Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Magazin online Orange!
Last Updated: Apr 22 2024 12:07, Started by
mark
, Jun 30 2009 12:58
·
55
#1783
Posted 27 November 2014 - 01:49
Sariti. Este o oferta faina cu ipad mini (prima varianta)
achizitie 79 euro la ab de 15 euro pe 2 ani.Mi se pare un pret bun |
#1784
Posted 27 November 2014 - 11:15
Doresc achizitionarea unui Samsung Gear S, FARA contract.
As putea introduce o cartela PRE-PAID in el, sa beneficiez de transferul informatiei intre telefon si Gear S? Sau se poate face un contract, dar sa nu fiu obligat sa-l tin 2 ani? http://www.orange.ro...-galaxy-gear-s/ Adica sa beneficiez de optiunile din "detalii" pentru a redirecționa apelurile și SMS-urile primite pe telefon către Samsung Gear S, când nu ai telefonul lângă tine, activează funcția “forward calls”; redirecționarea apelurilor de pe smartphone către abonamentul de 5 euro folosit cu Samsung Gear S este gratuită. SMS-urile sunt redirecționate prin serviciul de internet și consumă din traficul inclus în acesta |
#1785
Posted 27 November 2014 - 13:06
wrc2007, on 27 noiembrie 2014 - 11:15, said:
Doresc achizitionarea unui Samsung Gear S, FARA contract. As putea introduce o cartela PRE-PAID in el, sa beneficiez de transferul informatiei intre telefon si Gear S? Sau se poate face un contract, dar sa nu fiu obligat sa-l tin 2 ani? http://www.orange.ro...-galaxy-gear-s/ Adica sa beneficiez de optiunile din "detalii" pentru a redirecționa apelurile și SMS-urile primite pe telefon către Samsung Gear S, când nu ai telefonul lângă tine, activează funcția “forward calls”; redirecționarea apelurilor de pe smartphone către abonamentul de 5 euro folosit cu Samsung Gear S este gratuită. SMS-urile sunt redirecționate prin serviciul de internet și consumă din traficul inclus în acesta Folosirea dispozitivului Samsung Gear S nu depinde de tipul de SIM introdus in acesta. Trebuie sa tii cont insa de SIM-ul pe care il utilizezi in telefonul corelat, mai exact acesta trebuie sa fie abonament Orange, nu cartela PrePay, pentru a permite redirectionarea apelurilor. La cartelele PrePay, serviciul redirectionare apeluri este indisponibil. O zi buna, Orange Helper |
#1786
Posted 27 November 2014 - 13:53
stiu ca poate fi folosit si FARA sim, dar principalul avantaj al sau este chiar SIMul...si cum preia functiile teleofnului cand iese din raza de actiune a Bluetooth-ului.
in telefon am SIM cu abonament ORANGE, si as vrea un SIM pentru Gear S, care sa poate fi folosit precum ar fi cel din abonamentul de 5e/ luna, adica sa aiba toate beneficiile. mai putin obligativitatea de a-l pastra 2 ani, pentru ca nu iau ceasul subventionat. Stiu ca poti folosi ceasul pt apeluri/mesaje/internet fara sa fie legat la SIMul din telefon...si de asta intreb daca aceste operatiuni pot fi facute de pe ceasul cu SIM prepay. Edited by wrc2007, 27 November 2014 - 14:00. |
#1787
Posted 27 November 2014 - 15:01
wrc2007, on 27 noiembrie 2014 - 13:53, said:
stiu ca poate fi folosit si FARA sim, dar principalul avantaj al sau este chiar SIMul...si cum preia functiile teleofnului cand iese din raza de actiune a Bluetooth-ului. in telefon am SIM cu abonament ORANGE, si as vrea un SIM pentru Gear S, care sa poate fi folosit precum ar fi cel din abonamentul de 5e/ luna, adica sa aiba toate beneficiile. mai putin obligativitatea de a-l pastra 2 ani, pentru ca nu iau ceasul subventionat. Stiu ca poti folosi ceasul pt apeluri/mesaje/internet fara sa fie legat la SIMul din telefon...si de asta intreb daca aceste operatiuni pot fi facute de pe ceasul cu SIM prepay. In acest caz, iti recomand sa te adresezi unui magazin Orange, de unde poti achizitiona o cartela SIM PrePay pe care sa o poti utiliza in dispozitiv. Pe aceasta cartela poti activa o optiune cu beneficiile dorite de tine. Utilizarea unei cartele PrePay nu implica nicio obligativitate contractuala. Informatii despre cel mai apropiat magazin de locatia ta gasesti aici http://www.orange.ro/shops/index.html. O zi buna, Orange Helper |
#1788
Posted 27 November 2014 - 15:05
@ Orange Helper:
Salut, imi poti spune daca exista o posibilitate ca in cazul in care doresc un telefon care nu se mai afla pe stocul online, pot totusi face abonamentul online iar cumva sa existe o optiune ca telefonul sa fie ridicat dintr-un magazin fizic care are pe stoc, sau sa fie cerut de acolo ca si comanda pt mine?! Doresc updatarea unui abonament vechi de 7 ani (Pantera 8) cu unul care mai bun prin promotia Black Friday direct de pe magazinul online, folosind toate punctele thank you (valoare 36 euro) pt un Galaxy S5 4G+. Stiu ca in magazinele fizice punctele thank you nu au aceasi valoare ca si pe site ceea ce pt mine reprezinta un minus. Nu stiu acum daca promotia Black Friday de pe magazinul online se aplica in acelasi fel si in magazinele fizice. Dar ceva noutati/informatii exista cu privire la o noua realimentare a stocurilor online pt Galaxy S5 pana pe 30 noiembrie? Multumesc, |
#1789
Posted 27 November 2014 - 16:09
Multumesc de raspuns, dar pana acum, de fiecare data cand am ajuns in shop cu intrebari mai..detaliate.., colegii din orange shop sunt cam...neinititiati in chestiile astea..mai "profesionale". nu l-au vazut... nu stiu despre ce vorbesc..., majoritatea imi aratau gear 2 ca singura optiune...
ma gandeam ca poate aici gasesc niste detalii, mai tehnice. |
#1790
Posted 27 November 2014 - 16:54
romantykull, on 27 noiembrie 2014 - 15:05, said:
@ Orange Helper: Salut, imi poti spune daca exista o posibilitate ca in cazul in care doresc un telefon care nu se mai afla pe stocul online, pot totusi face abonamentul online iar cumva sa existe o optiune ca telefonul sa fie ridicat dintr-un magazin fizic care are pe stoc, sau sa fie cerut de acolo ca si comanda pt mine?! Doresc updatarea unui abonament vechi de 7 ani (Pantera 8) cu unul care mai bun prin promotia Black Friday direct de pe magazinul online, folosind toate punctele thank you (valoare 36 euro) pt un Galaxy S5 4G+. Stiu ca in magazinele fizice punctele thank you nu au aceasi valoare ca si pe site ceea ce pt mine reprezinta un minus. Nu stiu acum daca promotia Black Friday de pe magazinul online se aplica in acelasi fel si in magazinele fizice. Dar ceva noutati/informatii exista cu privire la o noua realimentare a stocurilor online pt Galaxy S5 pana pe 30 noiembrie? Multumesc, Livrarile catre Shop-urile teritoriale se desfasoara printr-un flux separat de cel dedicat magazinului online si te asigur ca, indata ce aprovizionarea este facuta, comenzile inregistrate sunt onorate in ordinea primirii solicitarilor. Daca solicitarea ta pentru un telefon nou va fi facuta intr-un magazin teritorial, rezervarea produsului se va face strict din stocul pe care acel magazin teritorial il va primi. Daca vei inregistra comanda in magazinul online, atunci ea va viza stocul destinat acestui magazin, urmand sa alegi conditiile livrarii la momentul plasarii comenzii. Black Friday se desfasoara pana in 30 noiembrie 2014 si la Shop-urile Orange si in magazinul online. Poti obtine detalii suplimentare despre inregistrarea unei comenzi online de la 202, zilnic si gratuit, intre 8:00 si 22:00. O zi buna, Orange Helper |
#1791
Posted 27 November 2014 - 17:00
Orange, "monument de seriozitate" ca deobicei!
Am comandat pentru sotie marti un telefon, culmea, nu din "vasta" oferta de BF! Toate bune si frumoase, primesc confirmarea comenzii, si, mentionata in clar, negru pe alb, data livrarii: 27.11. Evident, azi fiind 27, ma asteptam sa primesc jucaria. La fel de evident, nu a aparut! In schimb primesc un mesaj: "Datorita numarului mare de comenzi comanda dvs. va fi livrata cu intarziere, pe 3.12"! Fratilor, daca nu sunteti in stare, please, dati faliment si lasati-i pe altii care sunt in stare! Slava Domnului ca nu pun baza pe promisiunile voastre si nu l-am comandat in ultimul moment, telefonul fiind, doh, un cadou! Cum ar fi sa va trimit un mesaj: "Datorita numarului mare de achizitii de luna asta va platesc facturile din 2016"? Penibil! |
#1792
Posted 27 November 2014 - 17:28
Stai linistit! Si eu am comandat un amarat de cablu Luni si azi e Joi si tot nu a venit..
|
|
#1793
Posted 27 November 2014 - 17:35
Stau linistit, n-au fost ei in stare sa asigure functionarea retelei dupa cutremur, darămite să organizeze livrarea comenzilor!
|
#1794
Posted 27 November 2014 - 17:52
Eu am am am comandat un produs sambătă cu termen de livrare marți ajuns exact marți atunci când a fost Stabilit termenul de livrare. E vorba de un iPhone 5S
|
#1795
Posted 27 November 2014 - 17:56
adicomed, on 27 noiembrie 2014 - 17:52, said:
Eu am am am comandat un produs sambătă cu termen de livrare marți ajuns exact marți atunci când a fost Stabilit termenul de livrare. E vorba de un iPhone 5S Eu nu am putut face comanda vineri seara si nici sambata (lipsa stoc), cum naiba ai reusit? Edited by becali, 27 November 2014 - 17:57. |
#1797
Posted 27 November 2014 - 19:09
Aş vrea să comand zilele acestea un abonament Pantera 41 de pe site; aş fi vrut să o fac împreună cu un telefon iPhone 5s care nu există pe stoc şi pe care urmează să îl achiziţionez ulterior.
În ce interval de timp după achiziţia abonamentului pot face acest lucru şi ce preţ va avea telefonul? Pot cumpăra abonamentul de pe site şi telefonul dintr-un magazin Orange (dar dintr-un magazin-franciză Orange)? Dacă se poate cumpăra dintr-un magazin-franciză, pot beneficia de reducerea suplimentară de 100 de euro la achiziţia telefonului pentru portare de număr în reţea? Achiziţia se va face ca abonament nou pe un contract existent persoană fizică. Mulţumesc! Edited by lmk, 27 November 2014 - 19:11. |
|
#1798
Posted 27 November 2014 - 19:27
#1799
Posted 27 November 2014 - 20:14
Am si eu o intrebare pentru Orange Helper sau oricine poate sa ma lamureasca
Daca imi vine Curierul, pot sa-l refuz fara sa platesc ceva? |
#1800
Posted 27 November 2014 - 20:17
La ce pret si cu ce abonament?
E varianta cu 32GB care aparea pe site? E ciudat, mie mi-au spus la 202 ca s-au vandut sambata dimineata toate am spus ca eu am incercat vineri. Tanti mi-a raspuns "Vineri seara nu mergea site-ul" I-am replicat ca am printscreen-uri si ca am facut sesizare chiar din cont, cand am vazut ca ea a repetat ca sambata dimineata s-au terminat (eu nici dimineata nu am reusit sa fac comanda, iar convorbirea a avut loc pe la ora 14) si eu am printscreen-uri cu "Momentant produsul nu este pe stoc", desi in pagina principala era disponibil (nu aparea Stoc epuizat ca la alte telefoane) plus inregistrarea convorbirii telefonice am mai facut o sesizare, fara raspuns deocamdata desi BW (black week) se termina curand. Maine e ziua sotiei, pentru ea era telefonul, le-am trimis si printscreen cu situatia contului, pe numarul ei de telefon este trecuta si data nasterii, totusi situatia se "studiaza" inca Asta e, eu voi inainta si catre ANPC si ANCOM tot ceea ce am (diferentele de pret, telefonae fara stoc, dar care aveau stoc in pagina principala, convorbire telefonica in care doamna imi confirma ca s-au vandut telefoane dupa momentul in care eu nu am mai gasit acel telefon etc) |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users