Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Orange_helper
Last Updated: Apr 15 2024 20:33, Started by
morogan
, Jun 23 2014 16:10
·
331
#1477
Posted 29 January 2015 - 14:00
Orange_helper, on 29 ianuarie 2015 - 09:33, said:
Salut, Nu, din pacate, nu putem organiza vanzarea cartelelor astfel incat acestea sa contina numere de telefon consecutive. O zi buna, Orange Helper in lipsa de ocupatie chiar ma gandesc sa fac o sesizare la ANPC pe aceasta tema. cand cumpar ceva trebuie sa fiu informat asupra tuturor detaliilor ale produsului cumparat. iar numarul de telefon al unei cartele pre-pay achizitionate este un detaliu foarte important. |
#1478
Posted 29 January 2015 - 14:13
gabriel_gavrila, on 29 ianuarie 2015 - 14:00, said:
posibilitatea exista, vointa nu exista. Te-ai gandit mult cand ai zis asta, nu? In momentul in care se da drumul la o noua plaja de numere, atunci ar exista posibilitatea sa fie numere consecutive. In rest, numerele se dau in utilizare sau se reutilizeaza in functie de cum sunt disponibile, ca doar nu o sa ii tai pe aia care au 5 numere consecutive fiindca al 6-lea urmeaza sa fie respus in circulatie. |
#1479
Posted 29 January 2015 - 14:33
in momentul in care se pune la vanzare un lot de cartele numerele sunt consecutive. vezi la Vdf si Telekom. numerele sunt trecute pe pachete si sunt consecutive.
la orange nu se vrea a fi trecute numerele pe pachetele pre-pay. ca posibilitati exista. sunt si loturi cu numere repuse in circulatie. acestea nu au cum sa fie consecutive. Edited by gabriel_gavrila, 29 January 2015 - 14:34. |
#1480
Posted 29 January 2015 - 15:59
Eu ma refeream la partea de numere consecutive pe care insisti atat...
|
#1481
Posted 29 January 2015 - 16:07
ok.
te poti duce la magazin Telekom sau la Vdf, ceri sa iti arate niste numere pre-pay si cu siguranta o sa gasesti numere consecutive. atata timp cat la Orange numerele nu sunt trecute pa pachetele pre-pay numai printr-o pura intamplare o sa gasesti numere consecutive. ideea e ca la altii se poate. s-ar putea si la orange dar nu se vrea. |
#1482
Posted 30 January 2015 - 13:32
@Orange_helper, aveți căsuța de mesaje plină, mai faceți puțin loc, vă rugăm...!
|
#1483
Posted 30 January 2015 - 13:40
#1484
Posted 30 January 2015 - 13:50
Salut,
Orange_helper te rog frumos sa nu ma uiti referitor la ce ti-am scris azi pe la 12.30. Multumesc. O zi buna. |
#1485
Posted 30 January 2015 - 14:04
#1486
Posted 30 January 2015 - 21:23
@helper
putem sa ne asteptam luni de oferte noi orange sau aceste oferte foarte slabe se va prelungi panala vesnicie? |
|
#1487
Posted 01 February 2015 - 19:47
Helper, pot să schimb un abonament de voce în unul de date, cu aceeași valoare ?
Vreau să schimb o Panteră 19, cu multe resurse lunare în roaming (eu le am dublate) și de care Orange vrea să ”scape”, cu un abonament Colibri 21 la 19 Euro - eu nu doresc achiziționare de dispozitiv la abonament !? Păstrăm aceeași perioadă contractuală. |
#1488
Posted 01 February 2015 - 19:54
iDorin, on 01 februarie 2015 - 19:47, said:
Helper, pot să schimb un abonament de voce în unul de date, cu aceeași valoare ? Vreau să schimb o Panteră 19, cu multe resurse lunare în roaming (eu le am dublate) și de care Orange vrea să ”scape”, cu un abonament Colibri 21 la 19 Euro - eu nu doresc achiziționare de dispozitiv la abonament !? Păstrăm aceeași perioadă contractuală. Salut, Spune-ne, te rugam, numarul tau de telefon intr-un mesaj privat si verificam daca acest lucru este posibil. O zi buna, Orange Helper |
#1489
Posted 01 February 2015 - 20:02
Orange_helper, daca am solicitat inchiderea abonamentului incepand cu 26.02.2015 (atunci se termina cele 24 luni) si am factura emisa pentru perioada 26.01.15 - 25.02.15, aceasta este ultima factura , nu?
