Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

Intamplari cu Tzepe, Samsari, Masini SH manarite

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
22 replies to this topic

#1
csm_1

csm_1

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 58
  • Înscris: 29.10.2010
Va salut, deschid acest topic pentru informare a  viitorilor cumparatori de masini SH, de eventualele tzepe si inselaciuni, ca ei sa vada ce pot pati si sa stie de ce sa se fereasca atunci cand cumpra o masina SH. Se stie ca orice masina SH care e luata de la necunoscut e o loterie, dar samsarii o fac sa para si mai greu de castigat.

Propun sa scrieti aici, detaliat, concret, experientele pe care le-ati avut cu samsarii, cum ati fost pacaliti de ei, sau daca aveti cunostinte care au fost tzepuite, sa scrieti povestea lor aici, totul cu date detaliate: marca si modelul masinii, motorizare, pretul, ce nu vi s-a parut in regula cand ati vazut masina, ce vi s-a parut ok, cati bani ati mai bagat dupa aceea, ati reusit s-o faceti sa mearga cum trebuie dupa aceea?, ce probleme a avut (detaliat), nr. de kilometrii afisat in bord versus nr. real (cum ati aflat), daca erau masinile daune totale, daca ati verificat masina in service inainte s-o cumparati (daca au descoperit acolo probleme sau nu), de unde le-ati luat, eventual sa scrieti aici numele samsarului, linkuri cu contul sau de pe site-ul X, postarile sale, nr de telefon, ca lumea sa se fereasca de el/ei. Am auzit si povesti cu masini furate si vandute apoi de samsari.

Daca ati avut experienta cu vreun samsar cinstit, caci exista si din astia, desi rari, nu ezitati sa le povestiti aici.

E trist ca intr-o tara care se vrea civilizata, nu poti sa vinzi o masina cinstita, de la proprietar, din cauza lor, caci un viitor client nu va avea incredere nici in tine, proprietar cinstit, si va zice ca si tu ai manarit-o, pentru ca el si-a format deja o parere despre piata masinilor SH din Romania, si asta datorita tzepelor nenumarate date de samsari.

#2
Byblos4

Byblos4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,664
  • Înscris: 26.09.2014
Nu inteleg de ce cumpara oamenii de la samsari.

Vrei masina de afara? Ok, mergi si cumperi una de afara.

#3
Cdu92

Cdu92

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 134
  • Înscris: 26.08.2013

View PostByblos4, on 28 mai 2015 - 13:45, said:

Nu inteleg de ce cumpara oamenii de la samsari.

Vrei masina de afara? Ok, mergi si cumperi una de afara.

Pai eu vreau o mașină de afară. Un VW Passat mai precis. Dar nu cunosc limba germană. Cum fac? N-am nici o rudă/prieten care să se ocupe cu așa ceva (samsar) sau să cunoască limba germană.

Edited by Cdu92, 28 May 2015 - 13:49.


#4
glumetu

glumetu

    Jedi sora-mea!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,958
  • Înscris: 27.04.2005
Intr-o tara civilizata, un proprietar de masina isi stabileste un buget lunar pentru cheltuiala cu masina si incheie cu dealerul de la care o achizitioneaza un contract de buy-back (adica dealerul se obliga ca peste un nr de ani de zile sa cumpere acea masina inapoi, in conditii normale de uzura si rulaj, la un pret dat). Diferenta intre pretul de achizitie si pretul de buy-back, impartita la nr de luni, ii da cumparatorului bugetul lunar. La expirarea perioadei, cumparatorul poate opta sa-si creasca bugetul (sau poate intre timp are acces la o masina mai buna in aceiasi bani) sau sa si-l micsoreze, in functie de situatia lui financiara.

E un pic mai scump, pentru ca dealerul trebuie sa faca si el un profit (desi marele lui castig este continuitatea unei relatii cu clientul, nu profitul de buy-back, care de obicei nu exista), dar treaba asta te scuteste de o gramada de batai de cap, timp pierdut, bani cheltuiti aiurea, tzepe, samsari, aventuri etc.

Dar, deocamdata, intr-o tara ca a noastra, numai firmele care au flote se comporta intr-un asemenea mod rational.

