Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle
 Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik

Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...
 Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...

Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?
 A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?

Free streaming SkyShowtime de la ...

Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...
 

Salariu absolvent CCIA?

- - - - -
  • Please log in to reply
23 replies to this topic

#1
Grammaticus

Grammaticus

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 13
  • Înscris: 17.11.2014
Salut, sunt elev în clasa a 12-a și doresc să urmez cursurile facultății de construcții civile industriale și agricole din cadrul utcb și as dori să știu care este salariul unui inginer constructor proaspăt ieșit de pe băncile facultății?

#2
Orange09

Orange09

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,415
  • Înscris: 16.06.2014
Daca lucrezi...

#3
Grammaticus

Grammaticus

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 13
  • Înscris: 17.11.2014

View PostOrange09, on 17 noiembrie 2014 - 23:01, said:

Daca lucrezi...
De lucrat sigur o să lucrez, eram interesat de remunerație :))

#4
rumegus

rumegus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,349
  • Înscris: 03.04.2011
Esti sigur ca iei bac-ul? Dupa halul in care pui problema, ma-ndoiesc.

#5
Grammaticus

Grammaticus

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 13
  • Înscris: 17.11.2014

View Postrumegus, on 17 noiembrie 2014 - 23:13, said:

Esti sigur ca iei bac-ul? Dupa halul in care pui problema, ma-ndoiesc.
Și în ce "hal" ți s-ar părea acceptabil să pun problema? (scuză-mă dacă te-am deranjat de la Antena 3)

#6
khazar

khazar

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 878
  • Înscris: 30.03.2006
Maxim 1500 ron primii 3-5 ani pana faci experienta.

#7