Multumesc. |
#1490
Posted 01 February 2015 - 20:24
Daca nu faci cost suplimentar pana pe 25 februarie inclusiv, da. Daca nu, ti se mai emite factura cu costul suplimentar.
|
#1491
Posted 02 February 2015 - 20:38
Salut. Aș dori pe privat o ofertă personalizată. Sunt abonat Orange de mulți ani, am trecut prin mai multe negocieri de-a lungul timpului, chiar am reziliat un abonament din cauză că nu am primit o ofertă convenabilă. Momentan am Cangur 16, iar perioada contractuală expiră în martie. Iată care sunt cerințele de care vă rog să țineți cont pentru o ofertă personalizată: Cel mult 1000 min naționale, 3g internet cu cost control, deezer trafic inclus, telefon la preț redus (preferabil gratis). Vă mulțumesc.
|
|
#1492
Posted 03 February 2015 - 09:10
adnpop, on 02 februarie 2015 - 20:38, said:
Salut. Aș dori pe privat o ofertă personalizată. Sunt abonat Orange de mulți ani, am trecut prin mai multe negocieri de-a lungul timpului, chiar am reziliat un abonament din cauză că nu am primit o ofertă convenabilă. Momentan am Cangur 16, iar perioada contractuală expiră în martie. Iată care sunt cerințele de care vă rog să țineți cont pentru o ofertă personalizată: Cel mult 1000 min naționale, 3g internet cu cost control, deezer trafic inclus, telefon la preț redus (preferabil gratis). Vă mulțumesc. Salut, Spune-ne, te rugam, numarul tau de telefon, pentru a putea verifica solicitarea ta, impreuna cu colegii de la Ofertare. O zi buna, Orange Helper |
#1493
Posted 03 February 2015 - 19:41
@Orange_helper: Pe luna decembrie mi s-a emis eronat o factura pe intervalul 01 dec 2014-31 dec 2015.
Pentru a compensa neplacerea, am primit un discount ce consta intr-o luna gratuita (valoare fara TVA), insa vad ca nici acum nu s-a aplicat reducerea respectiva. (e vorba de luna februarie). In timp ce verificam partea de contabilitate am observat ca nu gasesc o chitanta pentru o plata realizata la dealer. Pot obtine o copie? Referinta factura: 7961380052, 15 sept. 2014. Ceva sugestii? Multumesc! |
#1494
Posted 03 February 2015 - 20:19
razor1911, on 03 februarie 2015 - 19:41, said:
@Orange_helper: Pe luna decembrie mi s-a emis eronat o factura pe intervalul 01 dec 2014-31 dec 2015. Pentru a compensa neplacerea, am primit un discount ce consta intr-o luna gratuita (valoare fara TVA), insa vad ca nici acum nu s-a aplicat reducerea respectiva. (e vorba de luna februarie). In timp ce verificam partea de contabilitate am observat ca nu gasesc o chitanta pentru o plata realizata la dealer. Pot obtine o copie? Referinta factura: 7961380052, 15 sept. 2014. Ceva sugestii? Multumesc! salut, razor1911, Pentru a putea verifica mai in detaliu aceasta situatie, te rog sa revii cu un mesaj privat prin care sa ne spui numarul de telefon pentru care a fost emisa factura respectiva. De asemenea, pentru a obtine o copie a chitantei pentru o anumita plata, te rog sa iei legatura cu colegii din magazinul in care ai realizat plata respectiva. O zi buna, Orange helper |
Anunturi
▶ 2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users