Consumatorii auto de la noi sunt in general haotici si, prin urmare, perdanti cronic. Ciudat, avand in vedere ca la case facem tot un calcul de buget lunar, iar masina e al doilea mare obiect achizitionat, ca valoare.

#5
D3an

D3an

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,531
  • Înscris: 30.09.2006
o cumperi printr-un leasing. ei iti aduc ce masina vrei tu doar ca nu la pretul la care o vezi tu pe mobile.de

Edited by D3an, 28 May 2015 - 13:52.


#6
adetcc

adetcc

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 200
  • Înscris: 07.12.2012

View PostCdu92, on 28 mai 2015 - 13:48, said:

Pai eu vreau o mașină de afară. Un VW Passat mai precis. Dar nu cunosc limba germană. Cum fac? N-am nici o rudă/prieten care să se ocupe cu așa ceva (samsar) sau să cunoască limba germană.

de ce trebuie sa cunosti neaparat limba germana ? E de ajuns sa cunosti engleza, Am fost in atatea tari musulmane si spre uimirea mea toti stiau engleza !

#7
Byblos4

Byblos4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,664
  • Înscris: 26.09.2014

View PostCdu92, on 28 mai 2015 - 13:48, said:

Pai eu vreau o mașină de afară. Un VW Passat mai precis. Dar nu cunosc limba germană. Cum fac? N-am nici o rudă/prieten care să se ocupe cu așa ceva (samsar) sau să cunoască limba germană.

Si o poti cumpara doar din Germania, sau cum?Doar in .de se vand passaturi?

#8
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,488
  • Înscris: 18.06.2007
acum 7-8 ani actuala soție a plecat în germania să cumpere o mașină second. Vechimea 2 ani. Fiind femeie a preferat să caute o mașină la reprezentanța AUDI. LA REPREZENTANȚĂ, nu în târguri la marocani/turci etc.
După ce a găsit mașina care i-a plăcut, a cumpărat-o. Era o mașina care a fost cedată la buy-back pentru achiziția uneia noi. Avea o vechime de 2 ani și câteva luni.

După ani, când am trecut cu mașina pe la o diagnoză, cel de acolo mi-a spus că mașina are cu 110.000 de km peste ce afișează mașina (în condițiile era însoțită de caiet de service cu toate reviziile făcute în respectiva reprezentanță AUDI).

Nici nu vreau să ma gândesc ce se întâmplă în țară dar sunt 2-3 exemple tragico-comice pe blogul lui zoso cu niște bmw-uri

#9
Cdu92

Cdu92

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 134
  • Înscris: 26.08.2013

View Postadetcc, on 28 mai 2015 - 13:53, said:


de ce trebuie sa cunosti neaparat limba germana ? E de ajuns sa cunosti engleza, Am fost in atatea tari musulmane si spre uimirea mea toti stiau engleza !

Ok, dar unde ma duc sa o iau? Nu cunosc nimic. Ajung in Germania/Franta/Spania/Olanda si ce fac? Trebuie sa ai un cunoscator cu tine, trebuie sa stii ce acte sa faci...Eu habar n-am.

View PostByblos4, on 28 mai 2015 - 13:58, said:

Si o poti cumpara doar din Germania, sau cum?Doar in .de se vand passaturi?

Am dat un exemplu.

#10
geo123

geo123

    Power User

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,926
  • Înscris: 10.05.2006
Multi nu stiu unde sa caute masini bune in Germania,cum sa le verifice atat istoric cat si functional/mecanic,nu stiu limba,nu au unde sa traga(nu au rude prieteni acolo),nu stiu formaliatile necesare care trebuie facute atat pentru vanzare-cumaprare cat si pentru a scoate numere provizorii si a veni cu  cu masina in tara,nu sunt soferi buni si nu se descurca sa aduca masina de-acolo si multe altele.
E adevarat ca cine e dezghetat,rupe un pic engleza si se documenteaza o saptamana intensiv pe forumuri despre cum se cumpara o masina din germania si cum se pun la punct toate cele,scormoneste netul dupa oferte da si niste telefoane si rezerva cateva masini dinainte si apoi purcede la drum cu un amic de incredere si in 3 zile e cu masina buna acasa.Nu ce iei de la samsari.Dar bag mana in foc ca la samsar aperent aceeasi masina e la acelasi pret sau chiar mai ieftina in conditiile in care si el trebuie sa fac profit ca deaceea e samsar.
Concluzia o trageti voi.

#11
govorici

govorici

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 40
  • Înscris: 19.11.2013

View Postcsm_1, on 28 mai 2015 - 13:25, said:

Va salut, deschid acest topic pentru informare a  viitorilor cumparatori de masini SH, de eventualele tzepe si inselaciuni, ca ei sa vada ce pot pati si sa stie de ce sa se fereasca atunci cand cumpra o masina SH. Se stie ca orice masina SH care e luata de la necunoscut e o loterie, dar samsarii o fac sa para si mai greu de castigat.

Propun sa scrieti aici, detaliat, concret, experientele pe care le-ati avut cu samsarii, cum ati fost pacaliti de ei, sau daca aveti cunostinte care au fost tzepuite, sa scrieti povestea lor aici, totul cu date detaliate: marca si modelul masinii, motorizare, pretul, ce nu vi s-a parut in regula cand ati vazut masina, ce vi s-a parut ok, cati bani ati mai bagat dupa aceea, ati reusit s-o faceti sa mearga cum trebuie dupa aceea?, ce probleme a avut (detaliat), nr. de kilometrii afisat in bord versus nr. real (cum ati aflat), daca erau masinile daune totale, daca ati verificat masina in service inainte s-o cumparati (daca au descoperit acolo probleme sau nu), de unde le-ati luat, eventual sa scrieti aici numele samsarului, linkuri cu contul sau de pe site-ul X, postarile sale, nr de telefon, ca lumea sa se fereasca de el/ei. Am auzit si povesti cu masini furate si vandute apoi de samsari.

Daca ati avut experienta cu vreun samsar cinstit, caci exista si din astia, desi rari, nu ezitati sa le povestiti aici.

E trist ca intr-o tara care se vrea civilizata, nu poti sa vinzi o masina cinstita, de la proprietar, din cauza lor, caci un viitor client nu va avea incredere nici in tine, proprietar cinstit, si va zice ca si tu ai manarit-o, pentru ca el si-a format deja o parere despre piata masinilor SH din Romania, si asta datorita tzepelor nenumarate date de samsari.
vezi ca sunt pe vezicatface.ro cateva tepe descrise

#12
_Dadi_

_Dadi_

    Martian

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,154
  • Înscris: 01.05.2015
Concluzia e ca neamtul nu o sati dea masina lui buna niciodata...ca nu a baut gaz...restul sint povesti...

#13
xplozia

xplozia

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,422
  • Înscris: 02.02.2005
Mai sunt topicuri cu problemele semnalate aici:
Cum cumperi o masina din Germania: http://forum.softped.../#entry16525160
Masini cu Km dati inapoi sau mai pe romaneste "Samsarite": http://forum.softped...km-dati-inapoi/

#14
myshyk

myshyk

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,812
  • Înscris: 26.11.2006
Mai pe romaneste: un  nebun arunca o piatra in apa si sar zece destepti sa o scoata.
V-a aruncat unul o momeala si gata, ati sarit toti si-ati pus botu'.
Unde e "inteligentul" initiator cu 4 postari la activ?
Fiti convinsi ca n-a citit regulamentul, dar are nevoie de 50 de postari, asa ca posteaza orice, la numar sa fie.

#15
xkos

xkos

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,627
  • Înscris: 23.07.2007
eu zic ca 95% din vanzatori au masini cu probleme, chiar si nemtalaii vand masinile uzate. Care vine cu ea acasa si nu are nici o problema e un fericit. Acum, daca ar fi sa-mi iau iar masina as face efort si as lua si o petarda de Logan dar NOUA, nu mai stai cu stres ca pica nu stiu ce la cazan si scoti malaiu din ciorap sa o repari, daca ai unde sa o repari ca sunt numai mecanici de mecanici peste tot.
Daca mai e si-un cotet de BMW sau marca premium ...apoi sa te tii la ea cu finantele.

Edited by xkos, 28 May 2015 - 14:45.


#16
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,031
  • Înscris: 07.11.2006

View PostCdu92, on 28 mai 2015 - 13:48, said:

Pai eu vreau o mașină de afară. Un VW Passat mai precis. Dar nu cunosc limba germană. Cum fac? N-am nici o rudă/prieten care să se ocupe cu așa ceva (samsar) sau să cunoască limba germană.

Iti alegi masina.Te duci la un birou de traduceri si inchiriezi traducatorul pentru o ora,timp in care acesta va lua legatura telefonic sau electronic cu vanzatorul si va stabili exact toate datele de vanzare.Apoi cauti un transportator pe care il vei inchiria sa-ti aduca acasa masina.
Ce mare scofala este aici?

Dupa parerea mea ai deschis topicul din plictiseala.Formularea propusa de tine este total aiurea.

#17
mihaicozac

mihaicozac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,599
  • Înscris: 05.12.2005

View Postxkos, on 28 mai 2015 - 14:43, said:

eu zic ca 95% din vanzatori au masini cu probleme, chiar si nemtalaii vand masinile uzate. Care vine cu ea acasa si nu are nici o problema e un fericit. Acum, daca ar fi sa-mi iau iar masina as face efort si as lua si o petarda de Logan dar NOUA, nu mai stai cu stres ca pica nu stiu ce la cazan si scoti malaiu din ciorap sa o repari, daca ai unde sa o repari ca sunt numai mecanici de mecanici peste tot.
Daca mai e si-un cotet de BMW sau marca premium ...apoi sa te tii la ea cu finantele.

E loterie clară cu maşinile SH, pt. că de multe ori nici samsarul nu ştie exact ce e cu maşina. Cu ani în urmă am pus ochii pe mobile.de pe un Peugeot 307SW, am sunat la firma respectivă, totul era în regulă, maşina aşteaptă putem veni, pornesc la drum, ajung, ăla scoate maşina în drum pt. probă, la prima talpă în blană îi cedează turbina, numai fum în spate. Plec dezamăgit, noroc că mai aveam câteva maşini ochite prin D, ajung în Nurnberg la zona aia cu piaţa imensă, cu zeci de "handleri", şi nevasta zice "fii atent, uite acolo un 307SW". Ne dăm jos, maşina proaspăt adusă din Franţa (!), o vindea un sârb, care mai avea vreo zece "franceze" prin ogradă. Ne târguim un pic, fac testul pe şosea, sun un prieten din România cu acces la serverul Peugeot să verifice VIN-ul, totul OK, o luăm, actele le primesc o săptămână mai târziu prin poştă, camionul sărbului sosise înaintea actelor. Maşina merge şi azi fără probleme, tocmai am trecut de 250.000  cu ea.

Edited by mihaicozac, 28 May 2015 - 15:31.


#18
ady_77

ady_77

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,126
  • Înscris: 05.02.2009

View Postglumetu, on 28 mai 2015 - 13:51, said:

Intr-o tara civilizata, un proprietar de masina isi stabileste un buget lunar pentru cheltuiala cu masina si incheie cu dealerul de la care o achizitioneaza un contract de buy-back (adica dealerul se obliga ca peste un nr de ani de zile sa cumpere acea masina inapoi, in conditii normale de uzura si rulaj, la un pret dat). Diferenta intre pretul de achizitie si pretul de buy-back, impartita la nr de luni, ii da cumparatorului bugetul lunar. La expirarea perioadei, cumparatorul poate opta sa-si creasca bugetul (sau poate intre timp are acces la o masina mai buna in aceiasi bani) sau sa si-l micsoreze, in functie de situatia lui financiara.

E un pic mai scump, pentru ca dealerul trebuie sa faca si el un profit (desi marele lui castig este continuitatea unei relatii cu clientul, nu profitul de buy-back, care de obicei nu exista), dar treaba asta te scuteste de o gramada de batai de cap, timp pierdut, bani cheltuiti aiurea, tzepe, samsari, aventuri etc.

Dar, deocamdata, intr-o tara ca a noastra, numai firmele care au flote se comporta intr-un asemenea mod rational.

Consumatorii auto de la noi sunt in general haotici si, prin urmare, perdanti cronic. Ciudat, avand in vedere ca la case facem tot un calcul de buget lunar, iar masina e al doilea mare obiect achizitionat, ca valoare.

Vrajeala maxima cu buy back si cu tarile civilizate....adevarul e ca romanul vrea ieftin si super bun.Asa ceva nu se poate.In tarile civilizate lumea stie ca nu poate avea pretentii de la sh ca de la una scoasa pe poarta fabricii.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate