scuze+o eventuala reducere la alte produse.
Pai dupa ce ca ti-a cumparat produsul ala excesiv de scump, tu ca magazin sa te porti ca o japita de samsar, in loc sa il atragi si pe viitor sa iti revina cu comenzi, asta este noaptea mintii. Faliment placut pentru astfel de firme. Probabil patronache nu isi da seama inca ce trafic are acest topic de pe Softpedia si cati clienti viitori a pierdut.

#75
User36

User36

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 392
  • Înscris: 07.07.2014
Eu as posta peste tot, pe toate forumurile cunoscute patania. Spor la vandut hartie igienica pe viitor.

#76
tytysor

tytysor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,512
  • Înscris: 02.09.2006

View Postioppo, on 21 mai 2016 - 10:28, said:

"Patronii romani... de la coada vacii la vanzarea Blender-elor!" asta mergea titlu de film tragico-comic.

Problema respectiva se putea rezolva in fix 5 minute, facand orice e necesar pentru a pleca consumatorul-client multumit. ASta implincand si scuze+o eventuala reducere la alte produse.
Pai dupa ce ca ti-a cumparat produsul ala excesiv de scump, tu ca magazin sa te porti ca o japita de samsar, in loc sa il atragi si pe viitor sa iti revina cu comenzi, asta este noaptea mintii. Faliment placut pentru astfel de firme. Probabil patronache nu isi da seama inca ce trafic are acest topic de pe Softpedia si cati clienti viitori a pierdut.

De fapt ar trebui amintit ca a aparut o inteaga categorie de asemenea clienti care fac pe nemultumitii prin magazine. Dupa care urmeza vaitatul pe forumuri, tapajul la sediul firmei scopul fiind de fapt obtinerea diverselor "reduceri". Multi conducatori de magazine accepta sa piarda la un produs numai sa scape de cel care face atmosfera aiurea prin magazin!

Eu am un client care nici nu ma mai saluta decind i-am spus (atunci cind foarte jovial mi-a bagat chestia cu "clientul nostru, stapinul nostru") nu-l consider stapin! Daca el este stapinul, inseamna ca noi sintem slugile!!?? Intr-o afacere sintem parteneri. Si asta nu i-a placut deoarece vroia sa se simta "stapin"!

View PostUser36, on 21 mai 2016 - 10:35, said:

Eu as posta peste tot, pe toate forumurile cunoscute patania. Spor la vandut hartie igienica pe viitor.

Oricum domeniu e de nisa nu oricine face asemenea achizitii. Apropo, ce-i aia "raw", am inteles ca este ceva de mincare, probabil o delicatesa exotica??

#77
argentum

argentum

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,400
  • Înscris: 25.05.2015

View Postdan78rom, on 20 mai 2016 - 17:15, said:

Eu am cumparat in mai multe rinduri de la beorganic, si n-am avut probleme niciodata.
Pe de alta parte gasesc greu de crezut (nu imposibil) ca blenderul sa fie refurbished, ca nu-i exact genul de produs care sa se vinda in cantitati industriale, nu-s multi oameni care dau atitia bani pe un aparat banal de altfel, cind gem rafturile magazinelor de ele pe marimi si marci.

gresit. tocmai genul asta de produs e refurbished. exact pentru ca e o carca de bani si la mama lui, omul il cumpara, nu;i place, sau gaseste in alta parte mai ieftin si'l da inapoi pe cel cumparat initial (se poate in alte parti) sau x motive. cum spunea cinea e peste $500.00 si in america. sunt destui bani si acolo. deci, se aduna o cantitate insemnata ce echivaleaza cu niste sume deloc neglijabile. e un segment de business ce nu trebuie ignorat.

apoi, ca sa nu mai fac alt post. blenderul vitamax este un aparat f reusit. scump, dar foarte bun. este unul dintre cele mai bune din gama lui. nu e dificil de explicat, dar omul ce e invatat ca un blender de 300 de lei face aceeasi treaba ca si vitamaxul, are greutati sa inteleaga diferentele, fara sa aiba in fata 2 pahare cu rezultatul a doua blendere diferite. oricum, acest blender nu l'as recomanda cuiva ce'l foloseste de 4 ori pe an. dar, dupa cum si initiatorul spunea, il folosesti zilnic, da, vitamax cred ca este cea mai buna alegere.

View Postionuts71, on 20 mai 2016 - 16:56, said:


Sunt sigur că la reputația dumneavoastră de chițibușar acest lucru nu o să ne afecteze deloc, ba din contră. Am dovedit logic și am argumentat că fiecare neconformitate reclamată de dumneavoastră este nefondată.
Problema este că stăm și pierdem timpul ca să dăm niște explicații la niște probleme fantastice, inexistente, vorba proverbului: Un nebun aruncă o piatră în baltă și zece înțelepți se chinuiesc s-o scoată.
Din punctul nostru de vedere acest topic este închis și rezolvat.

trebuie sa va schimbati atitudinea fata de clienti urgent de doriti sa ramanti in comert in acest mileniu. nu asa se vorbeste in public despre un client, INDIFERENT de ce credeti dumneavoastra. niciodata, dar niciodata si ma repet nciodata si ar trebui sa repet acest cuvant pana umplu pagina, tu, ca vanzatoru nu poti face un comentariu negativ la adresa clientului in public. lasa'i pe altii sa o faca, lasa'i pe altii sa traga concuzii, tu trebuie sa te abtii de la orice astfel de comentarii.

asta daca vreti sa faceti businiss in acest mileniu. treim in epoca globalizarii. nu stim ce ne poate aduce urmatorii ani. asa cum litoralul romanesc a pierdut clienti pe motiv de servicii si preturi ca sa dau un exemplu, vine naiba unu mare ca amazonu, ca alibabaul sau mai stiu eu ce si o sa ia businissul ca din oala comerciantilor romani. ce naiba... cat pierdeati sa returnati omului produsul? nimic? nici macar nu trebuisa sa'l returnati. o atitudine binevoitoare, un zambet, cautati un aparat mai spalat si sters de praf si'i spuneati ca din pacate banii nu se pot returna, da uite aparatul asta e f bun, il dadeati la schimb, un cupon de 10-20% reducere pt urmatoarea vanzare si in loc sa pierdeti un client, castigati unul.

si de nu mergea altfel ii dadeati banii inapoi si gata. nu ai voie sa lasi un client sa'ti tranteasca usa la iesire. tu trebuie sa'i deschizi usa sa iasa, pentru ca el trebuie sa fie cu pratele pline de cumparaturi.

View Postionuts71, on 20 mai 2016 - 19:42, said:


Vă mulțumesc pentru comentariu.
Clientul nu a fost tratat cu superioritate sau jigniri la firmă. I s-a oferit posibilitatea de a alege un alt produs sigilat din altele aduse din depozit sau de a returna produsul complet în condițiile legale. Nu avea produsul complet, insista că i-a fost vândut incomplet, era agresiv și a fost trimis acasă.

Cât despre postările mele de aici, îmi cer scuze dar nu mai pot fi Politically correct... citiți postarea inițială în care vedeți cum ne cataloghează.

normal ca omul vine ca uraganul si are frustrari cand plateste niste bani si constata ca a fost faultat. nu te poti astepta ca el sa vin calm cum vine la doctor sa i se ia tensiunea. tu trebuie sa dezamorsezi starea, tu, vanzatorul trebuie sa dai dovada de calm. cand nu mai poti, iti ceri scuze, te duci in spate, urlii si revii frumos in fata cu zambetul de buze.
nu spui cehstii de genul "și a fost trimis acasă."

#78
alexandrualexe

alexandrualexe

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 382
  • Înscris: 05.07.2015
Atat de incuiat  este patronul de la Beorganic incat nu isi da seama ca acest topic este primul rezultat pe google la o simpla cautare "teapa Beorganic". Cearta de aici de pe forum nu este decat o tiganie ca la usa cortului care nu ar fi trebui sa aiba loc. Contrar la ceea ce spune patronul beorganic, topicul asta va afea un oarecare impact ;)

View Postionuts71, on 20 mai 2016 - 18:57, said:




Cum dracu sa spui despre un client ca sufera de tulburari psihice de caracter?!?!?!

#79
xilo

xilo

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 4,052
  • Înscris: 25.10.2014
"nu isi da seama ca acest topic este primul rezultat pe google"
Poti sa vinzi si placinte cu gem de mure facut acasa , nu este obligatoriu sa vinzi electrocasnice de bucatarie .

#80
ioppo

ioppo

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,429
  • Înscris: 20.02.2008

View Posttytysor, on 21 mai 2016 - 12:23, said:


De fapt ar trebui amintit ca a aparut o inteaga categorie de asemenea clienti care fac pe nemultumitii prin magazine. Dupa care urmeza vaitatul pe forumuri, tapajul la sediul firmei scopul fiind de fapt obtinerea diverselor "reduceri". Multi conducatori de magazine accepta sa piarda la un produs numai sa scape de cel care face atmosfera aiurea prin magazin!

Eu am un client care nici nu ma mai saluta decind i-am spus (atunci cind foarte jovial mi-a bagat chestia cu "clientul nostru, stapinul nostru") nu-l consider stapin! Daca el este stapinul, inseamna ca noi sintem slugile!!?? Intr-o afacere sintem parteneri. Si asta nu i-a placut deoarece vroia sa se simta "stapin"!


Perfect de acord, dar... partenerul de tine trebuie sa fie suficient de intelept incat sa creeze un parteneriat de lunga durata, asta insemnand sa stie sa piarda putin intr-o parte castigand mai bine in alta sau pe termen lung.
Firma de fata s-a adancit in rahat, in schimb.

PS: zicala cu "clientul nostru, stapanul nostru" e idioata deoarece, in functie de context, fiecare din noi suntem si clienti si vanzatori.

#81
argentum

argentum

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,400
  • Înscris: 25.05.2015
eu nu cred ca e idioata exprimarea. e gresit sa o interpretezi ad litteram. altfel, spiritul exprimarii e perfect valabil. tu ca vanzator depinzi de client. nu de clientul x, ci de Client. clientul iti plateste salariile, chiria spatiului, cheltuielile de achizitionare si profitul. de la client ai toate astea. tu ca vanzator, trebuie sa reusesti actul magic de a extrage banii din buzunarul clientului. si ca sa'ti fie tie, ca vanzator mai bine si usor, tb sa faci in asa fel incat clientul sa scoata acesti bani. si nu o data, ci de mai multe ori si in tot acest timp clientul sa aiba zambetul pe buze.
tu vanzatorul, pe cand te gasesti in oostura de client, banuiesc ca vrei sa ti;i se inample la fel. mie nu'mi plac tranzactiile tensionate, cand ma intreb daca mi'am luat teapa sau experiente negative cu vanzatorii.

#82
tytysor

tytysor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,512
  • Înscris: 02.09.2006
De obicei, situatii ca cea despre care discutam apar atunci cind cumparatorul realizeaza ca a dat prea multi bani pe un produs. Ca sa nu pice de raier, nu cere direct banii inapoi ci cauta motiva sa-l inapoieze. Se ovserva usor asta atunci cind refuza sa primeasca al produs in loc!

Iar un client care iti face tapaj in magazin aduce o pierdere mai mare decit daca il scoti afara si-i spus sa foloseasca metoda corecta de a inapoia produsul. Suna ciudat, dar este adevarul corect si exact!

Edited by tytysor, 21 May 2016 - 20:03.


#83
dan78rom

dan78rom

    in omnia paratus

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,070
  • Înscris: 28.02.2008
Credeam ca doar mie mi se pare prea mult zgomot pentru nimic, atita timp cit avea posibilitatea sa-l returneze fara motiv, sau sa sesizeze anpc in cazul in care s-a simtit nedreptatit.
Altminteri ar fi interesant sa-si probeze acuzatiile cu ceva mai mult decit trei poze chioare care nu inseamna mare lucru.


#84
alexandrualexe

alexandrualexe

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 382
  • Înscris: 05.07.2015

View Postdan78rom, on 21 mai 2016 - 20:09, said:


Altminteri ar fi interesant sa-si probeze acuzatiile cu ceva mai mult decit trei poze chioare care nu inseamna mare lucru.

Asta e parerea ta

View Posttytysor, on 21 mai 2016 - 20:02, said:

s. Ca sa nu pice de raier, nu cere direct banii inapoi ci cauta motiva sa-l inapoieze. Se ovserva usor asta atunci cind refuza sa primeasca al produs in loc!


Ce incredere sa mai ai sa cumperi iar de la ei cand vezi ca se tin de magarii.

#85
dan78rom

dan78rom

    in omnia paratus

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,070
  • Înscris: 28.02.2008
Evident ca-i parerea mea, si nu mi-o schimb pina nu vad o proba concreta cum ca produsul era intradevar refurbished. Ori asta doar anpc poate stabili.
Pina atunci, vad doar un client pus pe scandal cu orice pret. Si daca s-a dus cu atitudinea asta in magazin, nu-i de mirare ca a fost tratat necorespunzator, tonul face muzica.

#86
alexandrualexe

alexandrualexe

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 382
  • Înscris: 05.07.2015

View Postdan78rom, on 21 mai 2016 - 20:56, said:


Pina atunci, vad doar un client pus pe scandal cu orice pret. Si daca s-a dus cu atitudinea asta in magazin, nu-i de mirare ca a fost tratat necorespunzator, tonul face muzica.

Poti sa ne lasi??!?! ;) Stii de ce? Cand platesti niste bani, care pana la urma sunt niste bani ~3700 lei, si vezi ca ai mai luat si teapa, cum sa nu iti creasca tensiunea?!

#87
argentum

argentum

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,400
  • Înscris: 25.05.2015

View Posttytysor, on 21 mai 2016 - 20:02, said:

De obicei, situatii ca cea despre care discutam apar atunci cind cumparatorul realizeaza ca a dat prea multi bani pe un produs. Ca sa nu pice de raier, nu cere direct banii inapoi ci cauta motiva sa-l inapoieze. Se ovserva usor asta atunci cind refuza sa primeasca al produs in loc!

Iar un client care iti face tapaj in magazin aduce o pierdere mai mare decit daca il scoti afara si-i spus sa foloseasca metoda corecta de a inapoia produsul. Suna ciudat, dar este adevarul corect si exact!

inteleg ce spui, dar nu este cazul aici. pana la urma, atata vreme cat nu vorbim de produse expuse fluidelor corporale, buyer remorse ar tb sa se alice in toate tranzactiile, inclusiv masini. tu, vanzatorul, stii f bine cum arata banii mei si cum se pot folosi, eu cumparatorul am o expunere limitata la acel produs inainte fr a'l folosi. ikea daca nu ma insel iti scghimb si saltele de pat. in fine e o alta discutie,
vreau sa spun ca eu gasesc buyer remorse perfect acceptabil si ma gandesc ca cine se afla in aceasta situatie se limiteaza la a rezolva pb cu vanzatorul. cu succes sau nu. de regula, cei ce aduc astfel de probleme in spatiul public, sunt cei ce se simt furati, nedreptatiti etc. nu sunt cei cu regrete dupa bani

produsel prezentat pe acest topic are aparentele unui produs refurbished sau demo. un produs nou are plasticul impecabil. iti amintesti cum arata telefonul cand l'ai scos din cutie? dar dupa 6 luni?

Edited by argentum, 21 May 2016 - 21:07.


#88
gumball3000

gumball3000

    ...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,649
  • Înscris: 24.09.2006

View Postdan78rom, on 21 mai 2016 - 20:09, said:

Credeam ca doar mie mi se pare prea mult zgomot pentru nimic, atita timp cit avea posibilitatea sa-l returneze fara motiv, sau sa sesizeze anpc in cazul in care s-a simtit nedreptatit.
Altminteri ar fi interesant sa-si probeze acuzatiile cu ceva mai mult decit trei poze chioare care nu inseamna mare lucru.
Sincer sa fiu mie chiar nu-mi pasa care dintre ei are dreptate, reprezentantul "beee! organic" n-a facut altceva decat sa behaie pe aici si sa-si bage organu'-n cumparatori, eu asta inteleg prin atitudinea dumnealui.

Prin interventiile avute, nu a jignit doar clientul care a deschis acest topic ci si pe viitorii clienti, le-a oferit o mostra din ceea ce i-ar putea astepta, daca vor indrazni sa fie nemultumiti.

Daca tacea iesea de 1000 ori mai castigat. Il lua de o parte si rezolvau in privat, nu cazi asa cu una, cu doua in capcana sa ajungi sa te porcaiesti cu clientii.

In afaceri nu trebuie sa te implici emotional, nu trebuie sa iei lucrurile personal, trebuie sa aplanezi conflictul, nu sa-l escaladezi.

Apropo, mi-a scapat mie sau nici macar nu s-a prezentat frumos aici, cu nume, prenume, functie?

Intre timp va invit sa va delectati cu ceea ce se zvoneste ca va fi noul spot publicitar al companiei Beee! Organic:
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/ii6RF4a-n6c?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by gumball3000, 21 May 2016 - 21:35.


#89
argentum

argentum

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,400
  • Înscris: 25.05.2015
daca bee organic si alti comercianti citesc pe aici, sa faca bine sa intre pe tripadvisor la sectunea hoteluri de exemplu. sa aute hoteluri bune si sa urmareasca reviewuri proaste. unde clientul isi baga si scoate si spune cat de cct a fost serviciul, conditiile etc. clar ca multi nu au dreptate sau au aere de primadona, cand 90% din clienti sunt foarte impresionati de calitatea oferita.
dar urmariti raspunsurile hotelurilor. parca trase la indigi. isi exprima parerea de rau ca nu s;au ridicat la inaltimea standardelor, eventual dau o adresa de email unde sa fie contactati, nu neaparat pt rezolvarea problemei, da vezi bine scrie,ne pt data viitoare ca sa ne rascumparam cumva fata de tine. practic, pe aia ii doare mai mult sau mai putin in dorsal de tine in 95% don cazuri, dar mesajul ce se transmite, ca e fapt nu se transmire reclamangiului, ci potentialilor clienti, este cat se poate de pozitiv cu putinta, fac exceptie de la aceasta practica, in princiupiu cei de pe unde apa calda curge inca la program si se apuca se demonstreze ca de fapt clientul a gresit si ce ei etc etc etc... cand ai apucat'o pe aceasta cale, ai pierdut. asta e comertul, esti la mana clientului si poti fii chiar santajat si acuzat pe nedrept. comerciantul destept tine astea sub control.

ma opresc aici.

#90
suiren

suiren

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 48
  • Înscris: 21.01.2013
Imi cer scuze pt. absenta.

@tytysor
Insinuati niste lucruri foarte urate, unele dintre ele cu implicatii badarane. Sa nu mai vorbesc ca plecati de la prezumtia ca sunt vreun low life.

View Postdan78rom, on 21 mai 2016 - 20:09, said:

Credeam ca doar mie mi se pare prea mult zgomot pentru nimic, atita timp cit avea posibilitatea sa-l returneze fara motiv, sau sa sesizeze anpc in cazul in care s-a simtit nedreptatit.
Altminteri ar fi interesant sa-si probeze acuzatiile cu ceva mai mult decit trei poze chioare care nu inseamna mare lucru.

Eu as avea ceva de dovedit in cazul in care praful din jurul gaurilor de ventilatie si zgarieturile care fac plasticele sa para ca fiind uzate, ar fi ceva normal la electrocasnice. Tinand cont ca nu este, posibilitatea ca produsul pe care l-am primit sa fie refurbished devine plauzibila, cum au mai spus si altii, iar suspiciunea mea ca asa ar fi, perfect indreptatita. Totodata, asta inseamna ca sarcina de a demonstra contrariul, revine comerciantului.

Cand mi-am exprimat suspiciunea in fata comerciantului, acesta a ales sa refuze discutia si sa se poarte ca la tara (ofensa lor cea mai mare si motivul existentei acestui thread). Comportamentul lor aici a fost la acelasi nivel cu cel din magazin.

Acum vreau sa va intreb, daca intradevar acest produs este nou, dar poate fi confundat, cu usurinta, cu un produs reconditionat prost, in conditiile in care producatorul chiar comercializeaza astfel de produse reconditionate, de ce ar fi responsabilitatea mea sa demonstrez ca unitatea pe care am primit-o este refurbished si nu a comerciantului sa demonstreze ca nu este?

Edited by suiren, 22 May 2016 - 00:24.


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate